Raskaaksi 2020

Mä meen huomenna maistraatissa naimisiin :Heartred:Heartred:Heartred

Piti tosiaan mennä jo 4.4. naimisiin reilu 40 häävieraan bileiden kera, mut se oli pakko perua. Sormuksessa lukee silti ja tulee aina lukemaan 4.4.2020 ja tullaan jatkossa viettää hääpäivää silloin. Meille ei koronat vittuile! Me ollaan oltu yhdessä nyt reilu 10v., siis yli kolmasosa mun elämästä. :Heartred Oon niin täynnä rakkautta nyt, toivottavasti elokuun kierto on se meiän kierto ja saadaan toukovauva. :dummy:

En nyt välttämättä ehdi loppuviikkoon lukea viestejä, mut yritän ottaa sit maanantaina / ens viikolla kiinni :)

Mä meen huomenna maistraatissa naimisiin :Heartred:Heartred:Heartred

Piti tosiaan mennä jo 4.4. naimisiin reilu 40 häävieraan bileiden kera, mut se oli pakko perua. Sormuksessa lukee silti ja tulee aina lukemaan 4.4.2020 ja tullaan jatkossa viettää hääpäivää silloin. Meille ei koronat vittuile! Me ollaan oltu yhdessä nyt reilu 10v., siis yli kolmasosa mun elämästä. :Heartred Oon niin täynnä rakkautta nyt, toivottavasti elokuun kierto on se meiän kierto ja saadaan toukovauva. :dummy:

En nyt välttämättä ehdi loppuviikkoon lukea viestejä, mut yritän ottaa sit maanantaina / ens viikolla kiinni :)

Voi miten ihanaa ja paljon onnea!
Rakkaudentäyteisiä vuosia paljon teille. :love7

Maitraatti on ihana paikka mennä naimisiin, sillä seremonia on ihanalla tavalla tosi henkilökohtainen ja rauhallinen.
Ainakin näin mä koin.

Mä olin malttamaton ja tein 3h pidätyksellä rtestin, negahan se tietysti on. Dpo8 nyt. Mies lähti asioille niin en voinut vastustaa kun olin sopivasti ollut käymättä vessassakin..
Tänää on vihlasuja tullu alavatsan kohdilla ja menkkajomottelua ollut. Lisäks tänää on ollut huono olokin mut nää nyt voi johtua kyllä mistä vaan. Sitä vaan kun seurailee omaa kroppaansa kokoajan niin huomaa ihan kaiken vähänkin epänormaalin. :bounce
Seuraavan testin teen vasta joskus ens viikolla, ellei tässä nyt ala jotain oireita ilmaantumaan enemmänkin.:dance008

20200730_173922.jpg
laitan vielä kuvan testistä niin saatte tihrustaa että näkyykö siinä mitään, nega se omasta mielestä on :laughing002

Mä olin malttamaton ja tein 3h pidätyksellä rtestin, negahan se tietysti on. Dpo8 nyt. Mies lähti asioille niin en voinut vastustaa kun olin sopivasti ollut käymättä vessassakin..
Tänää on vihlasuja tullu alavatsan kohdilla ja menkkajomottelua ollut. Lisäks tänää on ollut huono olokin mut nää nyt voi johtua kyllä mistä vaan. Sitä vaan kun seurailee omaa kroppaansa kokoajan niin huomaa ihan kaiken vähänkin epänormaalin. :bounce
Seuraavan testin teen vasta joskus ens viikolla, ellei tässä nyt ala jotain oireita ilmaantumaan enemmänkin.:dance008

Vielä on aikaa saada plussa. :cat:
Täällä kanssa yksi joka pissii tikkuun, kun mies on asioilla, oli Dpo mikä hyvänsä. :rolleyes:

Niin minäkin eilen kauppareissulla sanoin miehelle, että ostan nyt tämän testin ja testaan perjantaina. Ja yöllä kun mies jo nukkui niin minähän tein sen testin dpo 8 :rolleyes:

Mulla ensimmäisen keskenmenon jälkeen alko tuntumaan kierron eri vaiheet kovin selkeästi. Ei tartte ovista yrittää arvailla, kun kivut jne. Nyt menossa jälkivuoto, kun oli kkm, joten nähtäväksi jää, mille tolalle kroppa tän jälkeen palautuu...

