Tiarella
Puuhakas puhuja
Nega eilen, ootan nyt tän viikon loppuun asti ja katon onko mulla menkat sittenkin vasta 31.1 eilen olikin vasta dpo10. Joten nega todennäköistä vielä.Tiarella, joko oot uskaltautunut testaamaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nega eilen, ootan nyt tän viikon loppuun asti ja katon onko mulla menkat sittenkin vasta 31.1 eilen olikin vasta dpo10. Joten nega todennäköistä vielä.Tiarella, joko oot uskaltautunut testaamaan?
Nega eilen, ootan nyt tän viikon loppuun asti ja katon onko mulla menkat sittenkin vasta 31.1 eilen olikin vasta dpo10. Joten nega todennäköistä vielä.
olen ottanut muutaman jos on ollut tarve. ei silloin tarvitse vielä välttää alkoholia. vasta kun plussa näkyy niin sitten nollissa. juhlat varmasti tekee hyvää.Muutama sivu takaperin keskusteltiin maaliskuussa yrittämisestä ja jouluvauvan mahdollisuudesta tai tauon pitämisestä maaliskuussa.
Laskeskelin, että jos kierrot on suht normaalit, niin jos helmikuussa alkavasta kierrosta tärppää ois laskettu aika 3.12. ja jos maaliskuussa alkavasta niin 4.1. :D Aika jännät paikat olisi jälkimmäisen kanssa, että kumman vuoden puolelle osuu.
Esikoinen olisi tervetullut kyllä milloin vain. Joka kuukausi tulee noita laskureita katsottua ja haaveiltua, että milloin pieni syntyisi, jos nyt tärppää.
Mutta, mennään kierto kerrallaan. Tällä hetkellä kp9 ja aloitin tikuttelun. Ostin myös gelee royale -kapseleita hetken mielenjohteesta, ja niitä olen syönyt nyt sieltä kierron alkupuolelta saakka.
Vähän jännittää, kun viikko arvioidun oviksen jälkeen olisi tiedossa alkoholipitoiset juhlat. :/ En oikein juo alkoholia enää nykyään kuin vain muutaman kerran vuodessa, juuri juhlien yhteydessä. Paikalla on henkilöitä, jotka tietää yrityksestä, joten spekulaatiot varmasti herää, jos en juo mitään. Mutta toisaalta, mitäpä sitten jos herää - tai sit otan ihan muutaman, jos siltä tuntuu. Miten muut olette toimineet tällaisissa tilanteissa?