Lilja-
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla oletettavasti dpo 3, ja jostain syystä tosiaan eilen dpo 2? tiputteli verta. Luin, että on ihan normaalia ovulaation aikaan tai ovulaation jälkeen, ja johtuisi estrogeenin nopeasta pudotuksesta ovulaation jälkeen. Keltarauhanen ei ole vielä tarpeeksi kehittynyt pitääkseen yksinään kohdun limakalvoa kunnossa, ja kun estrogeeni dippaa, joillain tulee pientä vuotoa. Itselläni ei ole koskaan ennen tullut, ja olen kuitenkin jo 30. 
Olen myös ollut pari päivää kuin pahimmissa PMS-itkuraivoissa, ilmeisesti estrogeenin syytä sekin. Kierto/hormonit ovat muuttuneet keskenmenon jälkeen

Olen myös ollut pari päivää kuin pahimmissa PMS-itkuraivoissa, ilmeisesti estrogeenin syytä sekin. Kierto/hormonit ovat muuttuneet keskenmenon jälkeen

ehkä toi hyppely siis johtuu siitä etten oo luteraalivaihetta sinne laittanut. Uskoisin että se 14vrk on. Katsotaan mitä tapahtuu kun sen laitan
Kaikki tikutettu suht samoissa olosuhteissa iltapäivästä ja kuten huomaa niin ti ja ke on vahvimmat, tänää iha haalea jo, oireet puhuu myös oviksen puolesta, eilen illalla vihlo hetken toisella puolen, mutta silti edelleen vuodan, enemmän ja vähemmän. Aattelin taas sitä et jos se vaa on mulla nii, että pitää tummana loppuunasti mut sit ihnettelen tuota piikkiä, koska ma ei mitää kuitenkaan vielä
ei auta ku odottaa, taas.. 
D-vitamiinin olen sentään saanut nostettua melkein viitearvoihin..

Ja ei harmittavasti yllätys, jos vuodit synnytyksessä niin paljon
Ilmeisesti mittasivat transferriiniä ja sen rautakylläisyyttä?
Nytkin pitäisi kyllä ottaa, kun oli tyhjennys.. Vatsa vaan muutenkin aika jumissa ollut sen jälkeen..

). Jos näin oli, niin sitten ajoitus ei ollut kovin hyvä meidän yrittämisellä, mutta niin sitä vaan taas rupeaa miettimään kaikenlaisia oireita. Ajattelin, että jos tähän nyt listaan, niin eiköhän sillä sitten kohta saada ne menkat taas alkamaan. Eli, eilisestä lähtien suussa/nenässä on ollut outo/paha maku (ei kuitenkaan metallinen), ummetus ja uutena tänään krapulainen olo. Oikea nänni (siis vain oikea) on ollut enemmän ja vähemmän kipeä nyt pari viikkoa, siinä ei oikeastaan muutosta. Menkkamaisia kipuja on ollut kyllä vähän väliä, luulinkin jo aiemmin viikolla, että nyt alkavat.