Näyttää kyllä hyvälle toivotaan että tehdään ryntäys huhtikuisiin!!
Sinne vain kaikki kunnon aallolla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näyttää kyllä hyvälle toivotaan että tehdään ryntäys huhtikuisiin!!
Hei! Mulla oli vaikeuksia tulla edes kertomaan tämä, kun sattuu sydämmeen niin hirveästi.
Kemialliseksi jäi tää raskaus, koska raskaustesti negatiivinen tänä aamuna. Tuntuu että koko maailma murentuu silmien edessä ja tekisi vaan mieli mennä sängylle itkemään koko päiväksi.
Plussatuulia kaikille ja tiukasti tarrasukkia matkaan, ettei kukaan enää joutuisi kokea tällaista.
Nyt aamukahvi kouraan ja itkua jatkamaan.
Mullakaan ei mitään hajua kierrosta koska kierukan ja imetyksen takia menkat jääneet tulematta. Maanantaina olis se kierukan poisto naistenklinikalla ja heti kyllä aletaan yrittämään en oo ikinä ovista tunnistanut tai tikuttanut, silti pisin tärppi ollut yk4. Nyt jotenkin tuntuu ettei yhtä helposti voi enää tärpätä ja ikääkin alkaa jo olla tms...
Liityn tänne teidän joukkoon.. Yritystä syyskuussa 2vuotta takana, keväällä kkm ja tänään todettu km. Oon kyllä niin väsynyt tähän raskauden yrittämiseen, mutta halu saada toinen lapsi on kova. Esikoista aikoinaan tehtiin 3v ja useampi keskenmeno oli ennen sitäkin. Mistä saan taas voimaa ja uskoa siihen että raskautuminen vielä onnistuu? Tänään oon ollut aivan maani myynyt surullinen ja itkuinen, miksi meille käy näin
Miten muuten meni Milalai, oothan edelleen turvallisesti raskaana? :)
Sympatiat sinne
Ei olla mekään puhuttu. Meillä ei ole ollut yhtään kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa keskenmenon jälkeen ja ollaan oltu eri paikoissa viimeiset 10 vrk. Mutta oletan, että jatketaan kuten ennenkin.Me ei olla miehen kanssa puhuttu nyt mitään yrittämisestä. Sanoin sillon aikaisemmin, että en ota itse esille enää. Sanokoon hän, kun on valmis. Vaikka tuskin pitkään jaksan olla puhumatta asiasta
Enköhän mä viimeistään menkkojen alkaessa ota taas esille
Me ei olla miehen kanssa puhuttu nyt mitään yrittämisestä. Sanoin sillon aikaisemmin, että en ota itse esille enää. Sanokoon hän, kun on valmis. Vaikka tuskin pitkään jaksan olla puhumatta asiasta
Enköhän mä viimeistään menkkojen alkaessa ota taas esille
Täälä tullut taas älyttömän paljon tekstiä vuorokauden aikana :) On aikamoinen homma aina kahlata läpi
Isosti haleja ja tsemppiä Pingulle Harmittaa ihan superisti sun puolesta !
Tsemppiä myös muille uuteen kiertoon joutuneille.
Täälä menossa Dpo 20 ja kp 33 ja ei vieläkään menkkaoireita, ei mitään! Testit edelleen negaa enkä tiedä yhtään mitä tapahtuu oon aika varmasti ovuloinu kahdesti, koska ei koskaan oo aiemmin venynyt näin pitkäksi.. tai sit jotain on vialla ... lomautuksen takia ei oo varaa käydä yksityisellä just nyt joten ei varmaan auta ku oottaa.
On: olipas eilen illalla melko "viillot" alavatsalla, ihan ku joku ois porautunut johonki alas läpi jos menkat tästä alkaa niin ollut kyllä outoa juilintaa loppukierron, mitä minulla ei ikinä ole. Tai sitten munasarjat on solmussa tuolla alhaalla...
Voiko kiinnityyminen tapahtua vasta dpo9? Jos kuvittelis niiksi kivuiksi...menkkoihin vielä aikaa 6 päivää ja sieltä ne varmaan tulevat, mutta melko kivut oli kyllä.
Dpo 9 on hyvin yleinen kiinnittymispäivä, jos oikein muistan kun näitä tuli tässä foorumilla lueskeltua jossain vaiheessa.
Hassu ero. Ylempi rfsu ja alempi PC ovistikut.
Tänään vasta kp8, mutta aloitin jo testailut.
(Rfsu löytyi kaapista muutamia, siksi tein kaksi eri.)
Molemmat on kyllä negoja ei sen puoleen, mutta aika vahva on jo PC
Taidan luottaa omiin oloihini tälläkertaa eniten.
View attachment 91861