Raskaaksi 2020

Nyt jotenki tuntuu mahas ikävält ku yskii tai kääntyilee ja alaselkä kipeä. Voi viitata alkavii menkkoihinki mut menkkatuntemukset yleensä on semmosii jomottavia. Nyt tuntuu repäseviltä tai pistäviltä. Tai sit oon vaa syöny tajuumattani jotain epämääräst. On tää loppukierto kyl ikävää aikaa ku vaik kui yrittää olla ylianalysoimatta oloja ni sortuu siihen:banghead::hilarious:

Hei Pingviiniemo, me näemme mennään sitten lähes samassa tahdissa tästä eteenpäin: minulla myös viimein, kp15, lävähti se pysyvä hymynaama tikkuun!

Nyt siis vaan miehen kellistykseen!!

Liitteet

• IMG_20200806_062014.jpg
    IMG_20200806_062014.jpg
    37.7 KB · Katsottu: 203
Nyt jotenki tuntuu mahas ikävält ku yskii tai kääntyilee ja alaselkä kipeä. Voi viitata alkavii menkkoihinki mut menkkatuntemukset yleensä on semmosii jomottavia. Nyt tuntuu repäseviltä tai pistäviltä. Tai sit oon vaa syöny tajuumattani jotain epämääräst. On tää loppukierto kyl ikävää aikaa ku vaik kui yrittää olla ylianalysoimatta oloja ni sortuu siihen:banghead::hilarious:
Täällä samoja tuntemuksia. Alavatsalla semmonen nipistelevätunne. Ja about munasarjojen kohdalla välillä semmosta paineentunnetta. Aivastaessa ja jos tekee äkkinäisiä liikkeitä niin tulee repäsykipuja. Sunnuntaina ajattelin uskaltaa jo testata vaikka sillon onkin vasta dpo8....

Täällä samoja tuntemuksia. Alavatsalla semmonen nipistelevätunne. Ja about munasarjojen kohdalla välillä semmosta paineentunnetta. Aivastaessa ja jos tekee äkkinäisiä liikkeitä niin tulee repäsykipuja. Sunnuntaina ajattelin uskaltaa jo testata vaikka sillon onkin vasta dpo8....
Sulla on siis päivän jäljes ku mul. Olis kyllä ihanaa kun ei olis vaan pelkkiä tuntemuksia nää, vaan plussattais kumpiki:oops: ja kaikki täällä!

Jos ny ite maanantaille pitkittäis ees. dpo 10 sillo ja tietty jos ei menkat alkanu

Mä oon sen verran noissa follikkeli- ynnä muissa ultrissa aikoinaan maannut että muistan selkeästi miten ultrakapula osoittaa aina eri suuntaan kuin mistä munasarjasta puhutaan. Sama kävi viimeksi toukokuussa kun kävin gynellä. Eli jos lääkäri puhuu oikeasta munasarjasta niin kyllä se varmasti oikeaa tarkoittaa :)

Oot kyllä varmaan oikeassa. Ehkä se sitten on oikeasti oikea :happy: Ehkä ne munasarjat näkyy ultratessa sitten paremmin juuri vastakkaiselta puolelta? Toimiikohan mun vasen munis ollenkaan, kun aina oikealla vaan tapahtuu. Toisaalta ennen keskeytyslääkkeitä kapula osoitti oikeaa munasarjaa ja lääkäri paineli samalla vatsan oikealta puolelta? :bored::bookworm: No pääasia tietty että jommassa kummassa muniksessa tapahtuu jotain. Toisessa muniksessa, kumpi nyt olikaan, ei näkynyt mitään. Tai kai siellä jotain oli, mutta ei mitään kehittyvää. Tätä jäin kanssa miettimään että kuuluisiko siellä näkyä jotain? Vai sanoiko lääkäri noin koska johtofolli oli toisessa muniksessa?

Vasen munis..
20200806_190129.jpg

Onko teillä kenelläkään aiemmissa raskauksissa tms mennyt tosi alussa jo vatsa sekaisin? Mulla taas yhen äkin ihan varoittamatta vatsa ihan kuralla. Keskenmenneessä oli myös, mutta en ollut ylös kirjannut miten alussa sitä jo oli. Mulla siis dpo5 niin voiko liittyä mitenkään raskauteen vai onko vaan huonoa tuuria :facepalm: mitenniin ylianalysoin

Mä en oo hetkeen lukenut näitä viestejä ja näitä on niin paljon etten varmaan ikinä saa luettuakaan :hilarious: Käytiin heinäkuun lopulla reissussa ja menkat alkoi kuin alkoikin silloin. Nyt parhaillaan odotellaan tulevaa ovista, tikussa näkyi tänään jo viivaa mutta aika hailakka vielä.

