Kp80 dpo9 ja haamu
Muoks.one stepin liuskalla siis, jännittää, pelottaa! Nyt vaan odotettava et vahvistuuko
Ihanaa! Ja Sifakalle myös tsempit! Hätähousu testasi iltapäivällä negan ei-herkällä testillä. Odotellaan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp80 dpo9 ja haamu
Muoks.one stepin liuskalla siis, jännittää, pelottaa! Nyt vaan odotettava et vahvistuuko
YrittämisenTarkoitatko hoidot vai yrittämisen?
Inocaps? Tiiätkö saako mennä FSH jne labrat kattoo vaikka söiski niitä?
Ite olin 18v kun alko yritys.Mies oli 23v kun yritys alko.Yrittämisen
Täytyy tutkia toi inocaps ja myo-inositoli.
Ääh, kappas.Inocapsissa on myo-inositolia :)
Hei mä huutelen täällä välissä onko kukaan käyttänyt magnesiumia ennen raskautta, onko siitä ollut apua?
Jostain luin, että se auttais kiinnittymisessä
Mä jouduin hakeen sitä muutenkin, kun niin pahat elohiiret pitkin kroppaa
Ite söin viime yritys vaiheessa silloin, kun hedelmöityshoito kierto oli ivf tuoresiirron jälkeen ja ennen sitä myös.Ehkäisee kramppeja kohdussa/vatsassa ja näin ollen auttaa kiinnittymisessä. Raskauduin tuosta kierrosta, missä oli magnesium käytössä sitten en voi tietenkään todistaa oliko tuossa se jippu hoitojen lisäksi.Hei mä huutelen täällä välissä onko kukaan käyttänyt magnesiumia ennen raskautta, onko siitä ollut apua?
Jostain luin, että se auttais kiinnittymisessä
Mä jouduin hakeen sitä muutenkin, kun niin pahat elohiiret pitkin kroppaa
Ite söin viime yritys vaiheessa silloin, kun hedelmöityshoito kierto oli ivf tuoresiirron jälkeen ja ennen sitä myös.Ehkäisee kramppeja kohdussa/vatsassa ja näin ollen auttaa kiinnittymisessä. Raskauduin tuosta kierrosta, missä oli magnesium käytössä sitten en voi tietenkään todistaa oliko tuossa se jippu hoitojen lisäksi.
Vuoto alkaa niukkenemaan, oon ketogeenisellä ruokavaliolla ollut nyt tammikuun alusta. Seurailen onko tällä vaikutusta mihinkään, ainakin epäilen että tää.sai mulla kuukautiskierron käyntiin.
Apinat kp4.
Mä oli ennen kuopusta ene-dietillä josta suurimman osan ajasta ketoosissa. Mulla taas meni kaikki kierrot ihan sekaisin, aloin vuotaa miten sattuu. Mutta tää tapahtu noin neljän kuukauden jälkeen. Toivottavasti sulla kävis päinvastoin :)