Raskaaksi 2020

Moikka.
Oon uusi täällä foorumilla..
Ollaan mun miehen kanssa oltu yhdessä kohta neljä vuotta. Mulla on edellisestä liitosta 10v poika, miehellä ei oo lapsia. Nyt olis yhteinen lapsi toiveissa haasteita raskautumiseen tuo mun ikä, oon kohta 37, mieheni on vasta 24 joten olisin enemmän kuin onnellinen jos tää vielä onnistuu
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppii kaikille yrittäjille❤️
 
Moikka.
Oon uusi täällä foorumilla..
Ollaan mun miehen kanssa oltu yhdessä kohta neljä vuotta. Mulla on edellisestä liitosta 10v poika, miehellä ei oo lapsia. Nyt olis yhteinen lapsi toiveissa haasteita raskautumiseen tuo mun ikä, oon kohta 37, mieheni on vasta 24 joten olisin enemmän kuin onnellinen jos tää vielä onnistuu
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppii kaikille yrittäjille❤️

Tervetuloa! Aika samanlaisessa veneessä ollaan täällä, mietinki jo mahtaako foorumilla olla muita pariskoja joilla isompi ikäero ja uusperhe :happy093 Mulla kilahtaa 34 mittariin kohta ja hellulla kymmenen vuotta vähemmän.
 
Se tunne kun tajuat myös miehesi syövän mamavitskuja :hilarious:
Oon ottanu käyttöön multivitan mammavitskut. Tänään huomasin myös miehen käyvän purkilla.
Minä kysyin mitä sää otat?
Hän vastaa että vitamineeja.
Kysyn tiedätkö mitä vitamiineja nuo on?
Hän vastaa että multivitaa, oot näköjää ostanu, oon syöny iteki ja ottanu kaks, kai näit saa ottaa kaks...
Totesin että ei ne vaarallisia ole mutta voisitko lukea purkin kyljen tarkemmin :grin
 
Tein vielä rfsu:n punasen:

B9DFFE58-817C-4A11-BE24-2B1A1DB75E05.jpeg


Vähän jännää! Yk2 menossa :wideyed:

muoks: foorumi pilaa kuvan laatua vähäsen!
 
Hirmuisesti onnea taas uusista plussista! :love7

Me puuhaillaan vaihtelevasti, ehkä keskimäärin 2-3 kertaa viikossa. Läheskään aina meillä seksiin ei kuitenkaan sisälly yhdyntää, niin oviksen aikoihin täytyy tietenkin muistaa huomioida tämä :p

Tänään olen niin onnellinen, kun sain elämäni ensimmäisen räikeän ovisplussan!! :smiley-bounce013 Viiva ilmestyi heti dippaamisen jälkeen ja tuli kontrolliviivaa vahvemmaksi. Olin jo ajatellut etten ovuloi tässä kierrossa, koska meneillään jo kp 20. Digit ehtikin jo loppumaan eilen, olisi ollut kiva saada se pysyvä hymykin 7 vilkkunaaman jälkeen. :grin Lisäksi mies on nyt reissussa, mutta jos huomenna illalla vielä ehtisi talletella niin saattaisi riittää? Ja aiemmin tällä viikollakin ollaan jo pupuiltu.
 
Meillä kans saatetaan viettää paljonkin aikaa sängyssä pusutellen, silitellen ja toiselle nautintoa antaen, ilman yhdyntää :rolleyes: kuten eilen.. meillä oli alkuillasta vähän rakkautta, mä tulin. Sit loppuillasta oltiin varmaan 2-3h sängyssä ja kumpikin tuli kerran, ilman yhdyntää. Olis varmaan ollu dpo 0 tai dpo -1 eilen tuntemuksista päätellen mut yritän olla stressaamatta. Ollaan kuitenkin viety tallettelut loppuun asti kolmesti eilistä edeltävien kolmen päivän aikana. Se riittää jos riittää. Tavallaan vapauttavaa kun ei tiedä ovisplussan ajankohtaa ja mulla nyt ei niin selkeät oireet ole siitä itse muniksen irtoamisesta et pystyisi sanoin että "nyt se irtosi" :grin

