Raskaaksi 2020

Näkyy, näkyy, näkyy:notworthy
Viivojen vahvistumisia ja toivottavasti huhtikuisiin mennään! :happy119

Minulla tullut tuommosta myös:rolleyes: toivottavasti siellä kovasti jotakin tapahtuu! Jännät ajat:grin

Ootko tänään malttanut mielesilaughing7

Ootko tänään malttanut mielesilaughing7

Tänään on oikeasti tauko:grin flo ennustaa menkkoja huomiseksi laskee kierron 30 päiväseksi. Tänään siis kp29. Joten jos huomenna testais jos menkkoja ei näy, on kyllä menkka jomotuksia ja koko ajan ajatus että sieltä ne tulee. Ärsyttävä piina! Olis pitänyt testailu aloittaa kun menkat oikeasti myöhässä :grin

On: Metallin/verenmaku suussa, aamulla oksetti piti saada ruokaa heti, rinnat tosi kipeät ja yleinen voimattomuus. Kaikki voi johtua siitäkin kun menkkojen pitäis alkaao_O tai en tiiä mistä. Menispä viikko joutuin olisin paljon fiksumpi jo..

Tänään on oikeasti tauko:grin flo ennustaa menkkoja huomiseksi laskee kierron 30 päiväseksi. Tänään siis kp29. Joten jos huomenna testais jos menkkoja ei näy, on kyllä menkka jomotuksia ja koko ajan ajatus että sieltä ne tulee. Ärsyttävä piina! Olis pitänyt testailu aloittaa kun menkat oikeasti myöhässä :grin

On: Metallin/verenmaku suussa, aamulla oksetti piti saada ruokaa heti, rinnat tosi kipeät ja yleinen voimattomuus. Kaikki voi johtua siitäkin kun menkkojen pitäis alkaao_O tai en tiiä mistä. Menispä viikko joutuin olisin paljon fiksumpi jo..

Onneksi huomenna on jo perjantai:wink on tää viikko aika äkkiä sittenkin menny

Mä laskin, että seuraava ovis ja mahdollinen raskaus veisivät Toukokuisiin.
Ite olen syntynyt toukokuussa, joten ois aika jees. :grin

Oispa kiva kyllä! :happy: Mullakin todennäköisimmin tulisi toukokuulle, riippuu nyt kierrosta. Mutta jos ovulaatio tulee parin viikon sisällä, niin menisi aivan huhtikuun loppuun.

Tekisi mieli yrittää, mutta se olisi jo ennen kontolliverikoetta. Enkä usko että tärppää nyt ekasta. En sitten millään. Saa nähdä tuleeko taas joku 40 päivän kierto.. Epäilen jo onko tyhjennys onnistunut, kun eilen tuli hommaillessa vielä paljon vuotoa ja iso hyytymä. Nyt siis kp 6. Eikä voi edes yksityiselle mennä ultraan, kun ei ole aikoja.. Ja kunnallisella käskevät vain odottamaan. No tää nyt voikin pitkittyä :sad001

Kp 32/28-32, jotain ruskeaa vuotoa. Jostakin syystä kuukautiseni alkavat nykyään lähes aina ruskealla vuodolla, joka muuttuu sitten punaiseksi. Ehdin aina ajatella, että olen kuitenkin raskaana. Onko muilla tällaista?

Huono aamu. Mies on jo lomalla ja nukkuu. Ollut ikävä aamu muutenkin, töissä ja näin. Olen tosi väsynyt. Onneksi pääsen pian ns. lomalle!

Minulla on myös näin nykyään. Ruskea vuoto alkaa pahimmillaan jo 4 pv ennen varsinaisia menkkoja. (ja varsinainen kuukautisvuoto on nopea ja lyhyt yleensä 3 tai 4päivää)
Aluksi luulin raskausoireeksi:hilarious:

Oispa kiva kyllä! :happy: Mullakin todennäköisimmin tulisi toukokuulle, riippuu nyt kierrosta. Mutta jos ovulaatio tulee parin viikon sisällä, niin menisi aivan huhtikuun loppuun.

Tekisi mieli yrittää, mutta se olisi jo ennen kontolliverikoetta. Enkä usko että tärppää nyt ekasta. En sitten millään. Saa nähdä tuleeko taas joku 40 päivän kierto.. Epäilen jo onko tyhjennys onnistunut, kun eilen tuli hommaillessa vielä paljon vuotoa ja iso hyytymä. Nyt siis kp 6. Eikä voi edes yksityiselle mennä ultraan, kun ei ole aikoja.. Ja kunnallisella käskevät vain odottamaan. No tää nyt voikin pitkittyä :sad001

Voi kurjuus... Jospa se siitä tyhjenee. Ehkä se keho sieltä viimeisiä tyhjennyksiään vaan tekee. :Heartred

Mä olen kanssa huomannut, että yksityiselle ei tahdo löytyä aikoja, kuin 2-3 viikon päähän. Näin ainakin meilläpäin.
Se on kyllä kurja, kun julkiselle ei saa mennä edes vilkaisemaan ultraan mikä tilanne on. :sad001

Kp 32/28-32, jotain ruskeaa vuotoa. Jostakin syystä kuukautiseni alkavat nykyään lähes aina ruskealla vuodolla, joka muuttuu sitten punaiseksi. Ehdin aina ajatella, että olen kuitenkin raskaana. Onko muilla tällaista?

