Raskaaksi 2020

Mulla on alkanut tulemaan sellaisia alavatsajuileja mitä aiemmin on tullu ennen ovista o_O nyt siis vasta kp8, tein onestepin ovistestin ja sain yllättävän tumman viivan. Onestepillä en oo ikinä saanu ovista kiinni, niitä on vaan laatikon pohjalle jäänyt lojumaan. Olin päättänyt, etten tässä kierrossa ovista tikuta, mutta pakko ehkä pcn testit huomenna hakea, jos tästäkin kierrosta tulee erikoinen :eek: aloitin ne gelee royalit tässä kierrossa ja mietin, voiko ne aikaistaa ovista paljonkin. Paikat on ainaki olleet tosi kosteet ja halut ihan huipussaan :hilarious: mieskin jo kysyi, että mikä mulla on, kun koko ajan yritän housuihin päästä:smiley-angelic006 :smiley-ashamed008

I know the feeling. Ikinä ei vissiin pitäisi olettaa mitään. Pari viikkoa sitten kans luulin et oltais kahdestaan, mut ei. Ekana oltiin yhdessä tapahtumassa miehen ja sen kaverin kanssa sen kaverin autolla. Se sit tulikin tänne vielä syömään ja juomaan lisää. Ja tätä tultiin hakemaan, eli lisää porukkaa. Mähän sit linnottauduin makkariin ja aattelin ettei ne ikinä lähde :grin Ne kun lähti niin ehdittiin saunoa ja puhuttiin et katsotaan joku leffa tms. Kunnes sit puhelin piippaa ja taas kaverit ilmoitti olevansa tulossa kaljalle. Mua otti päähän ja itketti aivan hirveesti. Eiku uudelleen makkariin peiton alle, enkä puhunu tuolle yhelle yhtään mitään. Onneks ne ei ollu kun vajaan tunnin tässä mut vitutti silti.
Viel kun tuo mies tietää etten mä oikeen jaksa olla porukassa ja kuormitun aika nopeeta. Siinä tapahtumassa pyöriminen oli jo aivan tarpeeksi. Enkä ainakaan kestä enkä jaksa tollasta yhtäkkistä "ihmistulvaa" ja meteliä. :sad001

Ihanaa, että on sielunsiskoja :grin ei kivaa tietty lainkaan, mutta noh miehet :mad:
Mäkin linnottauduin makkariin, lähtivät jo onneks muualle pari tuntia sitten, mutta kyllä ketutti kun vastahan me oltiin baanalla viikko sitten :finger::banghead:
Mulla aika varmana ovis huomenna tai tänään yöllä, niin tallettelutkin varmaan jää teille tuntemattomille. Suorastaan paskaa, kun muutenkin pitkä kierto, vaikeuksia ovuloida ja sitten kun olis suotuisat olosuhteet kerran elämässä niin ukkeli on tommonen kakkapää :grumpy:
Saa kyllä huomenna kuulla kunniansa, jos ovis menee sen toilailujen takia metsään prkle :smiley-angry016

^ Täydet sympatiat teille ukkojen perseilyistä johtuen! Lohduttavaa, joskin tosi kurjaa, jos en oo ainoa jolla meni tää kierto nyt hukkaan :( Mulla tosin tosiaan tän mun huonosti sijoittuvan reissun takia :/ Mutta on kyl kokemusta tuon tyylisestä sooloilusta. Raahataan vähän väliä kännisiä kavereita sohville yöksi yms. :shifty: Ei siinä mitään, jos on etukäteen sovittu. Mut ärsyttää ku monesti huonoihin aikoihin ku itseä ei kiinnostais yhtään! :bag:

Kp13, Clue ennustaa menkat 8.8. alkavaksi. Alkaispa aiemmin niin pääsis seuraavaan kiertoon nopeemmin. Sit en kyl päästä ukkoa tasan varmasti mihinkään :laughing002

Ei hitto muuten. Ei jeesus. Tajusin just et ollaan ehkä sillon seuraavan oviksen aikaan reissussa, mut tällä kertaa sentään samalla reissulla! Mut mitenhän onnistuu tallettelut kavereiden nurkissa ku on lapsiaki siellä :confused2 Apua siis miten nää osuu aina jotenkin hankalasti! :help

