Raskaaksi 2020

Njoo jtn ehkä nyt, kun testi aika ummessa. Katsotaan sanoi tohtori. :facepalm: Onneksi ja onneksi vasta dpo8

Liitteet

• IMG_20200727_094445.jpg
    IMG_20200727_094445.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 227
Alloha: noissa ekoissa kuvissa mitkä laitoit niin näkyy kyllä viivat, eikö ne livenä näkyny o_O tai sitten mun silmät on sokaistuneet ja nään kaikissa. Mun piti kattoo omalla kuvankäsittelyohjelmallaki ja muuttelin väriä ja muka viiva pilkisti :eek: :smiley-angelic001 mää niiiiin toivon että viivat vahvistus ja just noin, vasta noilla dpoilla niin saa kyllä tihrustaa että tulee jotakin näkyviin.

Alloha: noissa ekoissa kuvissa mitkä laitoit niin näkyy kyllä viivat, eikö ne livenä näkyny o_O tai sitten mun silmät on sokaistuneet ja nään kaikissa. Mun piti kattoo omalla kuvankäsittelyohjelmallaki ja muuttelin väriä ja muka viiva pilkisti :eek: :smiley-angelic001 mää niiiiin toivon että viivat vahvistus ja just noin, vasta noilla dpoilla niin saa kyllä tihrustaa että tulee jotakin näkyviin.

Siis kyllä mä noissa kaikissa nään viivan:grin mutta en niin tosissaan niitä vielä vain ota. Paremmin näkyy livenä ja noissa kuvissakin, mutta kun tänne lisää menee suttuun koko kuva:laughing002

Edit. Että kyllä hän mä tonkin viivan tossa näen, mutta en vaa näillä dpolla usko

Liitteet

• IMG_20200727_101013.jpg
    IMG_20200727_101013.jpg
    8.2 KB · Katsottu: 190
Muokattu viimeksi:
Nyt joutui tarkistamaan dpo:n vaikka en niin olisi halunnut tehdä. Nyt on dpo5 ja tissikipu lakkas, eilen oli jo hyvin hiipunut. Naama kukkii ja edelleen vähän kipeä olo. Lähinnä siis tukkoisuutta ja kurkun karheutta. Tuntuu että sitä on oireillut eri tavoin jokaisessa kierrossa. Hormonit sekoilee taas tai sitten keho reagoi helpotukseen voimakkaasti (mumma kuoli eilen, mitään ei ollut tehtävissä sen syövän kanssa ja kivut oli kovat...) tai en tiedä. Just tän takia koitan olla huomioimatta näitä erinäisiä oireiluita kun ei niistä ikinä tiedä mitä ne on ja mistä ne johtuu. Tämä tukkoisuus ja kurkun karheuskin voi olla vaan joku flunssa minkä jostain oon napannut itselleni, poskiakin vähän kuumottaa. Ärsyttävää :grin

On tämmösiä aikoja varmaan ennenkin ollut, mutta ei oo kiinnittänyt asiaan huomiota. Toisinkuin nyt.

En tiedä, taas ehkä maailman turhin viesti, mutta olkoot. Piti saada purkaa ajatuksia:sad001

Nyt joutui tarkistamaan dpo:n vaikka en niin olisi halunnut tehdä. Nyt on dpo5 ja tissikipu lakkas, eilen oli jo hyvin hiipunut. Naama kukkii ja edelleen vähän kipeä olo. Lähinnä siis tukkoisuutta ja kurkun karheutta. Tuntuu että sitä on oireillut eri tavoin jokaisessa kierrossa. Hormonit sekoilee taas tai sitten keho reagoi helpotukseen voimakkaasti (mumma kuoli eilen, mitään ei ollut tehtävissä sen syövän kanssa ja kivut oli kovat...) tai en tiedä. Just tän takia koitan olla huomioimatta näitä erinäisiä oireiluita kun ei niistä ikinä tiedä mitä ne on ja mistä ne johtuu. Tämä tukkoisuus ja kurkun karheuskin voi olla vaan joku flunssa minkä jostain oon napannut itselleni, poskiakin vähän kuumottaa. Ärsyttävää :grin

On tämmösiä aikoja varmaan ennenkin ollut, mutta ei oo kiinnittänyt asiaan huomiota. Toisinkuin nyt.

