Raskaaksi 2020

Hei onko kellään käynyt niin, että synnytyksen jälkeen on saanut vaivakseen ovulaatiokivut ja sitten ne ovatkin loppuneet? Mietin onko mahdollista. Veikkaan kyllä että kivut tulee vielä, mutta jos ei tulisikaan.. Epäilisin varmaan vaan ettei ovulaatio tullutkaan. Viimeksi ainakin oli illan ja seuraavan aamun aikana tosi arkana paikat kävellessäkin.

Mulla ei ainakaa oikealla puolella tunnu ovulaatio ollenkaan ja esim. tässä kierrossa kivut on aika olemattomat.
Mulla juurikin synnytyksen jälkeen ilmenneet. :happy:

Sama homma. Stressaa ja kyrsii ja kun painooki tässä tiputtelee ni haastava on. Plussaan ehdottomasti kyllä stumppaisin.

Mun pitäis saada lisää painoo mutta ei sitä vaan tuu.. Bmi onneks normaalissa just ja just. Paljonko sulla menee tupakkaa? Mulla menee melki aski pv ja yrittäny vähentää. Välillä kestää 1,5pv

Oon pitkään seurannut ketjua, mutta vielä en oo rekisteröitynyt. Pitäisi varmaan pikkuhiljaa. :D
Onko kellään kokemusta pian oviksen jälkeen tulevasta verisestä vuodosta? Voiko olla huono merkki, ettei ovista olisi tapahtunut? Sain yhtäkkiä suoraan ovisplussan kp12. Tein kolme eri testiä ja kaikki oli plussat. Ovis tuli siis pari päivää ajoissa. Seuraavana päivänä testit oli jo negat eli huippu tuli ja meni.
Nyt oletettavasti siis dpo 3. Eilen alkoi kummallinen verinen vuoto, joka on jatkunut tänään. Tänään tuli jopa hyytymiä tai siis sellaista veristä limanauhaa pyyhkiessä. Verta tulee siis ihan reilusti. Ei kuitenkaan sillai kun menkoissa mut tulee kuitenkin kun pyyhkii. Huolettaa tietysti että onko joku pielessä. Aiemminkin tullut kyllä oviksen aikaan verta mut monesti se on alkanut jo ennen ovista ja kestänyt useemman päivän ja kun nyt taas vuoto alkoi vasta pari päivää oviksen jälkeen.
Tänään ja eilen alavatsalla sellasta menkkamaista kipua. Just pari kuukautta sitten kävin gynellä ja kaikki oli hyvin.
Onko kellään mitään vastaavia ovisvuotoja ollut? Tärppäsikö sillon vai ei?

Mulla on ollut tässä kierrossa juurikin tuollaista itselle hyvin poikkeuksellista veristä vuotoa oviksen jälkeen, sitä tiasi kestää 4 päivää ja on nyt rauhoittunut. Mulla ei ole koskaan ollut ovikseen liittyvää veristä vuotoa ja nyt sitä tuli aina pyyhittäessä, hyvin pieniä määriä siis, mutta selkeesti paperissa ja ikään kuin vv:n yhteydessä. Itse toivon myös raskautta, mutta voi hyvin olla, että tämä vuoto liittyy sekaisin menneeseen hormoneihin, sillä söin viime kierrossa e-pillereitä. Nyt 6 vrk oletettuihin menkkoihin, joten katsotaan mikä on ollut vuodon syynä. Itsellä myös oviksen aikaan oli siis tosi kipeitä vihlaisuja oikealla alavatsassa ja tuntui kuin olisi virtsaputkentulehdus. Kävin otattamassa testitkin mutta kaikki oli negaa, vahvat oireet liittyi siis puhtaasti ovulaatioon.

Toivottavasti sulla oireet olisi plussaa, pidetään peukut pystyssä :wav

Mun pitäis saada lisää painoo mutta ei sitä vaan tuu.. Bmi onneks normaalissa just ja just. Paljonko sulla menee tupakkaa? Mulla menee melki aski pv ja yrittäny vähentää. Välillä kestää 1,5pv
Voi kun sitä ihraa vois lahjottaa tarvitseville niinku verta:hilarious: olis kätevää. Aika samalta määrältä kuulostaa sulla ku mulla toi tupakki.

Sofia2016m, mulla on sulle hyvä keino painon nousuun: lopeta rööki. Yksinkertaista:biggrin
Mä itse lopetin tupakan polton 1v 4kk sitten.. paloi aikalailla saman verran kun sulla. Niin kas, sen kun jätin pois niin tuli tilalle 10 lisäkiloa:joyful: ja otin me ilolla vastaan, koska olin itsekin sillon vain 54 kiloinen.
Tsemppii lopettamisen kanssa. Suosittelen!

Voi kun sitä ihraa vois lahjottaa tarvitseville niinku verta:hilarious: olis kätevää. Aika samalta määrältä kuulostaa sulla ku mulla toi tupakki.