No on! Mulla on kyllä keskenmenosta vasta kaksi kuukautta, mutta ihan sekaisin on hormonit. Kolme viikkoa tyhjennyksen jälkeen ilmeisesti kehoni yritti ovuloida, mutta testi ei koskaan tummennut ihan kunnolla, ja kaikki tavanomaiset ovulaation jälkioireet jäivät tulematta. Seuraavat kuukautiset kestivät yli 10 päivää ja olivat alkuun ihme tihkuttelua monta päivää. Seuraava ovulaatio tuli vasta kp 17? muistaakseni, ja tuntui kyllä tapahtuva. Sen jälkeen ilmeisesti kunnon estrogeenipudotus, ja ihan kamala angsti-pms-masennus päällä monta päivää, itkeskelyä ja ihan kaheli olo. Verta tiputteli pari päivää ovulaation jälkeen.
Ihan sekaisin koko keho.

Mulla kyllä hormoonit ihan sekaisin km jälkeen, ihmeellistä tuhruvuotoa ollut nyt koko kierron. Tuskin ovuloin tästä kierrosta ollenkaan. :banghead:Maanantaina meen mittauttaan hcg arvon verestä ja toivon että olisi kunnolla laskenut näin 2viikkoa keskenmenon jälkeen.

Kiva kuulla, etten ole ainoa, jolla hormonit sekosi. Kivaahan tää ei siis sinällään ole, mutta ettei paini yksin asian kanssa. Mullahan km on jo aikaa 7kk ja siltikään ei olla uutta plussaa saatu, eikä hormonitoiminta ole rauhoittunut/tasaantunut. Mä oon tullut siihen päätökseen, että toisilla vaan palautumisessa ottaa oman aikansa, vaikkei raskaus olisikaan ehtinyt hirmu pitkälle. Mun keskenmeno tapahtui viikolla 7, mutta se oli juuri kääntymässä rv 8 kun vuoto sitten alkoikin eli varsin alussa, mutta silti siitä palautuminen on ollut fyysisesti, että henkisesti hankalaa. Osa ihmisistä sanoi, että fyysinen palautuminen on paljon nopeampaa kuin henkinen ja onhan se, kun kaikki menee hyvin. Omalla kohdalla ei kuitenkaan mennyt ihan putkeen sinällään, kun mulla alkoi nää kierto-ongelmat ja vaikeudet ihon kanssa heti perään.. Mulla keväällä oli just niitä menkkoja, joissa vuoto pitkittyi, välillä älyttömän runsasta, välillä kivuliasta, usein ei kipuja, mutta sitten tiputtelin 5 päivää heti luteaalin läpi ja kierrot huiteli jossain 42-57 päivässä :meh: Nyt onneksi ei ole enää pitkittynyttä vuotoa enkä hetkeen myöskään ole tiputellut, kierrot myös lyhentyneet, mutta juurikin pms vaikea :sad001 Ennen luteaalissa oli ihan tasainen ja hyvä fiilis, nykyään vaan itken, ärsyynnyn ja ahdistun silloin todella herkästi. :sorry: Samalla on kipeää aknea (mitä mulla ei ole ollut sitten teini-iän) ja totaalista mikään ei kiinnosta/vihaan elämääni- olotilaa. :banghead:

Eilen itkin miehen kainalossa kaikkea paskaa, mitä elämä tuo. Itkien sille selitin, etten ikinä tule pääsemään yli keskenmenosta, että en tiedä pääsenkö koskaan yli. Mies vaan silitteli hiuksia, oli vähän aikaa ihan hiljaa ja sanoi mulle sitten, että ei siitä varmaan tarvitse koskaan täysin yli päästäkään, että nämä sattuneet tapahtumat kuuluvat elämään, elämä on vaan sellaista. Mua itketti lisää, koska liikutuin niin paljon miehen sanoista, että osasi sanoa jotain noin viisasta ja lohdullista :Heartred
Sitten pyörittelin mielessäni lapsettomuutta ja mies siihenkin totesi, että olen niin älyttömän malttamaton, että vuosikin on vielä ihan normaali aika yrittää ja, että me ei olla yritetty edes niin paljon kun oltaisiin voitu. Mies sanoi uskovansa, että kyllä me vielä lapsia saadaan. Tavalla tai toisella, ettei meillä ole mikään kiire :Heartred Ja, jos ei saataisikaan elämä jatkuu siitä huolimatta. Eikä minussa tarvitse olla mitään vikaa, että pitää unohtaa muiden ihmisten ajatukset siitä, että heti pitäisi hakeutua mahdollisimman nopeasti syystä x tutkituttamaan itsensä, kun mulla tää perussairaus. Toki kannattaa tutkituttaa, jos ja kun aihetta siihen on, mutta meidän taustoilla voi vielä ihan hyvin odotella hetken. Mulla kuitenkin kaikkiaan ollut niin raskas vuosi, että kortisolitasot olleet varmasti todella korkealla, enkä usko, että ennen kuin lopetan tän jatkuvan stressailun mitään tapahtuu. Mietin välillä, mitenköhän ammentaisin itseeni tuon mieheni optimistisuuden. :bag::wideyed:

Niin ja täällä siis dpo3 ja itkeskely alkoi jo nyt :smiley-angry003rintoja aristaa, tulee ahdistusoloja ja vaan väsyttää. Ei oo nyt unettomuutta tässä kierrossa, ainakaan vielä. Katsellaan tilannetta :think005

Jokohan tää olis huomenna plus. Huomenna just ollaan lähdössä miehen sukulaisten kanssa mökille joten ei talletelut onnistu. Meni tämäkin kierto ehkä hukkaan....