Ihanaa, että on sielunsiskoja :grin ei kivaa tietty lainkaan, mutta noh miehet :mad:
Mäkin linnottauduin makkariin, lähtivät jo onneks muualle pari tuntia sitten, mutta kyllä ketutti kun vastahan me oltiin baanalla viikko sitten :finger::banghead:
Mulla aika varmana ovis huomenna tai tänään yöllä, niin tallettelutkin varmaan jää teille tuntemattomille. Suorastaan paskaa, kun muutenkin pitkä kierto, vaikeuksia ovuloida ja sitten kun olis suotuisat olosuhteet kerran elämässä niin ukkeli on tommonen kakkapää :grumpy:
Saa kyllä huomenna kuulla kunniansa, jos ovis menee sen toilailujen takia metsään prkle :smiley-angry016

Vähän helpottaa kun tietää ettei ole yksin :grin
Tsemppiä!
Mää täällä toivon, että saatais tänään olla kahdestaan, huomenna alkaa taas muksuviikko ja sit on vähemmän rauhaisaa :shifty::grin

Kiitos sympatiasta! :) äijät on välillä ihan syvältä :meh:

Täällä tikut alkaa näyttää tältä :nailbiting::wideyed:
Mä luulin, ettei ovulaatiota tule tapahtumaan edes, mutta huh jopa rfsu tikut on jo noin värikkäitä, ikinä ennen oo saanut niihin edes tämmösiä viivoja :angelic: mulla tuo herkkä onestep ihan hailura vielä. Onkohan nuo one stepit jotenkin huonontuneet :bored: muistelin, että ois olleet parempia, näyttää olevan kuitenkin aika onnettomia :bag:

Liitteet

• IMG_20200725_205330.jpg
    IMG_20200725_205330.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 161
  • IMG_20200725_205104.jpg
    IMG_20200725_205104.jpg
    25.7 KB · Katsottu: 155
Tsemppiä äijien kanssa! Ne on kyllä niin mahdottomia välillä :smiley-angry019

Dpo8 ja jatkuva nälkä... myös mieliteko nacho cheese ballseihin nosti päätään. Viimeks vedin niitä kaksin käsin edellisessä raskaudessa :hungry: iltapalelut on myös taas eilisestä alkaen kehissä. Lievää huonoa oloa, tuikkauksia alamahalla/lonkissa ja niitä sähköiskuja rinnoissa on edelleen myös.

Mua kanssa aina kiukuttaa, kun itse teen kaiken mahdollisen alkukierrosta (en käytä juurikaan alkoholia, juon greippimehua, kiskon vitamiineja, tikuttelen ovulaatiota jne.), ja sitten mies saattaakin ovulaatiopäivänä keksiä vaikka saunoa ja ryypätä kavereidensa kanssa :shifty: Joo, samaan aikaan ymmärrän, ettei elämä voi oikeasti keskittyä vain lapsen tekoon, mutta silti turhauttaa välillä.

Mun hellu ei kysymättä uskalla luvata kellekkään mitään kaljottelua :smiley-angelic006 oon aikoinani kestäny niin paljon epätasa-arvosta shaibaa menojen ja kavereiden suhteen (en saanu lähteä juhlimaan ja kaikki kaverit oli joko lehmiä tai mun salarakkaita exän mielestä..) kun toinen kävi miten halusi sauna-illoissa tai kutsu kavereita, että tein selväksi tämän suhteen alussa, että kysymättä ei kumpikaan sovi. Ei siksi, että kielletään, vaan siksi, että annetaan toiselle mahdollisuus kertoa oma mielipide. Omat haasteensa on tuonu hellun adhd ja tietenki se, että aiemmin asu itekseen ja pysty jatkamaan vaikka baariin suoraan töistä kellekkään ilmoittamatta. Lapsiperheessä se ei niin vaa aina onnistukaan, mutta en voi liiaksi kiittää, miten ymmärtävä ja lojaali mies mulla on. Alkutaipaleella, kun ei vielä asuttu yhdessä, hänen piti tulla töistä minun luo, mutta kun autonsa oli parin km päässä porukoillaan, eikä saanut kyytiä sinne, niin lompsi työkavereiden kanssa baariin ja unohti ilmottaa, ja minä oottelin ja oottelin ja jossain vaiheessa nukahin. Ja kun heräsin ja tajusin että wtf niin melko ärtyny akka soitti. Arvaatteko kävikö noin toista kertaa? :laughing021 Oli lähteny melko sukkelaa kotia ja pahoitteli kovasti :laughing002 saattaa kuulostaa hirveältä, minusta nämä on vähän koomisia, en osannu suhtautua adhdhen vielä silloin ja vanha paska nosteli päätään joskus.

edit. tarkotus ei ollu omanapailla. Ärsyttää ihan varmasti kun puoliskot käyttäytyy noin. Kuitenkaan ne ovulaatiot ei oo joka päivä ja no, ryypyille löytyy ehkä paremmin rakoa kun ovikselle, mutta, miehet, heillä on liiankin hyvä taito olla ressaamatta asioista.

