Raskaaksi 2020

Täällä dpo6 ja parina edellisenä päivänä ollu sellasia sukkapuikkokipuja, tuikkimista. Ja painetta. Tänään mustikkametsässä ei pystyny enää kyykkimään ku vatsaan tuli niin kova paine. Myös väsyttää paljon.

Mulla oli ensimmäinen raskausoire tuo voimakas väsymys, alkoi jo dpo 7-8! Toivotaan, että sinulla on kyse samasta!:love7

Täällä ovis lähestyy, en testaile tässä kierrossa sitä vielä, mutta nettilaskurin mukaan tämä viikko on hedelmällisin ja ovis olis huomena. Tänää heilutellaan peittoa ja viimeksi heiluteltiin maanantaina. Ainakin joka toinen päivä yritetään. Meillä oli muutto lauantaina joka vie hieman voimia molemmilta mutta katsotaan ja jännätään tärppääkö tässä kierrossa. :smiley-angelic001

Ilmoittaudun uutena mukaan!
Pillerit jätetty pois jo keväällä 2019, mutta varsinainen yritys alkoi vasta nyt. Ikää on mittarissa kohta 39 vuotta. Olin mielestäni just 29, en tiedä mihin nämä vuodet ovat tässä menneet.

Haasteensa tuo laajat imeytymishäiriöt. Perussairauteni taitaa tehdä samalla riskiraskauden. Keskustelin gynen kanssa viikko sitten, hän laittoi lähetteen verikokeisiin. Niiden jälkeen tekee päätöksen minne polille lähettää erikoissairaanhoitoon.

Kävin ostamassa ovulaatiotestin gynen jälkeen ja ajattelin tehdä sen ”sitten joskus”. Tein sen kuitenkin lauantaina ja kaksi vahvaa viivaa siinä oli. Nyt eletään jänniä aikoja.

Ilmoittaudun uutena mukaan!
Pillerit jätetty pois jo keväällä 2019, mutta varsinainen yritys alkoi vasta nyt. Ikää on mittarissa kohta 39 vuotta. Olin mielestäni just 29, en tiedä mihin nämä vuodet ovat tässä menneet.

Haasteensa tuo laajat imeytymishäiriöt. Perussairauteni taitaa tehdä samalla riskiraskauden. Keskustelin gynen kanssa viikko sitten, hän laittoi lähetteen verikokeisiin. Niiden jälkeen tekee päätöksen minne polille lähettää erikoissairaanhoitoon.

Kävin ostamassa ovulaatiotestin gynen jälkeen ja ajattelin tehdä sen ”sitten joskus”. Tein sen kuitenkin lauantaina ja kaksi vahvaa viivaa siinä oli. Nyt eletään jänniä aikoja.

Oi, todellakin jänniä. Toivottavasti tärppäsi

Täällä dpo6 ja parina edellisenä päivänä ollu sellasia sukkapuikkokipuja, tuikkimista. Ja painetta. Tänään mustikkametsässä ei pystyny enää kyykkimään ku vatsaan tuli niin kova paine. Myös väsyttää paljon.

Me mennäänkin näköjäs aika samoissa, voidaan yhdessä sitten tikutella:grin

Jos nyt ihme tapahtuisi ja jälkeen kerran raskaudun ekasta kierrosta, niin katsoin et huhtikuun lopulle menisi LA. Eli siellä minäkin sitten olisin.
Mun edesmenneen Äitini syntymäpäivä oli 1.5 niin olis aika ihana saada vauva samana päivänä :Heartred

Minulla oviksen jälkeen alkoi tosiaan pieni viiltely/jomottelu alavatsalla, siitä seurasi se kupla/pallo-tunne mikä siellä oli ja rinnat tai nännit tuli heti kipeiksi ja ovat sitä vieläkin. Tuli väsymys, palelu, maha oli löysällä.. myös pientä pahoinvointia autossa. Dpo5-6 oli kurkku kipeä ja flunssainen olo ja luulin että kipeäksi tulin. Pieniä ällötyksiä pitkin matkaa ja dpo9 oli kovimmat alavatsakivut, ja itseasiassa kivut ovat ollee ja kaikki nippailut pahimmillaan iltaisin. Dpo10 tienoilla alkoi jäätävä hikoilu varsinkin yöllä ja pissatus. Myös aivastelua pitkin matkaa. Sitten dpo10-13 jatkuva nälkä, tulee ällöttävä olo jos en syö ja voisin syödä vaikka ja kuinka usein ja koko ajan onkin nälkä.. :rolleyes: koko ajan kyllä ollut olo että ei ole normaalia tuikkimista mitä ollut, erityisesti vasemmalla muniksen kohdalla. Syönnistä sen verran, olen aina sokerihiiri ollut ja nyt en ole varmaan viikkoon mitään herkkuja syönyt, tekee vain oikeaa ruokaa mieli ja suolaista. Tässä pikku tietoähky minun oireista :grin toivottavasti ne menkat jää pois ja oikeasti olen raskaana:love7

