Raskaaksi 2020

Kiitos tsempeistä ja pahoittelut sullekin keskenmenosta :sad001:Heartred Nyt kävin onneksi ultrassa ja sain vastauksia ja mielenrauhaa..



Hei mennään muuten tosi samoissa! Täällä kp19 ja kävin ultrassa. Nyt yhtäkkiä vuoto loppui ja muuttui ovislimoiksi :woot::eek: Ei tullut aamulla verta tai tuhrua yhtään, kun rakasteltiin. Outoa. Onneksi tänään sain ukon kellistettyä, kun jo eilen teki kovasti mieli muttei onnannut :joyful:

Ultrassa selvisi, että olin aivan äärässä. Tyhjennys on onnistunut, tai ainakaan mitään raskausmateriaalia siellä ei näkynyt ja limakalvon paksuus on 7mm. Limakalvo oli kolmikaikuinen... Ja taas oikeassa munasarjassa kehittyy 14mm johtofolli, joka voi lääkärin laskujen mukaan olla valmis 4-5 päivän sisällä.

Keskenmenneen raskauden aikana oikeassa munasarjassa ollut keltarauhanen hematoomineen on poistunut. Eli ilmeisesti mulla ovislimat ja himot tulee jo monta päivää ennen ovulaatiota. Mietin mielessäni olisiko lh nousussa ja siksi raskaustestin viiva eilen tummempi? :eek: Näyttää kyllä vahvasti siltä, että ovulaatio tekee tuloaan vaikka hcg on vielä koholla. Mutta kivuista sen kyllä sitten tunnistan.

Ei olla täysin varmoja vielä yritetäänkö ennen yksiä kuukautisia, jos ovulaatio tulee. Paljon keskusteltiin gynekologin kanssa siitä onko hyvä idea yrittää ennen kuukautisia. Fyysisen puolen osalta sille ei ole teoreettista estettä. Limakalvo oli kyllä normaalin näköinen ja riittävän paksu alkion kiinnittymistä ajatellen. En tosin tiedä minkä paksuinen se on itselläni normaalisti tässä vaiheessa "kiertoa." Lääkäri arveli ettei siinä mitään jos alkio kiinnittyy, että ei ultran perusteella ole estettä sinällään. Ei tietysti suositellutkaan varsinaisesti. Lähinnä ongelma hänen mielestään on siinä, että raskauden kesto on vaikea määrittää, jos nyt raskautuu. Että sitten voi tulla epäselvyyttä ultratessa tai epäilys kohdunulkoisesta raskaudesta ym. Ainakin hcg verikoe kerkeää olla ennen mahdollista kiinnittymistä, jos yritetään. Lääkäri suositteli tekemään raskaustestejä kotona, jos saisinkin negan. Se auttaisi määrittämään raskauden keston.

Voi ihanaa Mamiliksi! :Heartbigred
Aivan mahtavia uutisia ja päivän piristys. :happy:
Nyt vaan ovista odotellen. Hyödynnätte tai ette niin ihanaa, että ovulaatio tapahtuu ja sun kierto palautuu.

Nyt sun ei tarvi enää murehtia tyhjeneekö kohtu. :love7

Mullakin kai limat tulee sitten paljon ennen irtoamista jo, sillä Flo ennusta ovista sunnuntaille.
 
Voi ihanaa Mamiliksi! :Heartbigred
Aivan mahtavia uutisia ja päivän piristys. :happy:
Nyt vaan ovista odotellen. Hyödynnätte tai ette niin ihanaa, että ovulaatio tapahtuu ja sun kierto palautuu.

Nyt sun ei tarvi enää murehtia tyhjeneekö kohtu. :love7

Mullakin kai limat tulee sitten paljon ennen irtoamista jo, sillä Flo ennusta ovista sunnuntaille.

Kiitos ja niinpä! :joyful: On tää kyllä jotenkin outoa, huojentavaa o_O :joyful:Ilmeisesti limakalvo voi olla paksuudeltaan ok, vaikka 2,5 viikkoa kesti vuoto o_O Jännä että se silti paksuuntuu.. ja ovislimat jo nyt molemmilla. On toki ennenkin ollut limat monta päivää. Voi vuoto tietty alkaa uudestaankin.. :bookworm:

Onneksi tää homma on nyt ohi, en ois jaksanut enää :shy: Nyt lopetan tän valittamisen ja juhlistan sitä että uusi vaihe alkaa :happy: Pitää keskustella miehen kanssa yritetäänkö nyt. Vaikee varmaan malttaa olla yrittämättäkään. Pitäis kysyä munikseltakin onko tää seuraava munasolu ok, ettei oo "tuulimunasolu" :hilarious::hilarious: Sen verran taikauskoinen olen, että jos tulee oviksen aikaan afta niin ei yritetä. Viimeksi just tuli afta ja se oli tuulimuna/kkm :laughing001:laughing002

Oispa kiva päästä Pingviiniemon kanssa toukokuisiin :joyful::Heartred:blob6
Tai mihin nyt la meniskään.. kun laskevat kk perusteella..
 
