Raskaaksi 2020

Hei! Mulla oli vaikeuksia tulla edes kertomaan tämä, kun sattuu sydämmeen niin hirveästi.
Kemialliseksi jäi tää raskaus, koska raskaustesti negatiivinen tänä aamuna. Tuntuu että koko maailma murentuu silmien edessä ja tekisi vaan mieli mennä sängylle itkemään koko päiväksi.

Plussatuulia kaikille ja tiukasti tarrasukkia matkaan, ettei kukaan enää joutuisi kokea tällaista. :Heartred

Nyt aamukahvi kouraan ja itkua jatkamaan. :coffee2

Olen kovin pahoillani :sad001 Niin harmi, että vieläkään ette saaneet pysyvää plussaa :sorry: No mennään yhdessä kohti parempia aikoja ja pysyviä plussia :hug013

Täällä nyt kai sitten kp1, kun lääkkeellinen tyhjennys on tehty. Peukut vaan pystyyn, että onnistui hyvin. Ei ole uuden raskauden yrittäminen ainakaan tänään ekana mielessä, vaikka kaikki menikin ihan hyvin eikä kivunlievitystä tarvittu. Nyt vaan odotellaan ja toivutaan. Ja odotellaan vähän lisää sen jälkeen.

Mullakaan ei mitään hajua kierrosta koska kierukan ja imetyksen takia menkat jääneet tulematta. Maanantaina olis se kierukan poisto naistenklinikalla ja heti kyllä aletaan yrittämään:joyful: en oo ikinä ovista tunnistanut tai tikuttanut, silti pisin tärppi ollut yk4. Nyt jotenkin tuntuu ettei yhtä helposti voi enää tärpätä ja ikääkin alkaa jo olla tms...

ollaan samassa veneessä sit, jännän äärellä :grin itekään en oo ennen tikutellu vaikka raskautuminen oli tosi hankalaa, nyt meinasin kattella miten kierto käyttäytyy. Mulla tosiaan on rasitteena endo, joka onneks on ollu passiivisena kierukan ansiosta, joten lähikuukaudet kyllä tikutellaan ettei mee hyvät päivät ohi kun endo kuitenkin alkaa pikkuhiljaa nostamaan päätään.. :yuck:

Liityn tänne teidän joukkoon.. Yritystä syyskuussa 2vuotta takana, keväällä kkm ja tänään todettu km. Oon kyllä niin väsynyt tähän raskauden yrittämiseen, mutta halu saada toinen lapsi on kova. Esikoista aikoinaan tehtiin 3v ja useampi keskenmeno oli ennen sitäkin. Mistä saan taas voimaa ja uskoa siihen että raskautuminen vielä onnistuu? Tänään oon ollut aivan maani myynyt surullinen ja itkuinen, miksi meille käy näin :sad001:sad010

km on tosi raskaita, kuormittavia henkisesti, tosi harmi että noin on käynyt :sad001
jollain ihmeellä sitä on saanut itsensä uskomaan, että kyllä se vielä onnistuu :blob7uskon, että säkin saat vielä itsesi uskomaan ja luottamaan onnistumisen mahdollisuuteen ja onnistuttekin :Heartred
mulla on välillä aikoja, kun mietin entä jos enää ei onnistukaan, entä jos sitä ja tätä ja jonkunajan päästä kun on saanu päästettyä sen surun, pelon, stressin ulos puhumalla kumppanille ja toinen on edelleen siinä läsnä, niin jotenkin se purkaminen helpottaa. Useampi km takana sillon kun ensimmäisiä lapsia on yritetty, ja silloinen kumppani ei tienny tukemisesta mitään, silti sitä on jostain äitilokerosta kaivanu sen leijonaemon rautaisen tahdon esille ja todennut, että kyllä se vielä onnistuu. Jaksamista :Heartred

Miten muuten meni Milalai, oothan edelleen turvallisesti raskaana? :)
Sympatiat sinne :smiley-angelic003:Heartred

Vielä ainakin raskaana :rolleyes: Sillon yks päivä oli vaaleanpunaista vuotoa ja kipuja, mutta sen jälkeen ei mitään. Tai no kipuja kylläkin ollu ja oksettaa lähes joka päivä ja rinnat niin kipeät että välillä inhotta pitää liivejä mutta on ihan pakko ku oon tällänen valitettava jättitissi että ilman sattuu vielä enemmän :grin
Oon jo päättänyt että tuli vauva tai ei, nii meen heti ku pystyn, nii rintojen pienennysleikkaukseen, ku pääsen julkiselle.

