Raskaaksi 2020

Tänään nukkui äidinäitini pois.. En tiedä onko sattumaa, mutta kun aloin esikoista odottamaan kuoli isänäitini.
Oli syöpää sairastanut jo jokin aikaa eli hyvä että pääsi kivuistaan

Osaako kukaan neuvoa? Eli tilasin Babyplanista testejä Visalla ja katevaraus tuli näkyviin niinkuin aina. Kävi niin, että lähetysvahvistus testeille tuli, eli ovat matkalla. No katevaraus hävisi eli maksun olisi pitänyt mennä, mutta maksusuoritus ei näy mun tilillä. Eli 18.7 piti maksusuorituksen tapahtua, mutta 18.7 kohdassa ei näy, että olisi rahaa lähtenyt tilitä?

Mitä ihmettä? Eikö ulkomaan maksutapahtumat mun tilillä näy?
Eihän ne niitä testejä ole voineet lähtettää elleivät ole maksua saaneet?

En löytänyt tietoa asiasta. :wideyed:

Tänään nukkui äidinäitini pois.. En tiedä onko sattumaa, mutta kun aloin esikoista odottamaan kuoli isänäitini.
Oli syöpää sairastanut jo jokin aikaa eli hyvä että pääsi kivuistaan

Osanottoni :Heartred mulla meni just viime sunnuntaina myös äidinäiti syöpään, joten hyvin tuoreeltaan tiedän miltä susta tuntuu :Heartred

Onnea ja osanotto alloha

Junibea, onnea!!!

Dpo6, pientä tuhruvuotoa. Menkat alkamassa tai kiinnittymisvuotoa? Aiemmissa raskauksissa ei mitään vuotoja ole ollut. Edellisten synnytysten jälkeen menkat alkoi kun vauva oli 8 kk. Pieni nyt reilu 7 kk... JÄNNÄÄ!!!!!

Dpo8 täällä, jotain vähän tuli pyyhkäistessä. Nännit herkistyi ihan hulluna eilen illalla ja tissit on pääasiallisesti alapuolelta herkät/kipeät mutta myös vähän sivuiltakin. Jännittävä tämä tauko tässä, viimeksi oli tosiaan oviksesta menkkoihin koko ajan kipeät. Nyt oli vaan ovispäivänä ja sen jälkeen alkoi nopeasti hiipumaan ja nyt sit eilen alkoi oikein huolella kipuilemaan ja herkistelemään o_O

Nyt sitä vaan miettii että oliko 2 edellistä kiertoa outoja ja tää normi vai toisinpäin vaiko molemmat normia vai mitä :laughing001

Nyt on kyllä pakko tulla hehkuttamaan eilisen angstin jälkeen! Kp18 ja aamupissasta hymy!
Nyt vaan toivon et luteliaali pitenis ja hedelmöitys tapahtuis:smiley-angelic006

Liitteet

• F20D6E0B-7FD2-455C-A7C8-38454EEEDD46.jpeg
    F20D6E0B-7FD2-455C-A7C8-38454EEEDD46.jpeg
    17.3 KB · Katsottu: 157
@Alloha onnea plussasta ja osanotot menetyksen johdosta! Toiset ne lähtee ja toiset ne tulee, elämän kiertokulkua vaikka ne lähdöt ei koskaan kivalta tunnu:Heartbigred
@Junibea onnittelut plussasta!

Tiedän mitä teen tänään illala:laughing001 eilen illalla viimeks talletteluja mut pistetän nyt pökköä pesään varmuuden vuoks ni ei varmasti jää ajotuksesta kii.:laughing025

Hei! Piti päivittää tänne, että ei olekkaan todennäköisesti mitään laskeumaa, vaan ihan muuten vaan paikat turpeena.
Kattelin netistä kuvia lievistä laskeumista ja miltä niiden pitäisi näyttää, niin itsellä ei vastaa yhtään kyllä niitä kuvia. Katoin tällä kertaa vähän tarkemmin peilistä ja ihan normaalisti siellä kaikki näkyi olevan paikallaan.

En tiedä miksi eilen oli niin eri näköistä, mutta kai nyt oli parempi valaistus.

Kerron myös lähinnä siksi, ettei muutkaan huolestu, jos paikat on erinäköiset synnytyksen jälkeen! :happy:

Piti tätä iloa purkaa ja anteeksi vielä nää tyhmät jutut. :woot::Heartred

Onnea plussista ja vahvistumista haamuille :smiley-bounce016

Täällä oletetusta oviksesta noin viikko ja oireetonta on kun en kyttää ja kuuntele kroppani 24/7. Tai sitten tämä on vaan yksi uusi variaatio luteaalivaiheesta. Niitähän tuntuu riittävän, etenkin rinnat osaavat olla joka kierrossa eri tavalla kipeät :grin:p

On tää kans naurettavaa kun joka vessareissulla suurennuslasin kanssa suunnilleen tutkii et ei kai vaan mitään vuotoa jää paperiin :laughing001 etoo kyl taas siihen malliin et huominen testi polttelee jo :smiley-angelic006

Täällä vauvakuume vaan kasvaa, kun mieskin sanoo vähän väliä, että ois ihana saada toinen pikkuinen. :Heartred
Kyllä mä myönnän, että vähän harmittaa jos ei taaskaan tärppää...:sorry:

Meidän poika halailee ja taputtelee serkkupoikaa ja sanoinkin miehelle, että on semmoista isovelimateriaalia...

Täällä vauvakuume vaan kasvaa, kun mieskin sanoo vähän väliä, että ois ihana saada toinen pikkuinen. :Heartred

Meidän poika halailee ja taputtelee serkkupoikaa ja sanoinkin miehelle, että on semmoista isovelimateriaalia...

Jos tämä olis sun kierto. Mä niin toivon:Heartred mikä kp nyt menossa

Jos tämä olis sun kierto. Mä niin toivon:Heartred mikä kp nyt menossa

Takaisin