Raskaaksi 2020

ON: dpo6 ja oudot olot lonkissa ja alamahalla jatkuu. Automatkalla oli myös lievää pahoinvointia ja rinnoissa tuntuu välillä sellasta pakotusta, tai melkein imusolmukkeissa (en muista kuka täällä just puhu vastaavasta!).

Minulla oli pahoinvointia autossa ja rinnoissa tuota samaa, että sivuista pakotti ja tuntu just niinku jotku imusolmukkeet tms olisi ollut kipeänä. Todella täyteläisen oloiset rinnat oli jo heti alkuunsa o_O

Minulla oli pahoinvointia autossa ja rinnoissa tuota samaa, että sivuista pakotti ja tuntu just niinku jotku imusolmukkeet tms olisi ollut kipeänä. Todella täyteläisen oloiset rinnat oli jo heti alkuunsa o_O

Mä sua jo odotin millon heräät... :hilarious: jokoooo

Älä nyt jos kaikilla plussan saat!! Cb on luotettava. Varovaiset onnittelut :happy:

Juu kyllä niis kaikissa jotain on, mut aika haalee toi rfsu ja toi herkkä cb. Aika vahvat viivat kyl digissä.
Mulla on viel se joka näyttää viikotki. Pitäiskö tehä sellanen huomenna aamulla vai onko liian aikasta?
Huomenna pitäis menkkojen alkaa.

Juu kyllä niis kaikissa jotain on, mut aika haalee toi rfsu ja toi herkkä cb. Aika vahvat viivat kyl digissä.
Mulla on viel se joka näyttää viikotki. Pitäiskö tehä sellanen huomenna aamulla vai onko liian aikasta?
Huomenna pitäis menkkojen alkaa.

Kyllä sen huomen aamusta uskaltaa tehdä Mikä dpo? Ei toi cb ei digi nyt kauhean haalea viiva ole

Mä sua jo odotin millon heräät... :hilarious: jokoooo

Kiva kun mua ootellaan :grin:grin mutta ei. Mulla iski kramppikuume enkä uskalla testata. Ootan menkkoja koko ajan saapuvaksi..tuntuu että oireetki ois hälvenneeo_O yks CB viikkonäytöllä oottaa mutta säästän sitä, tänään pitäs tulla raskauskeijulta lähetys.. mutta iski totaalinen ahistus että en voi testata että mitä jos ei näykkään mitään :grin joka voi olla mahollistaki, mutta en vielä.. oottellaan:rolleyes:

Kiva kun mua ootellaan :grin:grin mutta ei. Mulla iski kramppikuume enkä uskalla testata. Ootan menkkoja koko ajan saapuvaksi..tuntuu että oireetki ois hälvenneeo_O yks CB viikkonäytöllä oottaa mutta säästän sitä, tänään pitäs tulla raskauskeijulta lähetys.. mutta iski totaalinen ahistus että en voi testata että mitä jos ei näykkään mitään :grin joka voi olla mahollistaki, mutta en vielä.. oottellaan:rolleyes:

Odotellaan.... :happy7 jännitän puolestasi täällä:excited001

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Odotellaan.... :happy7 jännitän puolestasi täällä:excited001

Kiva kun muutki jännää :grin:p pystyn vasta huokaseen kun menkat oikeasti on poissa. Ymmärrän että mitä vain voi tapahtua edetessä mutta ne liittyy jo siihen sitten kun on raskaana. Ei jotenkin pää usko että tässä voitaisiin raskaana olla:rolleyes:

Huomenta!

Selkeet viivat, monstera!!!

Jemin testikuvaa odotellaan täälläkin!!!

Päivän gallup:onhan toi o+,?!?!? Mun silmään on!!

Liitteet

• _20200724_095709.JPG
    _20200724_095709.JPG
    8.6 KB · Katsottu: 105
Höh :shifty: Luulin, että mulla oli ovulaatiotesti positiivinen (tasavahvat viivat) maanantaina, mutta tiistaina olikin vielä tummemmat. Ti-ke-yönä oli koviakin vatsakipuja, olisiko ollut ovulaatio silloin. Tallettelut jäivat maanantaille ja tiistaille, eilen keskiviikkona ei vaan onnistunut kummankaan osalta. Nyt mua huolettaa, että oltiin liian aikaisessa ja menee kierto sen vuoksi hukkaan :sad001

Eli tasavahvat viivat ma klo 15, yhdyntä päivällä, ti klo 15 yllättäen vielä vahvempi viiva (voi toki olla tummentunut jo aiemmin, vaikka ma-iltana tai ti-aamuna), yhdyntä illalla, sitten yöllä vatsakivut, vielä keskiviikkona talletusyritys mutta ei onnistunut. Harrasteltu siis seksiä monena päivänä ennen ovisplussaa, ja ovisplussa päivänä, mutta ei enää sen jälkeen. Hö.

Se ois tyttö sitten tuloillaan, jos tärppää ja hyvin voi tärpätäkin :happy::rolleyes:

Tässä :rolleyes: en aikonut testata, mutta alko digi kuumottaan liikaa. Toivottavasti tuo 2-3 on tähän oikea "tulos" nyt siis dpo15.

View attachment 92048

Ihanaa ja onnea! :Heartbigred

Mä olen ihan hermona, kun menen tänään mittaan sen ferritiinin ja hemoglobiinin.
Pelottaa, että ne arvot on ihan surkeat ja siksi raskaus ei ota alkaakseen. :sorry:

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Ihanaa ja onnea! :Heartbigred

Mä olen ihan hermona, kun menen tänään mittaan sen ferritiinin ja hemoglobiinin.
Pelottaa, että ne arvot on ihan surkeat ja siksi raskaus ei ota alkaakseen. :sorry:

Tsemppiä! Mut jos ne arvot onkin huonot, niin ainakin voit tehdä niille jotain ja sitä kautta ehkä stressi ainakin siitä vähän vähenee :)

Takaisin