Raskaaksi 2020

Dpo14 ni onks tää nyt oikein? Vai kuuluisko olla jo 2-3?
Ainakin rfsu on vahvistunu hyvin eilisestä, et pitäs varmaan olla vähän rauhallisemmin mielin.

Toi digi siitä kökkö kun haitari tosiaan 1-2 jne.. Mutta uskon että oikein näyttää, huomenna tai illat voi näyttääkin jo 2-3:happy: onnea:Heartred

Toi digi siitä kökkö kun haitari tosiaan 1-2 jne.. Mutta uskon että oikein näyttää, huomenna tai illat voi näyttääkin jo 2-3:happy: onnea:Heartred

Kiitos :Heartred Tuut perässä sit! Ja muutkin. Tulee vuosisadan isoin aalto plussia!:smiley-bounce016

Nyt ku vielä tota ohjetta katoin, ni kyllä sen pitäs kai oikein olla. Parin päivän päästä voisin tehdä toisen digin, et onko noussu 2-3. Sit pitää varmaa tilaa viel pari digii et saa sen 3+ :biggrin
Mies on ihan huuli pyöreenä, et montako testiä ajattelit vielä ostaa :help

Kiitos :Heartred Tuut perässä sit! Ja muutkin. Tulee vuosisadan isoin aalto plussia!:smiley-bounce016

Nyt ku vielä tota ohjetta katoin, ni kyllä sen pitäs kai oikein olla. Parin päivän päästä voisin tehdä toisen digin, et onko noussu 2-3. Sit pitää varmaa tilaa viel pari digii et saa sen 3+ :biggrin
Mies on ihan huuli pyöreenä, et montako testiä ajattelit vielä ostaa :help

Ite tilasin kierron alussa just kolme digiä ja muita.. :angelic: onneksi mies ei ole tietoinen, kun yks testi vain pitäis olla kaapissa ja se riittäisi mukamas... :grin

Ite tilasin kierron alussa just kolme digiä ja muita.. :angelic: onneksi mies ei ole tietoinen, kun yks testi vain pitäis olla kaapissa ja se riittäisi mukamas... :grin

Voi miehet kun olette niin putkiaivoja :laughing025
Mä saatoin just pistää tilaukseen kaks digiä ja pari jotain muuta cb:n testiä. Heihei 30e :biggrin

Onnea plussanneille! :happy::Heartred

Milloin Babyplanilta pitäisi tulla paketti?
Tilasin viimeviikon lauantaina testejä ja ei näy vieläkään pakettia.

Maksaessa tuli joku lagi, mutta rahat meni tilitä ja tilausvahvistus tuli
eli kai mä nyt oletan, että se tulee se paketti.

Mitenkäs, onko täällä kokemuksia apteekin ultrasta - tuleeko viivanpaikkoja? Tein eilen yhden ja tänään toisen, ikään kun olis vahvistunut mutta en osaa ajatella että olis plussa :hilarious:

Dpo11

02748406-9698-4D4C-8D00-3C952A90E0C2.jpeg

Dpo 12

852DF203-8C38-43B9-8F6A-041842448B1E.jpeg

Ps. Niin ja oon tosiaan ollu tässä hiljasempi, kun esikoisen kanssa oltiin sairaalassa vaikeen ihottuman takia. Nyt jo onneks paljon parempi <3

• Tykkään
Reaktiot: Jem

Meillä mies luuli kans, että tyyliin yks testi piisaa.. lähetin yks päivä kuvan missä oli monta eri testiä ja se kysy että mitä nuo kaikki testit on :grin voivoi kun tietäskään minkä tukun tilasin sillon ovistestejä ja raskaustestejä ja paljonko rahaa on mennyt, sekä kuinka usein tuleekaan tikuteltua pissakäynneillä :grin

