Raskaaksi 2020

Lista kuumeilijoista 2020

Heitsu1996 /23/kolmas/epävarma ajankohta vielä tällä hetkellä.

tiuhtimus /27/kolmas/yritys alkanee joskus 8/20 tienoilla.

Hems78 /22v(-96)/ei lapsia/hyvin epäselvä milloin aloitetaan(korjaan sittenkun on varmaa)

Tips /35/kolmas/yritys alkaa 3/20 aikoihin

Niemja /27/neljäs/tjot

Leonoora /27/neljäs/8/19

Ida_Maria_/21/ensimmäinen/yritys alkanut 7/19

Helena80 /39/neljäs/ya 1/19

Miitu /30/kolmas/yritys alkanut joulukuu 2019

Riikkaso /25/kolmas/yritys alkaa syys-marraskuussa 2019

Turvonnut /31/toinen/yritys alkanut 7/19

Hentta88 /30/kolmas/yritys alkanut 9/19

Piitula79/ 40/toinen/yritys alkanut 5/19

Elliephant /25/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19 (loppukuusta)

Alexie /27/ensimmäinen/yritys alkanut 10/19

Viivi92 /27/ ensimmäinen/ yritys alkaa kesä 2020

Jesbe /29/ esikoinen / yritys alkanut tjot mutta varsinainen yritys ensi vuoden puolella

Peekaboo /34/ toinen/ yritys alkanut 10/19

Alcyone /43/toinen/yritys alkanut 4/2019, kkm 8/2019

Carnation /25/esikoinen/yritys alkanut 9/19

Lace1411 /27/toinen/yritys alkanut 11/2019

BabyMama. / 29 / esikoinen / yritys alkanut 4/2019 / keskeytynyt km 11/19 rv12+0

moana91 / 28 / esikoinen / yritys alkanut 8/19

jjuliea / 27 / esikoinen / yritys alkanut 11/19

zarar_ / 23 / esikoinen / yritys alkanut 7/19

Äitiliini90 /29 / toinen / yritys alkanut 1/20

PogoMamma / 36 / kuudes / tjot

flikka /27/kolmas/yritys alkanut 11/19, tulee jos on tullakseen, kkm 8/2019

Muumimuki /31/esikoinen/yritys alkaa 1-2/20

sinimarias /25/kolmas/yritys saada mies mukaan yrittämään

VaahteraHei /31/toinen/yritys alkanut 10/19

MrsCherry(?) / 32/ensimmäinen /yritys alkanut 06/19 (kkm todettu 09/19, rv12)

Freesias / 26 / ensimmäinen / yritys alkanut 12/19

Raparpaari / 30 / toinen / ya 07/19

Doris_91 / 28 / ensimmäinen / ya 1/19

Mirkku2020 / 27 / ensimmäinen / ya 6/19 / tm 10/19 rv 8+4

Taittaralla / 28 / ensimmäinen / ya 7/19

Pepe+ / 22 / ensimmäinen / ya 8/19 / kemiallinen km 12/19

j-o-nn-a / 25 / ensimmäinen / yritys alkanut 9/19 (varhainen keskenmeno 11/19)

Maggie84/ 35/ kuudes/ tjot/ KU 06/17 ja 03/19

Hirvi/ 40++/ensimmäinen/ yritys alkoi tauon jälkeen uudestaan 01/20

Keltainenkuu/ 31 / kolmas /yritys alkanut 1/20

Bambi / 27 / kolmas / tulee jos on tullakseen / km 1/20

Boris / 39 / viides / virallinen yritys alkoi 1/20 :wink

Sen / 30 / ensimmäinen / ya 12/19

Marcipa / 43 / neljäs / ya 1/20 ( ylläriplussa 11/19 ja kkm 12/19)

Saiq- / 29 / kolmas / yritys alkaa kevät -20

Heidyli92 / 27 / ensimmäinen / yritys alkaa kesällä -20

Plussanneet:

Sofia2016 / 25/ toinen tulossa, LA 9/20

Tiiane / 27 / toinen, LA 9/20

KatMa/ 36/ kolmas/kkm kevät-19/yritys alkanut jo syksy - 18

Tiarella / 26/kolmas/yritys alkanut 12/19

Vitsi täällä on aktiivista porukkaa kun viestejä vaan sataa! :smiley-bounce012
Oon yrittänyt vähän lueskella aiempia viestejä, jotta pääsisi mukaan, mutta en meinaa pysyä kyllä yhtään kärryillä.

