Raskaaksi 2020

Mites tällaista ovistestiä tulkitaan? Testiviiva on mun silmään tummempi kuin kontrolliviiva, mutta lirumpi? :eek:
IMG_20200807_153544.jpg

Eli siis tossa näkyy, että testiviiva on vahvempi, mutta paljon ohuempi. Ei taida olla O+

Mites tällaista ovistestiä tulkitaan? Testiviiva on mun silmään tummempi kuin kontrolliviiva, mutta lirumpi? :eek:View attachment 92614

Eli siis tossa näkyy, että testiviiva on vahvempi, mutta paljon ohuempi. Ei taida olla O+
Jos olisi itsellä tämmönen tulos niin lukisin ovis plussaksio_O
Mutta jos saat aina muutenkin tosi paljon vahvemman viivan ku toinen, niin sit saattaa olla vast ihan koht +

Onnea plussista :Heartpink

mulla on nyt kp13 oon tikutellut pari päivää ovista ja hyvä kun näkyy mitään eli ovis antaa nyt odotuttaa itseään. Mulla on muutenkin jotenkin tosi depis olo nyt tästä koko yrityksestä, ihan pohjamudissa ryven ku mietin vaan et ei tää tuu koskaan tärppäämään
Ja oon aiheuttanu itteleni nyt kunnon stressin aiheesta. Ei hyvä..

Mites tällaista ovistestiä tulkitaan? Testiviiva on mun silmään tummempi kuin kontrolliviiva, mutta lirumpi? :eek:View attachment 92614

Samoilla linjoilla Lilileilaan kanssa, tulkitsisin itse plussaksi, jos itse näkisin. Mutta minullahan on toki takana vain yksi kierto testausta, niin en voi kokemuksesta puhua :laughing002

Sormet ja varpaat ristissä täällä, toivottavasti tärppää Pingviiniemolla, ja meillä kaikilla muillakin.

Ja onnea Lilileilaa ja Siija, sieltä se vahvistuu! :love017

@Pingviiniemo eiköhän tua jo plussa oo:shy: pökköä pesään vaa:wink

Öääää. Täällä alkaa kauhee testihimo iskemään. Vielä pitäs kyllä malttaa. Ja joka vessareissul kauheet tarkistukset ettei menkat alkanu:banghead:

Ps. Piti sit testihimois mennä ovisdigii pissimään ja tietenkin tyhjää ympyrää näytti:laughing021 eihän se nyt muuta voikkaan viel dpo 7

Muokattu viimeksi:

Mulla oli suunnilleen tuon näköinen eli toinen viiva ohuempi ja mietin kans että onko jo positiivinen. Seuraavaksi päiväksi oli kuitenkin vahvistunut tosi räikeäksi ja viiva paksuuntunut myös. Eli sen vasta tulkitsin positiiviseksi. :)

Olo on kyllä kaikesta huolimatta vahvasti jotenkin semmonen, että tärppiä ei ole käynyt ja menkat alkaa varmaan viimeistään ma:sorry: vakavasti pohdin, että ottaisi kierron pari nyt vähän rennommin ja koittaisi keskittyä enemmän muihin juttuihin... toisaalta taas tekis mieli varata se gyne...

Anteeksi omanapaisuus. Johonkin täytyy purkaa...:sad001

Mä ehkäpä jo laskisin tuon o+ ellei huomenna vieläkin tummempi. Ainakin yhtä tummat nyt :gen014 ei minunkaan mielestä sillä viivan paksuudella ole väliä.

Jeejee Lilileiaa ja Siija onnea, plussa-aalto nyt meille kaikille!

Ensimmäinen tikutettu ovis bongattu ja niin vain näytti menevän nollasta sataan (tai no kympistä yhdeksäänkymppiin) yhden yön aikana. Hailura viikon verran näkynyt haamulainen vahvistui eilisiltapäivästä tuollaiseksi pigviiniemon vahvaksi mutta vähän kyllä ohueksi viivaksi nyt aamulla.

Testaamiseen voi ehkä jäädä koukkuun.

Nyt sitten kaikki poppakonstit käyttöön kiinnittymisen tukemiseksi. Onkohan sellaisia? Tsemppiä kaikille oviksen bongailuun ja piinapäiviin!

Jeejee Lilileiaa ja Siija onnea, plussa-aalto nyt meille kaikille!

Ensimmäinen tikutettu ovis bongattu ja niin vain näytti menevän nollasta sataan (tai no kympistä yhdeksäänkymppiin) yhden yön aikana. Hailura viikon verran näkynyt haamulainen vahvistui eilisiltapäivästä tuollaiseksi pigviiniemon vahvaksi mutta vähän kyllä ohueksi viivaksi nyt aamulla.

Testaamiseen voi ehkä jäädä koukkuun.

Nyt sitten kaikki poppakonstit käyttöön kiinnittymisen tukemiseksi. Onkohan sellaisia? Tsemppiä kaikille oviksen bongailuun ja piinapäiviin!
Täältä lukenut kaikenlaisista poppaskonsteista, joita en monia lainkaan epäile, onhan ihminen niin monimutkainen biologinen otus.

