Raskaaksi 2020

Oi, täällä jänniä aikoja eletään! Sormet ja varpaat ristissä, että teillä on ja pysyy tyypit matkassa! Näitä viestejä on mukava seurata!

Itsellä kp3 (menkat alkoi aika kirjaimellisesti 5min sen jälkeen kun perjantaina tänne laitoin viestiä "oireista", aivan kuten arvelinkin käyvän :laughing021) ja aika tuntuu pitkältä edes yrittämisen aloittamiseen, saati sitten oireiden alkuun tai testaamiseen. Kävin eilen ostamassa CB ovis testejä, niitä hymynaamallisia. Olen ihan noob, kun ekaa kertaa noita nyt ostin ja ajattelin testata, että ovuloinko enää tässä iässä edes säännöllisesti. Sellainen kysymys vaan, että ymmärsinkö paketin ohjeen oikein, että se laite itsessään toimii vaan yhdessä kierrossa? Eli jokaiselle kierrolla pitää ostaa oma laitteensa, mutta niitä ylimääräisiä liuskoja voi tietenkin käyttää myöhemmin?

Niin mä ymmärsin kanssa tuon ohjeen

Jännän erillaiset edellisen ja tämän kierron lämmöt:hilarious:

Liitteet

• Screenshot_20200726_184136.jpg
    Screenshot_20200726_184136.jpg
    26.4 KB · Katsottu: 179
Kiitos jälleen kerran myötäelosta leidit :grin

Huh huh. Nyt ollaan kyl niiin raatoja :hilarious:
Yhteensä tuli tunteja 4 ja kyllä tää treenistä käy :laughing002
Täällä mä sängyllä vielä itteeni keräilen ja toivon, että kaverit löytäis oikeeseen paikkaan laughing7 :sign17

Ukkeli heitti vielä, et myöhemmin illalla karkelot jatkukoon :laughing001 Olin vaan et joo o, kohta en pysty istuukaan kun toosa niin kipee tästä jynssäilystä :hilarious:

No toivotaan et ovis tapahtuis ja kaikki menis hyvin. Jännittää kyllä, että jos tää ihosairaus räjähtää käsiin hormonien takia, kun se reagoi taas hormonien nousuun turvotuksilla eilen ja tänään :nailbiting: Mut no enää on myöhäistä miettiä, mä menen enkä meinaa :grin Huomenna vois vielä jatkaa ennen möksälle menoa, ellei tuo yks yöllä sit villiinny laughing6

Ekat menkat keskenmenon jälkeen osoittautui ihan monsterimenkoiksi :smiley-angry007 vasta nyt yli viikon jälkeen on vuoto rauhoittumassa. Oiskohan kohtuun siltikin jäänyt jotain raskausmateriaalia ja sen takia nyt vuosi runsaasti o_O

No, tulevalla viikolla alkaa jälleen ovulaation metsästys ja peiton heilutus :love022

Kiitos jälleen kerran myötäelosta leidit :grin

Huh huh. Nyt ollaan kyl niiin raatoja :hilarious:
Yhteensä tuli tunteja 4 ja kyllä tää treenistä käy :laughing002
Täällä mä sängyllä vielä itteeni keräilen ja toivon, että kaverit löytäis oikeeseen paikkaan laughing7 :sign17

Ukkeli heitti vielä, et myöhemmin illalla karkelot jatkukoon :laughing001 Olin vaan et joo o, kohta en pysty istuukaan kun toosa niin kipee tästä jynssäilystä :hilarious:

No toivotaan et ovis tapahtuis ja kaikki menis hyvin. Jännittää kyllä, että jos tää ihosairaus räjähtää käsiin hormonien takia, kun se reagoi taas hormonien nousuun turvotuksilla eilen ja tänään :nailbiting: Mut no enää on myöhäistä miettiä, mä menen enkä meinaa :grin Huomenna vois vielä jatkaa ennen möksälle menoa, ellei tuo yks yöllä sit villiinny laughing6

4h?! Mun alapää ois rakkuloilla tollasen jäljiltä:hilarious:

4h?! Mun alapää ois rakkuloilla tollasen jäljiltä:hilarious:

Oli meil täs välis taukoo, ei putkeen :laughing002
2h + 2h oli putkeen :hilarious: eli onneks oli pientä breikkiä 2 tunnin kohdalla ja juomataukoo välissä :grin
Vähän innostuttiin eikä huomattu tuota ajan kulkua :laughing001