ON: Tuntu että pahimmat nippailut kadonnu ja oli jopa olo että kasvaako tuolla kukaan.. tänä aamuna heräsin sitten pahoinvointiin, piti nieleskellä ettei oksu lennä. Eihän pahoinvointi vielä ala:arghh: en kestä tai sitten tämä joku ohimenevä pöpö. Rahkaa kävin syömään niin helpotti vähän.. mutta jotenkin niin vahvat oireet oli jo ennen plussaa ja sitten ne yhtäkkiä hiipuu, niin saa epäilemään että onko kaikki hyvin. Mutta näin alussa, niin on varmaan normaalia että oireet tulee ja menee ja just alamahan nippailutkin muuttuu kokonaisvaltaisemmiksi tuntemuksiksi.. menkkojenhan pitäs alkaa tai olisi pitänyt ja vähän kuukautusmaista kipuilua oli ja arvaatteko jännittääkö jokainen alapään pyyhkäisy että eihän tule verta!? Voin tässä vaiheessa kirota alimpaan helv.. vessapaperin missä oli jotakin vaaleanpunaisia kiehkuroita valmiina:grin ei ikinä semmosta enää tähän taloon.

Onnea plussanneille! :happy::Heartred

Milloin Babyplanilta pitäisi tulla paketti?
Tilasin viimeviikon lauantaina testejä ja ei näy vieläkään pakettia.

Maksaessa tuli joku lagi, mutta rahat meni tilitä ja tilausvahvistus tuli
eli kai mä nyt oletan, että se tulee se paketti.

En kyllä sieltä ole tilannut, mutta jos rahat lähti ja til.vahv tuli niin kyllä sen pitäis oikein olla. Tuliko mitään seurantakoodia vai tuleeko kirjeenä?

Minä tilasin raskauskeijulta maanantaina ja aina liputtanut heidän nopeiden toimitusten puolesta, niin ei tullut pakettia tälle viikolle o_O

En kyllä sieltä ole tilannut, mutta jos rahat lähti ja til.vahv tuli niin kyllä sen pitäis oikein olla. Tuliko mitään seurantakoodia vai tuleeko kirjeenä?

Minä tilasin raskauskeijulta maanantaina ja aina liputtanut heidän nopeiden toimitusten puolesta, niin ei tullut pakettia tälle viikolle o_O

Kirjeenä tulee... Ehkä nyt on joku viivästys vaan kirjeissä, jos raskauskeijunkin tilaus uupuu. :eek:

Mitenkäs, onko täällä kokemuksia apteekin ultrasta - tuleeko viivanpaikkoja? Tein eilen yhden ja tänään toisen, ikään kun olis vahvistunut mutta en osaa ajatella että olis plussa :hilarious:

Dpo11

View attachment 92074

Dpo 12

View attachment 92075

Ps. Niin ja oon tosiaan ollu tässä hiljasempi, kun esikoisen kanssa oltiin sairaalassa vaikeen ihottuman takia. Nyt jo onneks paljon parempi :Heartred
Minä sain viime kierrossa useampana päivänä ultralla haamun/viivanpaikan. Haaleen haamun sain myös rfsulla ja onestepillä suht selkeen. Eli joko oli kiinnittymisyritys tai sit kaikki testit antaa vaan hirveitä viivanpaikkoja.

Dpo11

View attachment 92074

Dpo 12

View attachment 92075

Ps. Niin ja oon tosiaan ollu tässä hiljasempi, kun esikoisen kanssa oltiin sairaalassa vaikeen ihottuman takia. Nyt jo onneks paljon parempi :Heartred

Kyllä mä tohon apteekin ultra an luotan, ettei turhia anna. Ite sillä testailin viimeksi just. Meinaan hakeakkin sellaset pari.

Toivottavasti pikkuinen voi jo paremmin

Meillä mies luuli kans, että tyyliin yks testi piisaa.. lähetin yks päivä kuvan missä oli monta eri testiä ja se kysy että mitä nuo kaikki testit on :grin voivoi kun tietäskään minkä tukun tilasin sillon ovistestejä ja raskaustestejä ja paljonko rahaa on mennyt, sekä kuinka usein tuleekaan tikuteltua pissakäynneillä :grin

ON: Tuntu että pahimmat nippailut kadonnu ja oli jopa olo että kasvaako tuolla kukaan.. tänä aamuna heräsin sitten pahoinvointiin, piti nieleskellä ettei oksu lennä. Eihän pahoinvointi vielä ala:arghh: en kestä tai sitten tämä joku ohimenevä pöpö. Rahkaa kävin syömään niin helpotti vähän.. mutta jotenkin niin vahvat oireet oli jo ennen plussaa ja sitten ne yhtäkkiä hiipuu, niin saa epäilemään että onko kaikki hyvin. Mutta näin alussa, niin on varmaan normaalia että oireet tulee ja menee ja just alamahan nippailutkin muuttuu kokonaisvaltaisemmiksi tuntemuksiksi.. menkkojenhan pitäs alkaa tai olisi pitänyt ja vähän kuukautusmaista kipuilua oli ja arvaatteko jännittääkö jokainen alapään pyyhkäisy että eihän tule verta!? Voin tässä vaiheessa kirota alimpaan helv.. vessapaperin missä oli jotakin vaaleanpunaisia kiehkuroita valmiina:grin ei ikinä semmosta enää tähän taloon.

