Raskaaksi 2020

Hiljasta on vielä huhtikuisissakin. En kehtaa yksinäni laittaa enää enempää viestejäkään sinne :laughing025
Olin vaa jo niin innokas, etten jaksanu odotella. Vois kai sitä mennnä maaliskuisiinkin höpöttelee, mut niin eri vaiheessa raskautta jo lähes kaikki, niin ei sekään tunnu hyvältä :laughing001 Oon siis täällä teidän riesana vielä hetken

Mä tuun sinne heti sit pian kun menkat ei alakaan ylihuomenna :hilarious:

Anteeks omanapa mutta on se viiva eiliseltä ainakin vahvistunut :woot:

View attachment 92109

Hyvin näkee :happy093.
Jee, pian huhtikuisissa hulina! Voi että jännään muidenkin puolesta kenellä pian testauksia, pidän niin peukkuja kaikille! :smiley-angelic001

Minäkin roikun vielä täällä, vielä hyvin epävarma olo mutta menkkoja ei oo näkynyt enkä ole perjantain jälkeen testaillut. Luotan digin 2-3viikkoa:) nyt ilmeisesti on rv 4+3 jos oikein katsoin.

Haha, mua sit taas ärsyttää, ettei oo enää niitä rfsu:n liuskoja yhtään. En voi verrata vahvistumista.
Pc ei oo kyllä eilisestä vahvistunu, mut eipä oo menkkojakaan näkyny onneks. Eilen piti alkaa.

Onko sellanen fiilis et ois tärpänny? :angelic:

Tavallaan juu ja tavallaan toinen ääni päässä ravisuttaa mua ettei oo:hilarious:
Ainakin niin paljon peitto heilu varman oviksen aikana

Hyvin näkee :happy093.
Jee, pian huhtikuisissa hulina! Voi että jännään muidenkin puolesta kenellä pian testauksia, pidän niin peukkuja kaikille! :smiley-angelic001

Minäkin roikun vielä täällä, vielä hyvin epävarma olo mutta menkkoja ei oo näkynyt enkä ole perjantain jälkeen testaillut. Luotan digin 2-3viikkoa:) nyt ilmeisesti on rv 4+3 jos oikein katsoin.

Joo eiköhän sinne pian ala porukkaa kerääntymään :happy: Mäkin pidän kaikille peukkuja! Mä testaan varmaan huomenna tai ylihuomenna vielä ja sit jos menkkoja ei tuu (miks tulis?) niin sit vaan sinne huhtikuisiin pyörimään :)

Mulla on nyt rv3+5, voi juku kuinka jännää!

Huomenta kaikille!
Joo, kyllähän sitä toivois että vois siirtyä toiseen ketjuun; sinne missä odotetaan
Mulla on vaan sellainen fiilis että mulla saattaa kestää ennen kun raskaudun.. en tiedä miksi, mutta niin tuntuu. Voi olla siitä että on koko ajan erilaisia tuntemuksia kropassa, ja mietin että varmaan kroppa yrittää jollain lailla ”käynnistyä” uudelleen kierukan jäljiltä. Noh, toivottavasti mä yllätyn positiivisesti
Onnea kaikille joilla jo pieni on kyydissä❤️

Eilen 3. kiertopäivänä oli tiputteluvuotoa vain. Elli huomattavasti vähemmän kuin normaalisti. Hermostuttavaa. Olenko raskaana vai ovatko nämä kuukautiset? Odottelen ainakin muutaman päivän ennen kuin teen raskaustestin.

Jahas, se olisi keskenmeno vuoto nyt ohi. Miehen kanssa puhuttiin että ei jäädä odotteleen mitään ensimmäisiä kuukautisia väliin, vaan jatketaan heti yrittämistä, geleet tuli postissa ja niitä aloin popsiin :rolleyes: edelleen pohdin alanko syöttään niitä miehellekin, onkohan mitään hyötyä? Tai haittoja? Hieman tympii ku ei hajuakaan miten kierto tässä kierrossa menee..

Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia pienokaisille:love7

Jahas, se olisi keskenmeno vuoto nyt ohi. Miehen kanssa puhuttiin että ei jäädä odotteleen mitään ensimmäisiä kuukautisia väliin, vaan jatketaan heti yrittämistä, geleet tuli postissa ja niitä aloin popsiin :rolleyes: edelleen pohdin alanko syöttään niitä miehellekin, onkohan mitään hyötyä? Tai haittoja? Hieman tympii ku ei hajuakaan miten kierto tässä kierrossa menee..

