Raskaaksi 2020

Täällä mennään jo kp 32/27-32, on ollu kyllä niin piinalliset päivät ettei ole tosi.

Nyt ramppaan vessassa jatkuvasti kattomassa alkaako menkat. Eilen tuli ihan vähän verta ja olin varma, että yöllä ne alkaa mutta ei alkanut.

Ei meinaa ajattelemisesta ja työn teosta tulla yhtään mitään. Toisaalta haluaisin toivoa, että oisiko voinut tärpätä, mutta toisaalta en halua antaa ajatukselle valtaa ettei tule pettymystä.

Huomenna on kyllä testin paikka, jos ei menkat ala:whacky011

Jos ensi maanantaina :bored: olis Dpo8.. Kuitenkin oon jo sunnuntaina uittamassa tikkua:hilarious:

Vitsi oot kyl kärsivällinen, oisin jo uhrannut digin:grin

Uittele vaan, me kyllä katsellaan viivoja:grin ootko varannut jo kaapit täyteen testejä?

Minä aattelen että jos digillä testaisin ja sieltä tulis raskaana 1-2 viikkoa, niin siltikihän se voi olla kemiallinen ja päättyä pe menkkoihino_O aattelen että liian aikasin hätiköin testien kans.. että vasta kun menkat oikeasti jää pois. Oon toki ulalla näistä, kun en perehty niin oon :grin

Uittele vaan, me kyllä katsellaan viivoja:grin ootko varannut jo kaapit täyteen testejä?

Minä aattelen että jos digillä testaisin ja sieltä tulis raskaana 1-2 viikkoa, niin siltikihän se voi olla kemiallinen ja päättyä pe menkkoihino_O aattelen että liian aikasin hätiköin testien kans.. että vasta kun menkat oikeasti jää pois. Oon toki ulalla näistä, kun en perehty niin oon :grin

Aikalailla sellanen varustus kaapissa eri merkkisiä testejä jos haamu tulee niin voi toista koklata :hilarious: onneksi mies ei näistä tietoinen

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Heippa!
Täällä myös kova yritys päällä. Viime kierrosta olin tuntevinani kiinnitys kivut ja kuukautiset olivatkin 5 päivää myöhässä kunnes alkoi järkyttävä vatsakipu/kramppailu (tosin enemmänkin ylävatsalla) ja seuraavana päivä alkoi tiputtelu ja parin päivän päästä kunnon vuoto. Taisi omat häät vaikuttaa asiaan, kun kaveri ei pysynytkään matkassa.
Nyt menossa uusi yritys, ovulaatio tällä kertaa bongattu testillä viime keskiviikkona. Jos tällä kertaa onnistaisi :angelic:

Ensimmäistä yritetään kolmatta kertaa, kp 20/28.

Halusin kommentoida tota oviksen aikana haamua, mä oon saanut viivan jonka olisi kuka tahansa lukenut oikeasti haamuks ja oviksen aikana. Hcg kohoaa kai myös ovulaation aikaan ja joillakin ihan testiin näkyvä.

Toinen juttu on toi et lopeta stressaaminen, siis wtf oikeesti??! Siis mä tiedän että tämä joka mahassa on, on ihme koska mä en käyttänyt progetukea lainkaan vaan olin ihan et noniin meen gynelle ja siellä selkiää et miksi kierto venyy ja venyy ja haamui jne ja ne himmatun hymyt joka ikisessä digis lopulta teki mihin aikaan tahansa. Käytin koko paketin loppuun ku löysin yhden missä oli viisi tikkua. Noh, mulla on todettu tää progen tuotannon vaje ja muutenkin höyryän estrogeenia jotenkin liikaa ja epäsäännöllisesti ja sehän on hyvin tärkeä hormoni vauvalle. Ja prolaktiini oli liian koholla viimeksi. Eli näillä ei olisi pitänyt edes raskaaksi tulla, nyt tämä ihme tekee jo huonoa oloa ja kyllä muuten stressasin. Pelkäsin että se on kemiallinen tms ja itku pääsi kun olikin ihan oikea raskaus. No, tässä mä sitten jo mietin että pitää ottaa proget, no ei. Eli ei mun stressaaminen kyllä voinut mitenkään edesauttaa asiaa mutta uskon että yhteensopivuus löytyi koska hän on ainut mies kenen kanssa mulla ei esim jatkuva hiiva ole tai muu epätasapaino. En tiedä liittyykö asiaan mitenkään mutta kyl tää pieni o kovalla stressillä tullut koska en tiennyt milloin ovis jne.. että ne kaverit jotka noin sanoo voi tulla niiden kenkiin joille on sanottu että et tule ikinä saamaan lasta ilman hoitoja ja nyt tekisi mieli soittaa lääkärille ja sanoa että hei, mä oon raskaana ilman niitä pirun hoitoja

