Reggie
Puuhakas puhuja
Mulla on alkanut tulemaan sellaisia alavatsajuileja mitä aiemmin on tullu ennen ovista
nyt siis vasta kp8, tein onestepin ovistestin ja sain yllättävän tumman viivan. Onestepillä en oo ikinä saanu ovista kiinni, niitä on vaan laatikon pohjalle jäänyt lojumaan. Olin päättänyt, etten tässä kierrossa ovista tikuta, mutta pakko ehkä pcn testit huomenna hakea, jos tästäkin kierrosta tulee erikoinen
aloitin ne gelee royalit tässä kierrossa ja mietin, voiko ne aikaistaa ovista paljonkin. Paikat on ainaki olleet tosi kosteet ja halut ihan huipussaan
mieskin jo kysyi, että mikä mulla on, kun koko ajan yritän housuihin päästä

mieskin jo kysyi, että mikä mulla on, kun koko ajan yritän housuihin päästä

:banghead:

Ei siinä mitään, jos on etukäteen sovittu. Mut ärsyttää ku monesti huonoihin aikoihin ku itseä ei kiinnostais yhtään! :bag:
Apua siis miten nää osuu aina jotenkin hankalasti! 

muistelin, että ois olleet parempia, näyttää olevan kuitenkin aika onnettomia :bag:

iltapalelut on myös taas eilisestä alkaen kehissä. Lievää huonoa oloa, tuikkauksia alamahalla/lonkissa ja niitä sähköiskuja rinnoissa on edelleen myös.
Oli lähteny melko sukkelaa kotia ja pahoitteli kovasti
millon testaat
luonnonvalossa näyttää aavistuksen hailakammalta toi rfsu kontrolliin verrattuna eli mä ootan et tää kultamuna ei kuoriudu vielä