Raskaaksi 2020

Toivottavasti monella tärppäis, täällä on useita samassa tilanteessa, jännää :nailbiting: :shy:

Mä oon vaan vaihteeksi itkeä tihrustanut koko päivän :smiley-angry003:sorry: Mikään ei kiinnosta, ei tunnu olevan mitään syytä mihinkään ja tunnen vain järjetöntä väsymystä.
Surettaa valtavasti ja on myös muita tunteita, mut ne kaikki lopulta tuntuu purkautuvan vaan itkuna. Hain sairaslomaa alkuviikoksi, kun en ole poissa töistä tai opinnoista ollut 1 päivää enempää.:facepalm: Ilmeisesti mä tarvitsen vaan aikaa.. Elohiirikin kiusannut koko päivän toisessa jalassa ja välillä muuallakin (silmäkulmassa, reidessä, kädessä).. lisäksi vanha kaverini iskiaskipu iski selkään vetäen toiseen jalkaan - miksi aina kaikki näyttää tulevan samaan aikaan, kun on muutenkin heikoilla :blackeye:

Mut apua, kun mies vilautti jo vihreää valoa - tai siis se itse eilen ehdotti joskos yritettäisiin nyt jo tässä uudessa alkaneessa kierrossa :hilarious: Mutta kerroin vielä miettiväni, en tiedä uskallanko...edellisestä on niin vähän aikaa ja olen niin hajalla, että en kestä toista samanmoista putkeen, jos meneekin kesken.. Mutta toisaalta nyt voisi olla ihan hyvätkin edellytykset onnistua :wideyed: Jään miettimään..
Kai mä huomenna raahaudun treenien pariin ja koitan saada elämänotteeni takaisin.:bounce

Täällä myös mahaa vihloo vaikka kuinka dpo8-9. Yöllä ei pystynyt olemaan ollenkaan selällää kun alkoi vihloa vasemmalla. Millä dpo:lla meinasitte alottaa testailut?

Mulla on kahdesti tullu tänään yökötyskohtaus, hengittelemällä ohittunu. Kurkku myös hassusti vähän kipeä. Huomenna dpo9 ja ajattelin testata :nailbiting: tosin olen varma ettei ole voinu olla sellaista onnenkantamoista, et tää ongelmitta onnistuis. Mutta toivoa on kovasti vielä:angel7 Eilen loppui myös terolut kuuri.

Täällä kunnon limat ja ovista Flo ennustaa ylihuomiselle. Talletuksia talletuksia!

Millä dpo:lla meinasitte alottaa testailut?
Periaatteessa olen malttanut aina odottaa dpo10 ja siitä eteenpäin. Mitä lähemmäksi oletettuja kuukautisia malttaisi, niin parempi tietty. :rolleyes: Ei kuluisi tikkuja ja hermoja.

Täällä kunnon limat ja ovista Flo ennustaa ylihuomiselle. Talletuksia talletuksia!

Periaatteessa olen malttanut aina odottaa dpo10 ja siitä eteenpäin. Mitä lähemmäksi oletettuja kuukautisia malttaisi, niin parempi tietty. :rolleyes: Ei kuluisi tikkuja ja hermoja.

Talletteluonnea!:happy:

KP 31/28 kahden tunnin pidättelyllä. Normaalisti ekat vaaleat plussat tulee jo kahta päivää ennemmin menkkojen oletettua alkua. Nyt siis ei tullut. Ja oireita ei ole ollenkaan ... veikkaan kemiallista raskautta, sillä niissä mennyt juuri tällä kaavalla. Noh, odotellaan miten käy.

Liitteet

• IMG_20200203_210749.jpg
    IMG_20200203_210749.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 289
Täällä 53kp viime viikolla kävin labrassa prolaktiini ja hcg virtsakoe versio oli tuo hcg. Prolaktiini normaali ei siis kierron pitkittyminen johtunu maitorauhashormoonin(prolaktiini):in koholla olemisesta ja joulukuussa otetiin kilppparit kokeet niin ei konsulttilääkäri puhelinpalveluiden kautta ollut sitä mieltä, että tarttisi ottaa ne uudestaan. Hoitajalta ohje ottaa perhesuunnitteluneuvolaan yhteys kierron pitkittymisen takia jos heillä vielä ois jotain mitä voisi tehdä. Sieltä ohje laajasti otettu jo labroja niin ei voi oikein enää mitään tehdä anto ohjeen, että pyytäisin keltarauhashormoonia terveysasemanlääkäriltä jos suostuisi kirjoittamaan sitä edes kokeilu mielessä :sad001 kai tässä jossain vaiheessa täytyy lähteä lääkäriin ykistyiseen. Kuulema voi olla jotain kiertohäiriöö taikka ihan luonnollista ongelmaa kun alle 1v synnytyksestä.

Muokattu viimeksi:
Kp3 ja vuotaa vaan, ihan oksettaa käydä vessassa vaihtamassa sidettä tai tarpeilla kun tulee välillä hyytymiä. :yuck:

Mun pitäis katsella nyt sitä donafertyn korvaajaa, oon taas unohtanu nimen ja lappu hävinny missä se nimi oli. :facepalm:

Kp80 dpo9 ja haamu :wideyed:

Muoks.one stepin liuskalla siis, jännittää, pelottaa! Nyt vaan odotettava et vahvistuuko :nailbiting: :rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Plussatuulia naiset! :smiley-angelic006

Tänne ei niin mitään kpt yli 40, koitan saada primoilla kiertoa käynnistyyn. Muuten en kerkeä asiaan perehtyä. Tulee jos on tullakseen, omalla ajallaan :Heartred

Kp21/28-32. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi jo kp 23 :wideyed: Rinnat on jo kipeet ja yleensä ne kipeytyy vasta kp25 paikkeilla.