Itse mietin tätä samaa ja tämä taisi olla eka kierto(tosin yritystä ei takana kovin kauaa) kun en juonut tippaakaan alkoholia edellisten kuukautisten jälkeeno_O

Muuten töissä on ollut rankkaa(myös siis fyysisesti) ja oon syöny huonosti, juonut paljon kahvia ja painokin pudonnut vähän(oon pienikokonen jo muutenkin ja kahvin juonnin vähensin nyt suosituksien mukaiseksi kun testit alko haamuilemaan.), joten niiden osalta ei ole mennyt niin optimaalisesti nyt tämä, mutta joku siellä nyt ainakin vielä silti roikkuu mukana.

Dpo7 ja kurkku taas kipeä ja nenä ihan tukossa. Olin alkuviikosta tosiaan kipeänä ja nyt pari päivää ihan terveenä niin ihmetyttää, joko sitä taas voi olla oikeesti flunssassa vai oisko merkki tärpistä :bag: lisäksi menkkaoloja, eilen nukkumaan mennessä oikeelle alavatsaan tykytti silleen tosi erikoisesti, repäsykipuja aivastellessa (aivastelen myös normaalia enemmän) ja esim ylös noustessa. Eilen tuli se tippa verta pyyhkiessä ja on vaan niin outo olo. Ehkä mä vaan ylianalysoin tuttuun tapaani :oops:

Dpo7 ja kurkku taas kipeä ja nenä ihan tukossa. Olin alkuviikosta tosiaan kipeänä ja nyt pari päivää ihan terveenä niin ihmetyttää, joko sitä taas voi olla oikeesti flunssassa vai oisko merkki tärpistä :bag: lisäksi menkkaoloja, eilen nukkumaan mennessä oikeelle alavatsaan tykytti silleen tosi erikoisesti, repäsykipuja aivastellessa (aivastelen myös normaalia enemmän) ja esim ylös noustessa. Eilen tuli se tippa verta pyyhkiessä ja on vaan niin outo olo. Ehkä mä vaan ylianalysoin tuttuun tapaani :oops:
Mä olen lukenut jostain( olisiko Mia appin päivittäisistä neuvoista), että literaalivaiheessa vastustuskyky vähän aina heikkenee, koska kroppa valmistautuu kiinnitymiseen (oli hedelmöitys tapahtunut tai ei). Ilman sitä kroppa hylkisi alkioita, eikä kiinnittymistä voisi tapahtua. Siksi helposti tulee luteraalivaiheessa flunssaoireita.

Täällä vasta kp6 ja aika menee hiiiiitaaaaastiiiii. Menkat kesti vain 4 päivää, joista kaksi päivää runsasta ja sitten kaksi lähinnä tuhrua. Edellisen keskenmenon jälkeen ensimmäiset menkat kesti viikon ja vuoto tosi runsasta viisi päivää. Silloin kyllä raskaus ehti pidemmälle.

Mä täällä pohdiskelen, että onkohan apteekin testeissä jokin muuttunut, vai pitäisikö olla huolissaan etten ovuloi, kun yleensä saan todella paksun viivan, mikä on paljon vahvempi kuin kontrolliviiva. :bookworm:

Nyt on kahtena päivänä tullut vaan tommoinen vahva, mutta melko ohut viiva.
Voikohan se vaihdella se Lh pitoisuus mikä vaaditaan munasolun irtoamiseen joissain kierroissa?

Pientä flunssaoloa täälläkin ollut. Ja menkkaoloja. Mielikin niin musta, et menkkoja odotellessa... ja jos huomenna jatkaa laskua lämmöt ni selvä peli. Tänää dpo8 oli selvästi alhasempi mut ei viel törkeen alhanen.

Ps. Nyt bongasin nännipihoista erikoisen näköstä näppylää? En oo enne tommost huomannu. Ja ihan ku olis inan tummemmatki. :anyone Näköjää viimesee asti pitää haihatella...

Muokattu viimeksi:
Mä täällä pohdiskelen, että onkohan apteekin testeissä jokin muuttunut, vai pitäisikö olla huolissaan etten ovuloi, kun yleensä saan todella paksun viivan, mikä on paljon vahvempi kuin kontrolliviiva. :bookworm:

Voikohan se vaihdella se Lh pitoisuus mikä vaaditaan munasolun irtoamiseen joissain kierroissa?

En olisi huolissaan. Tuskin kertoo mistään. Viiva oli tumma ja kaikki hyvin! :smiley-bounce012

Pitää ihan hehkuttaa. Päädyin tikuttaa ovista töissä :hilarious: kun aattelin että jos tikutan vasta kotona, niin eroaa ajallisesti aiempien päivien tikutteluista paljonkin. Ja sain ihka ensimmäisen ovisplussan tikutettua :love7 Eilen heiluteltiin peittoa (ja toissapäivänä) ja tänään illalla mahis kunhan pikkuneiti menee nukkumaan. Olen hyvin toiveikkaana :biggrin

Mitä oon ystävän kans keskustellu, niin hän sanoi omien viivojensa olleen monesti ohuita mutta vahvemman värisiä, osa taas saa aina tosi paksun viivan, kun näistä kyselin. Muistelen et omissakin tikuissa osa oli reunasta tosi tummia ja loppuosa haaleampi, mutta en osaa verrata vielä kun en oo päässy tikuttamaan, et miltä näyttää nyt kokonaan ns puhtaassa kierrossa. Peukkuja sinne :smiley-bounce012 mä pääsen tikuttelemaan vasta viikon päästä, sitä ootellessa :happy3

Takaisin