Raskaaksi 2020

Kiitos Mamiliksi ja Jesbe. :Heartred

Tein aiemmat verrokkitestit siis 3h pidätyksin aamupissistä, joten kuvittelin niiden olevan jo selvästi eri vahvuisia keskenään (dpo14 - dpo17). Ehkä voisi sanoa, että mitä enemmän lueskelen, niin tämä voi olla nyt ihan harmitonta, tai sitten jotain on pielessä. 50:50, ei auta kuin seurata tilannetta.

Jesben jutun pohjalta mietin, että voisiko tuo olla taustalla minullakin. Tai itselleni on tyypillistä, etten saanut raskautta yrittäessä liuskamallisiin ovistesteihin ikinä plussaa, eli joko mun hormonitasot on olleet alhaisemmat tai sitten se ei vaan näy virtsassa? :nailbiting: En tiedä, käyn nyt sellaista pään sisäistä taistoa siitä, että annanko vielä itseni olla optimistinen vai yritänkö tukahduttaa nyt odotukset, etten pety.

Tässä vielä kuvaa testeistä. Nämä nyt eivät tietenkään ole vertailukelpoisia keskenään, kun osa tehty iltapäivällä ja vikat aamulla. :sad001 Tuntuu ettei toi Ultra oikein ota väriä, Pregcheckin kanssa taas oli eka kerta, kun sain noin selkeän viivan. Mutta nyt on sentään vertailukelpoiset tulokset aamupissistä, ehkä ei kannata enää kesken päivää yrittää testata, vaan selkeästi samoihin aikoihin aina.

Kiitokset vielä kommenteista ja pahoittelut, että tulin takaisin tänne ketjuun aiheesta panikoimaan tämmöisestä aiheesta - varmasti voisi olla jokin aihepiirin omakin ketju tähän. Tämä vaan tuntuu edelleenkin sellaiselta "kotipesältä", kun on aiemminkin saanut jakaa viivajuttuja ja muita huolia. :Heartred

Apteekin Ultra ei esikoisen aikoihin antanut mulle ollenkaan tasavahvoja isoillakaan Dpoi:lla!!!
Muut testit antoi myöhemmin vahvoja viivoja, joten en ultran vahvistumista suosittele seuraamaan.

Just tajusin, että hyvinpä toi apteekin ultrakin sulle anto viivaa. :happy:

Apteekin Ultra ei esikoisen aikoihin antanut mulle ollenkaan tasavahvoja isoillakaan Dpoi:lla!!!
Muut testit antoi myöhemmin vahvoja viivoja, joten en ultran vahvistumista suosittele seuraamaan.

Just tajusin, että hyvinpä toi apteekin ultrakin sulle anto viivaa. :happy:

No niinpä tietysti, juuri Ultraa ostin seurailtavaksi. :grin

Neuvolassa eivät olleet huolissaan, ja eivät antaneet sen myötä verikoeaikaa. Että kaipa mä nyt yritän harventaa testailuja ja odotan varhaisultraan sitten kunnolla kohtaloni.

Kiitokset vielä tuesta ja hurjasti plussatuulia kaikille :Heartred

Tein aiemmat verrokkitestit siis 3h pidätyksin aamupissistä, joten kuvittelin niiden olevan jo selvästi eri vahvuisia keskenään (dpo14 - dpo17). Ehkä voisi sanoa, että mitä enemmän lueskelen, niin tämä voi olla nyt ihan harmitonta, tai sitten jotain on pielessä. 50:50, ei auta kuin seurata tilannetta.

Jesben jutun pohjalta mietin, että voisiko tuo olla taustalla minullakin. Tai itselleni on tyypillistä, etten saanut raskautta yrittäessä liuskamallisiin ovistesteihin ikinä plussaa, eli joko mun hormonitasot on olleet alhaisemmat tai sitten se ei vaan näy virtsassa? :nailbiting: En tiedä, käyn nyt sellaista pään sisäistä taistoa siitä, että annanko vielä itseni olla optimistinen vai yritänkö tukahduttaa nyt odotukset, etten pety.

Tässä vielä kuvaa testeistä. Nämä nyt eivät tietenkään ole vertailukelpoisia keskenään, kun osa tehty iltapäivällä ja vikat aamulla. :sad001 Tuntuu ettei toi Ultra oikein ota väriä, Pregcheckin kanssa taas oli eka kerta, kun sain noin selkeän viivan. Mutta nyt on sentään vertailukelpoiset tulokset aamupissistä, ehkä ei kannata enää kesken päivää yrittää testata, vaan selkeästi samoihin aikoihin aina.