Mä muistan esikoisesta just kun tuli oireettomia päiviä niin kyllä lähti mieli laukalle.. Odota vain rv 6 tai toivottavasti et tuu aamupksuista kärsimään. Omat aamut alkoi aina silloin oksennuksella:hilarious:

Meillä ei nykyään edes ole jokapäivä. Ennen lapsia saattoi olla jokapäivä seksiä, aamulla sekä illalla. Sängyssä taikka suihkussa, taikka missä vaan ympäri asuntoa. Nyt rajoittaa lapset, lomareissullakaan ei onnistunut 5 päivään seksi. Koska samassa huoneessa nukkui lapset, sekä mun nuorin pikkuveli. Viereisessä huoneessa mun mummi sekä ukki.. :angelic::oops:

No eilen sitten touhuttiin suihkussa monen päivän jälkeen, kun kotiin illalla päästiin. Lapset oli laitettu nukkumaan. :rolleyes:

Me ollaan nyt 7 vuotta pöllytelty peittoja lähes jokapäivä. Nyt vähentynyt, kun kärsin kovasta väsymykysestä ja voimattomuudesta. Vauvan syntymän ja episotomian jälkeen, musta tuntuu että nautin aivan eritavalla touhuiluista kuin ennen. Lähes joka kerta miehen lisäksi mäkin tuun pelkästä normaali yhdynnästä.

Sori jos TMI. :hilarious::hilarious::hilarious: Nyt mua nolottaa...

Onko muita joilla episotomia tai synnytys on lisännyt nautintoa?

Mulla ekassa synnytyksessä tehtiin eppari (ja repesin pahasti). Sen perään kaksi synnytystä vielä ollut ja silti seksielämä kohentunut valtavasti. Tuntuu paljon paremmalta vaikka jotkut lapsettomat ystävät sitä jaksavat ihmetellä .. että ei kyllä ole alatiesynnytykset vaikuttaneet mitenkään huonosti. :cat:

Mulla ekassa synnytyksessä tehtiin eppari (ja repesin pahasti). Sen perään kaksi synnytystä vielä ollut ja silti seksielämä kohentunut valtavasti. Tuntuu paljon paremmalta vaikka jotkut lapsettomat ystävät sitä jaksavat ihmetellä .. että ei kyllä ole alatiesynnytykset vaikuttaneet mitenkään huonosti. :cat:

Kiva kuulla, että jollain muullakin näin. :happy:
En ole yksin näiden mietteidein kanssa.

Eilen lämmöt oli +0,6 ja tänään -0,1. Tänään dpo6. Ei näistä lämmöistä ota ainakaan mitään tolkkua. Katsoin käyriä miltä aikaisemmat kuukaudet ovat näyttäneet ja ovat olleet ovulaatiosta menkkoihin plussan puolella, menkkojen alkaessa on tippunut negatiiviseksi ja ovat olleet siinä ovulaatioon saakka.

Luulin yöllä, että menkat alkoivat kun oli hirveät vatsakrampit. Ei ne lopulta olleet menkat vaan suolisto. Mä olen normaalisti aika panssarivatsa, mielenkiintoista olisi tietää mistä se oikein ärtyi.

Meillä peitto heiluu normaalisti sen 2-3 kertaa viikossa, tämän ovulaation aikaan tosin pupuiltiin kuin joskus nuorempana :angelic:

Aa että kun polttelee noi testit jo:hilarious:

Huomennako aijot?:rolleyes: oot kyllä sanonut mutta ohi mennyt.. hui ku jännää aikaa:happy093.

Minähän ekat testit tein dpo11 ja oli sillon jo niin vahvat että ois varmaan voinut aiemminkin testata. o_O

Takaisin