Marcipa
Piirimestaruustason postaaja
Täällä menossa kp7 ja ovulaatiota odotetaan kuin kuuta nousevaa ehkä huomenna vois jo aloitella tikutuksen vaikka todennäköisesti tässä on vielä reilu viikko ovikseen..
Samat fiilikset paitsi kp 9.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä menossa kp7 ja ovulaatiota odotetaan kuin kuuta nousevaa ehkä huomenna vois jo aloitella tikutuksen vaikka todennäköisesti tässä on vielä reilu viikko ovikseen..
Täällä myös mahaa vihloo vaikka kuinka dpo8-9. Yöllä ei pystynyt olemaan ollenkaan selällää kun alkoi vihloa vasemmalla. Millä dpo:lla meinasitte alottaa testailut?
Periaatteessa olen malttanut aina odottaa dpo10 ja siitä eteenpäin. Mitä lähemmäksi oletettuja kuukautisia malttaisi, niin parempi tietty. Ei kuluisi tikkuja ja hermoja.Millä dpo:lla meinasitte alottaa testailut?
Täällä kunnon limat ja ovista Flo ennustaa ylihuomiselle. Talletuksia talletuksia!
Periaatteessa olen malttanut aina odottaa dpo10 ja siitä eteenpäin. Mitä lähemmäksi oletettuja kuukautisia malttaisi, niin parempi tietty. Ei kuluisi tikkuja ja hermoja.
Tarkoitatko hoidot vai yrittämisen?minkä ikäinen olet ollut kun olette aloittaneet? Muistelisin, että olet aika nuori?
Kp3 ja vuotaa vaan, ihan oksettaa käydä vessassa vaihtamassa sidettä tai tarpeilla kun tulee välillä hyytymiä.
Mun pitäis katsella nyt sitä donafertyn korvaajaa, oon taas unohtanu nimen ja lappu hävinny missä se nimi oli.
Täällä kp 8 ja odottelin ovista vasta ensi viikolle, mutta testi näyttää tältä no toi ei kai ole vielä plussa, mutta voisko ajatella että lähipäivinä kuitenkin muuttuis plussaks?
Sylkitesti taas näyttää ihan täyttä kuviota, siinä tais olla että silloin ovis olis parin päivän sisällä...
Mielipiteitä, kokemuksia, kommentteja? View attachment 86036
Testailla en enää jaksa, mut lämpöjä mittaan.
Vielä on koholla. Matkalle en mittaria jaksanut ottaaMiltä lämmöt näyttää?