Huomennako aijot? oot kyllä sanonut mutta ohi mennyt.. hui ku jännää aikaa
Minähän ekat testit tein dpo11 ja oli sillon jo niin vahvat että ois varmaan voinut aiemminkin testata.
En mää huomenna.. tänään Dpo6.. Maanantaina sitten eeeeehkä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomennako aijot? oot kyllä sanonut mutta ohi mennyt.. hui ku jännää aikaa
Minähän ekat testit tein dpo11 ja oli sillon jo niin vahvat että ois varmaan voinut aiemminkin testata.
En mää huomenna.. tänään Dpo6.. Maanantaina sitten eeeeehkä
Moikka.
Oon uusi täällä foorumilla..
Ollaan mun miehen kanssa oltu yhdessä kohta neljä vuotta. Mulla on edellisestä liitosta 10v poika, miehellä ei oo lapsia. Nyt olis yhteinen lapsi toiveissa haasteita raskautumiseen tuo mun ikä, oon kohta 37, mieheni on vasta 24 joten olisin enemmän kuin onnellinen jos tää vielä onnistuu
Onnea kaikille plussanneille ja tsemppii kaikille yrittäjille
Tein vielä rfsu:n punasen:
View attachment 92082
Vähän jännää! Yk2 menossa
muoks: foorumi pilaa kuvan laatua vähäsen!
Kyllä mä jotain haaleeta näen. Vahvistumisia.
Foorumille kun tosiaan lisää, niin tuntuu että puolet viivan vahvuudesta lähtee.
Tein vielä rfsu:n punasen:
View attachment 92082
Vähän jännää! Yk2 menossa
muoks: foorumi pilaa kuvan laatua vähäsen!
Jtn näkyy vitsi määki haluan testata  mikä dpo? Mä kysyn dpojakin vähän väliä kun unohdan ja menee ihmisten sekasin
Mulla myös koira tökki mahaa kuonollaan, mutta voihan se olla että olin tiputtanut just siihen kohtaan jotain ruokaaON Dpo6. Lämmöt koholla, mutta ne on aina ennen menkkoja. Paikat on kosteat aamulla välillä vas. Rinnan sivusta nipistely. Alavatsa tuntemuksia on hellästi ollut. Nyt pistänyt silmään, että kissamme kähnää muassa kokoajan.... Tulee mahan päälle osittain makoilemaan ja yleensä hengaa mieheni kanssa vähän myös tuntui "kipeältä" navan kohtia kun kissa siinä talssi itselleen paikkaa. Hmmm... Odotellaan
Mulla myös koira tökki mahaa kuonollaan, mutta voihan se olla että olin tiputtanut just siihen kohtaan jotain ruokaa
Mä en enää keksi mitään oiretta mitä en olisi kuvitellut tähän dpo6 päivään. Ensi viikkoa odotellessa, tosin mulla ei ole yhtään herkkää rtestiä.
Ääh, täällä alkais olemaan semmoset olotkin, että ovis olis lähellä, testit mukavasti alkoi tummua, vaikka ajattelin että näinköhän ovuloin lainkaan
Mut tuli vähän eripuraa ton ukkelin kanssa Lähinnä, kun luulin et tää vklp oltais suunniteltu yhdessäololle ja mahdollisesti mökkeilyllekin, kun oviskin ihan tuloillaan, mutta tämäpä oli nyt päättänyt ottaa kaveriensa kanssa kuppia ja kutsunut meillekin sitten puolet porukoistaan mä olen ihan suotuisa ottamaan kavereita kylään ja annan miehelle sen vapaa-ajan, että näkee usein ystäviään, koska tiedän että hän tarvitsee sitä, mutta kyllä tää silti ärsyttää. Ei me todellakaan usein näistä asioista riidellä, mut mua ottaa vaan päähän nyt paljon. Olis voinut eilen edes sitten puhua, että tämmöstä suunnitteli. Meillä muutenkin monen päivän tauko tallettelussa ja tiedän, että huomenna tuo ukko ei jaksa mitään.
Mä oon vääntänyt nyt yhden kokonaisen kurssin 2 vuorokaudessa melkein samoilla silmillä, vielä olis 3 kurssia jäljellä, niin en jaksa yhtään mitään ylimääräistä. Lisäksi kaikki muuttoon liittyvät pakkaamiset yms. Meinasin lähtee jo evakkoon, mut sovittiin et nuo lähtee kapakkaan alkuillasta. Pysykööt siellä :banghead: