Raskaaksi 2020

Hyvin voi olla noilla päivillä vasta esiäiti näkyvissä, älkäämme menettäkö toivoa vielä :smiley-angelic001

ON. Minulla on hirviää pahoinvointia, syön tunnin välein ja siltikin koko ajan nälkä, en ymmärrä? Myös aamuisin suu rutikuiva ja maistuu oudolle. Sekä kesto hiki, semmonen sisäinen kuumuus joka ei lähe mihinkään.. toki nämä kaikki voi johtua kun menkkojen pitäis alkaa. Eilen kaheltatoista yöllä aloin tonnikalatahnaa tekemään koska teki mieli ja söin aika monta leipää:oops:Mahan nippailut jatkuu ja toisaalta semmonen kokonaisvaltainen menkkajomotus yrittää ehkä ja tissit edelleen kipeät. Puuh...

Maltoitko mieles tänään testin kanssa:wink

Kyllä:grin testaan vasta pe jos menkkoja ei kuulu. Minä en jotenki usko nuihin plussiin vai haamujako ne oli. Ajattelen että liian aikasin testattuja ja menkat sieltä tulee:rolleyes: toisaalta en usko vielä perjantainakaan koska joskus kierto ollut 34 päivää.. pitkät viikot tulossa.. :grin

Kyllä:grin testaan vasta pe jos menkkoja ei kuulu. Minä en jotenki usko nuihin plussiin vai haamujako ne oli. Ajattelen että liian aikasin testattuja ja menkat sieltä tulee:rolleyes: toisaalta en usko vielä perjantainakaan koska joskus kierto ollut 34 päivää.. pitkät viikot tulossa.. :grin

No ei ne sun enää kovin haamuja olleet. :happy7Perjantaita odottaen siis :smiley-ashamed005

En mä usko että bakteerivaginoosiin tuo sopisi:bookworm: jos se kirkasta oli ja ei tuoksahda pahalle?
Toivottavasti ei olis, aamulla äkkiä googlasin nii ekana tuli vaan se ja sit toinen oli raskaus joka ei oo mahdollinen :laughing002

Mut ei tosiaan haissu ja aika kirkasta oli.

Näin minäkin olen asian ajatellut! Tummin on plus, jos tulisi kaksi plussaa peräkkäisinä päivinä, mutta viivoilla ei eroa, niin sitten ilmeisesti ensimmäinen päivä olisi oikea. Oon myös kuullut, ettei testejä pitäisi enää ensimmäisen plussan jälkeen tehdä, mutta minä teen ainakin :laughing002

Nyt mietin onko mulla joku bakteerivaginoosi tms. Nousin aamulla sängystä niin reisiä pitkin valui vv, oli tosi vetistä ja kirkasta. Joskus ennenkin on näin käynyt, mutta oon yhdistänyt ovikseen, mutta nyt ei pitäis siitä olla kyse kun kp5 vasta :wtf

Mulla on käyny välillä samoin ja oon luullu lirauttaneeni housuun :smiley-angelic006 sitte lähempää tarkasteltuna todennu että iha omia iloliemiä mitä lie. Kiva kun oon kaupassa tms ja ihan lorahtaa :smiley-bounce012

Mulla on käyny välillä samoin ja oon luullu lirauttaneeni housuun :smiley-angelic006 sitte lähempää tarkasteltuna todennu että iha omia iloliemiä mitä lie. Kiva kun oon kaupassa tms ja ihan lorahtaa :smiley-bounce012
No niinpä! Jospa se nyt on vaan jotain ihan normaalia ja harmitonta. Heti alkaa pelottaa, että joku on pielessä, kun ne menkatkin oli niin oudot.

Vauvauutisia taas satelee, kaks kaveria on tänään saaneet haaleet plussat ja instagramissa yksi ketä oon seurannut kans on plussannut. Hällä olis vielä syyskuussa pitäny alkaa ivf hoidot mutta eipä nyt sit tarviikaan niihin mennä :D

Pöh, kp1 ja yk4 käyntiin.

Eipä tarvinnut testailla turhia. Vähän pettynyt mieli, kun ei tämä ihan niin helppoa näytä olevan kuin mitä aina on "varoteltu" laughing6

No mutta, onneksi tässä ei ole mikään kiire:) Leppoisimmat 2vko edessä ja sitten taas odotetaan!

Ja miten kävikään TAAS:grin:grin
Otettu siis dpo13 ja toisesta pikku lirusta mikä tuli, ei aamun ekasta siis.. sumeita on ja otettu heti kun testit tein, nyt lisää punertunee.

20200722_123432.jpg 20200722_123420.jpg

Voiko nämä kääntyä kemialliseksi vielä? Iloitsenko liian aikasin kp 28/29-31, toki keskenhän voi mennä milloin vaan. Viivat ovat kyllä vahvistuneet, siitä ei epäilystäkään:shy:

Edit tässä vielä vertailua vahvistumisesta IMG_2020-07-22_12-55-17.JPG

Muokattu viimeksi:
Voiko nämä kääntyä kemialliseksi vielä? Iloitsenko liian aikasin kp 28/29-31, toki keskenhän voi mennä milloin vaan.

