Raskaaksi 2020

Onnea plussasta Tiarella!!! :Heartred
Ovistesteistä: onko kukaan käyttänyt cb:n tuplahormoni-digitestejä? Mulla jo viidettä aamua tänään siinä vilkkuhymy, eikä vieläkään kiinteää hymyä... eli estrogeenit on nousseet, mutta LH ei. Kp 23 jo menossa. Oon käyttänyt samalla halpis-liuskaovistestejä (jotain raskauskeijulta tilattuja halvimpia mitä oli), ja niissä viiva ihan hailuraa, kerran tuossa pari päivää sit oli jo vähän tummempaa, mutta palasi hailuraksi.... Mun kierto on ollut nyt pitkäksi venähtänyt kkm jälkeen, edellinen oli 55pv. Minkälaisia kokemuksia muilla noista ovistesteistä, noista digeist lähinnä?

Mä käytin viime kierrosta, sain kans viis päivää vilkkuvaa kun sit pamahti kuudentena päivänä se pysyvä hymynaama. Ovulaatio ainakin oli kierrossa oikeeseen aikaan tai ainakin yritti jos ei ollut. Musta noi oli käteviä kun ei tarvinnut arpoa onko se plussa vai ei :happy:

Just oon pari päivää miettiny mikähän sen nimi oli. Oisko tää joku merkki. Siis joskus viime vuonna täällä joku sanoi tilanneensa, mutta en millään muista kuka. Olis kiva kysyä toimiko. En löydä haullakaan :sad001 Pitäiskö tilata..ihmettelen vain miksi lukee että se on lääkinnällinen ja voi käyttää 6 kiertoa? Ja kuuluuko siis ensin seksiä ja sitten purkki sisään vai siittiöt purkkiin ja sitten purkki sisään?

Voi vitsit, ois niin kiva kuulla tästä kokemuksia, toisaalta jos tämä toimis niin miksei toimisi ihan perinteinen jalat kattoon meininki.. :wink
Ainakin heidän nettisivuilla sanotaan, että seksi ja sitten kuppi. Ihmettelin itse kans tuota käyttöikää, koska kyllähän kuukuppiakin voi käyttää pidempään kuin kuusi kiertoa? :bored:

Dpo8. Oireita on aika runsaasti .. Väsyttää ,palelee, nälkä, jano , hengästyttää, nenätiehyet turvoksissa (nuhanen olo) , vatsa turvoksissa ja alavatsalla vihlontaa ,itkuherkkyyttä ja ehdottomasti hajuherkkyyttä . Ens viikolla pääsis testailemaan :smiley-angelic006 ihanaa että meitä on muutama jännittämässä samaan aikaan :)

Voi vitsit, ois niin kiva kuulla tästä kokemuksia, toisaalta jos tämä toimis niin miksei toimisi ihan perinteinen jalat kattoon meininki.. :wink
Ainakin heidän nettisivuilla sanotaan, että seksi ja sitten kuppi. Ihmettelin itse kans tuota käyttöikää, koska kyllähän kuukuppiakin voi käyttää pidempään kuin kuusi kiertoa? :bored:

Kai se riippuu mistä valmistettu ja muuta. Ja kai ne jonkun seksikertojen perusteella sitten on laskettu, kun pitää varmaan keittää tai muuta aina käytön jälkeen. Tuollainen muovilirputinta varmaan menettää jotain ominaisuuksia siinä. Mut tää on vaan mun omaa foliohattuilua.

Dpo8. Oireita on aika runsaasti .. Väsyttää ,palelee, nälkä, jano , hengästyttää, nenätiehyet turvoksissa (nuhanen olo) , vatsa turvoksissa ja alavatsalla vihlontaa ,itkuherkkyyttä ja ehdottomasti hajuherkkyyttä . Ens viikolla pääsis testailemaan :smiley-angelic006 ihanaa että meitä on muutama jännittämässä samaan aikaan :)

Täällä samat fiilikset, en tämmöstä painostavaa väsymystä ole kokenut sitten viime raskauden, vaikka lasten kans olen valvonutkin. Ja jano, voisin juoda vettä koko ajan. Lämpö pysynyt nyt jo viikon ajan 37-37,1. Ja okei okei myönnetään. Ja nyt ku oon taas toiveajatellu niin... Testasin tänään puhtaan negan, vaikka tiesin ettei vielä voi edes näkyä mitään :dontknow :laughing002

Vasta ihan alussa. Mutta pitkän yrittämisen ja luovuttamisen jälkeen oli suuri ihme ,että raskauduin. Nyt sitten sekin toivon kipinä vietiin... Alkoi tiputtelulla ja perus menkkakivuilla. Nyt vuoto voimistunut ja todella kova kipu vasemmalla alavatsassa sekä rinnoissa

Vasta ihan alussa. Mutta pitkän yrittämisen ja luovuttamisen jälkeen oli suuri ihme ,että raskauduin. Nyt sitten sekin toivon kipinä vietiin... Alkoi tiputtelulla ja perus menkkakivuilla. Nyt vuoto voimistunut ja todella kova kipu vasemmalla alavatsassa sekä rinnoissa

Voih, tiedän tunteen..Varmasti surettaa ja turhauduttaa :sorry: Paljon voimiksia täältä sinne :Heartred:hug013

Heippa, oon alinah 27v kierto käynnistyi synnytyksen jälkeen perjantaina. Kuitenkin vuoto vasta runsastui klo 18 jälkeen joten eilen laskin kp1.

