Raskaaksi 2020

Toivottavasti olis vasta huomenna plussa :rolleyes:
Mä niin pakotan ton ukon petipuuhiin viimeistään huomisaamuna,rrangaistuksen uhalla :grin
Kumpa ei nyt menis ohi tää :smiley-angelic001 luonnonvalossa näyttää aavistuksen hailakammalta toi rfsu kontrolliin verrattuna eli mä ootan et tää kultamuna ei kuoriudu vielä :hilarious:

Aa aivan teillä oli tämä tilanne. Toivottavasti mieskin tajuaa, että ei nyt kannata jättää tilaisuutta hyödyntämättä!

Me ollaan oltu yhdessä jo 20 vuotta, mut peittoja heilutellaan edelleen ahkerasti, useampi kerta viikossa. Nyt eilisen ovisplussan myötä antauduin lemmen vietäväksi vielä tänäänkin, eli dpo-3,dpo0 ja dpo1 puputettiin ja huomenna lähdetään koko perheellä reissuun ja meillä on miehen kanssa oma makkari niin eiköhän varmistella kunnolla

Tsemppiä äijien kanssa, joskus miehet on vaan niiiiiiiin törttöjä!

Itse odotan o+ huomiselle tai viim. Maanantaille.
Jos tulee maanantaina niin ois kp16. Niillä päivillä usein plussaa ollutkin. Viime kierto oli poikkeus.

image.jpg

On pupuiltu joka toinen pv vähintään, katsotaan miten käy, tuleeko ovis ollenkaan :oops::dontknow

Mukavaa loppuviikkoa jokaiselle! Onnea plussanneet ja vauvaliimaa! :hello2
Tsemppiä kaikille! :Heartpink

Pieni galluppi tähän väliin. Miten usein pöllyttelette niitä peittoja miehen kanssa ns normitilanteessa vs nyt vauvan yritys aikaan?
Meillä melko tuore suhde, vajaa 2v oltu yhdessä mutta mun lapsethan pyörii kuvioissa, eli koko aikaa ei kuherrella kahdestaan sentään. Mut sanoisinko et 2-6 kertaa viikossa oli normi ennen vauvaprojektia ja se on normi nytkin, tosi vaihtelevaa. Keskimäärin ehkä 3-4 krt viikossa touhutaan :love022 tykätään siitä ja toisistamme niin paljon :love7:biggrin

No nyt kesäaikaan on ollut about joka toinen päivä eli 3-4 kertaa viikossa. Yrittäessä useammin, jos mies suostuu.. Taitaa tosin vaan stressata häntä, jos joka päivä ruinaan ja sitten itsellekin tulee syyllinen olo.. Paitsi tämä lääkkeellinen tyhjennys tuulimunan takia sotki tilanteen, eli tuli neljä välipäivää. Sitten en enää millään kestänyt, vaikka palautumisen kannalta olisi ehkä ollut parempi vielä pidättäytyä. Tulinkin sitten oikeasti minuutissa :laughing002

Itse voisin harrastaa seksiä vaikka lähes joka päivä, miehelle riittää vähempi, mutta ihan ok tilanne, jos joka toinen päivä.. Ymmärrän kyllä että aina ei tee mieli tai ei jaksa, kyllä hän parhaansa yrittää.. mutta auta armias, jos tulee kolme tai vielä useampi välipäivä.. Sitten mulla alkaa pinna kiristyä ja kummasti. En vaan kestä sitä. Sitten miehellä ei tee varsinkaan mieli, kun mulla on ärsytys ja pinna niin kireällä ja tadaa.. kierre on valmis, joskus käy näin :joyful::grin

Välillä tietty hommailen itsekseenkin, niin saan vähän extraa. Nyt en vaan tiedä mikä tämä tilanne on tämän hiton tyhjennyksen kanssa. Kun ihan pientä juilintaa on edelleen ja tänään tuli sellainen verisempi yllätystuhru. Vähän verta ja muuten ihan oudon värinen tiedä mitä kuonaa lie, valkovuotoakin kai. Raskaustesti ei ole sitä paitsi vaalentunut yhtään. Nyt on fiilis, että tästä tulee pitkä vääntö. Nyt kuitenkin jo viikko tyhjennyksestä.

Sofin 25 herkkyinen @ kp 8 aamuvirtsasta

20200725_231916.jpg

Muokattu viimeksi:
Minä tein lääkkeellisen tyhjennyksen 30.5., ja uudestaan 4.6., kun ei tyhjentynyt kerralla kunnolla. Tuon jälkeen lähti testi haalenemaan, ja n. 2 viikkoa jälkimmäisestä tyhjennyksestä raskaustesti oli puhdas nega. Lähtö-hcg oli muistaakseni n. 26 000.
Ensimmäinen ovulaatio yritti tulla 3 viikkoa tuosta ensimmäisestä tyhjennyksestä, eli reilut 2 viikkoa onnistuneesta. Tosin en usko, että tuolloin ovuloin, mutta ovistesti oli plussa. Ja kuukautiset tästä kahden viikon päästä.
Nyt on ollut yhdet kuukautiset, ja yksi todennäköisesti tapahtunut ovulaatio keskenmenon jälkeen, ja keho on ihan sekaisin edelleen.

