Raskaaksi 2020

Oli meil täs välis taukoo, ei putkeen :laughing002
2h + 2h oli putkeen :hilarious: eli onneks oli pientä breikkiä 2 tunnin kohdalla ja juomataukoo välissä :grin
Vähän innostuttiin eikä huomattu tuota ajan kulkua :laughing001

Niin siinä helposti käy :grin meillä menee yleensä vähintään tunti puoltoista ja kiva ku ensin yleensä mä höpöttelen kaikki mielessä olevat asiat ja sitte hoksataan alottaa, niin monesti kello on aamu 3-5 välillä kun päästään nukkuu.. aivan sairas unirytmi, eikä auta vuorotyön ilta ja yövuorot yhtään että sais joskus normaalin unirytmin.

Oispa joskus oikeesti pikasia, ehkä kahesti ollu lännen nopein ja muuten meidän pikaset vähintään 20min :laughing001 miestä käy vähän sääliksi kun nyt oli monta päivää putkeen urakointia.. kaks lepopäivää ollu jumpan osalta, muuten kyllä kivaa, mut saiskoha tänää iha sitä itteää laughing7

Niin siinä helposti käy :grin meillä menee yleensä vähintään tunti puoltoista ja kiva ku ensin yleensä mä höpöttelen kaikki mielessä olevat asiat ja sitte hoksataan alottaa, niin monesti kello on aamu 3-5 välillä kun päästään nukkuu.. aivan sairas unirytmi, eikä auta vuorotyön ilta ja yövuorot yhtään että sais joskus normaalin unirytmin.

Oispa joskus oikeesti pikasia, ehkä kahesti ollu lännen nopein ja muuten meidän pikaset vähintään 20min :laughing001 miestä käy vähän sääliksi kun nyt oli monta päivää putkeen urakointia.. kaks lepopäivää ollu jumpan osalta, muuten kyllä kivaa, mut saiskoha tänää iha sitä itteää laughing7

Meillä myös pikasimmat on vähintään puol tuntii :hilarious:
Aika basic keskiarvo toi puoltoista tuntia :grin mä oon kyl yleensä enemmän kuollu kun mies :happy3
Nytkii vaan makaan ja mies yritti jo ehdotella uutta casea :grin ei siitä vielä mitään tullu kun mua vaan nauratti ja väsytti, ehkä myöhemmin tänää tai mieluummin vasta huomenna :playful:

Mä täällä valmiiks surkuttelin, et jos tyhjä kierros, niin seuraavista ei kerkeä enää huhtikuisiin ja täällä niin moni tuntuu etenevän siihen suuntaa, että kenen kanssa sitä sitte juttelee :disgust melkeen toivon et ois kierto alkanu alusta niin kerkiäis mutta äh saa olla varovainen mitä toivoo :confused2

Ekat menkat keskenmenon jälkeen osoittautui ihan monsterimenkoiksi :smiley-angry007 vasta nyt yli viikon jälkeen on vuoto rauhoittumassa. Oiskohan kohtuun siltikin jäänyt jotain raskausmateriaalia ja sen takia nyt vuosi runsaasti o_O

No, tulevalla viikolla alkaa jälleen ovulaation metsästys ja peiton heilutus :love022
Mulla oli jouluisen kkm:n jälkeen ensimmäiset menkat todella runsaat ja kestikin 7 pv (normisti 4pv).

Täällä on mukavasti ollut keskustelua! Lueskelin reissussa minkä kerkesin.

mulla oli viime viikolla vielä nippailua kohdun tietämillä ja kävellessä välillä tuntui kunnolla. Viikonloppuna ei ollut sitten mitään tuntemuksia :sorry:. Tultiin tänään kotiin ja en yhtään malttanut odottaa testiä huomisaamuun, nega oli edelleen. Flo ennustelee kp1 keskiviikolle, jos sinne odottaisi seuraavan testin ellei menkat ala. Ei oo kyllä uskoa että tärppi tulisi vaikka pupuilut ajoittuikin oikeeseen aikaan. Seuraavaan ovikseen näillä kierroilla onkin sitten kuukausi että taitaa meikäläinen hiljentyä täällä jos tilanne ei taaskaan kehity :dead:

Mä oletan, että ovis on joko nyt jo tapahtunut tai tapahtunee yöllä tai viimeistään aamulla :wideyed: tää siksi kun rinnat jo nyt semi kipeet ja migreenin kaltainen särky juilittelee toisella puolen päätä, se yleensä alkaa kun irtoo :bag:
Oikeesti, jos tämmösistä täsmäiskuista ei tuu tuloksia niin en tiedä enää sit et mistä tulee :bored:

Nyt mä lupaan ittelleni, ettei tartte sortuu testeihin ennen aikojaan :hilarious: aattelin muutenkin ottaa rauhassa piinaviikot, vaikka pelkään et oon seuraavat 2vkoa aivan turvonnut... Noh mutta ei sen miettiminen tilannetta ainakaan helpota.. Mut se helpottaa et ollaan sopivasti ens viikko lomailemassa miehen porukoilla niin on paljon muutakin pohdittavaa :grin

Kiitos jälleen kerran myötäelosta leidit :grin

Huh huh. Nyt ollaan kyl niiin raatoja :hilarious:
Yhteensä tuli tunteja 4 ja kyllä tää treenistä käy :laughing002
Täällä mä sängyllä vielä itteeni keräilen ja toivon, että kaverit löytäis oikeeseen paikkaan laughing7 :sign17