Mun täytyy varmaan pikku hiljaa siirtyä tuolta yritystä odottavista tänne kun mennään jo yk 2.
Meillä kuumeillaan kolmosta :Heartred Esikoinen 11/15 ja kakkonen 10/17.
Mitenkään hampaat irvessä ei olla vielä ryhdytty yrittämään, esimerkiksi ovistestit jäi kaupan hyllylle tälle kiertoa.
Molemmat lapset on meillä saaneet alkunsa kerta yrittämällä, mutta tätä kolmasta taidetaan joutua tehtailemaan hitusen kauemmin.

Plussa tuulia puhkun tänne kaikille näin alkuvuoteen! :)

Minulla ei ole kokemusta keskenmenosta, vaan kohdunulkoisesta raskaudesta joka metotreksaatilla keskeytettiin. Minulle "se" oli vauvanalku, jonka lasketun ajan tiesin, ja joka kasvoi mun sisällä, jolle olin ehtinyt miettiä jo nimeä. Teki tiukkaa ottaa metotreksaattiannos, ja pitkitinkin sen ottamista kun en olisi halunnut. Lopulta oli pakko ajatella omaa terveyttä ja sitä, että mahdollisuus saada muita lapsia, säilyisi. Meillä on edelleen posliinienkeli meidän perhekuvan vieressä, mun oli jotenkin saatava jotain konkreettista. Myös tietty biisi muistuttaa mua hänestä ja itku pääsee kun tuon kappaleen kuulen. Mulle on sanottu, et eihän se ollut vielä mitään. Mut mulle se oli jo jotain, mitä jo rakastin. Kukaan toinen ei voi määritellä sitä, mitä kenelläkin on oikeus surra. Eikä kukaan voi kumota sitä tunnetta, mikä on ehtinyt jo muodostua positiivisen raskaustestin jälkeen siihen pieneen ihmisenalkuun.

Muokattu viimeksi:
Minulla ei ole kokemusta keskenmenosta, vaan kohdunulkoisesta raskaudesta joka metotreksaatilla keskeytettiin. Minulle "se" oli vauvanalku, jonka lasketun ajan tiesin, ja joka kasvoi mun sisällä, jolle olin ehtinyt miettiä jo nimeä. Teki tiukkaa ottaa metotreksaattiannos, ja pitkitinkin sen ottamista kun en olisi halunnut. Lopulta oli pakko ajatella omaa terveyttä ja sitä, että mahdollisuus saada muita lapsia, säilyisi. Meillä on edelleen posliinienkeli meidän perhekuvan vieressä, mun oli jotenkin saatava jotain konkreettista. Myös tietty biisi muistuttaa mua hänestä ja itku pääsee kun tuon kappaleen kuulen. Mulle on sanottu, et eihän se ollut vielä mitään. Mut mulle se oli jo jotain, mitä jo rakastin. Kukaan toinen ei voi määritellä sitä, mitä kenelläkin on oikeus surra. Eikä kukaan voi kumota sitä tunnetta, mikä on ehtinyt jo muodostua positiivisen raskaustestin jälkeen siihen pieneen ihmisenalkuun.
huh, itku pääs. kauniisti kirjoitettu :Heartred
ihana, että teillä posliinienkelikin löytyy.

itse olen vain ollut jotenkin järkiajattelija tuon kkm kanssa vaikka tosiaan se todettiin vasta rv11 että on mennyt kesken jo varmaan rv5-6. mutta silti ajattelin kaikkea sen aikana.
varmasti säilyy mielessä lopun elämää tuo joku mihin kerkesi jo kiintyä :Heartred

ei vuotoa edelleenkään.
voikohan tämä olla vain jotain kkm jälkeistä epäselvää kiertoa. pari tuhrupyyhkäisyä tullu tän 2 vuorokauden aikana milloin menkkojen olis pitäny alkaa. minulla on siis tietääkseni tullut ensimmäiset menkat kkm jälkeen, että toisia jo odottelen.
tänään haettava kasa testejä kaappiin.