Onnea kaikille plussanneille ja tarrasukkia pienokaisille:love7

Noniin nyt vaan yrittämään ja toivon yli kaiken sulle pysyvää plussaa. :smiley-angelic001

Mä olen ymmärtänyt, ettei keskenmenon jälkeen kannatakkaan jättä ensimmäisiä kuukautisia välistä, koska heti keskenmenon jälkeen on hedelmällisimmillään.

Geleelle pisteet täältä, koska mulla nää kaksi kemiallista tuli Geleen jälkeen.
Ennen sitä ihan blancoa tai vääriä plussia. Ovulaatio-oireetkin selkeemmät ja ilmeisesti siittiötkin selvinneet paremmin.

Jos se pysyvä plussa tulis rautakuurin jälkeen tännekkin. :Heartred

Onko kukaan käyttäny premom-sovellusta ovistikkujen analysointiin?

kokeilin huvikseni noilla kuvilla mitä oli, niin kyllä sovelluskin tunnisti piikin vaikkei kovin hyviä valoja kuvissa ollu.

Käytän myös Premomia. Mutta yrittäisin ampua jatkuvissa olosuhteissa hyvässä valaistuksessa. Vaikka saisin silti joitain hiukan erilaisia lukemia samasta testistä, keskityn joka tapauksessa vain LH-etenemisen suuntaukseen.

Eilen 3. kiertopäivänä oli tiputteluvuotoa vain. Elli huomattavasti vähemmän kuin normaalisti. Hermostuttavaa. Olenko raskaana vai ovatko nämä kuukautiset? Odottelen ainakin muutaman päivän ennen kuin teen raskaustestin.

Mulla oli samanlaista ja kuukautiset ne lopulta oli. Mutta pidän peukkuja että sulla olisi ihan toinen syy :happy:

Onnea plussista ja vahvistumista haamuille :Heartbigred

Taas tuli kaverilta vauvauutisia, he olivat menossa syksyllä lapsettomuushoitoihin. Heillä oli vaikka mitä esteitä luomuraskauden suhteen ja nyt niin kuitenkin kävi. Olen tosi iloinen ja onnellinen heidän puolestaan, mutta silti jostain puskee negatiivisia tunteita. Ei siis heidän raskautta kohtaan, vaan minua itseäni lähinnä. Meillä ei ole todettu mitään syytä, miksei raskaus voisi onnistua, mutta silti mitään ei tapahdu. Ärsyttää ihan kamalasti, että toisilla onnistuu kaiken maailman ongelmista huolimatta, mutta meillä ei sitten millään :sorry:

Mä näin yksi yö unta jossa joku tuli kuiskaamaan mulle ”tervetuloa lapsettomuuteen!”..

Heräsin tähän ja mietin, että mistähän se tuokin nyt tuli!?! Pelottava ja vähän ahdistava uni :sorry:

Luojalle kiitos, meillä on kaksi aivan ihanaa lasta joista olen maailman onnellisin :Heartred

Onnea plussista ja vahvistumista haamuille :Heartbigred

Taas tuli kaverilta vauvauutisia, he olivat menossa syksyllä lapsettomuushoitoihin. Heillä oli vaikka mitä esteitä luomuraskauden suhteen ja nyt niin kuitenkin kävi. Olen tosi iloinen ja onnellinen heidän puolestaan, mutta silti jostain puskee negatiivisia tunteita. Ei siis heidän raskautta kohtaan, vaan minua itseäni lähinnä. Meillä ei ole todettu mitään syytä, miksei raskaus voisi onnistua, mutta silti mitään ei tapahdu. Ärsyttää ihan kamalasti, että toisilla onnistuu kaiken maailman ongelmista huolimatta, mutta meillä ei sitten millään :sorry:

Se on tosi raskasta kuunnella muiden vauvauutisia, kun itsellä ei sitä vauvaa kuulu.
Tsemppiä! :Heartbigred

Vaikka mulla tärppäsi esikoinen vuoden lapsettomuuden jälkeen, niin silti tälläkin hetkellä painin samojen tunteiden kanssa, kuin ennen esikoista. Se oli henkisesti niin raskasta aikaa, että sitä ei haluaisi elää enää uudestaan.