Multa poistettiin eilen kaks viisuria ja oon kovin huolissani siitä, kuinka peiton heiluttelu tulee sujumaan, kun ainakin tänään vielä on suu niin kipeänä ja oon varonut mitä uskaltaa tehdä ja mitä ei :oops:

Itsellä kanssa menee aika vaihtelevasti se, miten paljon aikaa lukea näitä juttuja. Yleensä selailen enempi silloin kun itsellä piinapäivät, mistä tulee kauhea kierre, että miettii kehoa ja tuntemuksia vaan enempi ja on jatkuvasti tietoinen kierron päivistä ja oletetuista kuukautisista... ei aina ehkä kauheen hyvä asia:hilarious:

Oma napailuu:
Dpo 12 ja kevyesti etonu koko ajan nyt jo kaksi päivää, alavatsaa kutittelee välillä ja menkat päivän myöhässä(paitsi ovuloin pari päivää myöhässä, joten ovulaatiosta laskien vasta huomenna olisi menkkojen aika) ja raskaustestit näyttää haaleaa punaista positiivista(kuvat tuol plussa vai ei-ketjus).
En ollut yhtään optimistinen tästä kierrosta, kun toi ovulaatiokin tuli vähän myöhässä. Niin vaan yllätti, että positiivisen sain. Juoksen koko ajan tarkistamassa alkoiko menkat ja pelkään, että alkavat kuitenkin tässä viikon sisään. Onko ihmisillä mitään vinkkejä kuinka saisin relattua vähän:oops:? Tuntuu et nää elokuun lämpimät päivät menee ihan ohitse kun oon kokoajan jännittyneenä ja valmistautuneena siihen, et tulee biokemiallinen tai tosi aikanen keskenmeno. Miten vahvaksi testiviivat edes vahvistuu biokemiallisessa raskaudessa?

Mulla edelleen tosi pahoinvoiva olo ja maha ihan sekaisin - joko enteilee menkkoja muutaman pvn päähän tai sitten jotain muuta. Kaipa tässä toivoa on vielä kun ei vuoto ole alkanut, nythän on tosiaan vasta dpo10 :confused005
Mun maha menee nyt kaikesta ruuasta ja se äklö olo on melkein joka hetki, paitsi sillon kun nukun :bag: Mitäköhän nyt taas tapahtuu, pakko jatkaa testailuja huomenna.. :banghead:

Ei millään malttanut odottaa aamuun, mutta kolmen tunnin pidätys ja tätä se vaan näyttää.. näkeekö kukaan tässä mitään kun ite oon näkevinää jotain:pompus: kp 28/28
20200806_212804.jpg

Mä en oo hetkeen lukenut näitä viestejä ja näitä on niin paljon etten varmaan ikinä saa luettuakaan :hilarious: Käytiin heinäkuun lopulla reissussa ja menkat alkoi kuin alkoikin silloin. Nyt parhaillaan odotellaan tulevaa ovista, tikussa näkyi tänään jo viivaa mutta aika hailakka vielä.

Multa poistettiin eilen kaks viisuria ja oon kovin huolissani siitä, kuinka peiton heiluttelu tulee sujumaan, kun ainakin tänään vielä on suu niin kipeänä ja oon varonut mitä uskaltaa tehdä ja mitä ei :oops:

onneksi ei suun kautta tarvi suorittaa :grin ei rasita itteä vaa pistää miehen töihin ni ei haittaa viisurin poistokaan :cool:

Onko teillä kenelläkään aiemmissa raskauksissa tms mennyt tosi alussa jo vatsa sekaisin? Mulla taas yhen äkin ihan varoittamatta vatsa ihan kuralla. Keskenmenneessä oli myös, mutta en ollut ylös kirjannut miten alussa sitä jo oli. Mulla siis dpo5 niin voiko liittyä mitenkään raskauteen vai onko vaan huonoa tuuria :facepalm: mitenniin ylianalysoin

Mulla oli ainakin tässä just näin ja on edelleen. Vatsa sekaisin ja löysällä siis.

Ei millään malttanut odottaa aamuun, mutta kolmen tunnin pidätys ja tätä se vaan näyttää.. näkeekö kukaan tässä mitään kun ite oon näkevinää jotain:pompus: kp 28/28View attachment 92594
Minäkin nään jotain mut en tiiä johtuuko vaan viivalaseista :pompus: toivottavasti sieltä vahvistuu!

On: jos en paremmin taas omaa kiertoo tietäisi niin luulisin, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä. Alavatsa ihan turvoksissa ja nipistelee ja jomottaa. Vatsa edelleen sekasin ja nukuin viime yönä tosi huonosti :dead:

Oon hämmentynyt, ensimmäistä kertaa pystyn ehkä kuvittelemaan näkeväni omassa r-testissä hyvin hyvin hyvin hailakan haamun :eek: Tänään dpo 11-12, voi kunpa olisikin todellinen ja vahvistuisi enkä olisi vaan kehittänyt itselleni viivalaseja :playful: Voihan se olla viivanpaikkakin, mutta en kyllä ole aiemmin edes niitä saanut.

Täällä O+ antaa hieman odotuttaa itseään.
Tänä aamuna oli taas vahvempi, mutta himpun verran haaleampi eli ei vielä ihan plussa.
Testit loppui joten veikkaan, että 0+ plussa ois sitten illasta tai huomenna aamusta.

Flo ennustaa ovista sunnuntaille ja ensimmäistä kertaa Flo on todennäköisesti oikeassa! :smiley-bounce012

Takaisin