Muokattu viimeksi:
Onnea plussanneille :smiley-bounce013
Ja Ihanaa kuulla @Mamiliksi että ei ollut mitään jäänyt, nyt paljon plussatuulia ja talletusonnea :smiley-bounce016

Täälä Dpo1 ja ovulaatio tosiaan tapahtu.. Eilen ja tänään ollut ihan hirveet kivut vasemmalla ja alaselässä :smiley-ashamed005 Talleteltukin on joten nyt ei pitäs jäädä siitä kiinni! Piinapäivät alkakoon :smiley-ashamed004:smiley-ashamed004
 
Mä tein parin kolmen tunnin pidätyksellä pc:n, muttaeipä tuosta juuri ota selvää :meh:
Mun silmiin luonnonvalossa viivanpaikka, jonka sain jo aiemmin samalla testillä viimeksikin :facepalm:
Oon kyllä vähän turhan aikasessa dpo9 nimittäin :bag:

Muoks. Kuvat ihan susheja, menee resoluutio aina foorumilla ihan sököksi :shifty: ostin uuden luurin, mut se ei oo vielä tullut.

Mä tein huviksee tossa Apteekin Ultran ja se antaa niin törkeitä viivanpaikkoja missä kierron vaiheessa vaan :stop:
 
Mä tein huviksee tossa Apteekin Ultran ja se antaa niin törkeitä viivanpaikkoja missä kierron vaiheessa vaan :stop:

:shifty: hmph. Tyhmiä testejä :grin
Kaipa se on vaan niin, että kaikki ei toimi kaikilla, testit siis.

Mä en kyllä tiedä mikä mua vaivaa. Siis maha ollut ihan seko.. miltein ovulaatiosta saakka. Hirveet ilmavaivat ja tänäänkin saanut ravata huussissa kun vatsassa kiertää. :confused: Ikinä en muista tämmöstä olleen luteaalissa, siks elättelen vielä toiveita :oops:
 
Tp
Mä tein huviksee tossa Apteekin Ultran ja se antaa niin törkeitä viivanpaikkoja missä kierron vaiheessa vaan :stop:
Tää on kyl tosi jännä, miten hlö kohtaisia nää testit on et millä kukakin saa herkiten viivoja.o_O
Itsel just toi Ultra on semmonen mis en viivan paikkaa oo nähny(tosin kolme semmosta tehny vaan).
Rfsu ittellä tuntuu antavan viivanpaikkaa(tosin nyt ton ultran aamusen haamun jälkeen uskon tota viivaa mikä tuli just äsken tommoseen rfsu normivahvuseen).

Toki noiden laatu ja viivanpaikka herkkyydet saattaa vaihdella paljon eri erien välillä.
 
Mulla menkat tulee näköjään etuajassa. Tänään tullut tuhrutteluvuotoa, sellaista rusehtavaa. Nyt kp 28 /32-35.
 
Kp18 ja edelleen ovista edeltävää Vv:tä.
Kuinkahan monta päivää tätä tulee, kun on jo aika ovismaista.
Ovistestit kuitenki vielä negaa. :grin

Täälä kans itsellä tuntemuksia että ovis olis tuloillaan, mut testit negoja.. Hmm.. Saa nähdä :sad001 kp 19 menossa
 
Mulla menkat tulee näköjään etuajassa. Tänään tullut tuhrutteluvuotoa, sellaista rusehtavaa. Nyt kp 28 /32-35.

Mietin äsken, et voiko mulla alkaa jo menkat pian, vaikka vasta kp 24 ja odotan vähintään 28pv kiertoa. Tuli tuhrua tässä illalla. Sitten mun silmät rävähti näin :wideyed: ja mietin että hitto mitä jos tää onkin kiinnittymistä? Olin jo 99 % varma et en raskaudu tästä kierrosta kun olin siellä reissussa. Tulin kp 17 kotiin ja harrastettiin illalla. Mulla oli kyllä edellises kierros ovis kp 17 mutta oletin tässä kierrossa sen olevan aiemmin, 14-15. Tuntemuksia oli pieniä sillon ja Cluekin ennusti kp 14. Mut mitä jos se ovis olikin taas kp17??? :eek: Apua!