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä äijien kanssa! Ne on kyllä niin mahdottomia välillä :smiley-angry019

Dpo8 ja jatkuva nälkä... myös mieliteko nacho cheese ballseihin nosti päätään. Viimeks vedin niitä kaksin käsin edellisessä raskaudessa :hungry: iltapalelut on myös taas eilisestä alkaen kehissä. Lievää huonoa oloa, tuikkauksia alamahalla/lonkissa ja niitä sähköiskuja rinnoissa on edelleen myös.

:gen014 millon testaat

Mä luulin, ettei ovulaatiota tule tapahtumaan edes, mutta huh jopa rfsu tikut on jo noin värikkäitä, ikinä ennen oo saanut niihin edes tämmösiä viivoja :angelic: mulla tuo herkkä onestep ihan hailura vielä. Onkohan nuo one stepit jotenkin huonontuneet :bored: muistelin, että ois olleet parempia, näyttää olevan kuitenkin aika onnettomia :bag:

Olisko toi alempi jo huomenna plussa! Lähes tasavahvalta näyttää :) Mulla oli eilen suunnilleen saman vahvuinen ja tänään jo kirkuva plussa, tosin testi oli PC:n.

Mun hellu ei kysymättä uskalla luvata kellekkään mitään kaljottelua :smiley-angelic006 oon aikoinani kestäny niin paljon epätasa-arvosta shaibaa menojen ja kavereiden suhteen (en saanu lähteä juhlimaan ja kaikki kaverit oli joko lehmiä tai mun salarakkaita exän mielestä..) kun toinen kävi miten halusi sauna-illoissa tai kutsu kavereita, että tein selväksi tämän suhteen alussa, että kysymättä ei kumpikaan sovi. Ei siksi, että kielletään, vaan siksi, että annetaan toiselle mahdollisuus kertoa oma mielipide. Omat haasteensa on tuonu hellun adhd ja tietenki se, että aiemmin asu itekseen ja pysty jatkamaan vaikka baariin suoraan töistä kellekkään ilmoittamatta. Lapsiperheessä se ei niin vaa aina onnistukaan, mutta en voi liiaksi kiittää, miten ymmärtävä ja lojaali mies mulla on. Alkutaipaleella, kun ei vielä asuttu yhdessä, hänen piti tulla töistä minun luo, mutta kun autonsa oli parin km päässä porukoillaan, eikä saanut kyytiä sinne, niin lompsi työkavereiden kanssa baariin ja unohti ilmottaa, ja minä oottelin ja oottelin ja jossain vaiheessa nukahin. Ja kun heräsin ja tajusin että wtf niin melko ärtyny akka soitti. Arvaatteko kävikö noin toista kertaa? :laughing021 Oli lähteny melko sukkelaa kotia ja pahoitteli kovasti :laughing002 saattaa kuulostaa hirveältä, minusta nämä on vähän koomisia, en osannu suhtautua adhdhen vielä silloin ja vanha paska nosteli päätään joskus.

Meillä kyllä muuten on hyvä ja luotettava suhde, mutta mä olen miehelleni sanonut kun näistä ollaan keskusteltu, etten mä aio siihen ruveta, että kiellän siltä menot ja muut - enemminkin koen tän olevan niin, että jos ei osaa olla ja huitelee vaan, niin kantaa sitten itse vastuunsa ja seurauksensa eli ovi on tuolla tyyppisesti :grin mä en ketään kotiin kahlitse ja toisinpäin, mutta että hän olisi voinut mun kanssa keskustella asiasta ennen menojaan, onneksi usein näin ei tee todellakaan. Siksi vähän ärsyttää. Mut musta tuntuu, että mies purkaa omaa oloaan nyt näin, kun meillä ollut niin raskas kevät ja varmasti vaikuttanut molempiin. Tiedän, että hän tarvitsee niitä hetkiä, kun näkee pitkäaikaisia ystäviään ja käy läpi elämäänsä. Mä kuulostan nyt joltain ymmärtäjältä, vaikka esim. Alkon käytössä meillä on aika tiukat rajat johtuen mun lapsuudenperheestä ja mies kyllä kunnioittaa sitä :grin kaikista hauskinta on kun siskoni on kans sellainen, että jos miehensä lähtee johonkin kysymättä, niin on paistinpannulla vastassa :hilarious: tässä ollaan tosi erilaisia. :grin Mieshän ois ottanut mut kyllä mukaan, jos oisin halunnut lähteä, mutta koulu velvoitti nyt vähän liikaa :bag:

