Raskaaksi 2020

Kp80 dpo9 ja haamu :wideyed:

Muoks.one stepin liuskalla siis, jännittää, pelottaa! Nyt vaan odotettava et vahvistuuko :nailbiting: :rolleyes:

Ihanaa! Ja Sifakalle myös tsempit! Hätähousu testasi iltapäivällä negan ei-herkällä testillä. Odotellaan...

Minulla on yksi poika vuosimallia 2008 nyt sitten uuden kumppanin kera olemme tehtailleet vauvaa elokuusta 2019 lähtien...
Vielä ei ole tärpännyt

Jännitys tiivistyy kun menkat pitäisi alkaa nyt tulevana viikonloppuna...

Mutta kun on ollut sellainen hassu tunne että tässä kierrossa tärppäis. Vaikkakaan ei ole mitään siihen viittaavaa erikoisempaa oiretta...että ihan menkkaoireista menis kaikki mutta se tunne vain

Ihte oon ollut sairaslomalla viime vuoden toukokuusta asti. Käytössä ollut monia erilaisia masennus- ja kipulääkkeitä.
Keho ollut stressitilassa pitkään ja on sitä vieläkin.
Vaikkakin nyt olen vasta pystynyt lopettamaan masennuslääkkeet yms.
Toki tarvittavat vielä käytössä.

Mutta siis elämää koittanut saada jälleen kasaan ja itseäni kuntoon...

Sitä tietenkin miettinyt että se keho ei varmastikaan ole ollut vastaanottavainen raskaaksi tulemista varten...
Toivottavasti pian tulisi siihen muutosta, uskon ainakin niin :Heartbigred

Inocaps? Tiiätkö saako mennä FSH jne labrat kattoo vaikka söiski niitä?

Mä en nyt yhtään muista, vedonkö mä 2018 alkuvuoden - kesän donafertyä samanaikaisesti kun kävin näissä verikokeissa, voi olla että vedin.

Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanee loppuvuodesta 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Elliephant /25/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19 (loppukuusta)

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

KatMa/ 36/ kolmas/kkm kevät-19/yritys alkanut jo syksy - 18

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 23 / esikoinen / yritys alkanut 7/19

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka /27/kolmas/yritys alkanut 11/19, tulee jos on tullakseen, kkm 8/2019

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkaa 1-2/20

sinimarias /25/kolmas/yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei /31/toinen/yritys alkanut 10/19

Tiarella / 25/kolmas/yritys alkanut 12/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4

Taittaralla / 28 / ensimmäinen / ya 7/19

Pepe+ / 22 / ensimmäinen / ya 8/19 / kemiallinen km 12/19

j-o-nn-a / 25 / ensimmäinen / yritys alkanut 9/19 (varhainen keskenmeno 11/19)

Maggie84/ 35/ kuudes/ tjot/ KU 06/17 ja 03/19

Hirvi/ 40++/ensimmäinen/ yritys alkoi tauon jälkeen uudestaan 01/20

Keltainenkuu/ 31 / kolmas /yritys alkanut 1/20

Bambi / 27 / kolmas / tulee jos on tullakseen / km 1/20

Plussanneet:

Sofia2016 / 25/ toinen tulossa, LA 9/20

Tiiane / 27 / toinen, LA 9/20

Hei mä huutelen täällä välissä :grin onko kukaan käyttänyt magnesiumia ennen raskautta, onko siitä ollut apua?
Jostain luin, että se auttais kiinnittymisessä :woot:
Mä jouduin hakeen sitä muutenkin, kun niin pahat elohiiret pitkin kroppaa :happy8

Hei mä huutelen täällä välissä :grin onko kukaan käyttänyt magnesiumia ennen raskautta, onko siitä ollut apua?
Mä jouduin hakeen sitä muutenkin, kun niin pahat elohiiret pitkin kroppaa :happy8

En ole aiemmin kuullutkaan, mielenkiintoista, täytyypä tutkia asiaa! :bookworm:

Ite söin viime yritys vaiheessa silloin, kun hedelmöityshoito kierto oli ivf tuoresiirron jälkeen ja ennen sitä myös.Ehkäisee kramppeja kohdussa/vatsassa ja näin ollen auttaa kiinnittymisessä. Raskauduin tuosta kierrosta, missä oli magnesium käytössä sitten en voi tietenkään todistaa oliko tuossa se jippu hoitojen lisäksi.

