Raskaaksi 2020

On dpo5. Eipä mtn kummempia, mutta kuluispa aika eteenpäin. :hilarious: nenä tukossa aamulla, ei pahasti ja avautui kun hetken olin jalkeilla ollut plus kurkku oli sen aikaa karhea. Paikat edelleen kosteat ja aamulämmöt olleet nyt joka aamu 36,6. Ite en varmaan lämpöjä katselisi mutta nyt tottunut siihen ja mittari tyynyn alla:grin päivä lämpö 37,1 ja olen mä tässä löhönnyt jonkin aikaa. Ala vatsalla välillä tuntemuksia jotka menee ohi. Maanantaita odottaen.

Kiitos:Heartpink
Jännitti kyllä tehdä, kädet tärisi kun katsoin tiimalasia testissä kun tulosta odottelin.. :facepalm: josko tuon nyt uskoisi ja luottaisi tulevaan!

Joko miekkoselle lähti kuvaa testistä :wink usko vaa ja luota. :grin

Täällä menossa spo5 ja kp 19 keskenmenon jälkeen. Tein raskaustestin tänään, jotta varmistuisin, että hcg on ehtinyt laskea. Viikko sitten kp 12 tuli vielä haalea plussa. Nyt tuli nega.
Mutta laitan tähän teille kuvan, kuinka testiajan jälkeen (yli 5min) testiin tuli haamujen haamu. Mutta se on vähän eri paikassa kuin oikea haamu. Eli kuvassa mun viime viikon oikea haamu alla ja ylhäällä tämänpäiväinen. Tuossa tämänpäiväisessä näkyy tosiaan haamujen haamu, mutta vähän lähempänä kontrolliviivaa kuin viime viikon testissä. Vertasin myös viime kuussa tekemiini testeihin ja niissä oikean haamuviivan viiva on kaikissa ihan samassa kohtaa. Eli tämänpäiväinen ei ole haamu vaan värikertymä. Nämä ovat Sofin 25 testejä ja samasta paketista molemmat. Ehkä jollain muullakin tulee tällaisia.

Liitteet

• B804E930-B69D-498F-B9A3-CB2A96C69024.jpeg
    B804E930-B69D-498F-B9A3-CB2A96C69024.jpeg
    68.3 KB · Katsottu: 159
Meillä nyt siis viime lokakuusta asti näytellyt r testit negaa.

Jos nyt tärppäis, tosissaan silloin lokakuussa lopetin imetyksen joka pelkästään toimi ehkäisynä vuoden ajan. Nyt tätä tjottailua takana 10kk:banghead: Kierto säännöllinen, kaikki kunnossa.

Ekaa kertaa o. testit käytössä.. menossa dpo3, valkovuodon tulo vain jatkunut aika runsaana, mahassa ja kyljissä kunnon juiliminen ja painon tunne. Tuntuu että tän kierron jälkeen saa jäädä tähän. :sad001 harmittaa että en ole aikaisemmista raskauksista kirjoittanut ennen plussaa tulleita oireita :pompus:

Kaikille plussa tuulia!! :happy:
Tulen itsekin viimeistään sitten parin Vk päästä kertomaan lopputuloksen oireineen vaikkei ketään kiinnostaisi:hilarious: kp13 bongattu ovis ja samana iltana seksiä, eikä muutoin ole kerennyt. Nyt siis ois aika uskomatonta jos sais plussan :eek:

On dpo5. Eipä mtn kummempia, mutta kuluispa aika eteenpäin. :hilarious: nenä tukossa aamulla, ei pahasti ja avautui kun hetken olin jalkeilla ollut plus kurkku oli sen aikaa karhea. Paikat edelleen kosteat ja aamulämmöt olleet nyt joka aamu 36,6. Ite en varmaan lämpöjä katselisi mutta nyt tottunut siihen ja mittari tyynyn alla:grin päivä lämpö 37,1 ja olen mä tässä löhönnyt jonkin aikaa. Ala vatsalla välillä tuntemuksia jotka menee ohi. Maanantaita odottaen.
Mullakin aamulla nenä vähän tukossa ja kurkku kipeä. Mutta molemmat meni ohi nopeasti kun olin noussut. Sama dpo5 täällä. En edes tiedä onko tässä mitään jännitettävää vai ei, kun mies tuli kotiin reissusta juuri dpo0, mutta vasta juuri ennen puolta yötä. Voi olla että meni liian myöhäiseksi yritys.