Hahja se ois kyllä hyvä! Voisin ottaa hyvin sellasen 5kg vaikka :hilarious: juu. Toki jos lopettaisi röökin niin vois syödä enemmän mutta.. Si vetäisin vaan karkkia eikä sekään hyväks:hilarious:

Sofia2016m, mulla on sulle hyvä keino painon nousuun: lopeta rööki. Yksinkertaista:biggrin
Mä itse lopetin tupakan polton 1v 4kk sitten.. paloi aikalailla saman verran kun sulla. Niin kas, sen kun jätin pois niin tuli tilalle 10 lisäkiloa:joyful: ja otin me ilolla vastaan, koska olin itsekin sillon vain 54 kiloinen.
Tsemppii lopettamisen kanssa. Suosittelen!

No tämä juuri! Mä painan nyt kans 56kg tänävuonna on tullu 4kg, pitkän aikaa olin 52kg. :)

Dpo8 ja en malttanut odottaa testauksen kanssa. Jotain tosi haaleeta tuli näkyviin testiajan puitteissa, n30 Min testauksen jälkeen näkyi paljon selvemmin. Ylempi testiajan jälkeen ja alempi heti kuvattu. Onko kellään kokemusta näistä babyplanin puikoista, antaako viivanpaikkaa miten herkästi?

Liitteet

• IMG_20200809_124309.jpg
    IMG_20200809_124309.jpg
    12.8 KB · Katsottu: 194
  • IMG_20200809_100811.jpg
    IMG_20200809_100811.jpg
    20 KB · Katsottu: 186

Se on jännä, miten sitä kykenee lopettamaan kun alkaa odottaa, mutta oman terveyden vuoksi ei pysty muina aikoina :laughing002 15v tupakointia takana, neljästi lopettanu. Nyt ku mentholit lähti markkoinoilta, piti olla muka helppo.. ja p.... t sanon minä. Vähentäny oon paljon, 6-8 menee päivässä, tietää vaan kokemuksesta, että tarvii sen plussan eli "oikean" syyn lopettaa.. vaikka tupakka voi samalla hidastaa raskautumista. ihmismieli ja riippuvuudet on kumma juttu. :sorry:

Dpo8 ja en malttanut odottaa testauksen kanssa. Jotain tosi haaleeta tuli näkyviin testiajan puitteissa, n30 Min testauksen jälkeen näkyi paljon selvemmin. Ylempi testiajan jälkeen ja alempi heti kuvattu. Onko kellään kokemusta näistä babyplanin puikoista, antaako viivanpaikkaa miten herkästi?
Mun silmään ei näy kyl mitää:sad001 olin ite omassa aamuisessani hetken aikaa näkevinäni jotain mut vauvakuume vissiin piti hierasta aamusilmistä pois... toivotaan et viel ilmestyis, tosi aikanen toi dpo8. Harvalla vissiin mitään näkyy dpo9?
Se on jännä, miten sitä kykenee lopettamaan kun alkaa odottaa, mutta oman terveyden vuoksi ei pysty muina aikoina :laughing002 15v tupakointia takana, neljästi lopettanu. Nyt ku mentholit lähti markkoinoilta, piti olla muka helppo.. ja p.... t sanon minä. Vähentäny oon paljon, 6-8 menee päivässä, tietää vaan kokemuksesta, että tarvii sen plussan eli "oikean" syyn lopettaa.. vaikka tupakka voi samalla hidastaa raskautumista. ihmismieli ja riippuvuudet on kumma juttu. :sorry:
No sanoppa muuta. Piti itsekin mentholin myötä lopettaa. Ja pasgat... sitä ei kyl haluu syntymätöntä lasta myrkyttää mut ittensä sit kyl:sorry: itel tulee kans huiput 14v tupakkia.

Joo niinpä, tais vaan kova toive tehdä tepposet :sorry: viivanpaikka mitä luultavimmin. Jospa se onni meidän kohdalle osuu edes joskus

Muistaako kukaan onko täällä ollut sellaista listaa tän keskustelun kuumeilijoista jonka vois ottaa taas käyttöön ja päivityää? Ois kätsyä jos näkisi nopeasti vähän kuka kukin on.

Jos ei löydy niin aloitan sellaisen mielelläni!

Muistaako kukaan onko täällä ollut sellaista listaa tän keskustelun kuumeilijoista jonka vois ottaa taas käyttöön ja päivityää? Ois kätsyä jos näkisi nopeasti vähän kuka kukin on.

Jos ei löydy niin aloitan sellaisen mielelläni!

Missähän se lista menee...
Varmaan vanhoja tietoja on tällä hetkellä. :eek:

Se on jossain tuolla perällä.

Missähän se lista menee...
Varmaan vanhoja tietoja on tällä hetkellä. :eek:

Se on jossain tuolla perällä.

Mä jaksoin pari-kolkyt sivua selata mut sit luovutin. Aloitetaan uus kun vanhoja tietoja kuitenkin. :)

Kaakkuri / 33-35v pari / ya 6/20, km 7/20, yk2

Mä jaksoin pari-kolkyt sivua selata mut sit luovutin. Aloitetaan uus kun vanhoja tietoja kuitenkin. :)

Kaakkuri / 33-35v pari / ya 6/20, km 7/20, yk2

Itseäni joudun vielä korjaamaan:

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2

Kaakkuri / 33-35v pari / ensimmäinen / ya 6/20, km 7/20, yk2
Pingviiniemo / 23v pari / toinen / ya 3/20 / yk5

Takaisin