Mulla lipsahti eilen ihan viihteen puolelle, ja nyt on pää kipeänä :grin

Ja tietysti tänään sitten pamahti kirkuva ovisplussa testiin. Mitenköhän tuollainen kunnon kertakänni vaikuttaa ovulaatioon, voiko se estää ovulaation tai hedelmöittymisen? :nailbiting:

Ja tietysti tänään sitten pamahti kirkuva ovisplussa testiin. Mitenköhän tuollainen kunnon kertakänni vaikuttaa ovulaatioon, voiko se estää ovulaation tai hedelmöittymisen? :nailbiting:
Ei pitäisi. Itse join punkkua joka päivä oviksesta eteenpäin kunnes haamu pärähti. Ihan joka päivä ruuan kanssa ja ei oo vaikutusta.. ei tietenkään kukaan lisääntyisi koska eihän voi elää täysin absoluuttisen varmasti ajatellen mahdollista hedelmöitystä et jei onnea o+ ja eiku vauvantekohommiin ;)

Enpä usko. Tuleehan niitä yhden yön jutuistakin välillä vaaveja:happy:

Mielipiteitä? onko nää yhtä tummia nyt? :nailbiting: eilen ja tänään aamulla tikuttelin niin nega, oli vaa hailura testiviiva, mutta nyt oli vahvistunu ja tota pistettä tarkistusviivassa lukuunottamatta ne näyttää luonnossa kyllä samalta. Eka kuva aamu, toka kuva nyt.

Liitteet

• IMG_20200721_111030.jpg
    IMG_20200721_111030.jpg
    22.7 KB · Katsottu: 133
  • IMG_20200721_182410.jpg
    IMG_20200721_182410.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 144
Mielipiteitä? onko nää yhtä tummia nyt? :nailbiting: eilen ja tänään aamulla tikuttelin niin nega, oli vaa hailura testiviiva, mutta nyt oli vahvistunu ja tota pistettä tarkistusviivassa lukuunottamatta ne näyttää luonnossa kyllä samalta. Eka kuva aamu, toka kuva nyt.

Ei ole vielä positiivinen mun mielestä. Ehkä huomenna?
Tallettelusta ei tietenkään mitään haittaa ole :wink

Edit. Katoin viel uusiks ja on kyl siinä ja siinä. Mulla on kyl ollu myös tasapaksut viivat, kun on ollu plussa :confused005

Muokattu viimeksi:
Ei ole vielä positiivinen mun mielestä. Ehkä huomenna?
Tallettelusta ei tietenkään mitään haittaa ole :wink

Edit. Katoin viel uusiks ja on kyl siinä ja siinä. Mulla on kyl ollu myös tasapaksut viivat, kun on ollu plussa :confused005

joo hiinä ja hiinä se minustakin olis, olin positiivisesti yllättyny kun oli vahvistunu näin nopsaa, loppuviikolle taisin ovista laskea. Mä oon nii keltanokka tikuttelussa vielä, et mun silmät kattoo iha eri tavalla varmaan näitä :hilarious: miehellä työputki päällä ja yks vapaa raukalla oli ja joutuu vielä kotona "töihin" :hilarious:

Nyt näyttää vuoto jo loppuneen, tai ainakaan ei mitään ole housuun asti enää tullut :hilarious:
Itse päätin kun en ovista tikuttele, et eka testipäiväni on 17.8. Ja tietty vaan jos menkat ei ole sit alkaneet jo. Silloin kp33.

Nyt näyttää vuoto jo loppuneen, tai ainakaan ei mitään ole housuun asti enää tullut :hilarious:
Itse päätin kun en ovista tikuttele, et eka testipäiväni on 17.8. Ja tietty vaan jos menkat ei ole sit alkaneet jo. Silloin kp33.