Nyt en haluu odotella liikoja, mut vitsi nyt kävi jännäksi. Eikä siinä mitään mutta mä vedin reippaasti alkoholia pe häissä ja la vasta vedinkin. :sad001 Pidin niin varmana et en voi olla raskaana tästä kierrosta. Mut nyt en ookaan enää niin varma.
Muoks nythän ois siis dpo6, JOS ovis oliki vasta kp 17... APUA tämä on liian jännää :woot:
 
Iltakevennys... pitäis vissiin miettiä jotain muuta välillä. Lehdessä oli otsikko ”siemenestä salaattiin” ja mähän luin että ”siemennestettä salaattiin”. Repesin ihan huolella ja kyyneleet valu silmistä, mies katto mua ku vähäjärkistä :laughing021
 
Iltakevennys... pitäis vissiin miettiä jotain muuta välillä. Lehdessä oli otsikko ”siemenestä salaattiin” ja mähän luin että ”siemennestettä salaattiin”. Repesin ihan huolella ja kyyneleet valu silmistä, mies katto mua ku vähäjärkistä :laughing021
Hahhhahh!:hilarious: Mä olisin lukenu ton tollee kans ihan ilman siemennyshommia:wink:smiley-angelic006

Ei olis kyl mikää makuelämys semmonen salaatinkastike:hungover:
 
Mietin äsken, et voiko mulla alkaa jo menkat pian, vaikka vasta kp 24 ja odotan vähintään 28pv kiertoa. Tuli tuhrua tässä illalla. Sitten mun silmät rävähti näin :wideyed: ja mietin että hitto mitä jos tää onkin kiinnittymistä? Olin jo 99 % varma et en raskaudu tästä kierrosta kun olin siellä reissussa. Tulin kp 17 kotiin ja harrastettiin illalla. Mulla oli kyllä edellises kierros ovis kp 17 mutta oletin tässä kierrossa sen olevan aiemmin, 14-15. Tuntemuksia oli pieniä sillon ja Cluekin ennusti kp 14. Mut mitä jos se ovis olikin taas kp17??? :eek: Apua!

Nyt en haluu odotella liikoja, mut vitsi nyt kävi jännäksi. Eikä siinä mitään mutta mä vedin reippaasti alkoholia pe häissä ja la vasta vedinkin. :sad001 Pidin niin varmana et en voi olla raskaana tästä kierrosta. Mut nyt en ookaan enää niin varma.
Muoks nythän ois siis dpo6, JOS ovis oliki vasta kp 17... APUA tämä on liian jännää :woot:

Voi kun olisi, olisi ihan paras lahja häähumuisille :happy: :joyful::Heartred
 
Ei ihan vielä, mutta kiitos:hilarious:

sain viime kierrossakin haamuja ja menkat alkoi vaan kaks päivää myöhässä.
Toki toivon että tämä alkaisi vahvistumaan ja testi onneksi luotettava, joten uskon että raskaana olen tollakin tuloksella. En vaan tiedä pysyykö nyt tämän menkkojen alkamis päivien yli kyydissä vielä.

Onnea kuitenkin plussasta Lilileilaa! :happy::Heartred Selkeä plussa mun mielestä, toivotaan vahvistumista! Toivottavasti siellä on kunnon tarratassu :joyful:
 
Tuntui äsken joku yksittäinen vihlaisu vasemmassa munasarjassa :eek:

Tarkoitin tällä siis kai sittenkin oikeanpuoleista munasarjaa. Tai en tiedä mitä. Siis vasemman käden puolella olevaa :hilarious: Kauheeta kun alkaa miettiä mikä on oikea ja mikä vasen. Siis oma oikea vai edestäpäin katsottuna mitääh? :hilarious: Siis onko se nyt oikea vai vasen munis, kun lääkäri sanoi että se on oikea kun oli edessäni. Vasemman käteni puolella siis :bookworm: Kumpaa munista te tarkoitatte, jos kyse on oikeasta munasarjasta? Mielestäni keskeytyksen yhteydessä puhuttiin oikeassa munasarjassa olevasta keltarauhasesta ja silloin lääkäri ultrasi juuri toista munista kuin mitä tänään ultrattiin. Muistan sen hyvin, kun sitä piti painella vatsan päältä :joyful: Eli tää oiskin sitten vasen, oma vasen? Kävisi kai järkeen, että välillä olisi vasen munis aktiivinen, kun oikealla puolella vasta toivutaan km jälkeen.
 