En tiedä, taas ehkä maailman turhin viesti, mutta olkoot. Piti saada purkaa ajatuksia:sad001

Otan osaa *halaus*

On hyvä purkaa turhautumista ulos ja sitä nää dpot tekee ja muutenkin kun alkaa kroppaansa kuuntelemaan tarkemmin.

Onko muita, jotka olisitte käyttäneet tuota clearbluen kaksoishormoni-ovistestiä? Miten pitkään teillä on vilkkunu se hymynaama ennen pysyvää naamaa? Ja onko joku jopa raskautunut vaikka olis saanu pelkkää vilkkuvaa naamaa? Mulla vilkkunu nyt neljä päivää, ovis piti olla jo tänään... :bored:

Minä käytin näitä tässä kierrossa ja sain 3 negaa ja vilkkuvan hymynaaman 7 kertaa :rolleyes: Sitten digin liuskat menivät tietenkin loppumaan juuri kun seuraavana päivänä olisin varmaankin saanut pysyvän hymyn. :grin Koska PC:n testiin pärähti räikeä plussa. Mutta tämä oli ihan poikkeuskierto mulle, kun ovis tuli vasta kp 21 eikä kp 17-18 kuten yleensä.

Anteeksi omanapailua jälleen...

Kävin Oma-Kannassa äsken uudelleen ja nyt oli tullut ihan resepti toiseen rautalääkkeeseen, joka on raskaana turvallisempi.

Syön nyt eka noi mitä ostin, mutta sitten siirryn toiseen valmisteeseen.

Soitan vielä terveyskeskukseen tarkemmin tuloksista, mutta alustavasti on nyt anemia niinkuin ne tulokset osoittikin.

:happy:

Anteeksi omanapailua jälleen...

Kävin Oma-Kannassa äsken uudelleen ja nyt oli tullut ihan resepti toiseen rautalääkkeeseen, joka on raskaana turvallisempi.

Syön nyt eka noi mitä ostin, mutta sitten siirryn toiseen valmisteeseen.

Soitan vielä terveyskeskukseen tarkemmin tuloksista, mutta alustavasti on nyt anemia niinkuin ne tulokset osoittikin.

:happy:

Toivottavasti se nyt tästä ja arvot lähtisi nousuun :happy:

Kyllä ne viivat vahvistui. Tänään dpo18 . Sain puserrettua tunnin pidätyksellä pari tippaa ja tuossa tulos :grin pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään että kyytiläinen siellä on tai ainakin toivottavasti :smiley-angelic001

Liitteet

• 20200727_111843.jpg
    20200727_111843.jpg
    12.7 KB · Katsottu: 201
Kyllä ne viivat vahvistui. Tänään dpo18 . Sain puserrettua tunnin pidätyksellä pari tippaa ja tuossa tulos :grin pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään että kyytiläinen siellä on tai ainakin toivottavasti :smiley-angelic001

Nyt rennosti vaan mahaa kasvattelemaan. :cool05

Vaaau, ihanaa:king:cheers nyt masun kasvattelua

Minäkin näen Allohan testeissä toisen viivan! :wink

Pingviiniemo, mikä se rautavalmiste on johon sait reseptin? Toivottavasti saat arvot nopeasti nousuun! :happy:

Upeat viivat Jemillä, onnea vielä :love017

Obsidan Fe++ 100mg

Obsidan Fe++ 100 mg kapseleita käytetään raudanpuutostilojen hoitoon ja erityisesti raskauden ja imetyksen aikana, lapsuudessa ja vähärautaisen ruokavalion yhteydessä esiintyvän raudanpuuteanemian hoidossa. Lisäksi käyttöaiheena on akuutin tai kroonisen verenhukan aiheuttama raudanpuuteanemia.

Kopion ton selosteen vielä. :happy:

Takaisin