Tallettelut tässä kierrossa kp9, 13, 15 ja 16. Testailla en enää jaksa, mut lämpöjä mittaan.

Tänään työreissulle Ouluun ja paluu huomenillalla. Mies toivottavasti pärjää, kun sain veljeni huomiseksi avuksi.

Täälläpä onkin käynyt keskustelut kuumana! Ihan mahtavia plussauutisia, sekä ihanan avoimia km pohdiskeluja sekä kateusajatuksia. :happy: Noihin jälkimmäisiin itse samaistun!

Ihan kamalaa pitää kulisseja yllä perheen kesken, iloita muiden vauvauutisista samaan aikaan kun käy oman pään sisällä läpi myllerrystä kemiallisen jälkeen. :banghead: Ihan parille kaverille olen vauvahaaveista ja yrittämisestä puhunut, mutta vaikea ottaa tsemppejä vastaan, kun tietää että heillä ei ole kokemusta asiasta. Mies koittaa kannustaa ajattelemaan muitakin kun vauvajuttuja, ja minä puran ahdistusta neulomiseen ja koulutyöhöm. Vauvan sukkia ja lapasia, haalari ja villapaita neulottu, vaan niiden käyttäjä puuttuu sylistä..

Tänään kp 67. :shifty: Soitin viime viikon maanantaina perhesuunnitteluneuvolaan, josta neuvottiin odottamaan vielä yksi kuukausi josko kuukautiskierto käynnistyisi itsestään tai ilmeistyisi plussaa. Ohjeistus kuulemma on, että menkkojen pitää olla 6kk tulematta, että voi saada hormoneja avuksi. Kannusti kuitenkin jo ennen tätä olemaan yhteydessä omaan tkseen ja selvittämään tilannetta. Kerrankin tuntui että puhelimen toisessa päässä olevalla hoitajalla oli aikaa käydä rauhassa läpi asioita, empaattisella otteella. Keskenmenopuhelusta kun jäi erittäin karvas maku suuhun!

Eli odottelu jatkukoon! :sorry:Tsemppiä muille piinapäiviin. :happy:

Täällä kp 8 ja odottelin ovista vasta ensi viikolle, mutta testi näyttää tältä :think005 no toi ei kai ole vielä plussa, mutta voisko ajatella että lähipäivinä kuitenkin muuttuis plussaks?
Sylkitesti taas näyttää ihan täyttä kuviota, siinä tais olla että silloin ovis olis parin päivän sisällä...
Mielipiteitä, kokemuksia, kommentteja? :eek::rolleyes::grinIMG_20200204_113348.jpg

Kp3 ja vuotaa vaan, ihan oksettaa käydä vessassa vaihtamassa sidettä tai tarpeilla kun tulee välillä hyytymiä. :yuck:

Mun pitäis katsella nyt sitä donafertyn korvaajaa, oon taas unohtanu nimen ja lappu hävinny missä se nimi oli. :facepalm:

Inocaps? Tiiätkö saako mennä FSH jne labrat kattoo vaikka söiski niitä?

Täällä kp 8 ja odottelin ovista vasta ensi viikolle, mutta testi näyttää tältä :think005 no toi ei kai ole vielä plussa, mutta voisko ajatella että lähipäivinä kuitenkin muuttuis plussaks?
Sylkitesti taas näyttää ihan täyttä kuviota, siinä tais olla että silloin ovis olis parin päivän sisällä...
Mielipiteitä, kokemuksia, kommentteja? :eek::rolleyes::grinView attachment 86036

Mulla välillä tummenee ja sit taas haalistuu ennen oikeeta plussaa. Ja sylkitesti näyttää kai estrogeenin, jota on mulla ainakin ilmeisesti monta päivää ennen ovista sekä menkkoihin asti. Eli itse en siihen oikein luota. Kun aika usein on paljon kuviota.. Tai sitten mussa on jotain vikaa

johan meni sulatella taas noita menkkoja. lähti vuotamaan vasta kolmantena tuhruttelupäivän yönä ja nyt kp5. ja flunssaisena ei nyt vielä ihan hirveästi ovis hotsita, mut eiköhän se taas kun näitö teidän viestejä lukee.

pahoittelut kaikille muillekin tädin kohdanneille ja haaveet olen pahoillani :Heartred

tästä on hyvä taas nousta :cheers

yritän olla innoissani kovasti kun kaikkialla muualla syntyy vauvoja paitsi täällä taloudessa. huomenna ystävällä suunniteltu sektio ni oon vaan elelly uudestaan omaa kokemusta. ihana juttuhan se on, mutta mutta blääh. ei jaksais yrittää taas yhtään enkä taida keksiä mitään konstejakaan tehostamaan tätä yritystä tässä kuumeisessa olossa.

vähän omanapailua.
aurinko onneks paistaa :dance008

Takaisin