Ukkeli heitti vielä, et myöhemmin illalla karkelot jatkukoon :laughing001 Olin vaan et joo o, kohta en pysty istuukaan kun toosa niin kipee tästä jynssäilystä :hilarious:

No toivotaan et ovis tapahtuis ja kaikki menis hyvin. Jännittää kyllä, että jos tää ihosairaus räjähtää käsiin hormonien takia, kun se reagoi taas hormonien nousuun turvotuksilla eilen ja tänään :nailbiting: Mut no enää on myöhäistä miettiä, mä menen enkä meinaa :grin Huomenna vois vielä jatkaa ennen möksälle menoa, ellei tuo yks yöllä sit villiinny laughing6

Hah onnea ovulaation johdosta! :happy: Teillä on kyllä lystiä ollut, jaksava mies sulla :smiley-ashamed004 Toivottavasti raskaudut pysyvästi! :smiley-bounce012

Ja kyllä kelpaisi mullekin :grin:hilarious: Edellisestä maratoonista on jo liikaa aikaa. Seuraavana päivänä särkee jalkoja ja kaikkea :grin Onneksi tänään oli sentään seksipäivä, meinattiin jo kortsukin unohtaa. Kummasti tuo hommailu aina mieltä piristää.

Hah onnea ovulaation johdosta! :happy: Teillä on kyllä lystiä ollut, jaksava mies sulla :smiley-ashamed004 Toivottavasti raskaudut pysyvästi! :smiley-bounce012

Ja kyllä kelpaisi mullekin :grin:hilarious: Edellisestä maratoonista on jo liikaa aikaa. Seuraavana päivänä särkee jalkoja ja kaikkea :grin Onneksi tänään oli sentään seksipäivä, meinattiin jo kortsukin unohtaa. Kummasti tuo hommailu aina mieltä piristää.

Joo onhan toi ukkeli aika seksiaddikti :laughing002
Toivotaan et nyt onnistuis, huomenna vielä uudestaan eli ei muuta kun jaksaa jaksaa :cool14

Mä pidän peukkuja teille et saisitte nopeasti toivuttua tuosta edellisestä raskaudesta ja pääsette pian tositoimiin :angelic:

:meh: ei mitään

Liitteet

• IMG_20200727_062519.jpg
    IMG_20200727_062519.jpg
    62.2 KB · Katsottu: 222
  • IMG_20200727_063909.jpg
    IMG_20200727_063909.jpg
    25.9 KB · Katsottu: 219
  • IMG_20200727_065809.jpg
    IMG_20200727_065809.jpg
    23.3 KB · Katsottu: 216
No se jäi täällä kemialliseks, kp1 ja yk3 alkaa. Jatkossa testit vasta dpo13 jälkeen!

Onko muita, jotka olisitte käyttäneet tuota clearbluen kaksoishormoni-ovistestiä? Miten pitkään teillä on vilkkunu se hymynaama ennen pysyvää naamaa? Ja onko joku jopa raskautunut vaikka olis saanu pelkkää vilkkuvaa naamaa? Mulla vilkkunu nyt neljä päivää, ovis piti olla jo tänään... :bored:

No se jäi täällä kemialliseks, kp1 ja yk3 alkaa. Jatkossa testit vasta dpo13 jälkeen!
Eikä, tsemppiä :Heartbigred

En tiiä, mulla on ehkä jotkut viivalasit päässä kun oon näkevinäni ainaki tossa toisessa Allohan testissä toisenkin viivan :smiley-angelic006

Mä sain tuttavapiiristä taas vauvauutisia, tuleva vauva on heidän neljäs ja tärppäs yk1 :oops: millon on mun vuoro :sad001

Eikä, tsemppiä :Heartbigred

En tiiä, mulla on ehkä jotkut viivalasit päässä kun oon näkevinäni ainaki tossa toisessa Allohan testissä toisenkin viivan :smiley-angelic006

Mä sain tuttavapiiristä taas vauvauutisia, tuleva vauva on heidän neljäs ja tärppäs yk1 :oops: millon on mun vuoro :sad001

No mietin ihan samaa! Ja en yleensä nää mitään :pompus:

Ja vielä teidän vuoro tulee :3some

Vähän sellasta menkkajomottelua on ollu nyt aamulla. Samaa mikä oli oviksen aikoihin mut oviksen aikaan tuli myös vihlasuja molemmin puolin. Ja eilen illalla huomasin ku kävin nukkumaan ja menin mahalleen niin tisseihin koski. Ja äsken taapero otti mun tissistä tukea niin kylläpä sattui :smiley-ashamed004 mutta siis tänää on vasta Dpo5, voiko noita oireita oikeesti alkaa tuntemaan? Ja tosiaan laskennallisesti se ovis oli viime torstaina, en tikutellut, mut tuntemuksia oli kyllä et se oli niihin aikoihin. :smiley-bounce013

Jos vielä yksi... :hilarious: Nyt pidänkin sit parin päivän tauon tai odotan nätisti vkloppuun:angelic:

Liitteet

• IMG_20200727_090909.jpg
    IMG_20200727_090909.jpg
    7.4 KB · Katsottu: 221
  • IMG_20200727_090738.jpg
    IMG_20200727_090738.jpg
    15.9 KB · Katsottu: 219
Täällä oli taas hulluna viestejä tullut! :grin

Meillä aika hiljaiseloa. Mies ei edelleenkään ole valmis yrittämään uutta raskautta :sorry:
Pelottaa edelleen liikaa menetys.
Joten kai mä vaan käyn ne pillerit ja keskityn muuhun :confused005

Takaisin