Raskaaksi 2020

Hei en ehtinyt lukea muiden postauksia, kun ollaan urakalla puuhasteltu :hilarious: kohta jatkuu, mutta onko tää nyt se posi tai lähellä sitä? :wideyed:
Muoks. Tää kuva menee aina ihan sotkuks kun postaan tän :mad:

Näyttää positiiviselta tänne!
Jee Zarar! :happy093

Hei en ehtinyt lukea muiden postauksia, kun ollaan urakalla puuhasteltu :hilarious: kohta jatkuu, mutta onko tää nyt se posi tai lähellä sitä? :wideyed:

Nyt on kyllä o+:cheers peiton heiluttelu jatkukoon

Täällä käytiin miehen ja vauva kanssa hakemassa apteekista maltoferiä.
Ilmeisesti se on hyvä rautavalmiste ja tiedoissa luki, ettei ruoka ja juoma vaikuta imeytymiseen mitenkään ja ruoka itseasiassa edistää maltoferin imeytymistä. :eek:

Söin sitä synnytyksen jälkeen sen kolme kuukautta, kun äiti vain hätä hätää kipasi mulle jotain.

Mitenköhän toi kofeiiniton kahvi? Haittaako se raudan imetymymistä?

Ilmesesti valmiste voi täytyää rautavarastotkin suht nopeasti 3-4kk.

Otan nyt kaksi tablettia päivässä.

Eilen 3. kiertopäivänä oli tiputteluvuotoa vain. Elli huomattavasti vähemmän kuin normaalisti. Hermostuttavaa. Olenko raskaana vai ovatko nämä kuukautiset? Odottelen ainakin muutaman päivän ennen kuin teen raskaustestin.
Voihan sitä testata varuiks:wink

Onnittelut kaikille plussanneille!

Itellä kp14 eikä digi vielä hymyile. Tissit ruvennu vähän aristumaan, josko olis jo ovella kohta ovis. Ei vielä ovislimoja, mut muuten vaan kosteana paikat:hilarious: viime kierrossa oli ovisplus kp18.
Autokoulujuttuja onneks niin on vähän muutakin ajateltavaa ku vauvanteko. Silti se siellä taka-alalla koko ajan kaihertaa.

KYLLÄ, Jatkakaa!!! :dance011

ON Dpo7. Eilen jo suihkun jälkeen kauhistuin kun naama huonossa kunnossa, naama täynnä pientä finniä ja leuan allakin niitä näppyjä. :mad: vv vähän "klöntti mäistä" ja kosteaa on, missä Sahara viipyy:hilarious: aamulla oli nokka hieman just tukossa ja karhea kurkku. Edelleen lämmöt koholla mutta ne on aina oviksen jälkeen. Aamulla oli rinnoissa välillä nipistely tunnetta:bookworm:

Edit. Välillä tulee alakertaan tuikkauksia

Muokattu viimeksi:
ON Dpo7. Eilen jo suihkun jälkeen kauhistuin kun naama huonossa kunnossa, naama täynnä pientä finniä ja leuan allakin niitä näppyjä. :mad: vv vähän "klöntti mäistä" ja kosteaa on, missä Sahara viipyy:hilarious: aamulla oli nokka hieman just tukossa ja karhea kurkku. Edelleen lämmöt koholla mutta ne on aina oviksen jälkeen. Aamulla oli rinnoissa välillä nipistely tunnetta:bookworm:

Lupaavia oireita :smiley-angelic001 hyi ku mua jännittää sinunki puolesta ja toivon NIIN että nyt olisi tärppi käynyt. Minulla tullu myös pikku finnejä, oikein hehkeän näköinen naama :rolleyes: minulla oli kaulassakin finni, ei ikinäikinäikinä oo ollut.

Nyt pietään kaikille peukut pystyssä :smiley-bounce013

Lupaavia oireita :smiley-angelic001 hyi ku mua jännittää sinunki puolesta ja toivon NIIN että nyt olisi tärppi käynyt. Minulla tullu myös pikku finnejä, oikein hehkeän näköinen naama :rolleyes: minulla oli kaulassakin finni, ei ikinäikinäikinä oo ollut.

Nyt pietään kaikille peukut pystyssä :smiley-bounce013

Siis kun mulla on siisti iho muuten, enkä oo kyl pistänyt merkille kk aikana että alkais naama kukkimaan.. Nää on tälle yht äkkiä tulleita pienii finnei poskilla ja kaulalla.. Illalla naamio vaa naamaan :hilarious:

Lupaavaa Alloha. :Heartred

Plussapuhuri sinne ja kaikille muillekkin! :wav

Täällä Kp16 ehkä dpo2 menossa, ainakin oireilut loppui jo. Kierron alku meni lomareissulla ja nyt sitten olen ollut jo muutaman päivän töissä. Väsyttää ihan pirusti, kun on rytmit ihan persiillään ja aamuvuoroon pitää herätä jo 5.30. Huomenna työvuoro 7-20. Hurrrrrraaaa. :help

noni peukut ja varpaat pystyssä!:joyful:

mulla on dpo3, tai jos kroppa ja tikut sekoili niin kp4. Vuoto tosiaan loppu ku seinään. Ei pahemmin mitää muutakaa enää joten veikkaan et ohi meni tässä kierrossa ja parempi tuuri ens oviksilla sitte. En kovin korkeita odotuksia laittanukaan, mutta ainahan sitä vähän toivoo.
Tissit on edelleen kipeät. :meh: ja pukkas vielä migreenikohtauksenki ja mikää ei tänää kiinnosta. pläh.

