Raskaaksi 2020

Onnea Siija ja Rouva W ja muut plussanneet ja haamunneet! Mukavan toiveikas tunnelma palstalla. :happy:

Aloitin elämän ensimmäiset ovistestailut pari päivää sitten ja hiljaista on ollut, vain hailuroita viivoja.

Miten teillä jotka tikutatte ovista liuskoilla, vahvistuuko teillä viiva vähitellen viikon tai parin päivän ajan, vai pärähtääkö vaan suoraan nollasta sataan kerralla?

Vaihtelee melko paljon ihmiskohtaisesti. Voi näyttää hailua pitkin kiertoa, tai vahvistua välissä vähän ja sitten yhtäkkiä tulla plussa.
Mulla itse ehkä päivää ennen ovista on voimakkaampi viiva kuin ennen ja sitten ovispäivänä on kirkuva viiva.

On myös normaalia, että jossain kohti kiertoa vahvistuu kunnolla ja sitten haalenee, eli näyttäisi että ovis muka ''meni'', mutta oikeasti ovis tuleekin sitten yhtäkkiä ja viiva pamahtaa tummaksi. :happy:

Joo itsellä on tunne, että tää tyhjennys ei nyt ehkä onnistunut, koska vuotaa vielä ja testin haaleneminen näyttää loppuneen. Rv oli 9+1 tyhjennyksen aikaan ja silloin hcg oli 25 000 ja viiva näin tumma. Alempana tämänpäiväinen kp18. Vaikee sanoo miten käy, mutta joka tapauksessa kyrsii tää ruljanssi :angryfire Onhan toi haalentunut hitokseen, mutta niin.. Huomenna ultra..

View attachment 92516
View attachment 92517

Mulla oli viime syksynä kkm rv6+. En tarkkaan muista enää milloin testi oli täysin nega, mutta yli 3 viikkoa siihen meni. Samoin vuoto loppui vasta muutama päivä ennen kuin menkat alkoi (muistaakseni n. 4 viikon päästä tyhjennyksestä). Sä olit vielä pidemmällä sen pari viikkoa, joten hyvin voi olla kaikki kunnossa vaikka kestääkin. Tsemppiä! :Heartred

Täällä dpo noin 6... Olin eilen lääkärillä muissa asioissa kun tehtiin yks toimenpide, kysyin sitten että haittaakohan puudutusaine kun saatan olla raskaana hyvin alussa... Oli hieman epämukava olo kun sekä lääkäri että hoitaja onnittelivat:hilarious:... piti vielä toistaa, että saatan olla mutta en välttämättä ole, yritystä kyllä on tässä ollut. Voi kun olisinkin, toivoisin niin kovin että meidän esikoinen olisi jo saanut alkunsa...:smiley-angelic001

Muuten millaista kiinnittymisvuotoa teillä on ollut? Mulla nyt jotain beigeä/vaaleanruskeaa tullut paperiin tässä parina päivänä o_O

Testata en tällä kertaa aio ennen kuin menkat myöhässä... Ihan oikeasti :grin:p

20200805_081747.jpg
Täällä dpo noin 6... Olin eilen lääkärillä muissa asioissa kun tehtiin yks toimenpide, kysyin sitten että haittaakohan puudutusaine kun saatan olla raskaana hyvin alussa... Oli hieman epämukava olo kun sekä lääkäri että hoitaja onnittelivat:hilarious:... piti vielä toistaa, että saatan olla mutta en välttämättä ole, yritystä kyllä on tässä ollut. Voi kun olisinkin, toivoisin niin kovin että meidän esikoinen olisi jo saanut alkunsa...:smiley-angelic001

Muuten millaista kiinnittymisvuotoa teillä on ollut? Mulla nyt jotain beigeä/vaaleanruskeaa tullut paperiin tässä parina päivänä o_O

Testata en tällä kertaa aio ennen kuin menkat myöhässä... Ihan oikeasti :grin:p

Mulla oli samoilla päivillä "beigeä" klimppinen v-vuoto, joka ei normaalia itselle(ei siis mitään verta yms) ja nyt dpo 11 apteekin testi näyttää tältä
https://ibb.co/8rXQKcw

Tällainen tänä aamuna. Ja kuva vie kyllä tosi paljon pois sitä viivan punertavuutta. Ilmestyi noin minuutin kohdalla ja vahvistui vielä siinä neljän minuutin kohdalla. Lauantaina pitäis alkaa menkat, mutta toivotaan ettei ala. :love7

Onnea paljon Silja! Ihana asia! Kyllä se plussalta näyttää! :happy::Heartred Mikä dpo muuten?

