Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kannattaa pyytää verikoe! Minä oon ainakin aina päässyt ihan helposti, kun oon neuvolaan soittanut ja selittänyt tilanteen.Onnea plussista :) Ja kovasti voimia keskenmenon kokeneille
Täällä eivät viivat ole vahvistuneet odottamallani tavalla viikonloppureissun aikana. Päiväpissistä tein testit kuten torstainakin, mutta en tiedä. Tuli jotenkin paha aavistus tästä. Itkettää niin paljon. Huomenna jatkuu taas työt loman jälkeen ja varmaan keskittyminen tämän myötä ihan tapissaan. Viivat eivät tunnu vahvistuneen siis yhtään.
Onko ajatuksia siitä, että onko järkeä yrittää päästä verikokeisiin katsomaan tilannetta, vai seuraanko vaan näitä viivoja ja mahdollista haalistumista?
Mitä ihmettä! Eikö edes keskenmenojen vuoksi huolita tutkimuksiin? Minulta ei ole ainakaan kysytty toistaiseksi miehestä mitään muuta kuin, että onko kaikki keskenmenot olleet saman miehen kanssa.Meillä osoitteet eri osoitteissa, niin katsovat ettei olla perhettä. Jossain kohti erottu esikoisen syntymän jälkeen, palattu yhteen kuitenkin pian eron jälkeen eli kauan sitten, mut osoite tiedot jääneet noin, ku kaks omistusasuntoa ja toinen ns. Kakkoskotina. Ei auttanut selittelyt.
Kannattaa pyytää verikoe! Minä oon ainakin aina päässyt ihan helposti, kun oon neuvolaan soittanut ja selittänyt tilanteen.
Joo kyllä! :)Eli neuvolaan soitto ja ovat tehneet lähetteen?
Me saatiin lähete, mä kävin verkokeissa yms. Mies oli varannut itselleen ajan lääkärille siittiöiden tutkimusta varten. Oltiin uskossa että nyt päästään tutkimuksiin, kunnes postissa tuli kieltävä päätös sieltä lapsettomuusklinikalta ja syy oli eri osoitteet, kehoitus hakeutua hoitoihin yksityisen kautta. Ei hakeuduttu rahan vuoksi. Ja seuraavasta kierrosta raskauduin, mut silloin tuli se kkm. Me nyt yritetään ilman raskautua ilman hoitoja/apuja. Jos ei raskauduta näin, niin katsotaan sitten asiaa uusiksi.Mitä ihmettä! Eikö edes keskenmenojen vuoksi huolita tutkimuksiin? Minulta ei ole ainakaan kysytty toistaiseksi miehestä mitään muuta kuin, että onko kaikki keskenmenot olleet saman miehen kanssa.
Tässä vielä kuvaa
Soittoa vain neuvolaan ja sieltä kirjoittavat lähetteen toivottavasti. Toivotaan että huolesi on turha kuvassa ainakin ok:lta viivat näyttää, koska ei ainakaan haalistunut ole ja vahva viiva on:)
Ihanasti on käyty täällä keskustelua ja ajatustenvaihtoa hyvässä hengessä, vaikkakin tosiaan vähän suruakin mahtunut mukaan.
Meillä nyt se tilanne, että ihoni reagoi niin voimakkaasti tuolla vanhemman polven lääkkeellä, että vaihdoin sivareiden ja tehottomuuden vuoksi lääkkeen takaisin ebastiiniin eli tehokkaampaan lääkkeeseen ja faktahan on se, että hormonitoiminta varmaan taas sekoaa. Eli ovulaatio toisin sanoen katoaa ja kierrot venyy, saatan myös tiputella mutta juuri nyt en vaan jaksa tätä rajua turvottelua. Tosin polille laitoin kyselyä vielä kerran lääkemuutoksesta raskautta ajatellen.
Aattelin, että jos nyt en saa o+ niin pidetään tässä välikierto ja keskitytään miehen kanssa muihin asioihin. Saatais ainakin nää muutot, rempat ja koulujutut hetkeksi pois alta. Mukavampi muutenkin yrittää, kun oma olo vähän parempi. Ei me kuitenkaan ehkäistä nyt, koska luotto tärppiin ei tässä kierrossa ole mitenkään kovin vahva.
