Raskaaksi 2020

Noni, tästä se ny lähtee virallisesti:happy093 kierukka on pois, oli vissii nii limanen paikka että lääkäriki huudahti oho sehä tuli liukkaasti! Nyt sitte seurataan, tikutellaan ja jännätään. :smiley-angelic003 tärppiä en ekasta uskalla mennä jännäämään, mutta kroppa huutaa ovisoireita että ei voi olla miettimättä:smiley-angelic006 ei mulla muuta asiaa oikeen ollu, halusin vain jakaa iloni :Heartred

Jem, tosi hieno viiva! En oo ikinä saanu noin selvää kemiallisen yhteydessä. Eiköhän kaikki ole hyvin! :Heartred

Onko kukaan koskaan saanut haamuja oviksen yhteydessä? Kaveri epäilee, että hänelle olisi näin käynyt, n. Pari viikkoo sitten tuli selviä haamuja testeihin, epäili jo kemiallista. Nyt ei oo menkat hällä vielä alkaneet ja teki testin niin taas selvä haamu testissä. Hänen kierto on siis tosi sekaisin ja kierrot voi olla mitä vaan 25-90pvn välillä.

• Tykkään
Reaktiot: Jem
Taisin taas vain hätäillä ja tein samaan aikaan testin mitä eilen ja viiva oli tuommonen. Kemiallinen pelottaa edelleen, mutta sillekkös ei mitään voi.. ja niin minähän en aikonut testata :grin en usko itsekään omiin kirjoituksiin enää..

Onhan tämä lapsen saaminen yhtä stressaamista..ensiksi pohtii uskaltaako yrittää, kun yrittää pelkää että eikö tärppää, oviksen tikuttelua ja miettimistä että talleteltiinko tarpeeksi. Sitten vasta piinailu alkaa,kaikki oireet on raskauteen liittyviä, tiiraillaan haamuja ja joko petytään tai yllätytään. Sitten stressataan uutta kiertoa tai raskautta, eteneekö hyvin jne jne elämä yhtä stressaamista:grin huuh.

Lopetan ketjun spämmäyksen. Kirjoitan kun oikeasti on asiaa:rolleyes:

Hieno viiva jo!

Spämmi vaan vaikka ei olis asiaa, niin mäkin teen. :hilarious:

Jem, tosi hieno viiva! En oo ikinä saanu noin selvää kemiallisen yhteydessä. Eiköhän kaikki ole hyvin! :Heartred

Onko kukaan koskaan saanut haamuja oviksen yhteydessä? Kaveri epäilee, että hänelle olisi näin käynyt, n. Pari viikkoo sitten tuli selviä haamuja testeihin, epäili jo kemiallista. Nyt ei oo menkat hällä vielä alkaneet ja teki testin niin taas selvä haamu testissä. Hänen kierto on siis tosi sekaisin ja kierrot voi olla mitä vaan 25-90pvn välillä.

Olen saanut R-testiin haamuja oviksen aikaan niinkuin moni muukin täällä, eli on mahdollista vaikka väitetään ettei olisi. :wink

Kiitos:Heartpink itselläni ei ikinä kemiallista ole ollut ja en näin aikasin ole testannut, niin saa vaan epäilemään. Mutta helpotti taas vähän.
Minä sain myös edellisessä kierrossa rtestiin haamun oviksen aikaan.

Hieno viiva jo!

Spämmi vaan vaikka ei olis asiaa, niin mäkin teen. :hilarious:

Minua ihan hävettää, kun koko ajan jotakin tänne postaan. Ajatukset pyörii vaan niin oman navan ympärillä ja kun ei usko vielä että voiko tämä raskaudeksi muuttuao_O
Mutta hyvä kun muutki spämmii:grin

Edit: Ennemmin tänne purkaudun entä kuin miestä ahistelen töihin, iltasin oon raskaana ja aamusin en enää olekaan. Hän ei pysy itsekään perässä ollakko vaiko ei.. joten tänne saman henkisten luo helpompi avautua:smiley-bounce012

Olen saanut R-testiin haamuja oviksen aikaan niinkuin moni muukin täällä, eli on mahdollista vaikka väitetään ettei olisi. :wink

Mähän just oliko viikonloppuna laitoin kuvaa haamusta rtestissä. Itsellä ainakin Rtesti reagoi ovikseenkin, vaikka ei pitäisi olla mahdollista. Voisin kuvan ettiä siitä jos löytyis tähän

Liitteet

• IMG_20200719_220249.jpg
    IMG_20200719_220249.jpg
    25.7 KB · Katsottu: 141
Minua ihan hävettää, kun koko ajan jotakin tänne postaan. Ajatukset pyörii vaan niin oman navan ympärillä ja kun ei usko vielä että voiko tämä raskaudeksi muuttuao_O
Mutta hyvä kun muutki spämmii:grin