Ihan selkeästi näkyy kyllä toinen viiva, saako jo onnitella :smiley-bounce012
Ei ihan vielä, mutta kiitos:hilarious:

sain viime kierrossakin haamuja ja menkat alkoi vaan kaks päivää myöhässä.
Toki toivon että tämä alkaisi vahvistumaan ja testi onneksi luotettava, joten uskon että raskaana olen tollakin tuloksella. En vaan tiedä pysyykö nyt tämän menkkojen alkamis päivien yli kyydissä vielä.

Ei ihan vielä, mutta kiitos:hilarious:

sain viime kierrossakin haamuja ja menkat alkoi vaan kaks päivää myöhässä.
Toki toivon että tämä alkaisi vahvistumaan ja testi onneksi luotettava, joten uskon että raskaana olen tollakin tuloksella. En vaan tiedä pysyykö nyt tämän menkkojen alkamis päivien yli kyydissä vielä.
Toivottavasti pysyisi kyydissä!!! :Heartbigred

Onnea kaikille plussanneille:wav:love7 Täällä pidetty vähän taukoa menkkapettymyksen ja kemiallisen takia. Kierrotkik kun venyneet niin pitkiksi niin on jotenkin kurjaa vaan odotella ja odotella. Lomaillut pian pari viikkoa ja ovulaatiota ennustetaan 5 päivän päähän! Tässä nyt muutaman päivän välein pupuiltu:sex

Täällähän plussia satelee! Onnea kaikille. :Heartred

Miss_M Kuullostaa ihan kiinnittymisvuodolle!!! Monet kuvailee sitä just ton väriseksi. :excited001

Nyt kaikille piinailijoille plussatuuli.
:wav

Mä tein parin kolmen tunnin pidätyksellä pc:n, muttaeipä tuosta juuri ota selvää :meh:
Mun silmiin luonnonvalossa viivanpaikka, jonka sain jo aiemmin samalla testillä viimeksikin :facepalm:
Oon kyllä vähän turhan aikasessa dpo9 nimittäin :bag:

Muoks. Kuvat ihan susheja, menee resoluutio aina foorumilla ihan sököksi :shifty: ostin uuden luurin, mut se ei oo vielä tullut.

Liitteet

• IMG_20200805_135623.jpg
    IMG_20200805_135623.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 244
  • IMG_20200805_135655.jpg
    IMG_20200805_135655.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 231
Muokattu viimeksi:
Kyl sitä taas kiusaa itteää pohtimalla kaikennäköst. Äsken miehen kanssa touhuillessa olin ihan helvetin märkä ja ns. Kiimalimoissani jo ennen kuin minuun edes koskettiin:hilarious::facepalm: nyt siis dpo5 ja ovis tietenkin selvästi takanapäin. Normaalistikaan en mikään sahara kuiva oli mutta miehenkin mielestä extra kostea:laughing025 oliskohan hyvä merkki? Tuskin nyt ainakaan pariin päivään menkkoja odotettavissa kun niin kosteaa on

Nää mahatuntemukset vaan jotenkin latistaa ja pelkään et menkat alkaa...

