Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuinkahan pian oviksen jälkeen voi alkaa tuntea oireita jos on tärpännyt? Piinapäivät alkaa nyt kun tänää tosiaan laskennallisesti olis ovis ja peitto on heilunutkin tiuhaan, on tää kyllä jännää aikaa!
Periaatteessa oikeita oireita voi tulla vasta kun on kiinnittynyt eli aikaisintaan dpo 5-6 eteenpäin. Sitä ennen ei erity mitään hormonia, joka kertoisi tärpistä eikä sitä lukemani mukaan mistään muusta voi tuntea.Kuinkahan pian oviksen jälkeen voi alkaa tuntea oireita jos on tärpännyt? Piinapäivät alkaa nyt kun tänää tosiaan laskennallisesti olis ovis ja peitto on heilunutkin tiuhaan, on tää kyllä jännää aikaa!
^^ Kyllä! Nuokkunu sohvalla koko päivän.. harmillisesti tuo 6-vee ei enää nuku. Lasken tunteja että päästään yöunille
Tällä hetkellä lasken tunteja myös yöuniinkin
Tervetuloa! Minulla ikää on 40+ ja yksi aikuinen lapsi löytyy edellisestä liitosta. Varmasti foorumin eri ketjuista löytyy kokemusta myös siittiöiden puuttumisesta. Kannattaa tsekata ainakin Lapsettomuus -osasto https://forum.vau.fi/forums/lapsettomuus.141/Liityin juuri mukaan tänne teidän joukkoonne. Oma tilanteeni on hieman erilainen kuin valtaosalla. Minulla on yksi lapsi edellisestä liitosta ja nyt toivon tulevani raskaaksi mieheni kanssa, joka kärsii siittiöiden puuttumisesta. Ikää meillä molemmilla on jo 40+ joten tilanne ei näytä kovin lupaavalta. Silti toive raskaudesta on suuri, sillä mieheni on koko ikänsä toivonut biologista lasta ja kärsii suuresti sen puutteesta. Onko täällä ketään, joka olisi vastaavassa tilanteessa, eli lapsettomuus johtuisi siittiöiden vähyydestä/puuttumisesta? Olisi kiva kuulla kokemuksia, onko raskaus onnistunut lopulta ja minkälaisten vaiheiden kautta.
Tervetuloa ToiveitaJaUnelmia. Itselläni ei ole kokemusta kuvailemastasi tilanteesta mutta endoa on epäilty itselläni monta vuotta. Mitään ei ole kuitenkaan vielä löytynyt.
Mitä tulee noihin ovisoloihin, niin itelläni oli vahvat ovisoireet ennen synnytystä. Tiesin kyllä tasan koska ovis oli. Oviksen aikoihin tuli usein vaaleanpunaista vuotoa/limaa ja munasarjoihin juili aina jommalta kummalta puolelta.
Synnytyksen jälkeen noi oireet hävis ja ainoastaan ovislimoista tiedän oviksen ajan olevan meneillään.
Moni sanoo myös, et kuukautiskivut helpotti synnytyksen jälkeen. Mulla ei näin ollut. Vaan kivut paheni ja nykyään menkkojen aikaan sattuu myös suolen puolelle number twolla käydessä
Siskoni kertoi myös, ettei ennen synnytystä tiennyt mitä kk-kivut ovat. Nyt kuulemma tietää.
Kuinkahan pian oviksen jälkeen voi alkaa tuntea oireita jos on tärpännyt? Piinapäivät alkaa nyt kun tänää tosiaan laskennallisesti olis ovis ja peitto on heilunutkin tiuhaan, on tää kyllä jännää aikaa!
Piinapäivät myös täällä käsillä, kun ovis oli joko eilen tai tänään laskennallisesti. Oi voi, ajattelin, että yritän olla stressaamatta ja ajattelematta koko asiaa eli olla "cool as a cucumber". Hyvinpä tuntuu onnistuvan...
Joo siis mulla oli vähän sama ajatus että "sen näkee sitten, turha stressata etukäteen.." mutta kokoajan tuo asia pyörii mielessä.
Tänää vessassa käydessä pyyhkiessä liman seassa oli ohut veri viiru, mitä sekin sitten lie tarkottaa, sitäkin aloin jo stressaamaan.
Mä oon ihan tietämätön näistä kun ei ole tarvinut ovista aijemmin pongailla, oon tullut raskaaksi niin herkästi.
Kyllä olen itse myös näin lukenut. Mutta monessa kohdassa myös kuvaillaan, että on normaalia. Joten... Jos raskaus ei ala voi olla hyvin syy sille.Eikös tuo tiputtelu/ruskea vuoto ennen kuukautisia voi liittyä heikkoon keltarauhaseen? Mulla on sitä ollut joissakin kierroissa myös.
Mies varasi tänään ajan spermanäytteeseen Pitää olla molempien labrat katsottu, ja miehen sperma ennen ensikäyntiä lapsettomuusklinikalla.
No hyvä tietää etten oo ainut, jolla endo riehaantunut synnytyksen jälkeen. Mut on ne kivut vaan menkka aikaan karseeta kestettävää. Toivotaan, että tärppää nopsaa, niin ei tarvi taas vähään aikaan menkoista kärsiä kipuineen kaikkineen.Mulla räjähti endo ihan kunnolla synnytyksen jälkeen. Juurikin noi vessakäynnitkin oli välillä yhtä tuskaa.