Oli meil täs välis taukoo, ei putkeen :laughing002
2h + 2h oli putkeen :hilarious: eli onneks oli pientä breikkiä 2 tunnin kohdalla ja juomataukoo välissä :grin
Vähän innostuttiin eikä huomattu tuota ajan kulkua :laughing001

Apua! Melko maratooni :grin jos tuosta suorituksesta ei teille suoda viivoja testiin niin huh huh. Nyt toivotaan parasta:smiley-angelic001 oon ihan mykistyny teidän urheilusuorituksesta. Nimimerkillä:äkkiäpikasetkunlapsinukkuu:bounce

Apua! Melko maratooni :grin jos tuosta suorituksesta ei teille suoda viivoja testiin niin huh huh. Nyt toivotaan parasta:smiley-angelic001 oon ihan mykistyny teidän urheilusuorituksesta. Nimimerkillä:äkkiäpikasetkunlapsinukkuu:bounce

Meillä vähän sama:smiley-angelic006 vaikka monesti voidaankin viikon aikana,  mutta ihanaa kyllä kun jotkut osaa noin nauttia siitä:wink

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Dpo 5, eikä mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Tylsää aikaa.

Täällä Dpo4, eikä myöskään mitään tuntemuksia, eikai niitä vielä voi ollakkaan, tosin pojasta mä tunsin ekat oireet reilu viikko ennen ku menkkojen piti alkaa. Tiesin heti että oon raskaana mutta testasin vasta sinä päivänä ku menkkojen piti alkaa. Varmasti olis plussa näkynyt jo paljon aikasemminkin.
Laskin että ens viikon lopulla vois tehä ekan testin, 6 päivää ennen menkkojen alkamista. Täytyy vaan ostaa iso läjä testejä kotiin valmiiksi!

Täällä Dpo4, eikä myöskään mitään tuntemuksia, eikai niitä vielä voi ollakkaan, tosin pojasta mä tunsin ekat oireet reilu viikko ennen ku menkkojen piti alkaa. Tiesin heti että oon raskaana mutta testasin vasta sinä päivänä ku menkkojen piti alkaa. Varmasti olis plussa näkynyt jo paljon aikasemminkin.
Laskin että ens viikon lopulla vois tehä ekan testin, 6 päivää ennen menkkojen alkamista. Täytyy vaan ostaa iso läjä testejä kotiin valmiiksi!

Mulla oli keskenmenneestä raskaudesta oireita jo dpo 8-9, kovaa väsymystä lähinnä. Tästä kierrosta en kyllä osaa sanoa mitään, kun hormonit on ihan sekaisin ja olen ovulaatiosta asti ollut kuin PMS-oireissa :grin Että erota nyt näistä sitten mahdollisia alkavia raskausoireita.

Perjantaina dpo 10 ajattelin jo testailla :hilarious:

Mulla on ovikseen flon mukaan 8 päivää, kyllä aika menee hitaasti :D oloista päätellen olis aiemmin, huomenna käyn hakemassa ovistestejä.

Ja Alloha tee testi, haluun tietää mitä se näyttää :smiley-bounce013

No sitä kyllä ihmetellään, jos ei tästä tuu ees plussan puolikasta :nailbiting:
Mutta joo ei varmasti tämmösiä sessioita pystykään ihan heti järjestämään, jos on lapsia. :hilarious:

Eikä me nyt yleensä ihan näin rajuja olla :laughing002

Mulla oli keskenmenneestä raskaudesta oireita jo dpo 8-9, kovaa väsymystä lähinnä. Tästä kierrosta en kyllä osaa sanoa mitään, kun hormonit on ihan sekaisin ja olen ovulaatiosta asti ollut kuin PMS-oireissa :grin Että erota nyt näistä sitten mahdollisia alkavia raskausoireita.

Musta tuntuu että mulla keskenmenneestä tuli väsymys heti kiinnittymisen jälkeen, nukuin tyyliin 10h yöunia ja lisäks päiväunia. Näköjään sama kemiallisessa, katoin flon merkintöjä :biggrin

Mulla ei taas ollut viimesestä keskenmenneestä raskaudesta mitään oireita ja oli kokoajan sellanen tunnekkin että raskaus ei jatku loppuun asti, eikä sit jatkunutkaan. Tytöistä mulla ei ollut alussa mitään oireita kun taas pojasta oli pahemmat, vaikka nekin kaikki lieviä. Tyttöjen raskauksia en olis edes huomannut ilman menkkojen pois jääntiä! :laughing001
Ois voinut luulla että kaksosraskaudessa olis kovat alkuraskaus oireet, mutta eipä ollu minkäänlaisia! :laughing002

Takaisin