Mutta oon yrittänyt olla miettimättä enempiä raskautta, oon jättänyt sen vähän taka-alalle, kunnes tulee ekat neuvolat ja ultrat. Oltiin pitkällä parin viikon kesäloma reissulla ympäri Suomen, sai kyllä ajatukset muualle. Toki paha olo ja rinnat koko ajan muistuttaa, ja paineen tunne alamahalla sekä erilaiset kivut.

Muokattu viimeksi:
Täällä yrityskierto 2 keskenmenon jälkeen, ja ovulaatiota odottelen :) Kp 12, ja tänään ainakin oli testi vielä kaukana plussasta. Testailen nyt joka päivä, kun en luota kehoni toimintaan tuon keskenmenon jälkeen, aiemmin oli aika tarkka ovulaatioajankohta kp 14-15.

Lokakuussa on ensikäynti lapsettomuusklinikalla julkisella puolella, ellen siihen mennessä nyt tule uudelleen raskaaksi.

Tein eilen illalla ovulaatiotestin ja plussahan se on, koska on tummunut torstaista (Kuvassa ylempi on torstailta ja alempi eilen illalla). Ei raskaushormonit kuitenkaan saisi sitä tummenemaan. Yöllä oli myös ihan hirveät ovulaatiokivut. En ala jos taas voimistuu nuo kivut, kun oli jo vahvat edellisen keskenmenon jälkeen. Nyt oli jo niin kovat, että piti mennä ottamaan särkylääkettä yöllä. Eipä ainakaan mene ovulaatio ohi huomaamatta. Mutta miksi se ei voinut tulla vuorokautta myöhemmin, niin mies ehtisi kotiin :banghead:. Nyt kuitenkin vasta 14vrk keskenmenovuodon alkamisesta.

Liitteet

• E0A5880C-B9B9-4051-8353-466C7035CDB1.jpeg
    E0A5880C-B9B9-4051-8353-466C7035CDB1.jpeg
    80.4 KB · Katsottu: 102
Muokattu viimeksi:
Me ei olla miehen kanssa puhuttu nyt mitään yrittämisestä. Sanoin sillon aikaisemmin, että en ota itse esille enää. Sanokoon hän, kun on valmis. Vaikka tuskin pitkään jaksan olla puhumatta asiasta :rolleyes:
Enköhän mä viimeistään menkkojen alkaessa ota taas esille :hilarious:

Me ei olla miehen kanssa puhuttu nyt mitään yrittämisestä. Sanoin sillon aikaisemmin, että en ota itse esille enää. Sanokoon hän, kun on valmis. Vaikka tuskin pitkään jaksan olla puhumatta asiasta :rolleyes:
Ei olla mekään puhuttu. Meillä ei ole ollut yhtään kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa keskenmenon jälkeen ja ollaan oltu eri paikoissa viimeiset 10 vrk. Mutta oletan, että jatketaan kuten ennenkin.

Tuli tosta mieleen, että meillä kävi niin että kun esikoinen oli syntynyt niin rupesin 2kk synnytyksestä kuumeileen vauvaa.
Mies oli eka vähän, että ehkä pitäis vielä odottaa, mutta menikö siinä kuukausi/pari kun vauva oli vähän isompi niin miehelle tuli ihan tolkuton vauvakuume. Se tuli siinä vaiheessa kun poika alkoi osoittaa ihan kunnolla vastarakkautta, niin mies meni ihan sekasin. :hilarious:
Ne on semmosia pusuttelijoita molemmat nykyään, että ei mitään rajaa...

Mä oon semmonen, että puhun asiasta kokoajan, vaikka mies ei aina halua.
Kai se on meille vauvakuumeilijoille välttämätöntä. :hilarious:

Dpo0. Kyllä nyt huomaa ja tietää ovulaation tapahtuvan.. :wacky: olo on aika mojova.
Tämän jälkeen saaki sitten kuumeilla ja sormet syyhytä :grin
Jos kolmas kerta toden sanoisi:smiley-angelic001

Täälä tullut taas älyttömän paljon tekstiä vuorokauden aikana :) On aikamoinen homma aina kahlata läpi :hilarious:

Isosti haleja ja tsemppiä Pingulle :Heartred Harmittaa ihan superisti sun puolesta !
Tsemppiä myös muille uuteen kiertoon joutuneille.

Täälä menossa Dpo 20 ja kp 33 ja ei vieläkään menkkaoireita, ei mitään! Testit edelleen negaa enkä tiedä yhtään mitä tapahtuu :oops::oops: oon aika varmasti ovuloinu kahdesti, koska ei koskaan oo aiemmin venynyt näin pitkäksi..:sad001 tai sit jotain on vialla ... lomautuksen takia ei oo varaa käydä yksityisellä just nyt joten ei varmaan auta ku oottaa.

