Raskaaksi 2020

Kyllä ne viivat vahvistui. Tänään dpo18 . Sain puserrettua tunnin pidätyksellä pari tippaa ja tuossa tulos :grin pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään että kyytiläinen siellä on tai ainakin toivottavasti :smiley-angelic001

Vahvat on viivat, onnea Jem! :happy::Heartred Itsellä oli haaleat viivat vielä dpo20, mutta se olikin tuulimuna. Niin hyvä merkki omasta mielestä, että sulla noin vahvat jo dpo18! :thumright

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Onnea vielä kerran Jem, hienot on viivat! :angel7:Heartred

Rouva W, otan osaa ja voimiksia suruun :HeartredTänne saa purkaa pahaakin oloa, jos siltä tuntuu. Kuitenkin kaikillahan meillä on omat haasteet tässä lapsenteossa tai muuten elämässä :hug013

Ja sitten omaan oloon :playful:
Noh, oon niin raato eilisen jäljiltä, että kaikkiin paikkoihin särkee :grin silti pitäis tänään vielä jaksaa, vaikka luulen, että myöhäistä jo, tissit nimittäin on niin armottoman kipeät, että taisi irrota yön aikana :nailbiting:

Muuten oon tosi turvonnut, mikä vähän ärsyttää (urtikaria oireilu on ollut todella voimakasta koko tän ovulaation ajan :nailbiting:) mutta en nyt anna sen liiaksi häiritä (voi johtua myös siitä, että ollaan kohta viikko oltu täällä meidän homekämpässä), sillä lähdetään tänään jo möksälle :happy:
Eli fiilikset ihan jees, katotaan nyt miten hyvin sitä jaksaa pusertaa vielä tänään (jos ei jakseta niin sit ei, nou panic) :grin

Obsidan Fe++ 100mg

Obsidan Fe++ 100 mg kapseleita käytetään raudanpuutostilojen hoitoon ja erityisesti raskauden ja imetyksen aikana, lapsuudessa ja vähärautaisen ruokavalion yhteydessä esiintyvän raudanpuuteanemian hoidossa. Lisäksi käyttöaiheena on akuutin tai kroonisen verenhukan aiheuttama raudanpuuteanemia.

Kopion ton selosteen vielä. :happy:

Aikanaan 8 vuotta sitten söin tuota samaa valmistetta raudanpuutosanemiaan! Ja itseasiassa edelleenkin käytössä aina menkkojen aikaan. Mulle tuo on ollut muuten sopiva valmiste mutta jos oon syönyt liian tiuhaan niin meinaa mennä maha sekaisin :hungover:. Yksilöllisiähän nää on, eipä voi tietää ennenkuin testaa. Toivottavasti sun arvot lähtee nopeasti nousuun :happy:

Jos vielä yksi... :hilarious: Nyt pidänkin sit parin päivän tauon tai odotan nätisti vkloppuun:angelic:
Just tuon takia mä en uskalla testata, mä tiirailisin koko viikon noita testejä täällä suurennuslasilla ja pohtisin oisko se kuitenkin vaiko eikö :hilarious:
Otin perjantain tavoitteeksi. Ukko tulee silloin reissusta kotiin, joten voin joko yllättää iloisesti tai sitten todeta että treenaaminen jatkuu :smiley-angelic002

Täällä kans alkaa olemaan aika lähellä leffaviivoja! Selkeesti rfsu:n testit reagoi mulla paremmin, ku pc:t.
Vähän olin aamulla huolissani, kun digiin tuli vaan 1-2, mut ehkä mulla vaan nousee hcg hitaasti. Dpo16 siis tänään :)

Muoks. Lisään vielä vertailun vuoks dpo13 testin

Liitteet

• 20200727_123816.jpg
    20200727_123816.jpg
    24.2 KB · Katsottu: 180
  • 20200725_072947.jpg
    20200725_072947.jpg
    28.8 KB · Katsottu: 140
Täällä kans alkaa olemaan aika lähellä leffaviivoja! Selkeesti rfsu:n testit reagoi mulla paremmin, ku pc:t.
Vähän olin aamulla huolissani, kun digiin tuli vaan 1-2, mut ehkä mulla vaan nousee hcg hitaasti. Dpo16 siis tänään :)

Tosi hienosti tummunut :love017 onnea vielä :love7

Täällä Kp9...Huoh...

Onko muita suht samoilla Kp:lla olevia?
Varmaan ootte jo maininneet Kp:ta tässä, mutta en nyt muista. :grin

Paljon onnea Jem ja Monstera! :love017

Täällä kp6 ja niin tylsää aikaa elellään. Voisiko aika kulua nopeammin?