Tosta peittojen pöllyttelyn määrästä piti vielä sanoa et en muista että aiemmissa suhteissa olis ollut koskaan edes ns alkuhuuman aikaan tämmösiä haluja, saati läheskään näin tiheästi sitä rakkautta mitä meillä on melkein parin vuoden jälkeenkin ja lasten juostessa mukana arjessa :Heartred en oo koskaan oikeen täysin nauttinut seksistä tai tuntenut että haluan palavasti toista ihmistä, paitsi nyt kun oon löytänyt toisen puolikkaani :Heartbigred jota haluan koko ajan ja jatkuvasti :love7
Haamuilijoille vahvistumisia ja piinailijoille tsemppiä :gen014
 
Me olllaan oltu yhdessä yli 15 vuotta ja silti seksi maistuu edelleen. Vauvanyritys ei ole mitenkään erityisesti muuttanut sitä. Kertoja tulee varmaan 3-4 viikossa, usein putkeen ja sitten pari välipäivää. Läheisyyttäkin on sen lisäksi. Oli meillä tässä välillä muutama vuosi jolloin seksiä oli vähän vähemmän, kun ei vaan jaksanut lapsiperhepyörityksessä. Varmaan viimeiset 3 tai 4 vuotta on ollut vilkkaampaa makuuhuoneessa.
 
Ääh, täällä alkais olemaan semmoset olotkin, että ovis olis lähellä, testit mukavasti alkoi tummua, vaikka ajattelin että näinköhän ovuloin lainkaan :wideyed:
Mut tuli vähän eripuraa ton ukkelin kanssa :sad001Lähinnä, kun luulin et tää vklp oltais suunniteltu yhdessäololle ja mahdollisesti mökkeilyllekin, kun oviskin ihan tuloillaan, mutta tämäpä oli nyt päättänyt ottaa kaveriensa kanssa kuppia ja kutsunut meillekin sitten puolet porukoistaan :mad: mä olen ihan suotuisa ottamaan kavereita kylään ja annan miehelle sen vapaa-ajan, että näkee usein ystäviään, koska tiedän että hän tarvitsee sitä, mutta kyllä tää silti ärsyttää. Ei me todellakaan usein näistä asioista riidellä, mut mua ottaa vaan päähän nyt paljon. Olis voinut eilen edes sitten puhua, että tämmöstä suunnitteli. Meillä muutenkin monen päivän tauko tallettelussa ja tiedän, että huomenna tuo ukko ei jaksa mitään.
Mä oon vääntänyt nyt yhden kokonaisen kurssin 2 vuorokaudessa melkein samoilla silmillä, vielä olis 3 kurssia jäljellä, niin en jaksa yhtään mitään ylimääräistä. Lisäksi kaikki muuttoon liittyvät pakkaamiset yms. Meinasin lähtee jo evakkoon, mut sovittiin et nuo lähtee kapakkaan alkuillasta. Pysykööt siellä :banghead:
 
ON Dpo6. Lämmöt koholla, mutta ne on aina ennen menkkoja. Paikat on kosteat:hilarious: aamulla välillä vas. Rinnan sivusta nipistely. Alavatsa tuntemuksia on hellästi ollut. Nyt pistänyt silmään, että kissamme kähnää muassa kokoajan.... Tulee mahan päälle osittain makoilemaan ja yleensä hengaa mieheni kanssa:hilarious: vähän myös tuntui "kipeältä" navan kohtia kun kissa siinä talssi itselleen paikkaa. Hmmm... Odotellaan :bookworm:
 
Täällä oletettavasti dpo 4. Tuleeko muilla usein ovulaation jälkeen flunssainen olo? Muistelisin tästä lukeneeni, ehkä juuri tässä keskustelussa aiemmin :grin Mulla on eilisestä alkaen ollut sellainen tukkoinen olo, tulee mielestäni melkein aina ovulaation jälkeen, eikä ole mitään oikeaa flunssaa. Olisiko sitä, kun oviksen jälkeen lämmöt nousevat, ehkä sen tuntee? :dead: Rinnat on kanssa arat, mutta ne kipeytyykin aina oviksen jälkeen.

