Raskaaksi 2020

Tää nyt ei kerro koko totuutta, koska hcg:tä on vielä veressä, eikä oo plussakaan vielä, mutta kiva silti kattoo tummuuko ja osuuko yksiin ovulaatiokipujen kanssa, jos se tulee :hilarious::happy: Tallettelut on aloitettu, täällä jo jalat koholla haudon saalista :laughing001:laughing002

20200807_080807.jpg

20200807_085455.jpg

Muokattu viimeksi:
Aamupissasta tehty testi ja sama kun eilen. Niin hailakka että voi ja varmaan onkin vaan viivan paikka. Kp 29/28. Odotellaan sitten koska lähtee uus kierto. Seuraavassa kierrossa en testaile ennen kun menkat on myöhässä kunnolla.:BangHead Menee rahaa ihan hukkaan näiden nega testien kanssa :laughing002

kp8 ja täälläkin tallettelut aloitettu, mökkireissua ja miehen työmatkaa silmällä pitäen. :nailbiting: luulen et sunnuntaina kp11 ois myös saumat ja sit varmaan seuraava kp14, toivotaan et ajoittuu sopivasti ovikseen nähden :smiley-angelic001

Tänään aamupissastakin testattu nega, ei edes viivanpaikkoja. Kuivuessaankin selkeä negatiivinen. Dpo 11 ja jään odottamaan menkkoja saapuviksi lähipäivinä. Tietysti huomenna vielä testaan, jos ei ole alkaneet. Mielenkiinnolla odotan kuinka pitkä kierto tulee, että meneekö paljon tuon 32 yli.

Kuitenkin oma tunne piti paikkansa. Epäilen, ettei ovulaatiota edes tapahtunut lh:n kohoamisesta huolimatta. :confused005 Ehkä se yritti tulla, muttei jostain syystä onnistunut. Se selittäisi aknen, normaalia runsaamman sydämen tykyttelyn, rasvoittuvat hiukset, vatsaoireet, hirveän äkäisyyden ja masennuksen tunteet. Ei siis ole ihme, ettei hedelmöitystä tapahdu, jos ei edes ovuloi ja, vaikka kuinka yrittäisi.

Ihme kyllä, nyt ei edes ärsytä tai masenna erityisemmin tuo nega. Voisin vähän siivota ja tehdä tänään jotain hyvää ruokaa. Ensi kierto on sitten varmaan välikierto, kun on se visuricase, ehkä tekee ihan hyvää päällekin. :bag:

Tsemppiä vielä piinaileville - toivotaan, että täältä moni löytäisi tien plussanneiden joukkoon :Heartred :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20200807_074447.jpg
    IMG_20200807_074447.jpg
    11.1 KB · Katsottu: 214
  • IMG_20200807_073701.jpg
    IMG_20200807_073701.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 210
Tää nyt ei kerro koko totuutta, koska hcg:tä on vielä veressä, eikä oo plussakaan vielä, mutta kiva silti kattoo tummuuko ja osuuko yksiin ovulaatiokipujen kanssa, jos se tulee :hilarious::happy: Tallettelut on aloitettu, täällä jo jalat koholla haudon saalista :laughing001:laughing002

View attachment 92604
View attachment 92607
Mullakin oli vielä raskaustestissä haamu, kun sain ovulaatioplussan. Se ovulaatiotesti siis vahvistui samalla kun raskaustesti haalistui. Ja osui yksiin myös ovulaatiokipujen kanssa ja myös vuoto alkoi juuri dpo15, kuten mulla aina. Eli kyllä oikeasti ovulaatiotikut näytti oikein ja ovulaatio oli, vaikka edelleen veressä hcg:tä vähän. Eli hyvin voi sullakin näin olla.

@Siija @Lilileilaa onnittelut:Heartbigred

Dpo 7 ja edelleen tuntuu olevan extrakosteeta ja lämmöt reilusti koholla. Maha ei oo nyt tällee aamupäivästä kipuillu. Toimii kyllä reippaasti:biggrin huhheijaa pitäs vkl viel malttaa olla testaamatta ja pelätä menkkoi. Jänniä päiviä.

Tätä ei pitäisi ikinä sanoa etukäteen, mutta mulla on semmonen olo kuin ois tärpännyt :hilarious: semmonen rauha ja tyyneys mikä oli keskenmenneessäkin. Kummallisia vatsatuntemuksia on, mutta kuitenkin erilaisia kuin menkoista. Vitsit mä petyn, jos tää on kaikki vaan mielikuvitusta:oops:

Mulla ollut pari päivää maha kuralla ja eilen ja tänään repäisykipuja äkillisissä liikkeissä :nailbiting:
Nyt kp23.
Hurjan paljon plussia satelee, onnea niistä :Heartbigred

Hurraa, täällähän on plussapuhuri! Onnea Silja ja lilileilaa!

Täällä dpo 12/kp 8. Eilen testasin negan, joten ensimmäiset menkat jäi yksipäiväiseksi. Ensi viikolla siis jo on ovisviikko, aloitan testaillut Kp 10!

Ja mun paras ystävä on myös aloittanut nelosen kuumeilun, meidän tytöillä on 2 kk ikäeroa, niiiiiiiin toivoisin et oltais taas yhtä aikaa raskaana!

Plussatuulia ja talletusintoa joka mökkiin!

Onnea plussista! :Heartpink:Heartblue

Kp1. Kierron pituus oli tälläkertaa 26pv, kun on vaihdellut 24-30pv:n välillä. Yk2 siis käynnistyy... :happy: ja kovat menkkakivut, en tällaisia muistakaan ihan hetkeen olleen! :dead:

Viikonloppu painetaan taas lähes kokonaan töissä, mukavaa viikonloppua muille!:Heartbigred

Takaisin