Kiitos!Oi ihanaa, onnea
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!Oi ihanaa, onnea
Oon tääl vähä tipahtanu jutuissa ja yrittäny kiriä aina kiinni. Onnea plussista ja pahoittelut huonoista uutisista!
Täällä ois pitäny eilen alkaa menkat, mutta tuliki selkeä toinen viiva testiin! Vielä kyn pysyisi mukana..
Kiitos paljon! Mul ei ollu kovin suuri odotus tästä kierrosta, ni oli kyllä positiivinen yllätys. :) yritin laittaakki kuvaa, mut ei selkeesti tykkää tää puhelin musta, mut laitan heti ku jotenki sen tänne saan!Ihanaa kuulla plussauutisia Tarrasukkia ja plussatestikuvia saa laittaa
Sieltä. :)
Kiitos!Voi ihanuus! Onnea
Olen jonkun aikaa taustaillut, mutta jospa sitä aktivoituisi taas kirjoittamaan, kun kuitenkin vauvaprojekti jatkuu.
Tulin foorumille viime elokuussa keskeytyneen keskenmenon jälkeen ja olen viime aikoina ollut aktiivisempi muissa ketjuissa. Meillä oli maaliskuussa kemiallinen raskaus ja huhtikuussa alkoi raskaus, joka jouduttiin äskettäin keskeyttämään vauvan kromosomipoikkeaman ja vakavan hydropsin vuoksi. Kovasti on siis yritystä saada vauva, mutta laihoin tuloksin. Hoitoihin ei olla lähdössä, koska mies ei halua ja se on myös rahakysymys. Ikää mulla on niin paljon, ettei julkiselle puolelle ole mitään asiaa, ja yksityiselläkin jouduttaisiin heti raskaimpiin hoitoihin. Käytössä on kuitenkin keltarauhashormonit lyhyen luteaalivaiheen tueksi.
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!
Ensinnäkin osanottoni, teillä on ollut todella monta menetystä! Varmasti olisi hyvä tutkia asiaa tarkemmin. Ehkä ihan oman terveysaseman tai neuvolan kautta asiaa voisi saada eteenpäin? Ollaan miehen kanssa nykyään Naistenklinikan Sikiötutkimuskeskuksen asiakkaita ja jos meillä vielä raskaus alkaa, niin saadaan sieltä ultrat, lääkärin konsultaatiot ym. Meidän kohdalla tutkittiin viime raskaudessa vauvan kromosomit ja muu terveydentila, sekä selvitettiin mahdollisuuksia selvitä raskausajasta, synnytyksestä ja vauvaiästä. Mahdollisuuksia ei sitten oikein ollut, joten jouduttiin keskeyttämään raskaus. Näitä sikiöajan tutkimuskeskuksia on alueellisesti ympäri maata, joten tämäkin voisi olla kohdallanne yksi vaihtoehto, kun tulet jälleen raskaaksi (toki tarvitsette lähetteen).
Voi ei, olen pahoillani teidän(kin) menetyksen vuoksi alkoi vähän jopa hävettään oma mouruaminen alkuraskauden km suhteen. En osaa edes kuvitella miten kamalalta se tuntuisi myöhemmässä vaiheessa.
Meitä ei huolita lapsettomuushoitoihin kunnalliselle puolelle, lähete laitettiin meneen gynekologin toimesta ku vuosi oli yritetty, kieltävä vastaus tuli ja rahat ei riitä yksityisen kautta. Huoh. Eli ei taida kauheasti olla vaihtoehtoja,kuin yrittää luonnollisesti niin kauan kuin jaksetaan henkisesti pettyä yhä uudestaan
Iso kiitos sinnekin!Onnea ja tarrasukkia Lumiprinsessa!
Miksi ei huolita minulle tuli kolmas varhainen keskenmeno kesäkuussa ja nyt heinäkuussa oli mitä ilmeisimmin kemiallinen. Kesäkuisen km jälkeen neuvolasta kehotti ottamaan lääkäriin yhteyttä, koska kolme keskenmenoa on raja julkiselle hoitoon pääsemiseen. Luulin, ettei ensimmäistä keskenmenoa laskettaisi, koska se oli nelisen vuotta sitten eri kumppanin kanssa, mutta ei sillä ollut onneksi mitään merkitystä. Jännitti myös, meneekö lähete läpi, koska raskaudet ovat menneet kesken ennen kuudetta raskausviikkoa, mutta ei onneksi sekään ollut esteenä. Tutkimuksiin tuli kutsu jo ja se on syyskuun lopulla.Voi ei, olen pahoillani teidän(kin) menetyksen vuoksi alkoi vähän jopa hävettään oma mouruaminen alkuraskauden km suhteen. En osaa edes kuvitella miten kamalalta se tuntuisi myöhemmässä vaiheessa.
Meitä ei huolita lapsettomuushoitoihin kunnalliselle puolelle, lähete laitettiin meneen gynekologin toimesta ku vuosi oli yritetty, kieltävä vastaus tuli ja rahat ei riitä yksityisen kautta. Huoh. Eli ei taida kauheasti olla vaihtoehtoja,kuin yrittää luonnollisesti niin kauan kuin jaksetaan henkisesti pettyä yhä uudestaan
Miksi ei huolita minulle tuli kolmas varhainen keskenmeno kesäkuussa ja nyt heinäkuussa oli mitä ilmeisimmin kemiallinen. Kesäkuisen km jälkeen neuvolasta kehotti ottamaan lääkäriin yhteyttä, koska kolme keskenmenoa on raja julkiselle hoitoon pääsemiseen. Luulin, ettei ensimmäistä keskenmenoa laskettaisi, koska se oli nelisen vuotta sitten eri kumppanin kanssa, mutta ei sillä ollut onneksi mitään merkitystä. Jännitti myös, meneekö lähete läpi, koska raskaudet ovat menneet kesken ennen kuudetta raskausviikkoa, mutta ei onneksi sekään ollut esteenä. Tutkimuksiin tuli kutsu jo ja se on syyskuun lopulla.
Kiitos! Surua ei tosiaan voi vertailla. Minä en esimerkiksi ikinä tule tietämään, miltä tuntuu äitiyttä toivovalta, joka ei ikinä saa sitä ensimmäistäkään plussaa testiin. Taatusti aivan musertavaa pettyä kuukausi toisensa jälkeen, ja suru jää tavallaan näkymättömiin, kun ei ole mitään äkillistä kriisiä vaan syvä pettymys ja kaipaus ovat alati läsnä.Täältä sulle iso hali Alcyone!
Ihan kauhea kokemus sulla.
Sulla ollu kanssa hirmu raskasta pettyä joka kerta, eikä suru ole vertailtavissa.
Alkuraskauden keskenmenot on raskas asia.
Toivon koko sydämmestäni teille plussaa ja myös kaikille kuumeilijoille.
Ensin toivoo plussaa ja sitten joutuu vielä miettiä, että kestääkö tää.
Plussatuulia ja pino tarrasukkia!