Kiitokset vielä kommenteista ja pahoittelut, että tulin takaisin tänne ketjuun aiheesta panikoimaan tämmöisestä aiheesta - varmasti voisi olla jokin aihepiirin omakin ketju tähän. Tämä vaan tuntuu edelleenkin sellaiselta "kotipesältä", kun on aiemminkin saanut jakaa viivajuttuja ja muita huolia. :Heartred

Hyvät plussat noissa näkyy ja tänne saa aina palata plus kaikesta kysyä :Heartred

No niinpä tietysti, juuri Ultraa ostin seurailtavaksi. :grin

Neuvolassa eivät olleet huolissaan, ja eivät antaneet sen myötä verikoeaikaa. Että kaipa mä nyt yritän harventaa testailuja ja odotan varhaisultraan sitten kunnolla kohtaloni.

Kiitokset vielä tuesta ja hurjasti plussatuulia kaikille :Heartred

Kannattaa kyllä käydä varhaisultrassa! :happy: On tosi hyvä käydä. Koita vaan olla mahdollisimman huoletta, kaikki menee omalla painollaan kyllä, siihen ei voi itse vaikuttaa. Lopputulos on toivottavasti iloinen! :dummy1::dummy:

Muokattu viimeksi:
Itse aion seuraavassa raskaudessa käydä varhaisultrassa jo aiemmassa vaiheessa kuin nyt 8+1. Ainakin sitten tietää onko siellä ylipäätään mitään sellaista, mistä voi elämää syntyä. Siihen asti en usko yhtään mitään siellä olevan, korkeintaan uuden tuulimunan..

Jotenkin vaan omalla kohdalla usko mennyt. On sellainen tunne, etten raskaudu nopeasti tämän tyhjennyksen jälkeen tai etten raskaudu ollenkaan tai että tulee vaan uusi tuulimuna, jos tyhjennys nyt onnistui edes.. Ikävää olla omalla kohdalla näin skeptinen, sori siitä :sorry::Heartred

Tulen myös olemaan tosi kriittinen oireiden suhteen, vaikka nytkin olin. Jos ei tule samoja oireita kuin ekassa raskaudessa rv 6-7, niin varmasti on uusi tuulimuna.. Tosi negatiivista :facepalm:

Mä olen ollut viime päivinä jotenkin tavallista itkuisempi. Ja kiukkuisempi. Ja eilen oli rinnatkin kipeät. Jokohan menkat antaa merkkejä o_O
Itkuisuus ja kiukkuisuus voi johtua ihan vain väsymyksestäkin. Meillä on muuttorumba käynnissä ja siitä stressiä. Ja yöllä on niin kuuma, että ei saa nukuttua kunnolla.

Mutts rintojen jomotus kyllä voisi kertoa menkoista. Tai sitten ne vaan taas kasvaa :hilarious:

Itse aion seuraavassa raskaudessa käydä varhaisultrassa jo aiemmassa vaiheessa kuin nyt 8+1. Ainakin sitten tietää onko siellä ylipäätään mitään sellaista, mistä voi elämää syntyä. Siihen asti en usko yhtään mitään siellä olevan, korkeintaan uuden tuulimunan..

Jotenkin vaan omalla kohdalla usko mennyt. On sellainen tunne, etten raskaudu nopeasti tämän tyhjennyksen jälkeen tai etten raskaudu ollenkaan tai että tulee vaan uusi tuulimuna, jos tyhjennys nyt onnistui edes.. Ikävää olla omalla kohdalla näin skeptinen, sori siitä :sorry::Heartred

Tulen myös olemaan tosi kriittinen oireiden suhteen, vaikka nytkin olin. Jos ei tule samoja oireita kuin ekassa raskaudessa rv 6-7, niin varmasti on uusi tuulimuna.. Tosi negatiivista :facepalm:

Mäkin meinasin seuraavassa maksaa sen varhaisultran. Mutta mulla taas mielessä käydä myöhemmillä viikoilla. Nyt kävin lääkärissä 6+4, ja syke löytyi. Ja seuraavalla viikolla eloton sikiö, mitat 6+4.

Mulla on tällä hetkellä sellainen olo, että ei montaa kiertoa mene raskautua.
Meillä on ollut todella raskaat pari vuotta. Kai mä ajattelen, että ei tämä alamäki voi jatkua enää. Että me ollaan kärsitty ja tarpeeksi, ja nyt on hyvien asioiden vuoro :grin

Muokattu viimeksi:
Onnea Monsteralle! :love7

Moana91, harmi ettet päässyt neuvolan kautta verikokeeseen. Hyvältä nuo sun viivat tähän asti näyttää, varhaisultraan vaan sitten :happy:

Vähän on: päätin viime viikolla että teen tällä viikolla ekan testin. Noooo, en malttanut odottaa ja tein ekan tänään, koska ovista ei oo tikutettu niin en tiedä dpo mutta kp on 38/46. Negatiivinenhan se oli. Seuraava testi sitten loppuviikolla, lähdetään viikonlopuksi reissuun niin ennen sitä. Mutta tosiaan, ei oo ollut tärppiolo mutta ainahan sitä saa toivoa :angelic:

Täällä on taas paljon ehtinyt tapahtua vaikka en ollut kuin pari päivää sivussa! Onnittelut kihlauksesta, plussista ja tsempit kaikille mutta erityisesti niille, joita elämä kohtelee kaltoin :Heartred

Mä joskus monta monta sivua sitten puhuin mummostani. Kävin eilen kylässä ja keskustelin sen jälkeen äitini ja mieheni kanssa. Nyt on jotenkin helpompi suhtautua siihen, että mitään tuskin on tehtävissä kun on niin huonossa kunnossa. Mutta tuli nyt pitkästä aikaa nähtyä ja hyvät naurut naurettua ja parannettua vähän maailmaa, se kyllä helpotti mieltä:Heartred parin viikon päästä sitten uudestaan jos on vielä kotona. Nyt ei yhtään tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Mennään päivä kerrallaan.