Muokattu viimeksi:
Kyl on nii vetistä et huhhuh:eek::hilarious: dpo 6. Toivottavasti mieli ei tee tepposia, mut tuntuu et näin kosteeta ei kyl olis viel ollu loppukierrost
 
Tarkoitin tällä siis kai sittenkin oikeanpuoleista munasarjaa. Tai en tiedä mitä. Siis vasemman käden puolella olevaa :hilarious: Kauheeta kun alkaa miettiä mikä on oikea ja mikä vasen. Siis oma oikea vai edestäpäin katsottuna mitääh? :hilarious: Siis onko se nyt oikea vai vasen munis, kun lääkäri sanoi että se on oikea kun oli edessäni. Vasemman käteni puolella siis :bookworm: Kumpaa munista te tarkoitatte, jos kyse on oikeasta munasarjasta? Mielestäni keskeytyksen yhteydessä puhuttiin oikeassa munasarjassa olevasta keltarauhasesta ja silloin lääkäri ultrasi juuri toista munista kuin mitä tänään ultrattiin. Muistan sen hyvin, kun sitä piti painella vatsan päältä :joyful: Eli tää oiskin sitten vasen, oma vasen? Kävisi kai järkeen, että välillä olisi vasen munis aktiivinen, kun oikealla puolella vasta toivutaan km jälkeen.

Mä olen aina ajatellut, että ne menee samoin päin kun kädet eli että oikea on oikean käden puolella ja vasen vasemman käden puolella. :hilarious:
 
Tarkoitin tällä siis kai sittenkin oikeanpuoleista munasarjaa. Tai en tiedä mitä. Siis vasemman käden puolella olevaa :hilarious: Kauheeta kun alkaa miettiä mikä on oikea ja mikä vasen. Siis oma oikea vai edestäpäin katsottuna mitääh? :hilarious: Siis onko se nyt oikea vai vasen munis, kun lääkäri sanoi että se on oikea kun oli edessäni. Vasemman käteni puolella siis :bookworm: Kumpaa munista te tarkoitatte, jos kyse on oikeasta munasarjasta? Mielestäni keskeytyksen yhteydessä puhuttiin oikeassa munasarjassa olevasta keltarauhasesta ja silloin lääkäri ultrasi juuri toista munista kuin mitä tänään ultrattiin. Muistan sen hyvin, kun sitä piti painella vatsan päältä :joyful: Eli tää oiskin sitten vasen, oma vasen? Kävisi kai järkeen, että välillä olisi vasen munis aktiivinen, kun oikealla puolella vasta toivutaan km jälkeen.

Iteki sanoisin että noudattaa samaa logiikkaa kuin kädet. Eli vaikka lääkäri olisi toisin päin ja ylösalaisin ja sanoisi että oikea käsi murtunut niin tarkottaisi toki oikeaa kättä jota käytän esim. kirjoittamiseen:hilarious: ja luulisi että munasarjat ja olkapäät ja jalat ja keuhkot noudattaisi tätä samaa logiikkaa, eli potilaasta nähden oikea/vaseno_O
 
Joo eiköhän tää ollut tässä. Täysin tyylipuhdas nega tänä aamuna, ei edes haamuja. Ei ollut vaikutusta sillä, että talleteltiin enemmän kuin olisi ollut edes tarpeen. Yöllä oli niin paha urtikaria-kohtaus, ettei mitään rajaa ja siitä aavistelinkin tämän negankin.

Alkoi nää kuumat aallotkin ja hikoilu, niin kuin viimeeksikin 2pv ennen kun menkat alkoi. :sad001

Eilen itkin, kun hermoromahdus iski keskellä yötä, en vaan jaksa enää tätä yritystä. Tänään ajattelen, että ehkä me joskus vielä onnistutaan. Mietin kyllä, että jos tämä ei pääty hyvin, niin me jäädään sitten varmaan kokonaan lapsettomiksi. Sitä en vaan tiedä, miten siitä voin selvitä ikinä.

Menkat odotettavissa 2 pv:n päähän. Surettaa. Masentaa. Ahdistaa.
Tsemppiä muille, ite meen jatkamaan kouluhommia. Johonkin tämä ahdistus on purettava.

Enää en usko mihinkään oireisiin, ei ne mun kohdalla kerro mitään.:sorry:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top