En ihan ymmärrä tätä sun huolta, et miten se aikaisin testaaminen siihen keskenmenoon tai kemialliseen liittyy? Niin kuin tässä sanoit, kesken voi mennä milloin vaan. Vauva voi menehtyä vaikka täysiaikaisena. Turha sitä on murehtia etukäteen. (Ja tää on tietysti joidenkin mielestä törkeä kommentti, sori siitä, tarkoitus on päinvastainen.) Sulla on vahvat ja hyvät viivat ja tuskin on syytä huoleen. Vaikka se on helpommin sanottu kuin tehty <3

Nyt huolet pois, onnittelut raskaudesta! Anna itsellesi lupa iloita ja nauttia :gen014

• Tykkään
Reaktiot: Jem
En ihan ymmärrä tätä sun huolta, et miten se aikaisin testaaminen siihen keskenmenoon tai kemialliseen liittyy? Niin kuin tässä sanoit, kesken voi mennä milloin vaan. Vauva voi menehtyä vaikka täysiaikaisena. Turha sitä on murehtia etukäteen. (Ja tää on tietysti joidenkin mielestä törkeä kommentti, sori siitä, tarkoitus on päinvastainen.) Sulla on vahvat ja hyvät viivat ja tuskin on syytä huoleen. Vaikka se on helpommin sanottu kuin tehty :Heartred

Nyt huolet pois, onnittelut raskaudesta! Anna itsellesi lupa iloita ja nauttia :gen014

Kiitti:Heartpink Siksi stressaan kun en ole ennen menkkojen pois jääntiä testannut ja nyt niin aikasin aloin testaamaan. Siksi murehdin :grin ajattelen että tällaisia vääriä positiivisia voi tulla kun alkaa liian aikaisin testaamaan. Ja ei ole minusta törkeä kommentti, minulle pitää noin sanoakin että rauhoittuisin :grin

Ja ehkä en vain usko tulokseen ja yritän hakea vahvistusta täältä, epätodellinen olo:nailbiting:

Muokattu viimeksi:
Pitää selkeästi keksiä koko ajan jotain tekemistä! Tässä nyt istun ja mietin että miks mulle pari päivää sitten ilmestyi toiseen pakaraan raskausarpia. En oo lihonut tai muutakaan, mutta yhtäkkiä semmosia sinne ilmestyi. Kerkeää miettiä kaikkea ihan hölmöä tässä kun on tyhjänpanttina :grin

Loma ei tee hyvää, pitäis pitää itsensä kiireisenä :laughing021

Otettu siis dpo13 ja toisesta pikku lirusta mikä tuli, ei aamun ekasta siis.. sumeita on ja otettu heti kun testit tein, nyt lisää punertunee.

View attachment 91993 View attachment 91994

Voiko nämä kääntyä kemialliseksi vielä? Iloitsenko liian aikasin kp 28/29-31, toki keskenhän voi mennä milloin vaan. Viivat ovat kyllä vahvistuneet, siitä ei epäilystäkään:shy:

Edit tässä vielä vertailua vahvistumisesta View attachment 91996

Onnea, itse en koskaan tuon vahvempia plussia ole saanutkaan ja kaikki kuusi terveenä maailmassa :Heartred

Selvät posit on Jem, nyt vaan toivotaan, että pysynee tiukasti matkassa mukana :Heartred:angel7

Rouva W: mulle on rankka treenaaminen tehnyt raskausarpia ilman raskautta :hilarious:

Täällä oon ihan ulalla kp:stä, en oo oikeestaan nyt kauheemmin keskittynyt näihin hommiin, kun tää muutto painaa päälle, samoin kurssien deadlinet. :bag: Ollaan kuitenkin parin kolmen päivän välein puuhailtu, kun siitä oviksesta ei oo tietoa :grin pieni mahku olis siihenkin et olin ovuloinut hetimmiten pari pv vuodon loputtua eli viime viikonloppuna, just sillon kun oli se 3 päivän hedari ja en ehtinyt tikuttaa ajoissa.
Nyt tikut olleet mykkiä eli joko meni jo tai sit se on vasta tulossa. Mitään ihmeempää oiretta ei oo, joten mä luulen, että ei oo ehkä mitään tapahtunutkaan.
Lääkkeetkin vaihdoin, mut nyt vaan toivoisin, ettei enää tarviis vaihdella yhtään mitään, et tää olis riittävän tehokas ja miehellekin vaan sanoin et olispa tää nyt vaan nii helppoo et se panis mut paksuks ja thats it. :grin

zarar: oho, en oo kuullutkaan että siitäkin voi tulla :joyful: ei toki oo mun keissi, sillä en oo kauheasti liikkunut viimeaikoina satunnaisia kävelystä lukuunottamatta (pitäis kyllä taas alkaa, edellisestä kunnon treenistä on liian kauan) :laughing021

View attachment 91993 View attachment 91994

Edit tässä vielä vertailua vahvistumisesta View attachment 91996

Enpä kuule usko, onnea! :smiley-bounce013 mulla kemiaalinen haamuili sillee heikosti eikä vahvistunut. Vahva plussa sulla

Tee se Digi nyt vain :D

Takaisin