Huono aamu. Mies on jo lomalla ja nukkuu. Ollut ikävä aamu muutenkin, töissä ja näin. Olen tosi väsynyt. Onneksi pääsen pian ns. lomalle!

Mulla sama homma! Ehtinyt tulla kolmet menkat pillereiden jälkeen ja kahdet viimiset alkanut sillä, että tulee ruskeaa hailuraa päivää paria ennen menkkoja. Ehtiny jo innostua, että nyt on normaalista poikeavaa ja kas ne menkat alkaakin:meh:

Monstera, nään kanssa noissa testeissä jotain! Jännää!

Yritin pikaisesti taas lueskella mitä tänne kuuluu.? Onko kukaan muu parasta aikaa ovulaatiohurmoksessa..?
O-Testi oli plussa tänä aamuna. Jännää, että tiedän kyllä sen ilman testiäkin joka kuukausi tuntemukset on joka kerta voimakkaat.
Piinapäivät odottavat taas.

Minulle tuo rfsu näytti tämmöisen (Ylempi) päivää ennen menkkoja kun tulin raskaaksi ja kaikki päättyi hyvin (2018). Hitaasti vahvistui eikä koskaan tummunut täysin. Tuotakin muokattu että edes näkyi jotain. Niin ja silti laitan koska tämä antanut turhia viivanpaikkoja, nyt tavallaan kävi toisin päin. Alempi viime kierrosta KUN EN ollut raskaana.

Liitteet

• Screenshot_20200606-205712__01__01.jpg
    Screenshot_20200606-205712__01__01.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 208
  • IMG_20200706_174402__01__01.jpg
    IMG_20200706_174402__01__01.jpg
    9.9 KB · Katsottu: 200
Muokattu viimeksi:
Te, jotka tunnette ovulaation: kauanko teillä kestää ensimmäisestä plussatestistä munasolun irtoamiseen? Onko mahdollistakaan, että ovulaatio voisi tapahtua vain 12-13 tuntia positiivisen ovulaatiotestin jälkeen?
Eihän sitä tiedä koska tarkalleen lh-huippu on ollut. Tuskin juuri sinä hetkenä kun tekee testin. Eli ihan hyvin voi olla ovis 12h testin tekemisen jälkeen. Itse tunnen ovilaation terävänä kipuna hommassa kummassa munasarjassa ja se on tapahtunut ekasta plussasta 8-24h välillä.

Yritin pikaisesti taas lueskella mitä tänne kuuluu.? Onko kukaan muu parasta aikaa ovulaatiohurmoksessa..?
O-Testi oli plussa tänä aamuna. Jännää, että tiedän kyllä sen ilman testiäkin joka kuukausi tuntemukset on joka kerta voimakkaat.

Mulla muuttu testin väri huomattavasti tiistaina, ja samanvahvusina pysyny aikalailla, ei oo kirkuvaa tullu joten en tiedä, olon ja nesteiden mukaan olis aika ovuloida, mutta tikusta en enää tiedä :shifty: en tiedä hurmoksesta, alavatsaa juilii taas reippaasti ties kuinka monetta päivää putkeen.

Eikös tuo tiputtelu/ruskea vuoto ennen kuukautisia voi liittyä heikkoon keltarauhaseen? :sour: Mulla on sitä ollut joissakin kierroissa myös.

Mies varasi tänään ajan spermanäytteeseen :grin:grin Pitää olla molempien labrat katsottu, ja miehen sperma ennen ensikäyntiä lapsettomuusklinikalla.

Mä kävin hakee rfsu ovistikut pregcheckin rinnalle ja päätin nyt sit et tikutan ensvkon loppuun ja seuraan. Kävin tossa läpi taas omaa kiertoa, ja voi olla, että se ovis nyt onki sitte ensvkon puolella koska oli käyny näppäilyvirhe laskurissa :oops: hups. No, mut eteenpäin mennää sano mummo lumessa :laughing001 oikeesti, oon nii innoissani ollu koko vauvaprojektin alotuksesta että tiiä mikä päivä enää on :laughing021 oli ovistikku kuitenkin alkuviikosta vahvistunu, että ni :scratch

No mullahan ois periaatteessa kohta ovis käsillä, mutta suurella todennäköisyydellä menee tässä kierrossa hukkaan :/ Mulla on nyt kp 11 ja eilen oli talletus, sit lähdettiin pojan kanssa reissuun. Pääsen kotiin kp17 ja päästään ehkä päiväuniaikaan hommailemaan, mut veikkaan et se on sillon jo myöhäistä, vaikkakin viime kierrossa ovulaatio tapahtui just kp17. Jostain syystä veikkaan kuitenkin tässä kierrossa aikaisempaa ovista. Clue veikkaa kp14 ja kierron pituudeksi 31 päivää. Tässä kierrossa otin käyttöön gelee royalet ja greippimehun.