Muutoin migreeni ollut nyt toista vuorokautta ja se vähän ottaa päähän, mutta varmaan nää ilmat. Herkkä ovistesti niin nega kun vaan voi olla eli aika tylsää muutenkin. Mitä nyt mielialat taas heittää ja lähinnä vaan ärsyttää. Stressiä tässä koitan vältellä, aloitin monivitamiinin ja koitan elää normaalisti.
Niin ja eilen käytiin miehen kanssa kapakassa, kun siskoni miesystävä halusi lähteä. Kuulemma olin viimeiset 13-vuotta ollut täysi mysteeri hänelle, luuli mua jotenkin tiukaksi ja viileän vakavaksi tyypiksi, sellaiseksi jota ei mikään kiinnosta paskaakaan, yllättyi sitten kun en ollutkaan sellainen Sellaiselta varmaan välillä vaikutan, mutta se johtuu just siitä, mitä miehenikin mulle on sanonut: kärsin niin suuresta luottamuspulasta muita ihmisiä kohtaan, etenkin omaa perhettäni kohtaan, etten vaan osaa olla heidän seurassaan mitään muuta. Tavallaan, kun riittävästi ottaa iskuja vastaan, sitä jossain vaiheessa suojaa sisintään tiukasti, koska sen kuoren alla on jotain tosi kipeää. Tulipa sekava selitys, mut niin se vaan on. :bag:
Tää on ehkä se, mitä mun pitää työstää - kun on jatkuvasti varpaillaan, pystyy myös puolustautumaan, mutta tiedättehän se on raskasta. Tästä syntyi varmaan aikojen saatossa sellainen selviytymiskeino, jotta oma pää kestää kaiken. Mä luulen, että tänä keväänä se kuori sai sellaisia säröjä, joita on niin vaikea kätkeä, ettei kivulla ollut muuta ulospääsyä kuin tää mun ihosairaus. Että siinä ihosairaudessa purkaantui kaikki ne vuosien kivut kerralla. Kai mä haluan vaan sanoa, että meistä jokaisella on se oma tarina ja meistä kaikkia muokkaa ympäristö tavalla tai toisella, toisia enemmän kuin toisia. Katsomatta menneisyyteen ei voi myöskään nähdä tulevaa tai toisinpäin. Omalla tavalla musta on tullut tämä ihminen kokemuksieni muokkaamana, mutta myös omien päätösteni saattelemana - ehkä joskus tarvii vaan itkeä se kaikki kipu pois, jotta pystyy aloittamaan jotain alusta
Tiedän, kuulostan tyrannilta, mutta olen oikeesti ihan jees, kunhan muhun vaan tutustuu
Kp 14, ja ovulaatiotesti selvästi tummenemassa. Hämmentää tuo testiviiva, se on ohut ja toisesta reunastaan kontrolliviivaa tummempi. Ennen keskenmenoa mulla oli aina ovulaatiotesti positiivinen joko kp 14 tai 15, joten saa nähdä jatkaako samaa kaavaa. Mitään ovulaatio-oireita ei ole ollut, aiemmin tunsin aina vatsakipuja ja huomasin limojakin.
Ihan hyvältä näyttää, ei huolta! Sinulla on tosi varhaiset päivät kuitenkin vielä menossa, että ei tuon tummempaa viivaa tarvi tullakaan.Tässä vielä kuvaa
Tsemppiä kovasti! Toivon todella että sinun olosi helpottuisi pysyvästi.Ihanasti on käyty täällä keskustelua ja ajatustenvaihtoa hyvässä hengessä, vaikkakin tosiaan vähän suruakin mahtunut mukaan.
