Raskaaksi 2020

Päivitys: Selkeät ovislimat pamahti yhtäkkiä tänne, vaikka testi on vielä nega. Kylläkin vahva viiva on jo.
Pitäisköhän illasta tehä uusi testi? :eek:

En edes testannut enää tänään, eilen oletettu dpo12 ja nega. Tissikipukin alkoi hellittää eilen. Menkat alkanee huomenna tai lauantaina. Kohti yk5 sitten vaan.. :sad001
Vielä on harkinnassa että pitäisin tikutusvapaan kierron taas, on paljon hommaa seuraavallekin kuukaudelle onneksi.

Ite lukisin tätä optimistisena oireena. Jos ovis kuitenkin melko varmasti jo takana päin?
Voiku uskaltaiski kauheet maha tuntemukset ollu jo pari päivää ja menkkoi pelkään, toki maha olot voi mistä vaan johtua. Tissit myös kipeet mut ne nyt on aina oviksesta menkkoihi. No on kyllä takanapäin ku viikko sit sain ovis+

Voimia zarar_ ja Chard, on tää kyllä yhtä vuoristorataa ja pettymykset tuntuu vaan välillä seuraavan toisiaan. Tsemppiä :Heartred

Nyt ne menkat vihdoin loppu täällä, kp7! Katotaan koska päästään tallettelemaan kun on taas mökkireissu viikonlopulle :scratch no johonkin väliin pakko mahduttaa, kun mies on ma-ti työmatkalla :bored:

Miten te voitte olla pissaamatta 4 h? Minusta se on tosi vaikeaa. Tuntuu myös turhauttavalta testata ovulaatiota niin monena päivänä, kun kerron pituus vaihtelee välillä 28-32 pv.

Miten te voitte olla pissaamatta 4 h? Minusta se on tosi vaikeaa. Tuntuu myös turhauttavalta testata ovulaatiota niin monena päivänä, kun kerron pituus vaihtelee välillä 28-32 pv.

Mä pystyn olla vaan 2h pissaamatta päivällä, kun juon kahviakin kokoajan.
Mulla ainakin ovistesti kyllä toimii vaikka ''rikon'' pakkausselosteen sääntöä. :happy:

Päivitys: Selkeät ovislimat pamahti yhtäkkiä tänne, vaikka testi on vielä nega. Kylläkin vahva viiva on jo.
Pitäisköhän illasta tehä uusi testi? :eek:

Pitäisköhän laittaa töppösiin vipinää? :love022:laughing002

Mä olen aina ajatellut, että ne menee samoin päin kun kädet eli että oikea on oikean käden puolella ja vasen vasemman käden puolella. :hilarious:

Iteki sanoisin että noudattaa samaa logiikkaa kuin kädet. Eli vaikka lääkäri olisi toisin päin ja ylösalaisin ja sanoisi että oikea käsi murtunut niin tarkottaisi toki oikeaa kättä jota käytän esim. kirjoittamiseen:hilarious: ja luulisi että munasarjat ja olkapäät ja jalat ja keuhkot noudattaisi tätä samaa logiikkaa, eli potilaasta nähden oikea/vaseno_O

Niin kyllä minäkin oon näin mieltänyt. Menin ihan sekaisin illalla, kun aloin miettimään :hilarious: Lääkäri kun osoitti kapulallaan mun mielestä vasenta munasarjaa, mutta puhui oikeasta. Eli vasen se siis on kaiken perusteella, lääkäri tarkoitti oikeaa itsestään päin katsottuna. Kävisi järkeen, että nyt tulee vasemmasta, kun keskenmennessä oli oikealla ja se voi toipua vielä, kun siellä oli jotain hematoomatyyppistä löydöstä keltarauhasessa silloin raskauden aikaan ennen tyhjennystä.

Muokattu viimeksi:
Joo! Just tänään aamusta sanoin miehelle, että hei nyt tuli ovislimat täytyy touhuta!
Mies suostui saman tien. laughing7

Kaikkea höpötystä sekin joutuu kuuntelemaan...:hilarious:

Jee, jänskättää! Jotenkin tuntuu, että teillä voisi nyt tärpätä! :happy: Toivon tosissaan teille plussaa!

Ja meillekin tietty. Ei kai se muu auta kuin yrittää jo nyt, vaikka eivät suositelleet. Syteen tai saveen :nailbiting: Yritetään.

ja mietin että hitto mitä jos tää onkin kiinnittymistä?

No turha luulohan se eilinen tietenkin oli. Kp1/yk3. Aika lyhyt kierto oli, mutta hyvä näin. Oikeastaan helpottavaa niin ei tarvii enää potee morkkista viikonlopun juomisista. Hyviä puolia myös ettei mennyt hukkaan ostetut ovistikut, geleet, greipit jne. :D
Oon ollu ihan supernainen oikein ku olis kiinnostanut kunnon päiväunet ennen iltavuoroa, mut sit mä siivosin, tein perheelle ruoan, kävin suihkussa ja söin, nyt vielä periaatteessa ehtisin ottaa päikkärit, mut pyykit pitäis vielä ripustaa ja virkistyin jo tosta aikaansaannista. Huomenna sitten pitkät päikkärit.