Muokattu viimeksi:
Mä tein parin kolmen tunnin pidätyksellä pc:n, muttaeipä tuosta juuri ota selvää :meh:
Mun silmiin luonnonvalossa viivanpaikka tai haamulaisten esiäiti :facepalm:
Oon kyllä vähän turhan aikasessa dpo9 nimittäin :bag:
Nyt ei kyllä omat silmät nää mitään, mutta toivotaan, että siihen ilmeistyis vielä se toinen:wink

Täällä dpo10 ja erittäin herkkä edelleen täysi nega aamupissasta. Jään odottamaan vuotoa loppuviikolle, ehkä sunnuntai? Toivottavasti tulisi silloin niin saisi sitten lomalla olla ilman vuotoa :grumpy::grumpy:

Mulla oli viime syksynä kkm rv6+. En tarkkaan muista enää milloin testi oli täysin nega, mutta yli 3 viikkoa siihen meni. Samoin vuoto loppui vasta muutama päivä ennen kuin menkat alkoi (muistaakseni n. 4 viikon päästä tyhjennyksestä). Sä olit vielä pidemmällä sen pari viikkoa, joten hyvin voi olla kaikki kunnossa vaikka kestääkin. Tsemppiä! :Heartred

Kiitos tsempeistä ja pahoittelut sullekin keskenmenosta :sad001:Heartred Nyt kävin onneksi ultrassa ja sain vastauksia ja mielenrauhaa..

Kp18 ja edelleen ovista edeltävää Vv:tä.
Kuinkahan monta päivää tätä tulee, kun on jo aika ovismaista.
Ovistestit kuitenki vielä negaa. :grin

Hei mennään muuten tosi samoissa! Täällä kp19 ja kävin ultrassa. Nyt yhtäkkiä vuoto loppui ja muuttui ovislimoiksi :woot::eek: Ei tullut aamulla verta tai tuhrua yhtään, kun rakasteltiin. Outoa. Onneksi tänään sain ukon kellistettyä, kun jo eilen teki kovasti mieli muttei onnannut :joyful:

Ultrassa selvisi, että olin aivan äärässä. Tyhjennys on onnistunut, tai ainakaan mitään raskausmateriaalia siellä ei näkynyt ja limakalvon paksuus on 7mm. Limakalvo oli kolmikaikuinen... Ja taas oikeassa munasarjassa kehittyy 14mm johtofolli, joka voi lääkärin laskujen mukaan olla valmis 4-5 päivän sisällä.

Keskenmenneen raskauden aikana oikeassa munasarjassa ollut keltarauhanen hematoomineen on poistunut. Eli ilmeisesti mulla ovislimat ja himot tulee jo monta päivää ennen ovulaatiota. Mietin mielessäni olisiko lh nousussa ja siksi raskaustestin viiva eilen tummempi? :eek: Näyttää kyllä vahvasti siltä, että ovulaatio tekee tuloaan vaikka hcg on vielä koholla. Mutta kivuista sen kyllä sitten tunnistan.

Ei olla täysin varmoja vielä yritetäänkö ennen yksiä kuukautisia, jos ovulaatio tulee. Paljon keskusteltiin gynekologin kanssa siitä onko hyvä idea yrittää ennen kuukautisia. Fyysisen puolen osalta sille ei ole teoreettista estettä. Limakalvo oli kyllä normaalin näköinen ja riittävän paksu alkion kiinnittymistä ajatellen. En tosin tiedä minkä paksuinen se on itselläni normaalisti tässä vaiheessa "kiertoa." Lääkäri arveli ettei siinä mitään jos alkio kiinnittyy, että ei ultran perusteella ole estettä sinällään. Ei tietysti suositellutkaan varsinaisesti. Lähinnä ongelma hänen mielestään on siinä, että raskauden kesto on vaikea määrittää, jos nyt raskautuu. Että sitten voi tulla epäselvyyttä ultratessa tai epäilys kohdunulkoisesta raskaudesta ym. Ainakin hcg verikoe kerkeää olla ennen mahdollista kiinnittymistä, jos yritetään. Lääkäri suositteli tekemään raskaustestejä kotona, jos saisinkin negan. Se auttaisi määrittämään raskauden keston.

Muokattu viimeksi:
Miten teillä jotka tikutatte ovista liuskoilla, vahvistuuko teillä viiva vähitellen viikon tai parin päivän ajan, vai pärähtääkö vaan suoraan nollasta sataan kerralla?

Mulla tummenee noin viikon ajan hiljalleen, melko hyvin pystyn viivan tummuudesta päättelemään onko ovis kuinka lähellä. Saan aina aamupäivällä vahvimmat viivat niin en enää viitsi testata muuhun aikaan. :joyful:

Takaisin