Liitteet

• IMG_20200730_164443.jpg
    IMG_20200730_164443.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 169
Tiputtelu alkoi, orastavat kivut myös. Kylhän tää v***ttaa taas ja paljon. En usko enää mihinkään oireisiin tulevissa kierroissa... ainoo hyvä tässä on et oon malttanu testailujen kanssa sen ekan yk:n jälkeen. Eiköhän se yk5 ala huomenna.

:smiley-angry019:BangHead

Tiputtelu alkoi, orastavat kivut myös. Kylhän tää v***ttaa taas ja paljon. En usko enää mihinkään oireisiin tulevissa kierroissa... ainoo hyvä tässä on et oon malttanu testailujen kanssa sen ekan yk:n jälkeen. Eiköhän se yk5 ala huomenna.

:smiley-angry019:BangHead

Eikä:sorry: ja niin selvät oireetkin

Ihanaa, onnea Alloha ja hirmuisesti tarrasukkia matkaan :love7 :wav

Näyttääkö tämä teidän silmään plussalta? Eilen illalla ja viime yönä se jomotus alavatsalla oli jotain ihan hirveetä. Teki mieli ottaa särkylääkettä, mutta koska Buranaa ei suositella yrittäessä niin jäi ottamatta. Oikeella alaselässä oli myös semmoinen inhottava pistävä tunne. En tiedä liittyikö se näihin oviskipuihin vai ei, mutta oli tuskaa saada unen päästä kiinni. Ei ole ikinä näin kipeetä tehnyt ovuloidessa:confused2

Liitteet

• IMG-20200731-WA0000.jpeg
    IMG-20200731-WA0000.jpeg
    11.1 KB · Katsottu: 194

Näyttääkö tämä teidän silmään plussalta? Eilen illalla ja viime yönä se jomotus alavatsalla oli jotain ihan hirveetä. Teki mieli ottaa särkylääkettä, mutta koska Buranaa ei suositella yrittäessä niin jäi ottamatta. Oikeella alaselässä oli myös semmoinen inhottava pistävä tunne. En tiedä liittyikö se näihin oviskipuihin vai ei, mutta oli tuskaa saada unen päästä kiinni. Ei ole ikinä näin kipeetä tehnyt ovuloidessa:confused2

Mun silmiin on tosi selkeä plussa! :)

Mulla dpo4 ja närästää ihan hulluna, piti ottaa tuplat tota vatsalääkettäkin, onkohan toi vatsatulehdus taas riehaantunut kahvin juonnista.. :arghh:
Tosi huonosti oikein mitään oon syönyt ja silti taas turvottaa ja on huono olo. :banghead: Jotenkin koko ajan vaan se tunne, että ootan et pääsen nopeasti uuteen kiertoon ja käyttämään vähän vahvempia lääkkeitä, kun olo on ollut niin tuskainen.:bored:
Välikierto on siis varmaan paikallaan, jos plussaa ei tästä tule. Mun on jotenkin paljon helpompi uskoa siihen, että raskaus onnistuu sitten, kun keho on siihen valmis, eikä tää mun perussairaus oo näin aktiivinen.
Mutta katsellaan, mitä tapahtuu :think005

Selkeä plussa:king

No nyt on kyllä selkeistä selkein plussa!! :happy093.

Tänään dpo9. Eilen ja tänään paljon monenlaisia tuntemuksia, mutta erityisen voimakkaana on ollut repäisyt. Eilen ne alkoi ja tänään on jatkuneet. Sen lisäksi kaikenlaisia jomotuksia on ollut ihan huolella. Turvottaakin oikein huomattavasti. Tissit erittäin kipeät. Katotaan mitä tästä tulee. Taas ihan uudenlainen loppukierto kuin mitä aiemmat :grin onneksi olen tällä hetkellä hyvin kaukana raskaustestiä niin se testaaminen menee oikeasti sinne vähän ennen menkkoja/niiden mahdolliseen myöhästymiseen :joyful:

Niin ja nuha on selätetty nyt täysin viimeistäkin räkää ja yskää myöden :happy093

Takaisin