Näkyy, näkyy, näkyy
Viivojen vahvistumisia ja toivottavasti huhtikuisiin mennään!
Minulla tullut tuommosta myös toivottavasti siellä kovasti jotakin tapahtuu! Jännät ajat
Ootko tänään malttanut mielesi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyy, näkyy, näkyy
Viivojen vahvistumisia ja toivottavasti huhtikuisiin mennään!
Minulla tullut tuommosta myös toivottavasti siellä kovasti jotakin tapahtuu! Jännät ajat
Ootko tänään malttanut mielesi
Tänään on oikeasti tauko flo ennustaa menkkoja huomiseksi laskee kierron 30 päiväseksi. Tänään siis kp29. Joten jos huomenna testais jos menkkoja ei näy, on kyllä menkka jomotuksia ja koko ajan ajatus että sieltä ne tulee. Ärsyttävä piina! Olis pitänyt testailu aloittaa kun menkat oikeasti myöhässä
On: Metallin/verenmaku suussa, aamulla oksetti piti saada ruokaa heti, rinnat tosi kipeät ja yleinen voimattomuus. Kaikki voi johtua siitäkin kun menkkojen pitäis alkaa tai en tiiä mistä. Menispä viikko joutuin olisin paljon fiksumpi jo..
Mä laskin, että seuraava ovis ja mahdollinen raskaus veisivät Toukokuisiin.
Ite olen syntynyt toukokuussa, joten ois aika jees.
Kp 32/28-32, jotain ruskeaa vuotoa. Jostakin syystä kuukautiseni alkavat nykyään lähes aina ruskealla vuodolla, joka muuttuu sitten punaiseksi. Ehdin aina ajatella, että olen kuitenkin raskaana. Onko muilla tällaista?
Huono aamu. Mies on jo lomalla ja nukkuu. Ollut ikävä aamu muutenkin, töissä ja näin. Olen tosi väsynyt. Onneksi pääsen pian ns. lomalle!
Oispa kiva kyllä! Mullakin todennäköisimmin tulisi toukokuulle, riippuu nyt kierrosta. Mutta jos ovulaatio tulee parin viikon sisällä, niin menisi aivan huhtikuun loppuun.
Tekisi mieli yrittää, mutta se olisi jo ennen kontolliverikoetta. Enkä usko että tärppää nyt ekasta. En sitten millään. Saa nähdä tuleeko taas joku 40 päivän kierto.. Epäilen jo onko tyhjennys onnistunut, kun eilen tuli hommaillessa vielä paljon vuotoa ja iso hyytymä. Nyt siis kp 6. Eikä voi edes yksityiselle mennä ultraan, kun ei ole aikoja.. Ja kunnallisella käskevät vain odottamaan. No tää nyt voikin pitkittyä
Kp 32/28-32, jotain ruskeaa vuotoa. Jostakin syystä kuukautiseni alkavat nykyään lähes aina ruskealla vuodolla, joka muuttuu sitten punaiseksi. Ehdin aina ajatella, että olen kuitenkin raskaana. Onko muilla tällaista?
Huono aamu. Mies on jo lomalla ja nukkuu. Ollut ikävä aamu muutenkin, töissä ja näin. Olen tosi väsynyt. Onneksi pääsen pian ns. lomalle!
Eihän sitä tiedä koska tarkalleen lh-huippu on ollut. Tuskin juuri sinä hetkenä kun tekee testin. Eli ihan hyvin voi olla ovis 12h testin tekemisen jälkeen. Itse tunnen ovilaation terävänä kipuna hommassa kummassa munasarjassa ja se on tapahtunut ekasta plussasta 8-24h välillä.Te, jotka tunnette ovulaation: kauanko teillä kestää ensimmäisestä plussatestistä munasolun irtoamiseen? Onko mahdollistakaan, että ovulaatio voisi tapahtua vain 12-13 tuntia positiivisen ovulaatiotestin jälkeen?
Yritin pikaisesti taas lueskella mitä tänne kuuluu.? Onko kukaan muu parasta aikaa ovulaatiohurmoksessa..?
O-Testi oli plussa tänä aamuna. Jännää, että tiedän kyllä sen ilman testiäkin joka kuukausi tuntemukset on joka kerta voimakkaat.
Piinapäivät odottavat taas.
Yritin pikaisesti taas lueskella mitä tänne kuuluu.? Onko kukaan muu parasta aikaa ovulaatiohurmoksessa..?
O-Testi oli plussa tänä aamuna. Jännää, että tiedän kyllä sen ilman testiäkin joka kuukausi tuntemukset on joka kerta voimakkaat.
Piinapäivät odottavat taas.
Voikohan rintojen aristamisesta päätellä ovulaation tapahtuneen? Tänään joko dpo 1 tai dpo 2, ja nyt on rinnat kipeytyneet. Liittynee progesteroniin, mutta tapahtuuko sama, vaikka ovulaatio olisi ollut pelkkä yritys vain? On tämä tiedettä
Voikohan rintojen aristamisesta päätellä ovulaation tapahtuneen? Tänään joko dpo 1 tai dpo 2, ja nyt on rinnat kipeytyneet. Liittynee progesteroniin, mutta tapahtuuko sama, vaikka ovulaatio olisi ollut pelkkä yritys vain? On tämä tiedettä
Mulla on ollut useampia ovuloimattomia kiertoja tai heikkoja ovulaatioita eli niin et irtoaa mut on kai huonolaatuinen tai omat hormonit ei toimi oikein, niin niissä ei tissikipua oikeestaan ole edes. Se tissien kipuilu on niissä semmosta jännää, ihan kun ois kipeet jostain tyyliin imusolmukkeista (en osaa selittää ) mut kun ovuloin niin se tissikipu on ihan jotain omaa luokkaansa. Viime kierrossa liivitkään ei meinanneet mahtua päälle, koski nukkuessakin ja ilman liivejä yhtä tuskaa eli kyllä mulla ainakin kertoo ovulaation tapahtuneen kun rinnat kipeytyy :)