Edit. Yllä mainitut kaikki voi liittyä raskausoireisiin tai sitten ei, mutta listasin semmosia "merkittäviä" mitä huomasin itse.

Muokattu viimeksi:
Meillä jos plussaa huhtikuiseksi, niin hellu sano että sitte ois kaikki hänen suvun lapset syntyny alkuvuodesta.. "muutamat" synttärit aina reissattavina. Minun suku on niin pieni, tottunu omalla porukalla olemaan niin kauan, että ahdistun kaikista sukujuhlista ja kekkereistä, vaikka muuten oonkin enemmän ekstrovertti tyyppi ja papupata:scratch Mulla pukkaa aina migreenikohtauksen automatkalla kun ollasn johonkin menossa. Olen kyllä hellulta saanut siunauksen, ettei ole pakko lähteä. Tykkään ihmisistä, heissä ei ole mitään vikaa, en vaan tiedä mikä niissä kekkereissä mättää :disgust

Flon mukaan mulla dpo8 ja siis tosi paljon samaa! Varsinkin tuo väsymys pari päivää sitten. Lähdetään huomenna illalla reissuun, tekis mieli testata huomenna aamulla ”varalta”. Näiden pitkien ja epäsäännöllisten kiertojen miinuspuoli on kyllä kun ei varmaa ovulaatiopäivää tai menkkojen aloituspäivää voi tietää. Enkä tikutellutkaan. Ovis oireita oli jonkin aikaa, mutta eipä niistäkään tarkkaa päivää voi määrittää. Eipä sitä ovista välttämättä ees ole ollut :banghead:.

• Tykkään
Reaktiot: Jem
tehäämpä taas tikusta asiaa. Eka kuva nyt (mittasin kahesti koska ekasta en ollu varma olinko liia hias vai nopea, tuli joku aivohäiriö ku ajatukset seilas :hilarious:) ja alempana se eilinen kello 18. Tänään viiva oli tosi ohut, mutta aavistuksen ehkä tummempi ku eilinen :think005 ja mä en tajua miks noi tulee noin huonolaatuisena, puhelimessa ne on hyvinki tarkkoja.edit. ja pikkukuvassahan noi tarkistusviivat näyttää kirkuvan itessää, mutta johtuu noista pistekohdista. Oisin hakenu digin kaupasta mutta ei vissii irtona myydä :shifty:

Liitteet

• IMG_20200722_184151.jpg
    IMG_20200722_184151.jpg
    27.8 KB · Katsottu: 141
  • IMG_20200721_182410.jpg
    IMG_20200721_182410.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 135
tehäämpä taas tikusta asiaa. Eka kuva nyt (mittasin kahesti koska ekasta en ollu varma olinko liia hias vai nopea, tuli joku aivohäiriö ku ajatukset seilas :hilarious:) ja alempana se eilinen kello 18. Tänään viiva oli tosi ohut, mutta aavistuksen ehkä tummempi ku eilinen :think005 ja mä en tajua miks noi tulee noin huonolaatuisena, puhelimessa ne on hyvinki tarkkoja.edit. ja pikkukuvassahan noi tarkistusviivat näyttää kirkuvan itessää, mutta johtuu noista pistekohdista. Oisin hakenu digin kaupasta mutta ei vissii irtona myydä :shifty:

Apteekissa ainakin myydään cb digejä tasa vahvusilta näin kuvan perusteella näyttäisi

Apteekissa ainakin myydään cb digejä tasa vahvusilta näin kuvan perusteella näyttäisi

Niitä 10kpl on, maksaa melkein viiskymppiä :confused: just tilasin verkosta yli puolet halvemmalla cb digiovistestejä, niin en raski toista satsia ylihintaa ostaa :laughing002 täytyy huomenna tikutella taas, näkee muuttuuko mihinkää tuosta, eilisen ja toissapäiväsen kans oli iso ero, mut eilinen ja tänää ei juurikaan. Tänään on ollu oireinen päivä, hikoiluttaa jomottaa ja yököttää, saattaa johtua kierukan poistostaki mutta huono olo oli ennen sitä jo :scratch plus rinnatki on arat, en muista millon ois näin oireileva ollu viimeks. mun tuurilla joku kakkatauti iskeny :drunken_smilie

Hui, uutena olen täällä mukana jännittämässä raskauden mahdollisuutta.