No niin mahtavaa! :grin

Tulisipa oma mieskin jo reissusta niin päästäisiin hyödyntämään dpo0, malttamattomana täällä odottelen iltaa :hungry:

Sama täällä, naama kukkii ihan sikana :wtf: mieskin jo huomautti vaikkei yleensä pane merkille tollasia.

autoa ajaessa tuli tänään paha olo, sellasta ei ookaan ennen tapahtunu :depressed:

Sama täällä, naama kukkii ihan sikana :wtf: mieskin jo huomautti vaikkei yleensä pane merkille tollasia.

autoa ajaessa tuli tänään paha olo, sellasta ei ookaan ennen tapahtunu :depressed:

Sinullakin lupaavia oireita!! Jännätään :smiley-angelic001

No niin teidän kuulumiset läpikäyty :angelic:
Tsemppiä jokaisille tilanteisiin, mukavasti myös plussa uutisia tullut! :rolleyes:

Joo me hommailtiin nyt 2h putkeen :laughing002 mut pakko jatkaa illalla, kun mies ei jaksanut pusertaa olojen vuoksi koko määrää pihalle :grin
Ja nää mun halut on jotain aivan hulluja, limailin vissiin polviin saakka :playful:
Huh, hurjaa hommaa ja pienen ruokatauon jälkeen jatkunee eli tämän päivän ohjelmassa syödään ja naidaan :hilarious:
Niin ja näköjään tarvittiin 2kg ylitys bmi käyrään eli paino noussut ainakin 6kg :eek: ja täysi liikkumattomuus, jotta ovulaatio tapahtuu.

Jaaa 29/31 kp1 pärähti käyntiin. Jäi siis luteaali lyhyeksi :shifty:

Mulla oli tässä kierrossa siis niin hirveitä kipuja ennen ja jälkeen oviksen sekä niin kipeät tissit etten pystynyt olemaan ilman liivejä ollenkaan sekä tuikkimista ja nippailua jatkuvasti munasarjoihin ja kohtuun että jokainen raskausoire oli kyllä läsnä :hilarious: Oli tosin kyllä sellanen olo koko ajan ettei tärpännyt että en nyt kamalan korkealta pudonnut mutta vituttaa silti.

Mulla oli myös epämääräistä tuhrua oviksen jälkeen niin mietin nyt että pitäiskö käydä gynellä ennen seuraavaa ovista :scratch Jotenkin tuntuu että keltarauhanen ei oo ehkä toiminut kunnolla...

OMN! Sieltä se pamahti tännekkin :):)
Oloista jo vähän ounastelinkin.
Pupuilut jatkunee..:Heartred

75C0C7F2-FFDC-462A-9620-C80922262EF8.jpeg

Oi, täällä jänniä aikoja eletään! Sormet ja varpaat ristissä, että teillä on ja pysyy tyypit matkassa! Näitä viestejä on mukava seurata!

Itsellä kp3 (menkat alkoi aika kirjaimellisesti 5min sen jälkeen kun perjantaina tänne laitoin viestiä "oireista", aivan kuten arvelinkin käyvän :laughing021) ja aika tuntuu pitkältä edes yrittämisen aloittamiseen, saati sitten oireiden alkuun tai testaamiseen. Kävin eilen ostamassa CB ovis testejä, niitä hymynaamallisia. Olen ihan noob, kun ekaa kertaa noita nyt ostin ja ajattelin testata, että ovuloinko enää tässä iässä edes säännöllisesti. Sellainen kysymys vaan, että ymmärsinkö paketin ohjeen oikein, että se laite itsessään toimii vaan yhdessä kierrossa? Eli jokaiselle kierrolla pitää ostaa oma laitteensa, mutta niitä ylimääräisiä liuskoja voi tietenkin käyttää myöhemmin?

Täällä Kp16 ehkä dpo2 menossa, ainakin oireilut loppui jo. Kierron alku meni lomareissulla ja nyt sitten olen ollut jo muutaman päivän töissä. Väsyttää ihan pirusti, kun on rytmit ihan persiillään ja aamuvuoroon pitää herätä jo 5.30. Huomenna työvuoro 7-20. Hurrrrrraaaa. :help

Täällä mennään about samoissa. Dpo2 ehkä. Jännää.

Onnea Deb :Heartbigred

Takaisin