Täälä tullut taas älyttömän paljon tekstiä vuorokauden aikana :) On aikamoinen homma aina kahlata läpi :hilarious:

Isosti haleja ja tsemppiä Pingulle :Heartred Harmittaa ihan superisti sun puolesta !
Tsemppiä myös muille uuteen kiertoon joutuneille.

Täälä menossa Dpo 20 ja kp 33 ja ei vieläkään menkkaoireita, ei mitään! Testit edelleen negaa enkä tiedä yhtään mitä tapahtuu :oops::oops: oon aika varmasti ovuloinu kahdesti, koska ei koskaan oo aiemmin venynyt näin pitkäksi..:sad001 tai sit jotain on vialla ... lomautuksen takia ei oo varaa käydä yksityisellä just nyt joten ei varmaan auta ku oottaa.

Kiitos kaikille isosti tsempeistä! :Heartbigred
Ehkä se ensikierto on sitten meidän kierto.

Tsemppiä sullekkin Maiconii!
Toivottavasti tilanne pian selkenee.:Heartred:sad001

On: olipas eilen illalla melko "viillot" alavatsalla, ihan ku joku ois porautunut johonki alas läpi:grin o_O jos menkat tästä alkaa niin ollut kyllä outoa juilintaa loppukierron, mitä minulla ei ikinä ole. Tai sitten munasarjat on solmussa tuolla alhaalla...
Voiko kiinnityyminen tapahtua vasta dpo9? Jos kuvittelis niiksi kivuiksi...menkkoihin vielä aikaa 6 päivää ja sieltä ne varmaan tulevat, mutta melko kivut oli kyllä. o_O

On: olipas eilen illalla melko "viillot" alavatsalla, ihan ku joku ois porautunut johonki alas läpi:grin o_O jos menkat tästä alkaa niin ollut kyllä outoa juilintaa loppukierron, mitä minulla ei ikinä ole. Tai sitten munasarjat on solmussa tuolla alhaalla...
Voiko kiinnityyminen tapahtua vasta dpo9? Jos kuvittelis niiksi kivuiksi...menkkoihin vielä aikaa 6 päivää ja sieltä ne varmaan tulevat, mutta melko kivut oli kyllä. o_O

Dpo 9 on hyvin yleinen kiinnittymispäivä, jos oikein muistan kun näitä tuli tässä foorumilla lueskeltua jossain vaiheessa. :grin

Dpo 9 on hyvin yleinen kiinnittymispäivä, jos oikein muistan kun näitä tuli tässä foorumilla lueskeltua jossain vaiheessa. :grin

Okei, kiitos! Minä yritin googlata että voiko vasta dpo9 kiinnittyä enkä löytänyt :grin mutta hyvä tietää, kiitos! Ehkä tuolla jotakin on voinut tapahtua tai yritystä ainakin kivuista päätellen tai sitten jotakin muuta. Viikon sisään selvinnee.. ja menkat kun taas alkaa niin naurattaa omat oire analysoinnit. Ei vaan oikeasti kyllä sattu kovasti ja piti melkeen särkylääkettä hakea, mutta loppu onneksi sitten kuitenkin.. ehkä keltarauhanen vaan vihottelee tai jotakin..

Oon lueskellut taka-alalla nyt jonkin aikaa, täällä ois jotakuinkin dpo 5 jos ovis on todella ollut flo:n mukaan. Oireet vastaisi ajankohtaa, mutta ei vaan oo sellanen tunne että olis tärpännyt vaikka puuhailtiinkin sopivaan ajankohtaan. Täällä siis kp37/46. Toivon tietty että kierto malttais vähän lyhentyä, mutta saapa nähdä.

Ostin eilen kaupasta mukaan ruusunjuurivalmisteen, yks ruotsalainen bloggaaja oli käyttänyt sitä raskautumiskierrossa joten laitetaan nyt sekin testiin :p. Aina herää luottamus kun tämä esim lupasi vähentää korkeanpaikankammoa :hilarious:

Nyt sitten otetaan porukalla aalto sinne huhtikuisiin :happy:

Hassu ero. Ylempi rfsu ja alempi PC ovistikut.
Tänään vasta kp8, mutta aloitin jo testailut.
(Rfsu löytyi kaapista muutamia, siksi tein kaksi eri.)

Molemmat on kyllä negoja ei sen puoleen, mutta aika vahva on jo PC :wideyed:

Taidan luottaa omiin oloihini tälläkertaa eniten.
:confused005

1E8459F8-02EB-4B05-AE30-FA92CA348A57.jpeg

Takaisin