Mullakin aamulla nenä vähän tukossa ja kurkku kipeä. Mutta molemmat meni ohi nopeasti kun olin noussut. Sama dpo5 täällä. En edes tiedä onko tässä mitään jännitettävää vai ei, kun mies tuli kotiin reissusta juuri dpo0, mutta vasta juuri ennen puolta yötä. Voi olla että meni liian myöhäiseksi yritys.

Jos dpo0 niin sillon sopivasti ovis vielä, että toivo on:thumleft kun ei siitä oviksessa tiedä milloin ohi.
Outo tukkosuus ja karheus oli kun en mä kipeä kuitenkaan ole. :happy: kiinnittymis oloja odotellessa

Edit voidaan yhdessä tikutella:smiley-angelic006 tikuttelee ko jo joku viikonloppuna?

Jos dpo0 niin sillon sopivasti ovis vielä, että toivo on:thumleft kun ei siitä oviksessa tiedä milloin ohi.
Outo tukkosuus ja karheus oli kun en mä kipeä kuitenkaan ole. :happy: kiinnittymis oloja odotellessa

Edit voidaan yhdessä tikutella:smiley-angelic006 tikuttelee ko jo joku viikonloppuna?

Minulla oli dpo 5-6 tukkoisuutta ja tänne valitinkin että mikä kesäflunssa iski.. ja ei sieltä flunssaa kyllä tullut :confused005 toivottavaati lupaava "oire" siis :grin

Mulla oli kovat oviskivut dpo -1 ja dpo 0 välisenä yönä. Jos munasolu on elänyt 24-36 H, niin silloin olisi ihan hyvä mahdollisuus, mutta jos vaan 12h, niin ohi meni. Olen lukenut, että munasolu on hedelmöittymiskelpoinen 12-36h, mutta mistä sitä tietää mikä itsellä pätee.

Minulla oli dpo 5-6 tukkoisuutta ja tänne valitinkin että mikä kesäflunssa iski.. ja ei sieltä flunssaa kyllä tullut :confused005 toivottavaati lupaava "oire" siis :grin

Olospa näin, ei kuitenkaan pahasti ollu. Tässä samalla miettii ettei noita kuvittele:hilarious: cokista mulla on parina iltana tehny niin mieli että oli pakko hakeakkin

Täällä menossa spo5 ja kp 19 keskenmenon jälkeen. Tein raskaustestin tänään, jotta varmistuisin, että hcg on ehtinyt laskea. Viikko sitten kp 12 tuli vielä haalea plussa. Nyt tuli nega.
Mutta laitan tähän teille kuvan, kuinka testiajan jälkeen (yli 5min) testiin tuli haamujen haamu. Mutta se on vähän eri paikassa kuin oikea haamu. Eli kuvassa mun viime viikon oikea haamu alla ja ylhäällä tämänpäiväinen. Tuossa tämänpäiväisessä näkyy tosiaan haamujen haamu, mutta vähän lähempänä kontrolliviivaa kuin viime viikon testissä. Vertasin myös viime kuussa tekemiini testeihin ja niissä oikean haamuviivan viiva on kaikissa ihan samassa kohtaa. Eli tämänpäiväinen ei ole haamu vaan värikertymä. Nämä ovat Sofin 25 testejä ja samasta paketista molemmat. Ehkä jollain muullakin tulee tällaisia.

Nää on siis sofin testejä? Ite huomannu että lähemmäs kontrolliviivaa tekee väri kertymän ja keskelle jää se viiva värittömänä

Edit. Olipas sekavasti kirjoitettu:banghead:

No niin täällä ollaan virkoutuneita eilisestä, iso kiitos tsempanneille :angel7
Tänään on jo paljon parempi mieli, vaikka kroppa on toista mieltä :hilarious:
Aamu siis alkoi (älä lue pidemmälle, jos ällöttää :grin) totaalisella suoliston tyhjennyksellä, urtikaria vaivasi koko viime yön vatsakipuineen ja tänään turvotukset aivan maximaalisesti huipussaan - eli jes!