Edit: Ennemmin tänne purkaudun entä kuin miestä ahistelen töihin, iltasin oon raskaana ja aamusin en enää olekaan. Hän ei pysy itsekään perässä ollakko vaiko ei.. joten tänne saman henkisten luo helpompi avautua:smiley-bounce012

Kuule pian alan mäkin spämmää kun lähempää kuukautisia tullaan:grin kiva vain kun joku höpöttää. Hienosti sun viiva on jo vahvistunut

Mähän just oliko viikonloppuna laitoin kuvaa haamusta rtestissä. Itsellä ainakin Rtesti reagoi ovikseenkin, vaikka ei pitäisi olla mahdollista. Voisin kuvan ettiä siitä jos löytyis tähän
Oho tää olikin mulla mennyt ohi! Kummallista kyllä. Ei voi mihinkään luottaa :hilarious:

Mulla ei oo täällä tapahtunut mitään, että mulla ei oikein mitään päivitettävääkään oo ollut :bag:
Sain kyllä uuden reseptin toisiin lääkkeisiin, jota meinasin kokeilla huomisesta alkaen, jos niitä nyt vielä on saatavilla.. Jouduttiin tilaamaan jostain apteekkiin niitä ja eikä siltikään oltu varmoja, että saako niitä.
Meinasin huomenna yrittää vielä kokeilla tota aiempaa valmistetta, kun turvotukset hävis tosi nopeasti tällä voimakkaammalla lääkkeellä, mut mieliala on taas tää: mikään ei vois kiinnostaa vähempää. Siis ei mikään. Huh. Että jopa mietin hetken, et jos niitä toisia lääkkeitä ei saa, niin olikohan tää taas hetkeksi tässä.:banghead:

Millon ne sun menkat pitäis nyt alkaa? Oot monesti varmasti sanonut mutta ei voi muistaa:grin:cool:
Mites sun mies? Onko innoissaan:happy:

Perjantaina pitäs alkaa, tietty kierto ollut kaikkea 29-34 välillä, mutta 99% mun kierto on aina 29. Ehkä uskon vasta jos ei viikon päästä näy menkkoja o_O tai en tiedä uskonko sillonkaan. Mies ei usko ennen kun leffaviivat ja menkat jää pois:rolleyes: ei usko että ois noin nopeaa tärpännyt.. mutta oli onnellinen ajatuksesta, että ehkä siellä joku kasvaa. Itsekään en tiedä mitä pitäis ajatella, en tiiä oonko raskaana vaiko en, jotenkin kemiallinen kukkuu mielessä ja fiilis että testasinko vaan liian aikasin nyt siis kp27. Oireet ei kyllä ole kadonneet mihinkään, mutta en uskalla silti vielä iloita, ristiriitaista.

Miten sinun oireet? Nipisteleekö jo? :woot:

Miehet on aina tollasia:hilarious: ne ei viivoista usko. Mies usko sillon vasta kun Digin pämäytin käteen.
Millon teet Digin.... :angelic: äläkä sano että viikon päästä:wink

Dpo2 tänään ja ei oikeen mtn. Lämmöt juu koholla niin ku yleensä o+ jälkeen, selässä enemmänkin jtn tuntemuksia, mutta tiedä siitä. Jotenkin rinnat tuntuu kiinteä miltä mutta jaa a :grin

Just noin :grin, hyvä jos uskoo synnärillä että kyllä siellä mahassa vauvaa on kasvateltu. Yks digi kuumottelee kaapissa, mutta en tod sitä vielä uhraa. Sitten JOS menkat jää pois niin sitten :rolleyes:

Minun eka tuntemus oli rinnoissa, sitten tuli väsy ja autossa yritin silmiä pitää kiinni niin tuli huono-olo, tiiä sitten mistä johtuvaa. Mutta toivekkaana ollaan :smiley-angelic001 millon eka testi?

Just noin :grin, hyvä jos uskoo synnärillä että kyllä siellä mahassa vauvaa on kasvateltu. Yks digi kuumottelee kaapissa, mutta en tod sitä vielä uhraa. Sitten JOS menkat jää pois niin sitten :rolleyes:

Minun eka tuntemus oli rinnoissa, sitten tuli väsy ja autossa yritin silmiä pitää kiinni niin tuli huono-olo, tiiä sitten mistä johtuvaa. Mutta toivekkaana ollaan :smiley-angelic001 millon eka testi?

Jos ensi maanantaina :bored: olis Dpo8.. Kuitenkin oon jo sunnuntaina uittamassa tikkua:hilarious:

Vitsi oot kyl kärsivällinen, oisin jo uhrannut digin:grin

Takaisin