Mulla ei ole suuria odotuksia tälle kierrolle, mutta jännäilen kaikkien teidän puolesta :)
 
ON Dpo6. Lämmöt koholla, mutta ne on aina ennen menkkoja. Paikat on kosteat:hilarious: aamulla välillä vas. Rinnan sivusta nipistely. Alavatsa tuntemuksia on hellästi ollut. Nyt pistänyt silmään, että kissamme kähnää muassa kokoajan.... Tulee mahan päälle osittain makoilemaan ja yleensä hengaa mieheni kanssa:hilarious: vähän myös tuntui "kipeältä" navan kohtia kun kissa siinä talssi itselleen paikkaa. Hmmm... Odotellaan :bookworm:
Mulla myös koira tökki mahaa kuonollaan, mutta voihan se olla että olin tiputtanut just siihen kohtaan jotain ruokaa :hilarious:
Mä en enää keksi mitään oiretta mitä en olisi kuvitellut tähän dpo6 päivään. Ensi viikkoa odotellessa, tosin mulla ei ole yhtään herkkää rtestiä.
 
Mulla myös koira tökki mahaa kuonollaan, mutta voihan se olla että olin tiputtanut just siihen kohtaan jotain ruokaa :hilarious:
Mä en enää keksi mitään oiretta mitä en olisi kuvitellut tähän dpo6 päivään. Ensi viikkoa odotellessa, tosin mulla ei ole yhtään herkkää rtestiä.


No sitä tässä itekkin että ei vaan keksisi mitään :hilarious: ainut on toi vanha kissa joka kiehnää..:grin
Ja aika optimistinen olen tällä hetkellä..
 
Ääh, täällä alkais olemaan semmoset olotkin, että ovis olis lähellä, testit mukavasti alkoi tummua, vaikka ajattelin että näinköhän ovuloin lainkaan :wideyed:
Mut tuli vähän eripuraa ton ukkelin kanssa :sad001Lähinnä, kun luulin et tää vklp oltais suunniteltu yhdessäololle ja mahdollisesti mökkeilyllekin, kun oviskin ihan tuloillaan, mutta tämäpä oli nyt päättänyt ottaa kaveriensa kanssa kuppia ja kutsunut meillekin sitten puolet porukoistaan :mad: mä olen ihan suotuisa ottamaan kavereita kylään ja annan miehelle sen vapaa-ajan, että näkee usein ystäviään, koska tiedän että hän tarvitsee sitä, mutta kyllä tää silti ärsyttää. Ei me todellakaan usein näistä asioista riidellä, mut mua ottaa vaan päähän nyt paljon. Olis voinut eilen edes sitten puhua, että tämmöstä suunnitteli. Meillä muutenkin monen päivän tauko tallettelussa ja tiedän, että huomenna tuo ukko ei jaksa mitään.
Mä oon vääntänyt nyt yhden kokonaisen kurssin 2 vuorokaudessa melkein samoilla silmillä, vielä olis 3 kurssia jäljellä, niin en jaksa yhtään mitään ylimääräistä. Lisäksi kaikki muuttoon liittyvät pakkaamiset yms. Meinasin lähtee jo evakkoon, mut sovittiin et nuo lähtee kapakkaan alkuillasta. Pysykööt siellä :banghead:

I know the feeling. Ikinä ei vissiin pitäisi olettaa mitään. Pari viikkoa sitten kans luulin et oltais kahdestaan, mut ei. Ekana oltiin yhdessä tapahtumassa miehen ja sen kaverin kanssa sen kaverin autolla. Se sit tulikin tänne vielä syömään ja juomaan lisää. Ja tätä tultiin hakemaan, eli lisää porukkaa. Mähän sit linnottauduin makkariin ja aattelin ettei ne ikinä lähde :grin Ne kun lähti niin ehdittiin saunoa ja puhuttiin et katsotaan joku leffa tms. Kunnes sit puhelin piippaa ja taas kaverit ilmoitti olevansa tulossa kaljalle. Mua otti päähän ja itketti aivan hirveesti. Eiku uudelleen makkariin peiton alle, enkä puhunu tuolle yhelle yhtään mitään. Onneks ne ei ollu kun vajaan tunnin tässä mut vitutti silti.
Viel kun tuo mies tietää etten mä oikeen jaksa olla porukassa ja kuormitun aika nopeeta. Siinä tapahtumassa pyöriminen oli jo aivan tarpeeksi. Enkä ainakaan kestä enkä jaksa tollasta yhtäkkistä "ihmistulvaa" ja meteliä. :sad001
 
Takaisin
Top