Olisko toi alempi jo huomenna plussa! Lähes tasavahvalta näyttää :) Mulla oli eilen suunnilleen saman vahvuinen ja tänään jo kirkuva plussa, tosin testi oli PC:n.

Toivottavasti olis vasta huomenna plussa :rolleyes:
Mä niin pakotan ton ukon petipuuhiin viimeistään huomisaamuna,rrangaistuksen uhalla :grin
Kumpa ei nyt menis ohi tää :smiley-angelic001 luonnonvalossa näyttää aavistuksen hailakammalta toi rfsu kontrolliin verrattuna eli mä ootan et tää kultamuna ei kuoriudu vielä :hilarious:

Meillä kyllä muuten on hyvä ja luotettava suhde, mutta mä olen miehelleni sanonut kun näistä ollaan keskusteltu, etten mä aio siihen ruveta, että kiellän siltä menot ja muut - enemminkin koen tän olevan niin, että jos ei osaa olla ja huitelee vaan, niin kantaa sitten itse vastuunsa ja seurauksensa eli ovi on tuolla tyyppisesti :grin mä en ketään kotiin kahlitse ja toisinpäin, mutta että hän olisi voinut mun kanssa keskustella asiasta ennen menojaan, onneksi usein näin ei tee todellakaan. Siksi vähän ärsyttää. Mut musta tuntuu, että mies purkaa omaa oloaan nyt näin, kun meillä ollut niin raskas kevät ja varmasti vaikuttanut molempiin. Tiedän, että hän tarvitsee niitä hetkiä, kun näkee pitkäaikaisia ystäviään ja käy läpi elämäänsä. Mä kuulostan nyt joltain ymmärtäjältä, vaikka esim. Alkon käytössä meillä on aika tiukat rajat johtuen mun lapsuudenperheestä ja mies kyllä kunnioittaa sitä :grin kaikista hauskinta on kun siskoni on kans sellainen, että jos miehensä lähtee johonkin kysymättä, niin on paistinpannulla vastassa :hilarious: tässä ollaan tosi erilaisia. :grin Mieshän ois ottanut mut kyllä mukaan, jos oisin halunnut lähteä, mutta koulu velvoitti nyt vähän liikaa :bag:

Mä oon aikoinaan ollu sellanen, että ihan sama menköön jos haluaa, tuumannu vaa ok, ei oo paistinpannua tarvinnu, mutta tarpeeks kun rikkoo luottamuksen ja narsistisella käytöksellä saa toisen uskomaan, että vika on itessä, niin siitä jää arvet. Henkisellä väkivallalla voi olla vuosien seuraukset. Onneks siitä on vuosia ja aika ja oikea ihminen parantaa. Muistan kuinka itsevarma ja huoleton sitä on joskus ollut, sitä aikaa kaipaa, vaikka ei enää pitkä matka siihen olekaan. Korkealle on jo noustu :king

Mä niin pakotan ton ukon petipuuhiin viimeistään huomisaamuna,rrangaistuksen uhalla :grin
Kumpa ei nyt menis ohi tää :smiley-angelic001 luonnonvalossa näyttää aavistuksen hailakammalta toi rfsu kontrolliin verrattuna eli mä ootan et tää kultamuna ei kuoriudu vielä :hilarious:

pieni pääkipu mitää haittaa, eikö se kipu lisänny nautintoa :think005:laughing001

Oon tän laittanu tänne ennenkin mut siis luulin joskus etten ovuloi kun tummimmillaankin onestep näytti tältä. Päätin testata jonkun suosituksesta pcn testejä ja noh, pc tummui näin ja onestep edelleen onneton o_O

Liitteet

• IMG_20200501_082458.jpg
    IMG_20200501_082458.jpg
    20.9 KB · Katsottu: 177

Mä en oo tikkutietäjä, mut ku mietin omia niin nekin tummu hitusen vielä. Tosin en tiedä onko toimivaa ovista nyt ollu koska jos nii se kierukan poisto. Mutta en vuoda enää, wuhuu!