Ite söin viime yritys vaiheessa silloin, kun hedelmöityshoito kierto oli ivf tuoresiirron jälkeen ja ennen sitä myös.Ehkäisee kramppeja kohdussa/vatsassa ja näin ollen auttaa kiinnittymisessä. Raskauduin tuosta kierrosta, missä oli magnesium käytössä sitten en voi tietenkään todistaa oliko tuossa se jippu hoitojen lisäksi.

Wau :woot: ehkäpä mäkin nyt napostelen tota siinä toivossa, että tärppäis kun aloitetaan yritys tän kierron jälkeen. Selkäsärkyihin ainakin auttaa :grin Mä luulen, että mulla oli puutettakin (en tiedä, miten olin koko mg.n unohtanut, vaikka muita vitskuja popsinkin), kun mä urheilen keskikovaa ja kärsin aina ajoittain näistä lihaskrampeista - nyt tilanne kyllä pahentunut, siks aloitin uudestaan, mut hienoa jos tälläkin on myönteisiä vaikutuksia! :grin

Vuoto alkaa niukkenemaan, oon ketogeenisellä ruokavaliolla ollut nyt tammikuun alusta. Seurailen onko tällä vaikutusta mihinkään, ainakin epäilen että tää.sai mulla kuukautiskierron käyntiin.

Alinah kp4.

Muokattu viimeksi:
Mielenkiinnosta kyselen mitä mieltä olette :grin
Kp 11/31 peitto heilunut, tein eilen kp 12/31 ovistestin, negatiivinen mutta kaksi viivaa erottui selkeästi. Noh, tänään sitten tuli hieman rusehtavaa limaa (ei voi sanoa vuodoksi), ovis testi näytti samalta kuin eilen. Voiko olla jtn kiinnittymistä vai jotain vanhaa verta tms?:hilarious:

Vuoto alkaa niukkenemaan, oon ketogeenisellä ruokavaliolla ollut nyt tammikuun alusta. Seurailen onko tällä vaikutusta mihinkään, ainakin epäilen että tää.sai mulla kuukautiskierron käyntiin.

Apinat kp4.

Mä oli ennen kuopusta ene-dietillä josta suurimman osan ajasta ketoosissa. Mulla taas meni kaikki kierrot ihan sekaisin, aloin vuotaa miten sattuu. Mutta tää tapahtu noin neljän kuukauden jälkeen. Toivottavasti sulla kävis päinvastoin :)

Täällä eilinen haamu katosi, nyt ihmeissäni odottelen mitä tapahtuu. Edelleen rintoja särkee, nippailee alavatsaa ja väsyttää. Päätin jo et jos menee ens kiertoon, ni ostan kyllä greippimehua ja sitä punkkua :hilarious:

Mä oli ennen kuopusta ene-dietillä josta suurimman osan ajasta ketoosissa. Mulla taas meni kaikki kierrot ihan sekaisin, aloin vuotaa miten sattuu. Mutta tää tapahtu noin neljän kuukauden jälkeen. Toivottavasti sulla kävis päinvastoin :)

Okei, kiitos tiedosta. Katsellaan kuinka käy.

Mulle pitkät ja epäsäännölliset kierrot ei kyllä oo mitään uutta, kun ennen hedelmöityshoitoja monta vuotta menkat tuli ja meni miten sattuu. Hoidoissa saatiin kierrot tasattua ja säännöllistettyä jatkuvilla lääkkeillä.

Takaisin