Täällä testit nyt jo niin haaleita, että taisi jäädä ovulaatio yritykseksi vaan. Aiempia testejä en vielä plussaksi laskisi, kun ei olleet tasavahvoja, eikä oireetkaan puhuneet sen puolesta. Oikeastaan mulla on ollut nyt koko ajan semmonen tasasen p*ska fiilis, vaikka normaalisti ovulaation tienoilla oon innokas ja jaksan suunnata ajatuksia tulevaan. Nyt oon vaan ollut kärttynen ja olo ei yhtään hohdokas. :sad001

Aamulla testaan uudestaan, voihan se vielä kääntyä. Mutta epäilen vaan, aknekin aika vaikeana kasvoissa :sorry: taitaa mulla ne estrot olla edelleen liian matalalla.. huoh

Liitteet

• IMG_20200726_011916.jpg
    IMG_20200726_011916.jpg
    36.1 KB · Katsottu: 151
Anteeks omanapa mutta on se viiva eiliseltä ainakin vahvistunut :woot:

View attachment 92109

Jee!!! :happy093Onnea ja vahvistumisia!

Toukokuisissakin on sitten tilaa, jos ei kaikilla nyt tärppää. :angel4
Oviksen mukaan ois laskettu aika Toukokuun 1-2 päivä, riippuen oviksesta ja hedelmöityksestä.
Jos tärppää niin saatan siellä hetken melkeen itekseni kykkiä. laughing7

Jee!!! :happy093Onnea ja vahvistumisia!

Toukokuisissakin on sitten tilaa, jos ei kaikilla nyt tärppää. :angel4
Oviksen mukaan ois laskettu aika Toukokuun 1-2 päivä, riippuen oviksesta ja hedelmöityksestä.
Jos tärppää niin saatan siellä hetken melkeen itekseni kykkiä. laughing7

Hiljasta on vielä huhtikuisissakin. En kehtaa yksinäni laittaa enää enempää viestejäkään sinne :laughing025
Olin vaa jo niin innokas, etten jaksanu odotella. Vois kai sitä mennnä maaliskuisiinkin höpöttelee, mut niin eri vaiheessa raskautta jo lähes kaikki, niin ei sekään tunnu hyvältä :laughing001 Oon siis täällä teidän riesana vielä hetken

Hiljasta on vielä huhtikuisissakin. En kehtaa yksinäni laittaa enää enempää viestejäkään sinne :laughing025
Olin vaa jo niin innokas, etten jaksanu odotella. Vois kai sitä mennnä maaliskuisiinkin höpöttelee, mut niin eri vaiheessa raskautta jo lähes kaikki, niin ei sekään tunnu hyvältä :laughing001 Oon siis täällä teidän riesana vielä hetken

Ihanaa! Oo vaan täällä. :love7

Saa sit nähä jos tärpää pysynkö toukokuisissa, vai tuunko maaliskuisiin viettämään aikaani jos tulee kauhea ikävä ja kaikki on siellä. :Heartred

Aateltiin miehen kanssa ostaa ovulaatiotestejä, kun muakin kiinnostaa osuuko oireet ja ovulaatio yhteen.

Täälläpäs on ollut vilkasta keskustelua taas :happy: ja oon kyllä samaa mieltä, tommoset tempaukset miehiltä on ihan syvältä. Oon kans niitä aiemmassa kokenut...

Deb, sinulle paljon vahvistumisia!

Täällä ei mitään kauhean ihmeellistä. Se r-testi oli nega, mutta tulipahan tehtyä niin ei enää vaivaa ne hassut menkat. Dpo:sta saati kierron vaiheesta ei oikeastaan tietoa, enkä ajatellut katsoakaan. Sen ainostaan tiedän että ainakaan ens viikolla ei pitäis olla vielä menkkoja. Tissit kipeytyi oviksen aikaan, mutta ei enää oikeastaan tunnu juuri miltään. Verrattuna viimekiertoon kun ne oli ihan käsittämättömät. Nyt voi heilua ilman liivejä, viimeksi ei. Ja eilisen myöhäisillan ja yön aikana oon nähtävästi ainakin jollain tasolla sairastunut... Kurkku ihanasti kipeä, kamalan kuuma ja nenä vuotaa. En oo ollut kipeä 3 vuoteen ja nyt se sitten tulee päälle parhaan ystävän häiden alla....

Kiva vain, että plussanneet täällä meidän kanssa:) ite koitan saada ajatuksia muualle ja aloitan yhden puudeli pesemisen:wacky:. Tekis niin mieli testata... Aamusta jälleen nenä hieman tukossa ja kurkku karhea. Nyt tuntuu kun koko kroppa ois tulessa:hilarious: eli ihanaa alkaa vielä yht karvakasaa pesemään.

Kiva vain, että plussanneet täällä meidän kanssa:) ite koitan saada ajatuksia muualle ja aloitan yhden puudeli pesemisen:wacky:. Tekis niin mieli testata... Aamusta jälleen nenä hieman tukossa ja kurkku karhea. Nyt tuntuu kun koko kroppa ois tulessa:hilarious: eli ihanaa alkaa vielä yht karvakasaa pesemään.

Haha, mua sit taas ärsyttää, ettei oo enää niitä rfsu:n liuskoja yhtään. En voi verrata vahvistumista.
Pc ei oo kyllä eilisestä vahvistunu, mut eipä oo menkkojakaan näkyny onneks. Eilen piti alkaa.

Onko sellanen fiilis et ois tärpänny? :angelic:

Hieno viiva, Deb!!! :cheers

Okei täällä on tänään taas sellanen päivä et odotan vaan koska menkat tulee kun ne kuitenkin alkaa :angry7 oireeton aamu ja jostain iski taas sellanen epätoivo. No eihän peli oo onneks vielä menetetty, dpo9. Torstaina alkais menkat jos sama luteaali kuin aiemmissa kierroissa.

Takaisin