Ehkäisyä ei käytössä, esikoinen sai alkunsa luomusti, toinen lapsettomuushoidoilla.

Alinah kp 2/30, yk1.

Ovulaatio tuntemuksia oli mulla 18.1-20.1 Mutta ovulaatiotestillä en kiinni saanut.

Ette muuten ikinä arvaa mitä mä himetestaajana löysin meidän vessasta. En ymmärrä miten se on mahdollista kun me ollaan muutettu noin 2,5 vuotta sitten. No raskaustestejä tietenkin mutta niissä oli päiväykset menny 4 vuotta sitten. Miten ihmeessä se voi olla mitenkään mahdollista? Kokeilin sitte yhtä testiä ja ihan kuin siinä ois näkyny myös toinen viiva mutta en mä siihen niinkään luottais kun tiedän että ne on noin vanhoja. Eiköhän se ajan kans selviä.

PogoMamma kuulostaa jännittävälle! :woot: Eikö sulla ollut testipäivä tulevalla viikolla, jospa siellä jo olisi jo jotain ollut näkyvillä :happy:

PogoMamma kuulostaa jännittävälle! :woot: Eikö sulla ollut testipäivä tulevalla viikolla, jospa siellä jo olisi jo jotain ollut näkyvillä :happy:
En mä nyt testipäivästä niinkään tiedä mutta pakko testaa välillä kun on kuitenki raskauden mahdollisuus olemassa ihan tuon mun sairauden takia. Ja oonhan mä jo kerran raskautunu ennen ensimmäisiäkään kuukautisia synnytyksen jälkeen niin ei niidenkään puuttuminen ole este raskautumiselle. Kunhan vaan ovulaatio tulee ja siitä mulla ei ole mitään käryä.

Täällä menossa kp7 ja ovulaatiota odotetaan kuin kuuta nousevaa laughing6 ehkä huomenna vois jo aloitella tikutuksen :think005 :happy119 vaikka todennäköisesti tässä on vielä reilu viikko ovikseen..

Tänne tulee viestejä sitä vauhtia että hyvä kun lukemaan ehtii! :confused2 Kaikki viestit kuitenkin luettu ja hurjan paljon onnea plussanneille! :love017

Itsellä nyt kp2 (teroluteilla aikaansaatu) ja ensi viikolla kp10 olisi sitten edessä se aukiolotutkimus, hieman jos alkoi jo jännittämään.. :smiley-ashamed004

Tänään kp4 ja viimein vaikuttaa sille että oli ns ”normaalit” menkat, eli huomenna muisto vain :angelic:

Pitkästä aikaa pääsee taas jännittämään ja seurailemaan oireita!! Mitenhän sitä osaa ees ollakaan. Tosiaan kesän alussa viimeksi oltu tässä tilanteessa.. jännää! Teen testejä varmaan jokaisen talletuksen jälkeen :grin

Täällä samat fiilikset, en tämmöstä painostavaa väsymystä ole kokenut sitten viime raskauden, vaikka lasten kans olen valvonutkin. Ja jano, voisin juoda vettä koko ajan. Lämpö pysynyt nyt jo viikon ajan 37-37,1. Ja okei okei myönnetään. Ja nyt ku oon taas toiveajatellu niin... Testasin tänään puhtaan negan, vaikka tiesin ettei vielä voi edes näkyä mitään :dontknow :laughing002

Täällä myös mahaa vihloo vaikka kuinka dpo8-9. Yöllä ei pystynyt olemaan ollenkaan selällää kun alkoi vihloa vasemmalla. Millä dpo:lla meinasitte alottaa testailut?

Mä en ymmärrä mikä mul on mut heti menkkojen jälkeen alko toi loppukuun vv. Eli ennen menkkoja ja niiden jälkeen. Teen testin vielä kuitenkin ennen ku mä mitään progee otan. Mun kierto taitaa olla ihan sekasin ku edelleen rinnat turbot ja verisuonet pinnassa. On aina ennen ovista ja menkkojen aikana mut ei nyt näin et jatkuu vaan. Mahan turvotus laski ja on ihan jees olo muuten mut yöhikoiluu on mitä yleensä on luteaalissa vasta. Onpa outoa

Takaisin