Hei en ehtinyt lukea muiden postauksia, kun ollaan urakalla puuhasteltukohta jatkuu, mutta onko tää nyt se posi tai lähellä sitä?
Muoks. Tää kuva menee aina ihan sotkuks kun postaan tän![]()
Näyttää positiiviselta tänne!
Jee Zarar!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei en ehtinyt lukea muiden postauksia, kun ollaan urakalla puuhasteltukohta jatkuu, mutta onko tää nyt se posi tai lähellä sitä?

Voihan sitä testata varuiksEilen 3. kiertopäivänä oli tiputteluvuotoa vain. Elli huomattavasti vähemmän kuin normaalisti. Hermostuttavaa. Olenko raskaana vai ovatko nämä kuukautiset? Odottelen ainakin muutaman päivän ennen kuin teen raskaustestin.
viime kierrossa oli ovisplus kp18. Hei en ehtinyt lukea muiden postauksia, kun ollaan urakalla puuhasteltukohta jatkuu, mutta onko tää nyt se posi tai lähellä sitä?

aamulla oli nokka hieman just tukossa ja karhea kurkku. Edelleen lämmöt koholla mutta ne on aina oviksen jälkeen. Aamulla oli rinnoissa välillä nipistely tunnetta
ON Dpo7. Eilen jo suihkun jälkeen kauhistuin kun naama huonossa kunnossa, naama täynnä pientä finniä ja leuan allakin niitä näppyjä.vv vähän "klöntti mäistä" ja kosteaa on, missä Sahara viipyy
aamulla oli nokka hieman just tukossa ja karhea kurkku. Edelleen lämmöt koholla mutta ne on aina oviksen jälkeen. Aamulla oli rinnoissa välillä nipistely tunnetta
![]()
hyi ku mua jännittää sinunki puolesta ja toivon NIIN että nyt olisi tärppi käynyt. Minulla tullu myös pikku finnejä, oikein hehkeän näköinen naama 
Lupaavia oireitahyi ku mua jännittää sinunki puolesta ja toivon NIIN että nyt olisi tärppi käynyt. Minulla tullu myös pikku finnejä, oikein hehkeän näköinen naama
minulla oli kaulassakin finni, ei ikinäikinäikinä oo ollut.
Nyt pietään kaikille peukut pystyssä![]()

ON Dpo7. Eilen jo suihkun jälkeen kauhistuin kun naama huonossa kunnossa, naama täynnä pientä finniä ja leuan allakin niitä näppyjä.vv vähän "klöntti mäistä" ja kosteaa on, missä Sahara viipyy
Edit. Välillä tulee alakertaan tuikkauksia

ja pukkas vielä migreenikohtauksenki ja mikää ei tänää kiinnosta. pläh.Hei en ehtinyt lukea muiden postauksia, kun ollaan urakalla puuhasteltukohta jatkuu, mutta onko tää nyt se posi tai lähellä sitä?

Sama täällä, naama kukkii ihan sikanaON Dpo7. Eilen jo suihkun jälkeen kauhistuin kun naama huonossa kunnossa, naama täynnä pientä finniä ja leuan allakin niitä näppyjä.vv vähän "klöntti mäistä" ja kosteaa on, missä Sahara viipyy
mieskin jo huomautti vaikkei yleensä pane merkille tollasia.
Sama täällä, naama kukkii ihan sikanamieskin jo huomautti vaikkei yleensä pane merkille tollasia.
autoa ajaessa tuli tänään paha olo, sellasta ei ookaan ennen tapahtunu![]()

mut pakko jatkaa illalla, kun mies ei jaksanut pusertaa olojen vuoksi koko määrää pihalle 

Oli tosin kyllä sellanen olo koko ajan ettei tärpännyt että en nyt kamalan korkealta pudonnut mutta vituttaa silti. 
OMN! Sieltä se pamahti tännekkin :):)
Oloista jo vähän ounastelinkin.
Pupuilut jatkunee..
View attachment 92140

) ja aika tuntuu pitkältä edes yrittämisen aloittamiseen, saati sitten oireiden alkuun tai testaamiseen. Kävin eilen ostamassa CB ovis testejä, niitä hymynaamallisia. Olen ihan noob, kun ekaa kertaa noita nyt ostin ja ajattelin testata, että ovuloinko enää tässä iässä edes säännöllisesti. Sellainen kysymys vaan, että ymmärsinkö paketin ohjeen oikein, että se laite itsessään toimii vaan yhdessä kierrossa? Eli jokaiselle kierrolla pitää ostaa oma laitteensa, mutta niitä ylimääräisiä liuskoja voi tietenkin käyttää myöhemmin?Täällä Kp16 ehkä dpo2 menossa, ainakin oireilut loppui jo. Kierron alku meni lomareissulla ja nyt sitten olen ollut jo muutaman päivän töissä. Väsyttää ihan pirusti, kun on rytmit ihan persiillään ja aamuvuoroon pitää herätä jo 5.30. Huomenna työvuoro 7-20. Hurrrrrraaaa.![]()