Mulla on lähipiirissä semmoista kiittämättömyyttä lasta kohtaan ja itsestäänselvyytenä pitämistä, mikä ärsyttää ihan suunnattomasti.
En avaa asiaa sen enempään, mutta välillä pistää vihaksi, kun tietää ettei lapsi ole mikään itsestäänselvyys.

Jaahas.. Täällä tuli taas joku yllätysvuoto, joka valui reisille ja lattialle meni myös tippa. Jotain tuhrun ja veren sekoitusta :bored: Pientä jomotusta oikealla puolella. Nyt kp 9 menossa. Mies nukkuu krapulaansa pois ja lähtee viikon päästä viikonloppureissulle. Hyvä että lähtee silloin eikä myöhemmin, kun ei varmaan ovulaatio tule kahden viikon päästä tyhjennyksestä jos tulee ollenkaan. Vuotokaan taida loppua ikinä.. Enkä ole nyt kuitenkaan ihan varma että yritetäänkö ennen seuraavia menkkoja. Ei taida hcg nollaantua tällä menolla vielä aikoihin :sad001 Sori tää negailu, sitä vaan haluaisi että tää tyhmä tuulimuna ois jo historiaa. Ehkä vaan ajelen ensi viikolla tuntikausia, että pääsen ultraan, jos eivät kunnallisella ultraa. Oikeastaan ihan sama jos menee pari-kolmesataa yksityiselle, jos sillä saa mielenrauhan. Hyvä päivä vetää peitto korville ja vetäytyä syrjään..

Muokattu viimeksi:
Me ollaan nyt 7 vuotta pöllytelty peittoja lähes jokapäivä. Nyt vähentynyt, kun kärsin kovasta väsymykysestä ja voimattomuudesta. Vauvan syntymän ja episotomian jälkeen, musta tuntuu että nautin aivan eritavalla touhuiluista kuin ennen. Lähes joka kerta miehen lisäksi mäkin tuun pelkästä normaali yhdynnästä.

Sori jos TMI. :hilarious::hilarious::hilarious: Nyt mua nolottaa...

Onko muita joilla episotomia tai synnytys on lisännyt nautintoa?

Huutelen ihan sivusta ja melko kaukaakin kun tänne tätä tekstiä tulee, mutta itsellä ainakin on kahden alatiesynnyksen jälkeen muuttunut tuleminen helpommaksi ja koko alaosasto herkemmäksi :hilarious: eli kyllä on synnytykset lisänneet nautintoa! Ei ennen synnytyksiäkään mennyt huonosti, mutta on nykyään selvästi vielä parempaa, nyt kun on imetyksen aiheuttamista kuivuuksista ja hormonikadoista selvitty. :happy:

Heippa pitkästä aikaa! Olipa tänne tullut paljon tekstiä, ihan kaikkea en saanut luettua :hilarious:Meillä nyt yk5 ja cb:n kaksoishormoni-ovistesti näyttänyt vilkkuvaa hymynaamaa kolme päivää :smiley-bounce012 sit kun tulis se pysyvä hymy vielä... oon huomannu viime kuukausien aikana, että mulla ovista enteilee si-nivel/iskias-kipu ja nyt on ollu pari päivää sitä. Mä niin toivoisin että tää olis se meidän kierto ja huhtivauva tulisi :Heartpink onnea kaikille plussanneille ja vahvistumisia haamuleille:love7

Hei en ehtinyt lukea muiden postauksia, kun ollaan urakalla puuhasteltu :hilarious: kohta jatkuu, mutta onko tää nyt se posi tai lähellä sitä? :wideyed:
Muoks. Tää kuva menee aina ihan sotkuks kun postaan tän :mad:

Liitteet

• IMG_20200726_143405.jpg
    IMG_20200726_143405.jpg
    34.9 KB · Katsottu: 184
Hei en ehtinyt lukea muiden postauksia, kun ollaan urakalla puuhasteltu :hilarious: kohta jatkuu, mutta onko tää nyt se posi tai lähellä sitä? :wideyed:
Muoks. Tää kuva menee aina ihan sotkuks kun postaan tän :mad:

Kyllä mun silmin näyttää juurikin siltä! Ja eiku hommiin! :wink

Muoks. Hyvin luettu :laughing025 jatkakaa :biggrin

Takaisin