Minulla on v. 2016 syntynyt tyttö ja toista lasta kuumeillaan. Yritys aloitettu tällä viikolla, kun pitäisi laskennallisesti olla ovis tänään :)

Jännittää miten käy, ensimmäinen raskaus päättyi aikoinaan keskenmenoon ja siitä neljän kuukauden jälkeen aloin odottamaan typyä. Mielenkiinnolla ja positiivisin mielin seurailen muidenkin yrityksiä! Yhdessä jännittäminen lienee mukavampaa kuin yksin panikoiminen.. :smiley-angelic006

Mulla on ollu kahtena päivänä sellainen etova olo. Kaikki ällöttää ja pitkin päivää ei oo oikeen mitään voinut syödä, kun alkaa oksettaa. Oon ollu liiankin sokerihiiri lähipäivinä, mut nyt sellanen totaalinen stop kaikkeen. Aamupalaksi paistoin munia ja ne odotti hellan päällä varmaan tunnin että uskalsin ees maistaa. Oon melkein varma, että tää on joku tauti tyyliin vaan, mutta haaveilen. Puhelinsovellus odottaa menkkoja lauantaiksi, mutta itse oisin odottanut kahden päivän sisään. Saas nähdä.

Hienot viivat, Jem!!

Alloha tais puhua villeistä unista... Täällä kans yks uneskelija.. Joko tummuva ovisviiva tai synnytyksen jälkeen käynnistyvä kierto on saanut unet ja koko elämän sekaisin. Koko ajan pa€&)ttaa.. Mies toki on innoissaan!

Ulpu, tervetuloa! Miten ne vuodet vieriikin niin nopeesti?!?! Nimim. Oonks mä ens kuussa 38?!?Tärppionnea!

Niitä 10kpl on, maksaa melkein viiskymppiä :confused: just tilasin verkosta yli puolet halvemmalla cb digiovistestejä, niin en raski toista satsia ylihintaa ostaa :laughing002 täytyy huomenna tikutella taas, näkee muuttuuko mihinkää tuosta, eilisen ja toissapäiväsen kans oli iso ero, mut eilinen ja tänää ei juurikaan. Tänään on ollu oireinen päivä, hikoiluttaa jomottaa ja yököttää, saattaa johtua kierukan poistostaki mutta huono olo oli ennen sitä jo :scratch plus rinnatki on arat, en muista millon ois näin oireileva ollu viimeks. mun tuurilla joku kakkatauti iskeny :drunken_smilie

Juu en kyllä itsekkään apteekista ostaisi kun netistä sen saa paljon halvemmalla

Hienot viivat, Jem!!

Alloha tais puhua villeistä unista... Täällä kans yks uneskelija.. Joko tummuva ovisviiva tai synnytyksen jälkeen käynnistyvä kierto on saanut unet ja koko elämän sekaisin. Koko ajan pa€&)ttaa.. Mies toki on innoissaan!

Mä olisin mieluummin näkemättä unia. Viikon sisään kahesti nähny unta, että hellu löytäny uuden rakkaan ja mun on pitäny lirkutella se takaisin omaan suhteeseen :wtf meillä ei oo luottamuspulaa ei mitää, päinvastoin, kaikki on paremmin ku hyvin, niin miks ihmeessä ihminen näkee tällasia? :BangHead aamulla ollu olo et hetkonen, onko totta vai ei, eli tosi todentuntuisia unia.

Hei, milloin teidän mielestä voi puhua kärsivänsä lapsettomuudesta? Yrittämistä takana tarpeeksi kauan, joku sairaus tms jonka vuoksi mahdollisuudet pienet, monta keskenmenoa? Minulla on muutamaan otteeseen särähtänyt korvaan, kun olen kuullut käytettävän termiä lapsettomuus ehkä kahden kuukauden yrittämisen jälkeen ja haluaisin vain kuulla muiden mielipiteitä asiaan :)

Takaisin