Meillä nyt se tilanne, että ihoni reagoi niin voimakkaasti tuolla vanhemman polven lääkkeellä, että vaihdoin sivareiden ja tehottomuuden vuoksi lääkkeen takaisin ebastiiniin eli tehokkaampaan lääkkeeseen ja faktahan on se, että hormonitoiminta varmaan taas sekoaa. Eli ovulaatio toisin sanoen katoaa ja kierrot venyy, saatan myös tiputella mutta juuri nyt en vaan jaksa tätä rajua turvottelua. Tosin polille laitoin kyselyä vielä kerran lääkemuutoksesta raskautta ajatellen.
Aattelin, että jos nyt en saa o+ niin pidetään tässä välikierto ja keskitytään miehen kanssa muihin asioihin. Saatais ainakin nää muutot, rempat ja koulujutut hetkeksi pois alta. Mukavampi muutenkin yrittää, kun oma olo vähän parempi. Ei me kuitenkaan ehkäistä nyt, koska luotto tärppiin ei tässä kierrossa ole mitenkään kovin vahva, eikä olla tauollakaan ehkä vähän vaan huilitaan.
Muutoin migreeni ollut nyt toista vuorokautta ja se vähän ottaa päähän, mutta varmaan nää ilmat. Herkkä ovistesti niin nega kun vaan voi olla eli aika tylsää muutenkin. Mitä nyt mielialat taas heittää ja lähinnä vaan ärsyttää. Stressiä tässä koitan vältellä, aloitin monivitamiinin ja koitan elää normaalisti. Meinaan vielä viimeisen kerran kokeilla viljaton/vhh + maidoton dieettiä.
Niin ja eilen käytiin miehen kanssa kapakassa, kun siskoni miesystävä halusi lähteä. Kuulemma olin viimeiset 13-vuotta ollut täysi mysteeri hänelle, luuli mua jotenkin tiukaksi ja viileän vakavaksi tyypiksi, sellaiseksi jota ei mikään kiinnosta paskaakaan, yllättyi sitten kun en ollutkaan sellainen Sellaiselta varmaan välillä vaikutan, mutta se johtuu just siitä, mitä miehenikin mulle on sanonut: kärsin niin suuresta luottamuspulasta muita ihmisiä kohtaan, etenkin omaa perhettäni kohtaan, etten vaan osaa olla heidän seurassaan mitään muuta. Tavallaan, kun riittävästi ottaa iskuja vastaan, sitä jossain vaiheessa suojaa sisintään tiukasti, koska sen kuoren alla on jotain tosi kipeää. Tulipa sekava selitys, mut niin se vaan on. :bag:
Tää on ehkä se, mitä mun pitää työstää - kun on jatkuvasti varpaillaan, pystyy myös puolustautumaan, mutta tiedättehän se on raskasta. Tästä syntyi varmaan aikojen saatossa sellainen selviytymiskeino, jotta oma pää kestää kaiken. Mä luulen, että tänä keväänä se kuori sai sellaisia säröjä, joita on niin vaikea kätkeä, ettei kivulla ollut muuta ulospääsyä kuin tää mun ihosairaus. Että siinä ihosairaudessa purkaantui kaikki ne vuosien kivut kerralla. Kai mä haluan vaan sanoa, että meistä jokaisella on se oma tarina ja meistä kaikkia muokkaa ympäristö tavalla tai toisella, toisia enemmän kuin toisia. Katsomatta menneisyyteen ei voi myöskään nähdä tulevaa tai toisinpäin. Omalla tavalla musta on tullut tämä ihminen kokemuksieni muokkaamana, mutta myös omien päätösteni saattelemana - ehkä joskus tarvii vaan itkeä se kaikki kipu pois, jotta pystyy aloittamaan jotain alusta
Tiedän, kuulostan tyrannilta, mutta olen oikeesti ihan jees, kunhan muhun vaan tutustuu
Täällä myös jomotukset jatkuu alavatsalla muniksien/kohdun kohalla.. todella outoa painetta ja juilintaa kyllä, sekä tänään outo huono-olokohtaus tässä vaan kaksi vaihtoehtoa, yllättyä positiivisesti tai leuka rintaan ja kohti uusia pet....
Millon sä testaaaaaaaat