Muokattu viimeksi:
huh, itku pääs. kauniisti kirjoitettu

itse olen vain ollut jotenkin järkiajattelija tuon kkm kanssa vaikka tosiaan se todettiin vasta rv11 että on mennyt kesken jo varmaan rv5-6. mutta silti ajattelin kaikkea sen aikana.
varmasti säilyy mielessä lopun elämää tuo joku mihin kerkesi jo kiintyä :Heartred

ei vuotoa edelleenkään.
voikohan tämä olla vain jotain kkm jälkeistä epäselvää kiertoa. pari tuhrupyyhkäisyä tullu tän 2 vuorokauden aikana milloin menkkojen olis pitäny alkaa. minulla on siis tietääkseni tullut ensimmäiset menkat kkm jälkeen, että toisia jo odottelen.
tänään haettava kasa testejä kaappiin.
hei sori, aamusekoiluni tuli 2 viestiä

Vitsi täällä on aktiivista porukkaa kun viestejä vaan sataa! :smiley-bounce012
Oon yrittänyt vähän lueskella aiempia viestejä, jotta pääsisi mukaan, mutta en meinaa pysyä kyllä yhtään kärryillä.

Mun täytyy varmaan pikku hiljaa siirtyä tuolta yritystä odottavista tänne kun mennään jo yk 2.
Meillä kuumeillaan kolmosta :Heartred Esikoinen 11/15 ja kakkonen 10/17.
Mitenkään hampaat irvessä ei olla vielä ryhdytty yrittämään, esimerkiksi ovistestit jäi kaupan hyllylle tälle kiertoa.
Molemmat lapset on meillä saaneet alkunsa kerta yrittämällä, mutta tätä kolmasta taidetaan joutua tehtailemaan hitusen kauemmin.

Plussa tuulia puhkun tänne kaikille näin alkuvuoteen! :)

Täällä on kyllä ihanan aktiivista :finger002:gen014

Hauskasti teillä loppuvuoden lapset siellä jo. Nyt kun nappaa niin saat sinne väliin yhden :wink

Mä otatin kuparikierukan pois 14.1. Ja yritys on ollut ahkeraa:hilarious: ens viikolla teen taas testejä, kun tein tänään mutta nega, oireita kun on vaikka mitä vaikkei menkkojen aika ois vielä ainakaan viikkoon

Meidän edellinen hedelmöittyi 10pvä kierukan pois oton jälkeen :hilarious:

Nyt ei tunnu seuraavalla olevan niin helppo kun ei edes menka suostu alkaan :inpain: kuparikierukka poistettiin (liiallisen runsaan vuodon takia, n. 4dl)27.12. Vielä ei ole menkkoja näkynyt... :arghh:

Näinhän se on :Heartred
Minusta on tosi loukkaavaa sanoa toiselle, ettei tuo pieni joka sinussa kasvoi, ollut mitään vielä. Niin kuin kerroit, tuohon ihmisen alkuun oli ladattuna paljon asioita, joita tuli pohdituksi alusta saakka.
Ymmärrän, että meistä jokainen suhtautuu tapahtuneeseen omalla tavallaan, toinen järkeilee ja suree ehkä vähemmin ja on valmis uuteen raskauteen heti, mutta toinen suree pitkään ja tarvitsee aikaa. Eikä siinä ole mitään väärää.
Se miten paljon tuosta ihmisen alusta on välittänyt, yllätti kyllä itsensäkin - itselle se oli niin todellista ja rakastettavaa kaikkina hetkinä :Heartpink
Vaikea paikka on sinullakin ollut tuo kohdun ulkoinen, halaukset siihen, ihanasti olet asiaa saanut käsiteltyä. :hug013Konkreettisuus joissain asioissa auttaa elämään tämän tilanteen kanssa ja pääsemään eteenpäin. :angelic:

Dpo6 ja on taas sellanen kasa "oireita" että kyllä taas naurattaa kun menkat alkaa :D pessimisti ei pety... Tissit ei varsinaisesti arista mutta ihan kun niissä kiertäis veri jotenkin enemmän. Kai se on sitten turvotusta. Eilen aloin itkemään kun kuuntelin radioo ja illalla nousin sängystä niin repäs oikein kovasti alavatsalta . Hengästyin myös portaissa . Ai mitä piinailua ? :D

@zarar_ tuttuja mietteitä keskenmenosta. Mulle joulukuinen keskenmeno on ollut iso ja raskas asia, vaikka raskaus alkoi täysin yllättäen. Olin ehtinyt silti miettiä tulevaisuuden uudelleen ja valmistautunut siihen, että meille olisi kesällä tulossa vauva. Ei kerrottu raskaudesta kenellekään ja keskenmenostakin olen kertonut vain kahdelle ystävälle, niin en ole saanut mitään ikäviä kommenttejakaan (paitsi lääkkeellisen tyhjennyksen yhteydessä NKL:lla just sellaista ”näitä sattuu”). Nyt on vaan tyhjä ja pettynyt fiilis.

Raskaus ja Keskenmeno saivat kaipaamaan neljättä lasta, vaikka en aikaisemmin yhtään haikaillut iltatähteä ja ajattelin muutenkin olevani liian vanha. Kun ehdin jo ajatella millaista meidän elämä voisi olla vauvan kanssa, niin nyt vauvakuume on kova. Keskenmenon yhteydessä lääkärit olivat sitä mieltä, että spontaani raskaus viittaa siihen, että meillä on hyvät mahdollisuudet saada vauva syliinkin asti vielä tässä iässä. Mutta kyllä itseä stressaa se, kun tietää, että jokainen kierto vähentää niitä mahdollisuuksia, kun munasolut vähenee.

Onkohan täällä kuumeilijoita, joilla olisi enemmän kokemusta lämpöjen mittailuista? Monet puhuvat, että kohonneista lämmöistä tietäisi ovulaation tapahtuneen ja raskauden olevan mahdollinen.

Mulla on nyt ensimmäinen kierto ehkäisyrenkaan käytön lopetuksen jälkeen ja on ollut jos jonkinmoista oiretta koko kierron ajan. Mahdollisen raskauden suhteen en siis näistä oireista voi päätellä juuri mitään ja kierron pituudestakaan en voi olla varma... Uskon kuitenkin kivuista ja limoista tunnistaneeni ovulaation kp14. Lämpöjäkin olen seurannut nyt vain muutaman päivän ajan kp22-26. Aamuisin mulla lämmöt on hieman koholla 36.7-37.0 mutta iltaisin kuitenkin vain 36.0-36.3. Pitäisikö niiden pysyä ylhäällä koko ajan, vai voiko tämäkin olla ihan normaalia?

Onnea plussasta Tiarella!!! :Heartred

Ovistesteistä: onko kukaan käyttänyt cb:n tuplahormoni-digitestejä? Mulla jo viidettä aamua tänään siinä vilkkuhymy, eikä vieläkään kiinteää hymyä... eli estrogeenit on nousseet, mutta LH ei. Kp 23 jo menossa. Oon käyttänyt samalla halpis-liuskaovistestejä (jotain raskauskeijulta tilattuja halvimpia mitä oli), ja niissä viiva ihan hailuraa, kerran tuossa pari päivää sit oli jo vähän tummempaa, mutta palasi hailuraksi.... Mun kierto on ollut nyt pitkäksi venähtänyt kkm jälkeen, edellinen oli 55pv. Minkälaisia kokemuksia muilla noista ovistesteistä, noista digeist lähinnä?

Onnea plussasta Tiarella!!! :Heartred
Ovistesteistä: onko kukaan käyttänyt cb:n tuplahormoni-digitestejä? Mulla jo viidettä aamua tänään siinä vilkkuhymy, eikä vieläkään kiinteää hymyä... eli estrogeenit on nousseet, mutta LH ei. Kp 23 jo menossa. Oon käyttänyt samalla halpis-liuskaovistestejä (jotain raskauskeijulta tilattuja halvimpia mitä oli), ja niissä viiva ihan hailuraa, kerran tuossa pari päivää sit oli jo vähän tummempaa, mutta palasi hailuraksi.... Mun kierto on ollut nyt pitkäksi venähtänyt kkm jälkeen, edellinen oli 55pv. Minkälaisia kokemuksia muilla noista ovistesteistä, noista digeist lähinnä?