Mä en oo uskaltanu laittaa paperin päälle tikkuja kun ohjeessa lukee että ei saa olla imukykyinen alusta :oops: voiko ne sittenkin laittaa?

Oon tän laittanu tänne ennenkin mut siis luulin joskus etten ovuloi kun tummimmillaankin onestep näytti tältä. Päätin testata jonkun suosituksesta pcn testejä ja noh, pc tummui näin ja onestep edelleen onneton o_O

No ompa jännä! Onestep toimi mulla aiemmin hyvin, mutta ei näköjään enää, ihan blanco koko testi :eek: harmi et tuli ostettua näitä niin paljon varastoon :hilarious:

Mä oon aikoinaan ollu sellanen, että ihan sama menköön jos haluaa, tuumannu vaa ok, ei oo paistinpannua tarvinnu, mutta tarpeeks kun rikkoo luottamuksen ja narsistisella käytöksellä saa toisen uskomaan, että vika on itessä, niin siitä jää arvet. Henkisellä väkivallalla voi olla vuosien seuraukset. Onneks siitä on vuosia ja aika ja oikea ihminen parantaa. Muistan kuinka itsevarma ja huoleton sitä on joskus ollut, sitä aikaa kaipaa, vaikka ei enää pitkä matka siihen olekaan. Korkealle on jo noustu :king

Mä tiedän kyllä, mitä tarkotat. Mulla on aika vaikeasti narsistiset vanhemmat :sad001 ei niistä arvista varmasti mihinkään pääse, vaikka oppiikin niiden kanssa elämään. Parisuhteessa kauheaa tuommonen. Onneksi oot kuitenkin päässyt eroon tuosta tyypistä ja eteenpäin, saanut korjaavia kokemuksia :Heartred
Ite en varmaan ikinä pysty toisiin ihmisiin ihan sataprosenttisesti luottamaan, enkä ajattelemaan et ihmiset pääsääntöisesti haluaa toisille hyvää. Noh, ainakin on nähnyt riittävästi varottavia esimerkkejä :bag:

Mä tiedän kyllä, mitä tarkotat. Mulla on aika vaikeasti narsistiset vanhemmat :sad001 ei niistä arvista varmasti mihinkään pääse, vaikka oppiikin niiden kanssa elämään. Parisuhteessa kauheaa tuommonen. Onneksi oot kuitenkin päässyt eroon tuosta tyypistä ja eteenpäin, saanut korjaavia kokemuksia :Heartred
Ite en varmaan ikinä pysty toisiin ihmisiin ihan sataprosenttisesti luottamaan, enkä ajattelemaan et ihmiset pääsääntöisesti haluaa toisille hyvää. Noh, ainakin on nähnyt riittävästi varottavia esimerkkejä :bag:

Kiitos kun kerroit :Heartred varmasti raskasta :sad001

Kaikista pahinta oli se, että oli (ja on edelleen) yhteiset lapset. Joudun vieläkin olemaan tekemisissä, kaks vuotta meni että hän lopetti ns kiusaamisen eron jälkeen, nyt on neutraalit välit, mutta kyllä siinä kestikin. Onneks oma määränpää oli selvä enkä antanu sotkea elämääni sen jälkeen. Yhteisiä ystäviä jäi pois, he ei koskaan uskoneet millanen käytös hällä oli, olin yksin kaiken kanssa eron jälkeen. Nyt vuosien jälkeen vasta oma äitikin on tajunnut, kuinka paska ihminen ex on kun kuullut miten vaikeaksi tehnyt asiat eron jälkeen. Onneksi on ollut hyvä parisuhde sen jälkeen, löysin ihmisen joka sai mut näkemään etten ansaitse sellasta gaggaa, tuo suhde tosin päättyi, muttei ongelmiin, ei vaa oltu just ne oikeat toisillemme. Sitten tuli nykyinen ja se oli menoa :Heartred ihanaa kun on joku joka ei syyllistä, arvostaa just sellasena ku on, ei suutu kun puran tunteita jne. En usko, että 100% itsekään koskaan löytää sitä luottamusta muihin ihmisiin, ainakaan ilman ennakkoluuloja ja syvällistä tutustumista.

Takaisin