Mietiskelin kyllä tätä koko lapsen odotusasiaa yhtenä iltana tarkemmin ja täytyy koittaa nauttia tästä ajasta nyt parhaansa mukaan. Tehdä extemporeasioita miehen kanssa, valvoa pitkään ja nukkua vielä pidempään. Kohta toivottavasti on edessä se aika, kun tämmöiset jutut ei ihan niin helposti onnistukaan:wink

Joskus varmaan tätäkin aikaa muistelee omalla tavalla kaihoten, vaikka nyt tuntuu että aika saisi mennä pikakelauksella eteenpäin, kiitos! :gen053

Just tuon takia mä en uskalla testata, mä tiirailisin koko viikon noita testejä täällä suurennuslasilla ja pohtisin oisko se kuitenkin vaiko eikö :hilarious:
Otin perjantain tavoitteeksi. Ukko tulee silloin reissusta kotiin, joten voin joko yllättää iloisesti tai sitten todeta että treenaaminen jatkuu :smiley-angelic002

Nooo eipä noi jääny mun mieltä kalvamaan vaikka tein:happy: nyt vaan voi taas odotella, luulen että itekkin vkloppua odottelen.

Hienosti vahvistuu:smiley-angelic003 säkin pääset mahan kasvattelu hommiin:wink

Osanotot Rouva W <3

Monsteralle onnea! Sekä tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin.

Paljon onnea Jem ja Monstera! :love017

Täällä kp6 ja niin tylsää aikaa elellään. Voisiko aika kulua nopeammin?

Mietiskelin kyllä tätä koko lapsen odotusasiaa yhtenä iltana tarkemmin ja täytyy koittaa nauttia tästä ajasta nyt parhaansa mukaan. Tehdä extemporeasioita miehen kanssa, valvoa pitkään ja nukkua vielä pidempään. Kohta toivottavasti on edessä se aika, kun tämmöiset jutut ei ihan niin helposti onnistukaan:wink

Joskus varmaan tätäkin aikaa muistelee omalla tavalla kaihoten, vaikka nyt tuntuu että aika saisi mennä pikakelauksella eteenpäin, kiitos! :gen053

Joo, meillä toki on jo yks lapsi että esim. toi myöhään nukkuminen on mulle todella harvinaista herkkua, mutta oon itse koittanut nyt nautiskella saunaoluista ja sushiaterioista yms, toivoen että kohta en näitä 8 kuukauteen saa. En ees oo mikään suuri sushin ystävä, mut nyt oon useemmin ostanut ihan vaan koska vielä saan :D

Kiitos kaikille! Jään täältä nyt sivummalle ja toivon sydämeni pohjasta etten palaa.

Tsemppiä ihan hirveästi kaikille ja nyt kunnon plussa-aalto huhtikuisiin!

Ihan loistava foorumi ja ihanat ihmiset täällä :Heartred

Me ollaan miehen kanssa onnekkaita ton vauvan nukkumisen suhteen. Ensimmäiset kymmenen tunnin yöunet ilman syöttöjä vauva nukkui 3kk ikäisenä. Nyt menee nukkumaan ilta 8 aikoihin ja herää kello: 5-6 aamulla mikä on ihan okei.

Eilen istuttiin miehen kanssa tovi kylvyssä yhdessä, kun vauva meni nukkumaan ja oli aivan ihanaa vaan lillua. :Heartred

Sanoin miehelle, että toinen ei sitten välttämättä ole näin helppo. :hilarious:

Meillä ei kyllä paukut nyt mitenkään jaksanut kummallakaan riittää jatkosiemennykseen, joten näillä eilisillä mennään ja toivotaan parasta :bag:
Eilinen oli niin kova rutistus + miehelle tulee aina tähän aikaan suorituspaineita, kun tää on toisinaan niin pakotettua :hilarious::nailbiting:
Tietty illallahan sitä vois vielä kokeilla. :playful:Jotenkin se olo, etten jaksa stressata tätä kiertoa enää enempää. Migreeni olo kolkuttelee lähettyvillä eli jos ei ole jo jotain tapahtunut niin kohta tapahtunee. Se olo tässä nyt kuitenkin on jostain syystä, ettei tämä kierto ole se plussakierto :bored:

Eiliseen sen verran, että meitä nauratti molempia koko akti :grin jos ei vauvaa tule tästä niin ainakin hyviä muistoja - siementäjä oli umpipuhki ja valitteli tänään lihaksistoaan :laughing002

Mä aion kohta ottaa pienet päikyt ukkelin kanssa ja sitten lähdetään liikenteeseen möksälle päin :angelic:

Meillä lapset 5v ja 3v, ja esikoinenkin alkanut vasta viime vuosina nukkua yöt läpi :rolleyes: Nukahtaminen on edelleen tosi vaikeaa, ja valvoisi vaikka koko yön jos saisi. Ja kuopus sitten herää aikaisin. Eli kahdenkeskinen aika miehen kanssa on harvinaista. Saunaankaan ei olla kahdestaan moneen vuoteen päästy kun lapset kotona :hilarious:

Täällä oli rautalisäkeskustelua. Itse en pysty rautalisää edes syömään. Viime raskaudessa söin raskausvitamiinejä mut oksensin kaikki ulos. Sama käyny joskys verikokeiden jälkeen, jos on otettu paljon verta ja juonu floradilia tms., niin oon oksentanu. Vatsa ei vaan siedä rautalisiä.
Mun Hb on välillä 146-150 elikkäs todella paksua verta.
Viime raskaudessa sitten pyysin farmaseutilta kaikki raskaudelle tärkeet vitamiinit ilman rautaa.

Täällä kp 19/33-35 ja Womanlogin mukaan ovis 3-4 päivän sisään.

Takaisin