Ootko löytäny jostain paikkaa mistä saa ostettua noihin digitaalisiin lisää niitä vaihtopäitä? Niitä ennen sai apteekeista ja isoista ruokakaupoista mut enää en oo löytäny mistään.. :banghead:

Onnea tiarella! :happy:
Nyt sullekin isot peukut että menee kaikki hyvin!!

Täällä viimein kp1. Nyt toivotaan ettei kierto veny! Ainakin normaalia runsaammat ja paljon voimakkaammat, hyvä että pystyssä pysyy kun niin kipeä vatsa.

Pakko päästä avautumaan jonnekkin!
Kuinka moni kokee kateutta/ahdistusta/surua siitä, että lähipiirissä tai tutut saavat vauvoja ja itse joudut odottamaan että tulisit raskaaksi? :sad010Etenkin kun yksi tm koettu lokakuussa, tuntuu raastavalta että kierto kierron perään testit näyttävät negatiivista. :smiley-angry017
On se jännä, että täällä palstalla kun ihmiset laittavat plussakuvia, näitä tunteita ei tule. Enemmänkin iloa toisen puolesta. Onko muilla sama vai muita fiiliksiä?:salut

Pakko päästä avautumaan jonnekkin!
Kuinka moni kokee kateutta/ahdistusta/surua siitä, että lähipiirissä tai tutut saavat vauvoja ja itse joudut odottamaan että tulisit raskaaksi? :sad010Etenkin kun yksi tm koettu lokakuussa, tuntuu raastavalta että kierto kierron perään testit näyttävät negatiivista. :smiley-angry017
On se jännä, että täällä palstalla kun ihmiset laittavat plussakuvia, näitä tunteita ei tule. Enemmänkin iloa toisen puolesta. Onko muilla sama vai muita fiiliksiä?:salut
Joo, kateutta ja ahdistusta tulee kyllä raskausuutisista töissä. Samoin mun on vaikea katsoa raskausmahoja kaupungilla. Täällä ei onneksi ahdista. Omasta keskenmenosta on niin vähän aikaa, että menetys tuntuu vielä kipeältä. Toki nyt vasta ensimmäiset menkat kkm:n jälkeen, mutta silti tuntuu että aika matelee, eikä mitään tapahdu.

Dpo6 ja on taas sellanen kasa "oireita" että kyllä taas naurattaa kun menkat alkaa :D pessimisti ei pety... Tissit ei varsinaisesti arista mutta ihan kun niissä kiertäis veri jotenkin enemmän. Kai se on sitten turvotusta. Eilen aloin itkemään kun kuuntelin radioo ja illalla nousin sängystä niin repäs oikein kovasti alavatsalta . Hengästyin myös portaissa . Ai mitä piinailua ? :D

Mulla myös dpo5-6 ja tissit turpoaa, vähän aristaa, alavatsalla ajoittain vihlontaa, huimaa ja väsyttää. Yhtenä aamuna oli kovat krampit alavatsalla ja mies hihkui innosta... Yhtään en kuumeile en. :rolleyes:

Mirkku2020, sisarus sai vauvan juuri kun selvisi että mulla olikin ilmeisesti vaan kemiallinen. Olihan se kova paikka vaikka tietysti on iloinen toisen puolesta.

Kp5 vuoto loppui jo ennen ku alko. Mul on muuten edelleen lämmöt koholla?! Ei siis oo dippi käynyt et olis menkkojen eka päivä tullut mut mul on kyl ollu flunssa. Nyt hengästyn joka asiasta ja väsyttää ja sit on vähän etova olotila mut ne on mun tyyliin ensi viikolla tapahtuvan ovulaation oireita jo varmaan. Tyhmää.

Km mä en oo osannut käsitellä. En vain osaa avautua tai puhua niitä oikeita tunteita...

Takaisin