Mä oon ootellu et vuotais jotain, mut ei, ei tipan tippaa. Lääkäriki kysy onko sidettä vai tarvinko heiltä kun voi kohta alkaa vuotaa, njoo mutta ei oo näkyny. Tosin, viimeaikoina on muutenki tuhrutellu et onko sit mitää tyhjättävääkään :scratch mun agenda tässä tikuttelussa on kattoa olinko oikeassa omasta kierrosta ja opetella tikuttelemaan :think005:laughing002

Sanoisin että huomenna toinen viiva tummempi kuin nyt eli ovis on nurkan takana:smiley-bounce013

Sanoisin että huomenna toinen viiva tummempi kuin nyt eli ovis on nurkan takana:smiley-bounce013

perjantaille ennusti laskuri, eli aika yks yhteen sit menis, jännätään :smiley-bounce012 en tiedä pitäskö miehelle antaa välipäivä ja huomenna ehdotella kun kuitenkin tosta tummumisesta on sitte se vrk kaks varsinaiseen oviksee :smiley-angelic006 hän tekee seisomatyötä ja pitkiä ylityöpäiviä, tuli melko epätoivoinen nauru kun ilmotin tikun tuloksesta :laughing001

perjantaille ennusti laskuri, eli aika yks yhteen sit menis, jännätään :smiley-bounce012 en tiedä pitäskö miehelle antaa välipäivä ja huomenna ehdotella kun kuitenkin tosta tummumisesta on sitte se vrk kaks varsinaiseen oviksee :smiley-angelic006 hän tekee seisomatyötä ja pitkiä ylityöpäiviä, tuli melko epätoivoinen nauru kun ilmotin tikun tuloksesta :laughing001

Miehen jalasta kii ja makkariin:hilarious:

Mä tein nyt päätöksen, etten tässä kierrossa ovista tikuta. Aiemmin sitä jo mietin, mutta nyt kun aloitin geleet, aloin miettiä pitäisikö sen vaikutusta oviksen ajankohtaan tarkkailla tikuttamalla, mutta en mä kuitenkaan. Koitan ottaa ees sen suhteen nyt rennommin, hirvee ahdistus ja masennusolo, ja melkein tekis mieli jo heittää hanskat tiskiin. Päätettiin että nyt mennään koko kierto joka toinen päivä taktiikalla, oli se ovis millon tahansa. Kaikki muu tässä on ehkä jo kokeiltu.

En tiiä, mistä tää näin negatiivinen mieli taas tuli. Ärsyttää sekin että ärsyttää...

Mä taas olen rauhallisempi jos tikutan oviksen, koska muuten kyttään oireita pidempään ja stressaan menkkojen alkamista. Kun
tikutan oviksen, niin tiedän tarkkaan koska menkkojen pitäisi alkaa. Luteraalivaihe mulla on aina 14 vrk, mutta ovis on ollut tässä keväällä vaihtelevasti kp 12-19. Tuossa on jo viikon ero ja aikamoinen stressi ja liian aikainen testaaminenkin (ja ehkä masentava väärä negatiivinen) olisi, jos ei tietäisi oviksen vaan tulleen myöhemmin. Mutta itse varmaan tietää mikä sopii parhaiten omaan stressin helpottamiseen.

Mä en koskaan oo tikuttanut ovista, suurin piirtein osaan laskea milloin se on, huomaan myös limoista ja haluista. Jos tikuttaisin, ressaisin sitä ihan hirveästi ja mies saisi suorituspaineita. Joten mulle parempi näin, että hommaillaan kun siltä tuntuu, usein oviksen aikoihin kuitenkin useamman kerran peitto heiluu:hug003 mulle tuli kans tänään geleet postissa, jospa niistä olisi jotain positiivista pöhinää :rolleyes::wink

Kauanko teillä kesti saada sperma testin tulokset? Meillä mies kävi kaksi viikkoa sitten viemässä näytteen ja hänelle sanottiin että lomat sotkee ja voi olla että tulokset tulee vasta elokuussa :woot: onko ihan normaalia? Hyvä että teillä se puoli kunnossa ja ei tarvitse sitä miettiä :happy:

Anteeksi, että jouduit odottamaan tätäkin vastausta pitkään! Me saimme spermatestin tulokset muistaakseni parin viikon päästä testistä. Heinäkuussa on varmaankin normaalia, että tuloksia joutuu odottelemaan. Ikävää varmasti odotella, tsemppiä! Toivottavasti saatte ne pian!

Kierron päivä 30, iik! Kierron pituus vaihdellut 28 ja 33 päivän välillä. Valkovuoto haisee vähän pistävältä, mutta en osaa sanoa, mistä se kertoo.

Takaisin