Raskaaksi 2020

Tee Rtesti jos sellainen olo ja oothan nyt tosta olostasi puhunutkin. Oli sitten tai - niin helpottaa varmasti :happy:

Ehkä se vaan täytyy tehdä niin ei tarvi sit pohtia enää yhtään enempää tuota erikoista aikaa :rolleyes: pitää vaan hakia semmonen jostain, en oo ostanut valmiiksi ettei polttele :joyful:

Viivanpaikan käyttäytymisestä en osaa sanoa, kun oon vaan heittänyt testin aina pois kun olen negaksi tulkinnut.

Mulla alkoi eilen menkkajomotukset. Jokohan menkatkin kohta alkaa. Eilen ei tullut soittoa labratuloksista, eli tulokset ok :)
Eli seuraavaa kiertoa odotellessa, ja toivoessa että mies olisi muuttanut mielensä heti yrittämisestä.

Meillä on muutto tulossa, joten on riittänyt puuhaa. Jos muuton jälkeen jaksaisi taas puuhastellakin :hilarious:

Tänne tulee viestejä sitä tahtia, että ei mukana pysy! Pahoittelen siis, jos jotain tärkeää menee ohi.
Ei muuten edes ilmoita uusista viesteistä, jos on tullut enemmän sitten viime käynnin o_O

mennään samoissa suurinpiirtein. Mulla huomenna joko dpo9 tai 10. Ajattelin kanssa varuilta testata huomenna...

Testasitko? Testasin itse taas selkeän negatiivisen. Jos sitten viikonlopun reissun jälkeen taas testaisi. /muoks: ja jollei menkat ala reissussa

pitkistä kierroista oli puhe, viimesen pillerin oon syönyt 2019 joulukuussa ja sen jälkeen kierrot olleet väliä kp34-56. Nyt menossa kp41. Eli todellakin on pitkät ja epäsäännölliset, oon todella miettinyt että kävis yksityisellä juttelemassa jossain vaiheessa syksyllä jos ei plussaa ala kuulua ja jos ei kierrot ala tasoittua.

Testasitko? Testasin itse taas selkeän negatiivisen. Jos sitten viikonlopun reissun jälkeen taas testaisi. /muoks: ja jollei menkat ala reissussa

pitkistä kierroista oli puhe, viimesen pillerin oon syönyt 2019 joulukuussa ja sen jälkeen kierrot olleet väliä kp34-56. Nyt menossa kp41. Eli todellakin on pitkät ja epäsäännölliset, oon todella miettinyt että kävis yksityisellä juttelemassa jossain vaiheessa syksyllä jos ei plussaa ala kuulua ja jos ei kierrot ala tasoittua.

Mulla oli epäsäännöllisiä kiertoja pillereiden jälkeen about vuoden verran ja menkat jäi välillä tulemattakin.
Onneksi raskauduin superpitkästä kierrostakin, mutta olihan se rasittavaa, kun menkat tuli miten sattui. :meh:

Nyt synnytyksen jälkeen ollut aika tasaiset 30-35pv ja joukossa vain yksi yli 40pv kierto.

Viivanpaikan käyttäytymisestä en osaa sanoa, kun oon vaan heittänyt testin aina pois kun olen negaksi tulkinnut.

Mulla alkoi eilen menkkajomotukset. Jokohan menkatkin kohta alkaa. Eilen ei tullut soittoa labratuloksista, eli tulokset ok :)
Eli seuraavaa kiertoa odotellessa, ja toivoessa että mies olisi muuttanut mielensä heti yrittämisestä.

Meillä on muutto tulossa, joten on riittänyt puuhaa. Jos muuton jälkeen jaksaisi taas puuhastellakin :hilarious:

Tänne tulee viestejä sitä tahtia, että ei mukana pysy! Pahoittelen siis, jos jotain tärkeää menee ohi.
Ei muuten edes ilmoita uusista viesteistä, jos on tullut enemmän sitten viime käynnin o_O

Niin siis ihan testiajalla jonkun viivan olevinaan sain.

Kyllä voi tai uskoisin. Kuvaaaaaaa

No en tiiä näkyykö yhtään mitään kuvassa :grin:grin
Luokittelen kyllä ehdottomasti negaksi, mut kunhan ylläpidän toivoa :angel4

Liitteet

• 20200723_080803.jpg
    20200723_080803.jpg
    18.6 KB · Katsottu: 206

joo testasin ihan puhtaan negan. Tosin dpo9 meneillään niin olisik ehkä vähän jopa ihmetellyt jos olisi jotain näkynyt. Toisaalta on myös sellainen olo että ei ole voinut tärpätä yk1 vaikka tissit on kipeät ja alaselkää jomottelee... Testailen seuraavan kerran varmaan lauantaina aamusta kun silloin olisi vähän illan istujaisia tiedossa... :p

Dpo4 tänään ja kuivaa kautta vv osalta ei ole nyt tullut:confused: LIMAvaroitus!! Siis pyyhkiessä tuli kirkasta vv ja paksumpi+haalean keltainen klöntti. Kun eikö oviksen jälkeen pitäisi kuiva kausi tulla? Aamulämmöt nyt pysyneet hiukan korkealla ja tasaisena 36,6. Hmmm, on tää jännää tutkiskella omaa kroppaa:hilarious:

Kp 32/28-32, jotain ruskeaa vuotoa. Jostakin syystä kuukautiseni alkavat nykyään lähes aina ruskealla vuodolla, joka muuttuu sitten punaiseksi. Ehdin aina ajatella, että olen kuitenkin raskaana. Onko muilla tällaista?

Huono aamu. Mies on jo lomalla ja nukkuu. Ollut ikävä aamu muutenkin, töissä ja näin. Olen tosi väsynyt. Onneksi pääsen pian ns. lomalle!

No en tiiä näkyykö yhtään mitään kuvassa :grin:grin
Luokittelen kyllä ehdottomasti negaksi, mut kunhan ylläpidän toivoa :angel4

Näkyy, näkyy, näkyy:notworthy
Viivojen vahvistumisia ja toivottavasti huhtikuisiin mennään! :happy119

Dpo4 tänään ja kuivaa kautta vv osalta ei ole nyt tullut:confused: LIMAvaroitus!! Siis pyyhkiessä tuli kirkasta vv ja paksumpi+haalean keltainen klöntti. Kun eikö oviksen jälkeen pitäisi kuiva kausi tulla? Aamulämmöt nyt pysyneet hiukan korkealla ja tasaisena 36,6. Hmmm, on tää jännää tutkiskella omaa kroppaa:hilarious:

Minulla tullut tuommosta myös:rolleyes: toivottavasti siellä kovasti jotakin tapahtuu! Jännät ajat:grin

On se kivaa ja ihanaa kun viivoja alkaa tulemaan :hello2 tietty aina on se kemiaalisen riski, muutta ei niin voi ajatella heti kättelyssä. Itsellä ei ollut edes noin selvä viiva kemiaalisesta vaan vielä haamumpi.

Takaisin