Sitten tähän yritykseen. Nyt on siis virallinen yk2, ovis on kulman takana kun tänään on kp13. Talleteltu on ahkerasti. Toki sitä on tullut harrastettua jo enemmän tai vähemmän ihan menkkojen loppumisesta asti :hilarious: en aio testailla ovista enkä kyllä tee raskaustestiäkään ennen kuin menkat myöhästyy. Nyt pidetään vain hauskaa :wink ja keskitytään rentoon ja mukavaan lomailuun :cool05 jos parin päivän päästä alkaa taas tissikipu niin uskon voivani olettaa, että ovis on tapahtunut, ainakin kun peilaa edellisiin kiertoihin :grin

Tuli tässä muuten mieleen, että katoin just muutama päivä sitten yhtä meikkitubettajaa, joka on siis yksi mun ehdottomia lemppareita. Sillä on ollut lapsettomuutta 15 vuotta ja monessa videossa puhui siitä, että hyväksyy nyt sen, ettei lapsia koskaan tule.
No sitten kun menin kattomaan sen uusinta videota, niin selvisi että hän on raskaana luomusti! En muista milloin viimeksi olen itkenyt jonkun onnen vuoksi niin paljon.

Se hetki muistutti siitä, että ihmeitä tapahtuu. :happy:

Kiitos vielä aamulla tulleista tsempeistä. :Heartred

Saatan olla ehkä vähän hullu, mutta säästin aamupissiä kupissa pari tuntia siihen asti, että postiauto kävi laatikolla ja toi uuden digin. Ja nyt siihen piirtyi se toivomani 2-3 viikkoa (torstaina oli vielä 1-2 viikkoa). :smiley-angelic001Nyt siis yritän vähän rauhoittua. Ensi viikon pe (6+5) varasin varhaisultran.

Hyvinhän nämä on nyt tummuneet. Eiköhän kaikki ole hyvin!

Saatan olla ehkä vähän hullu, mutta säästin aamupissiä kupissa pari tuntia siihen asti, että postiauto kävi laatikolla ja toi uuden digin. Ja nyt siihen piirtyi se toivomani 2-3 viikkoa (torstaina oli vielä 1-2 viikkoa). :smiley-angelic001Nyt siis yritän vähän rauhoittua. Ensi viikon pe (6+5) varasin varhaisultran.

Jee! Mahtavaa! :happy093
Digi on paras.

Noni, Jes! :gen014

Ite tässä mietin miten päin sitä taas osaa olla:think005 ekaksi odotat ovista kun kuuta nousevaa ja sen jälkeen isompi piina. Huh hu!
Dpo1 tänään ja paineen tunnetta alavatsalla vain ja vv tuli kiitettävästi aamulla, tuntui ettei lopu koskaan.

Mullakin oli oireet paljon lievemmät kuin syksyn raskaudessa, vaikka syksyinenkin meni kesken. Mutta jotenkin se oireettomuus kyllä piti varpaillaan ihan koko ajan ja taisi olla oikeasti merkki ettei kaikki ollut hyvin.

Mä en tällä kertaa ehtinyt edes varhaisultraan, kun päivää ennen alkoi vuoto. Eihän se varhaisultra mitään takaa, mutta saapa itse kuitenkin tietää missä mennään ennen nt-ultraa

Mies yllättikin ja tuli jo eilen illalla myöhään kotiin, vaikka oli alunperin tulossa vasta tänään. En tiedä kyllä ehtikö ovulaatio mennä ohi jo, mutta ainakin yritettiin hyödyntää. Ovulaatiokivut nimittäin alkoi aikalailla 25h ennen kun puuhailtiin, mutta oli kovimmillaan muutama tunti myöhemmin. Joka tapauksessa tästä kierrosta on epätodennäköistä raskautua. Ehkä kroppa ei muutenkaan olisi vielä valmis. Eilen koko päivän alavatsaa juili ja oli osittain samanlaisia kipuja kuin keskenmenossa.

Täällä oli joskus puhetta alhaisen ferritiinin vaikutuksesta raskauteen. Mulla oli synnytyksessä massiivinen verenvuoto, joten nyt tuli mieleen että meen mittauttaan mun ferritiinin. Voisko se aiheuttaa keskenmenoja/kemiallisia myös? :eek:

Takaisin