Edit. Tilasin myös ovistikut tälle kierrolle ennenku hoksasin tän meiän reissun osumisen huonosti, en käytä niitä tässä kierrossa, koska nään mahikset niin olemattomina nyt että säästetään ne ens kiertoon ja pistän kaikki peliin ja sormet ristiin ens kiertoa ajatellen :Heartred

Muokattu viimeksi:
Voikohan rintojen aristamisesta päätellä ovulaation tapahtuneen? Tänään joko dpo 1 tai dpo 2, ja nyt on rinnat kipeytyneet. Liittynee progesteroniin, mutta tapahtuuko sama, vaikka ovulaatio olisi ollut pelkkä yritys vain? On tämä tiedettä :shifty:

Mä olen huomannut muuten Gelee Royaleiden käytön aikana semmoisen jutun, että kosteutta on oikeesti pitkin kiertoa ja ovulaatiolimat super selkeät. Voihan se olla, että siittiöiden on helpompi selvitä, kun kosteutta/Vvt:tä enemmän.

Kaksi kemiallistakin tuli kahden ekan Gelee kierron aikana.
Toki voi olla sattumaakin ja synnytyksestä palautumisen ansiosta, mutta ken tietää. :eek:

Voikohan rintojen aristamisesta päätellä ovulaation tapahtuneen? Tänään joko dpo 1 tai dpo 2, ja nyt on rinnat kipeytyneet. Liittynee progesteroniin, mutta tapahtuuko sama, vaikka ovulaatio olisi ollut pelkkä yritys vain? On tämä tiedettä :shifty:

Mulla oli edellisessä kierrossa tissit kipeät oviksesta liki menkkoihin asti. Tais paria päivää ennen loppua. Oviksen siis tikutin ja dpo0 eteenpäin tissit kipeät :grin nytkin kyllä aristelee, mutta ei samaan malliin kun viimeksi. Toki nyt en oo ovista testaillu niin en sit tiiä onko se nyt sit tapahtunut. Mutta edellisessä kierrossa kävi just noin:happy:

Mulla on ollut useampia ovuloimattomia kiertoja tai heikkoja ovulaatioita eli niin et irtoaa mut on kai huonolaatuinen tai omat hormonit ei toimi oikein, niin niissä ei tissikipua oikeestaan ole edes. Se tissien kipuilu on niissä semmosta jännää, ihan kun ois kipeet jostain tyyliin imusolmukkeista (en osaa selittää :hilarious:) mut kun ovuloin niin se tissikipu on ihan jotain omaa luokkaansa. Viime kierrossa liivitkään ei meinanneet mahtua päälle, koski nukkuessakin ja ilman liivejä yhtä tuskaa :grin eli kyllä mulla ainakin kertoo ovulaation tapahtuneen kun rinnat kipeytyy :)

Mulla on ollut useampia ovuloimattomia kiertoja tai heikkoja ovulaatioita eli niin et irtoaa mut on kai huonolaatuinen tai omat hormonit ei toimi oikein, niin niissä ei tissikipua oikeestaan ole edes. Se tissien kipuilu on niissä semmosta jännää, ihan kun ois kipeet jostain tyyliin imusolmukkeista (en osaa selittää :hilarious:) mut kun ovuloin niin se tissikipu on ihan jotain omaa luokkaansa. Viime kierrossa liivitkään ei meinanneet mahtua päälle, koski nukkuessakin ja ilman liivejä yhtä tuskaa :grin eli kyllä mulla ainakin kertoo ovulaation tapahtuneen kun rinnat kipeytyy :)

Joo just näin! Mun tissit oli kans ihan mahdottoman turvonneet, öisin ja päivisin ei tarvinnut miettiä ilman liivejä oloa kun oli niin käsittämättömän kipeät. Ja urheiluliivit oli se juttu, normeista pääsi liikaa liikkumaan ja se sattui :grin

mulla menee niin araksi, että paitakin vasten ihoa ahdistaa, pari päivää noin ja sit semmosta pientä arkuutta kierron loppuunasti.

Ja mähän oon eläny lähes liivittömänä parisen vuotta jo. Töihin laitan, mutta nekin liivit on semmoset, että on vaa vahvikkeet ettei nännit paista läpi. Muuten en käytäkään, ehkä ravintolassa syödessä. Ärsyttää vaan, kun en oo löytäny vielä oikean kokosia ja en vaan pysty niitä kuristusliivejä käyttämään enää, ei riitä tuki näissä kangasliiveissä :shifty:

Takaisin