Täällä testattu tänäänkin herkällä rfsu:n testillä nega, dpo12. Vatsa oikuttelee edelleen ja sekoilee, mutta vähemmin ja tuntuu, että muutkin oireet ovat väistymään päin, kuten finnit kasvoilla, hiusten rasvoittuminen ja pahoinvointi. Migreeniä vähän yrittää iskeä päälle, joten veikkailisin niitä menkkoja pian alkavaksi. Vaihdoin jo lääkkeenkin tuohon vähän vahvempaan, kun se hammaslääkärin aikakin lähenee ja en enää usko, että plussaksi yht`äkkiä kääntyisi tässä vaiheessa. :bag:
Ensi kierto on varmaan väliä, riippuen tietysti siitä operoidaanko hammasta vai ei. No, joka tapauksessa virallisesti km. jälkeen yk. 5 päättynee tähän ja jatkuu taas hammaslääkärisysteemien jälkeen. Kovasti toivon, että muilla se kauan toivottu tärppi kävisi.
Mulla nyt lähinnä se olo, että alkaako vuoto pian, sellaista selkäjomoa ja vatsatuntemusta oli eilen. Vielä ei kuitenkaan näy..Tietysti jäin miettimään sitäkin vaihtoehtoa, että jos se hormoni nousee mulla vain hitaasti tai dpo:t olen laskenut väärin (että nyt olisi vasta dpo10), jos ovulaatio tapahtuikin noin 4 päivää myöhemmin. Toisaalta muistan kiertoja yritysajoilta, joissa olen kerran aiemminkin kärsinyt vatsan sekoilusta juuri kahvin ja ruuan jälkeen ennen menkkoja, joten kallistunen tähän vaihtoehtoon, sillä testitkin on olleet negoja. Mutta ei auta kuin odotella, nyt kp 30
yhden jutun kyllä huomasin, olen käynyt vessassa viimeiset kaksi yötä aina klo. 3 aikaan
Niin ja monet miettii tuota elämistä luteaalivaiheessa, niin mä olen nyt tän yrityksen pitkittyessä alkanut miettimään sitä, että en liiaksi kyttäile elämäntapojani siinä vaiheessa. Toki syömiset ja juomiset sekä elämiset siihen vaikuttaa, mutta netistä löysin hyvän artikkelin, jossa lapsettomuuslääkäri sanoi asiakkailleen, jotka kyseli näitä vinkkejä raskauden edistämiseksi (yhtään niitä vähätellen), että parasta jota lapsea toivovat voivat tehdä, on elää mahdollisimman hyvää ja mukavaa elämää, (sellaista, että tuntee oman olonsa hyväksi) tämä siksi, koska hedelmöittymisessä ja raskauden jatkumisessa on aina lääketieteellisten seikkojen lisäksi jotain sellaista, mitä lääketiede ei pysty selittämään ja, johon liittyy jonkin verran jotain, mitä emme tiedä. Minusta oli oikein oivallisesti sanottu. :) Sillä eihän ihminen joka päivä ennen raskautta voi elää niin kuin olisi raskaana. (jos tiedätte mitä tarkoitan
) Tuleehan moni tupakoinnista, lääkkeistä, alkoholista tai muista epäterveellisistä seikoista riippumatta raskaaksi (tietenkin eri asia on jo se, että jatkaako näitä raskausaikana, se ei varmasti ole kenestäkään suotavaa) ja siten uskon myös tuohon, että toisinaan kaikkea tapahtuvaa ei pysty selittämään
No, joo tulipa pitkä sepustus, eikä kyllä juurikaan vastaa tuohon, mitä joku kysyikin täällä eli vinkkejä kiinnittymiseen.
Aattelin heittää vaan tän oman ajatukseni asiaan liittyen.