No, eteenpäin sanoi mummo lumessa :grin

Eli ovistikut alkaneet näyttämään jo jotain eloa, herkkiin ilmestyy jo värillistä hailakkaa viivaa eli jotain varmaan munasarjoissa tapahtuu, kun viimeisimmät testit olleet ihan valkoisia. Jospa se ovulaatio tulis ja veis nää mun vaivat samalla pois (toivonmukaan 9 kuukaudeksi :hilarious:) Mä itse luulen kyllä, ettei tää oireilu olis näin vaikeaa, jos hormonitasot olis mulla koko ajan suht hyvät ja vakiot, nyt kun keho ensin laskee ja sitten nostaa nuo hormonit, olo on karmea aina näissä laskuissa ja nousuissa o_O
Mutta mutta, katsellaan. Tikuttelu jatkunee illemmalla :rolleyes:

Höh :shifty: Luulin, että mulla oli ovulaatiotesti positiivinen (tasavahvat viivat) maanantaina, mutta tiistaina olikin vielä tummemmat. Ti-ke-yönä oli koviakin vatsakipuja, olisiko ollut ovulaatio silloin. Tallettelut jäivat maanantaille ja tiistaille, eilen keskiviikkona ei vaan onnistunut kummankaan osalta. Nyt mua huolettaa, että oltiin liian aikaisessa ja menee kierto sen vuoksi hukkaan :sad001

Eli tasavahvat viivat ma klo 15, yhdyntä päivällä, ti klo 15 yllättäen vielä vahvempi viiva (voi toki olla tummentunut jo aiemmin, vaikka ma-iltana tai ti-aamuna), yhdyntä illalla, sitten yöllä vatsakivut, vielä keskiviikkona talletusyritys mutta ei onnistunut. Harrasteltu siis seksiä monena päivänä ennen ovisplussaa, ja ovisplussa päivänä, mutta ei enää sen jälkeen. Hö.

Liputan ennen ovista harrastamisen puoleen! Meillä oli 2 ja puoli päivää ennen ovisplussaa petipuuhia ja sitten vasta liian myöhään oviskipujen jälkeen olisko ollut melkein kaksi vuorokautta jälkeen. Eli noin 3-4 päivää ennen ovista ja tärppäsi :happy7 olin itse ihan luovuttanut kun ei päästy yhteisymmärrykseen oviksen aikaan vaan oli pitkiä päiviä ja jäi harrastamiset harrastamatta ettei plussaa tästä kierrosta tulisi.

Mulla on dpo6 (laskenko oikein tämän? Lauantaina ovistesti aamulla vahvat viivat, sunnuntaina iltapäivällä vain yksi viiva testissä)
Ruumiinlämpö +0,6, nukuin 11 tuntia ilman yhtään heräämistä välissä. Mitään ei olisi voimaa tehdä.
Mulla nousee ruumiinlämpö vain ovulaation aikana ja menkoissa, välissä tasaantuu. Mulla on Oura, sillä saa melkoisen hyvin käsityksen lämpöjen kehittymisestä.
Mä en tiedä koska mun pitäisi tehdä testi. En halua turhaa toivoa, jos on vain kemiallinen joten kai se on yritettävä odottaa menkkoihin asti. Mulla on kierto ollut 34 päivää, joten 4.8. pitäisi alkaa. Mä haluan lyhyemmän kierron :banghead:

Mulla on dpo6 (laskenko oikein tämän? Lauantaina ovistesti aamulla vahvat viivat, sunnuntaina iltapäivällä vain yksi viiva testissä)
Ruumiinlämpö +0,6, nukuin 11 tuntia ilman yhtään heräämistä välissä. Mitään ei olisi voimaa tehdä.
Mulla nousee ruumiinlämpö vain ovulaation aikana ja menkoissa, välissä tasaantuu. Mulla on Oura, sillä saa melkoisen hyvin käsityksen lämpöjen kehittymisestä.
Mä en tiedä koska mun pitäisi tehdä testi. En halua turhaa toivoa, jos on vain kemiallinen joten kai se on yritettävä odottaa menkkoihin asti. Mulla on kierto ollut 34 päivää, joten 4.8. pitäisi alkaa. Mä haluan lyhyemmän kierron :banghead:

