Hiljasta on vielä huhtikuisissakin. En kehtaa yksinäni laittaa enää enempää viestejäkään sinne
Olin vaa jo niin innokas, etten jaksanu odotella. Vois kai sitä mennnä maaliskuisiinkin höpöttelee, mut niin eri vaiheessa raskautta jo lähes kaikki, niin ei sekään tunnu hyvältäOon siis täällä teidän riesana vielä hetken
Mä tuun sinne heti sit pian kun menkat ei alakaan ylihuomenna

Oon siis täällä teidän riesana vielä hetken

Mäkin pidän kaikille peukkuja! Mä testaan varmaan huomenna tai ylihuomenna vielä ja sit jos menkkoja ei tuu (miks tulis?) niin sit vaan sinne huhtikuisiin pyörimään :)

Pientä jomotusta oikealla puolella. Nyt kp 9 menossa. Mies nukkuu krapulaansa pois ja lähtee viikon päästä viikonloppureissulle. Hyvä että lähtee silloin eikä myöhemmin, kun ei varmaan ovulaatio tule kahden viikon päästä tyhjennyksestä jos tulee ollenkaan. Vuotokaan taida loppua ikinä.. Enkä ole nyt kuitenkaan ihan varma että yritetäänkö ennen seuraavia menkkoja. Ei taida hcg nollaantua tällä menolla vielä aikoihin
sit kun tulis se pysyvä hymy vielä... oon huomannu viime kuukausien aikana, että mulla ovista enteilee si-nivel/iskias-kipu ja nyt on ollu pari päivää sitä. Mä niin toivoisin että tää olis se meidän kierto ja huhtivauva tulisi
onnea kaikille plussanneille ja vahvistumisia haamuleille