Päivitys: Selkeät ovislimat pamahti yhtäkkiä tänne, vaikka testi on vielä nega. Kylläkin vahva viiva on jo.
Pitäisköhän illasta tehä uusi testi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voiku uskaltaiski kauheet maha tuntemukset ollu jo pari päivää ja menkkoi pelkään, toki maha olot voi mistä vaan johtua. Tissit myös kipeet mut ne nyt on aina oviksesta menkkoihi. No on kyllä takanapäin ku viikko sit sain ovis+Ite lukisin tätä optimistisena oireena. Jos ovis kuitenkin melko varmasti jo takana päin?
Miten te voitte olla pissaamatta 4 h? Minusta se on tosi vaikeaa. Tuntuu myös turhauttavalta testata ovulaatiota niin monena päivänä, kun kerron pituus vaihtelee välillä 28-32 pv.
Päivitys: Selkeät ovislimat pamahti yhtäkkiä tänne, vaikka testi on vielä nega. Kylläkin vahva viiva on jo.
Pitäisköhän laittaa töppösiin vipinää?
Mä olen aina ajatellut, että ne menee samoin päin kun kädet eli että oikea on oikean käden puolella ja vasen vasemman käden puolella.
Iteki sanoisin että noudattaa samaa logiikkaa kuin kädet. Eli vaikka lääkäri olisi toisin päin ja ylösalaisin ja sanoisi että oikea käsi murtunut niin tarkottaisi toki oikeaa kättä jota käytän esim. kirjoittamiseen ja luulisi että munasarjat ja olkapäät ja jalat ja keuhkot noudattaisi tätä samaa logiikkaa, eli potilaasta nähden oikea/vasen
Joo! Just tänään aamusta sanoin miehelle, että hei nyt tuli ovislimat täytyy touhuta!
Mies suostui saman tien.
Kaikkea höpötystä sekin joutuu kuuntelemaan...
ja mietin että hitto mitä jos tää onkin kiinnittymistä?
Voi että, olen pahoillani täälläkin vaan kuukausi kuukaudelta toivo vähenee, kuuden päivän päästä pitäis menkat alkaa ja oon hölmönä taas kuvitellut itelleni aamupahoinvoinnit ja vaikka mitä... No eipä ole aiempinakaan kuukausina nuo "oireet" kertoneet yhtään mistään...Joo eiköhän tää ollut tässä. Täysin tyylipuhdas nega tänä aamuna, ei edes haamuja. Ei ollut vaikutusta sillä, että talleteltiin enemmän kuin olisi ollut edes tarpeen. Yöllä oli niin paha urtikaria-kohtaus, ettei mitään rajaa ja siitä aavistelinkin tämän negankin.
Alkoi nää kuumat aallotkin ja hikoilu, niin kuin viimeeksikin 2pv ennen kun menkat alkoi.
Eilen itkin, kun hermoromahdus iski keskellä yötä, en vaan jaksa enää tätä yritystä. Tänään ajattelen, että ehkä me joskus vielä onnistutaan. Mietin kyllä, että jos tämä ei pääty hyvin, niin me jäädään sitten varmaan kokonaan lapsettomiksi. Sitä en vaan tiedä, miten siitä voin selvitä ikinä.
Menkat odotettavissa 2 pv:n päähän. Surettaa. Masentaa. Ahdistaa.
Tsemppiä muille, ite meen jatkamaan kouluhommia. Johonkin tämä ahdistus on purettava.
Enää en usko mihinkään oireisiin, ei ne mun kohdalla kerro mitään.
Mä oon sen verran noissa follikkeli- ynnä muissa ultrissa aikoinaan maannut että muistan selkeästi miten ultrakapula osoittaa aina eri suuntaan kuin mistä munasarjasta puhutaan. Sama kävi viimeksi toukokuussa kun kävin gynellä. Eli jos lääkäri puhuu oikeasta munasarjasta niin kyllä se varmasti oikeaa tarkoittaa :)Niin kyllä minäkin oon näin mieltänyt. Menin ihan sekaisin illalla, kun aloin miettimään Lääkäri kun osoitti kapulallaan mun mielestä vasenta munasarjaa, mutta puhui oikeasta. Eli vasen se siis on kaiken perusteella, lääkäri tarkoitti oikeaa itsestään päin katsottuna. Kävisi järkeen, että nyt tulee vasemmasta, kun keskenmennessä oli oikealla ja se voi toipua vielä, kun siellä oli jotain hematoomatyyppistä löydöstä keltarauhasessa silloin raskauden aikaan ennen tyhjennystä.