Dpo5 sullakin ois..? Itse sain lauantaina päivällä saman väriset ja illalla testi viiva oliki jo tummempi.
Maanantaina Dpo8 sitä voisi jo testata herkällä, mutta varauksella ettei ehkä sillon mitään näy

Millaiset arvot sulla on ollut/on? Itselläni kuukausi sitten ferritiini oli 28 ja hemoglobiini 150. Vuodessa olen saanut ferritiiniä nostettua huimat 13 pistettä... :banghead: Vähän mietityttää, miten mahtaa raskautuminen saati sitten raskaana oleminen onnistua tällaisilla ferritiineillä :meh: D-vitamiinin olen sentään saanut nostettua melkein viitearvoihin..
Mulla lähti nousuun vasta gluteenittomalla ja maidottomalla ruokavaliolla. Niitä ihmeteltiin ihan erikoissairaanhoidossa, ruokavalioon on nyt palautettu maito pienessä määrin. Maitotuotteissa pitää olla nimenomaan täysrasvaista eli käytän lähinnä turkkilaista jugurttia ja kuohukermaa. Ilmeisesti prosessoitu maito vaikuttaa negatiivisesti imeytymiseen.
Ferritiini on ollut aivan viitearvojen alarajalla, oisko ollut 19. Viime mittauksessa noussut 47, tavoite yli 100. (Sisätautilääkärin antama tavoitetaso). D-vitamiini ollut siinä 30 pintaan, nyt noussut kesällä 60. Tavoitetaso yli 100. D-vitamiinista se huomio, että rasvapohjaisessa muodossa oleva D-vitamiini imeytyy merkittävästi paremmin kuin tablettimuotoinen.
Ferritiinissä ongelmana on se, että sen luotettava selvittäminen vaatisi luuydinpunktion. Koska mun oireet helpottivat sen seerumimuodon nousemisella, todettiin, että varmasti siitä sitten on apua. Oireena oli mm voimakas hiustenlähtö ja akne.

Mä en tajua tota flo:ta yhtään.. Sehän ennusti ovista hmm Kp11, mutta tulikin kp17 ja sen merkkasin sinne. Niin miksi se mun kp30 vaihtaa, että kierto ois kp38 :hilarious:

Menkat pitäis alkaa flo mukaan nyt 9.8., mutta ei nyt millään ilveellä? Dpo ois sillon dpo20:hilarious: tai ihme ja ihme olihan mun viime kierto 38. Toivottavasti joku sai tästä kiinni. Seuraavan kierron pituudeksi oli heittänyt kp45:arghh:

Mä en tajua tota flo:ta yhtään.. Sehän ennusti ovista hmm Kp11, mutta tulikin kp17 ja sen merkkasin sinne. Niin miksi se mun kp30 vaihtaa, että kierto ois kp38 :hilarious:

Menkat pitäis alkaa flo mukaan nyt 9.8., mutta ei nyt millään ilveellä? Dpo ois sillon dpo20:hilarious: tai ihme ja ihme olihan mun viime kierto 38. Toivottavasti joku sai tästä kiinni. Seuraavan kierron pituudeksi oli heittänyt kp45:arghh:
Kuinka pitkä sun luteraalivaihe on ollut edellisissä kierroissa? Sehän yleensä pysyy hyvin samana. Eli kierron pituus on kiinni siitä, koska on ovulaatio ja sen päälle sitten se vakio luteraalivaihe. Mulla esim. on luteraalivaihe aina 14vrk, joten odotan (tai siis en tietenkään odota) menkkoja alkavaksi 3.8. Ovisplus oli mulla kp 13, niin kierrosta on tulossa 28 pv. Sulla Flo ei vaan ole kerännyt vielä varmaan tarpeeksi dataa, jotta osaisi ennustaa oikein.

Takaisin