Meillä on tosiaan reissu taas seuraavan oviksen aikaan mut kyllä me saadaan tallettelu siel jotenkin järjestymään. Pyydetään vaikka kahdenkeskinen saunavuoro isäntäväeltä (ystäväperhe) nii eiköhän ne ymmärrä yskän :laughing002

Ei mulla muuta..
20200806_122623.jpg

Joo eiköhän tää ollut tässä. Täysin tyylipuhdas nega tänä aamuna, ei edes haamuja. Ei ollut vaikutusta sillä, että talleteltiin enemmän kuin olisi ollut edes tarpeen. Yöllä oli niin paha urtikaria-kohtaus, ettei mitään rajaa ja siitä aavistelinkin tämän negankin.

Alkoi nää kuumat aallotkin ja hikoilu, niin kuin viimeeksikin 2pv ennen kun menkat alkoi. :sad001

Eilen itkin, kun hermoromahdus iski keskellä yötä, en vaan jaksa enää tätä yritystä. Tänään ajattelen, että ehkä me joskus vielä onnistutaan. Mietin kyllä, että jos tämä ei pääty hyvin, niin me jäädään sitten varmaan kokonaan lapsettomiksi. Sitä en vaan tiedä, miten siitä voin selvitä ikinä.

Menkat odotettavissa 2 pv:n päähän. Surettaa. Masentaa. Ahdistaa.
Tsemppiä muille, ite meen jatkamaan kouluhommia. Johonkin tämä ahdistus on purettava.

Enää en usko mihinkään oireisiin, ei ne mun kohdalla kerro mitään.:sorry:
Voi että, olen pahoillani :sorry: täälläkin vaan kuukausi kuukaudelta toivo vähenee, kuuden päivän päästä pitäis menkat alkaa ja oon hölmönä taas kuvitellut itelleni aamupahoinvoinnit ja vaikka mitä... No eipä ole aiempinakaan kuukausina nuo "oireet" kertoneet yhtään mistään...

Täti tuli kylään eli kp1 :smiley-bounce012 ei enää arvailuja. Uutta matoa koukkuun. Aika tarkka 14 pvä oviksesta, katotaan miten tämä kierto menee.

laskettakoon tämä nyt yk1 kun edellinen oli vajaa kierto kierukan poiston vuoksi, vaikka ovikset ym tulikin ja toivonkipinääkin ehti olla. virallisesti yritys on siis alkanut :greet015

Muokattu viimeksi:
Täällä kp 28/28 vaan menkat antaa odotella näköjään. Jomot on ja ihme nippailut alavatsalla ollut jo eilisestä asti siihen malliin et pitäs alkaa. käyn hakemassa testin ja teen aamulla mikäli menkkoja ei aamuun mennessä kuulu. :confused005

Mulla kävi klassisesti niin että joka aikaisempi kk oli ollut ties millaista oiretta raskauden suuntaan mutta nyt tärppi kierrolla ei mitään:eek:. Yritin oikein pinnistellä jotain oiretta ja juuri siksi ajattelinkin etten voi olla raskaana ilman MITÄÄN:cool:. Mutta nyt selasin vanhan viestini plussa vai ei ketjusta ja sielläkin olen sanonut ettei ole ennen plussaa ollut oireita.:) Kyllä tämä on tosi yksilöllistä kun kaveri tiesi kuulema heti tärpänneen kun olivat sekstailleet ja hällä oireetkin pätkähtivät heti päälle. :wideyed:

Halaukset teille keillä menkat saapuneet :smiley-angelic001:Heartbigred sormet ja varpaat ristiin seuraavassa kierrossa:smiley-bounce016

Niin kyllä minäkin oon näin mieltänyt. Menin ihan sekaisin illalla, kun aloin miettimään :hilarious: Lääkäri kun osoitti kapulallaan mun mielestä vasenta munasarjaa, mutta puhui oikeasta. Eli vasen se siis on kaiken perusteella, lääkäri tarkoitti oikeaa itsestään päin katsottuna. Kävisi järkeen, että nyt tulee vasemmasta, kun keskenmennessä oli oikealla ja se voi toipua vielä, kun siellä oli jotain hematoomatyyppistä löydöstä keltarauhasessa silloin raskauden aikaan ennen tyhjennystä.
Mä oon sen verran noissa follikkeli- ynnä muissa ultrissa aikoinaan maannut että muistan selkeästi miten ultrakapula osoittaa aina eri suuntaan kuin mistä munasarjasta puhutaan. Sama kävi viimeksi toukokuussa kun kävin gynellä. Eli jos lääkäri puhuu oikeasta munasarjasta niin kyllä se varmasti oikeaa tarkoittaa :)

Takaisin