Raskaaksi 2020

Tänään aamusta outo olo mahasta, että oli miehellekin pakko sanoa.. Siis kuinka monella ollut tunne mahassa jommalla kummalla ihan kuin joku roikkuisi mahan sisässä :hilarious: ei satu, mutta sellanen outo tunne. Navasta vähän alemmas ja viistoon tuntuu

Pingu voi eikä, suuri tsemppihali täältä :Heartbigred

Jos yhtään lohduttaa niin ei mene täälläkään sairaan hyvin. Mä droppasin 3 kertaista lääkitystä eilen, kun kutina ja polttelu oli jotain aivan hirveää, sit turpos taas huuletkin, oli jaksaminen niin koetuksella. Tosin mä olin eilen syönyt lohta, mikä tän teki, mut siltikin mietin et ei tää oo elämää. :sorry:
Mä niin haluisin sen kestävän raskauden, koska mä oon 90% varma, että tää urtikaria shaisse kaikkine oireineen painuu lepotilaan raskauden ajaksi ja voisin kerran elämässä olla kun normaali ihminen :sad010
Tsemppiä sinnekkin! Plussatuulia ensikiertoon ja kyllä me tästä selvitään. :love7

Tänään kp13 ja ovislimat. Mies on edelleen reissussa ja tulee maanantaina. Ei siis ehkä päästä hyödyntämään ovista, jos sellainen nyt oikeasti tulee. Kuitenkin raskaustesti oli plussa vielä toissapäivänä. Tänään olisi ollut jouluna keskenmenneen raskauden laskettu aika.

Mulla turposi tänään ihan huolella kasvot, kieli ja nielu. Pieni paniikki meinasi jo iskeä, kun en saanut enää nieltyä allergialääkkeitäkään tänä aamuna, vaikka neljästi yritin. Sit lopulta kaivoin kielen pinnalla hajoavan antihistamiinin laukusta ja onneksi helpotti. Vähän jo kuumotti, että tuleeko taas päivystysreissu. Niin ja eilen olin syönyt kalaa ja tietysti osa lääkkeistä oli jäänyt kiireessä anoppilaan ja just sen kerran, kun kortisonista olis ollut apua, ei sitä ollut mailla eikä halmeilla. :facepalm:
Noh, edelleenkin on huono olo, mutta ei niin paha kuin aamulla, joskin päätä meinaa vähän särkeä.. Ärsyttää, että jouduin nyt hätätilanteessa ottamaan tuon ebastiinin, kun se vaikuttaa taas näihin mun hormoneihin. Mutta katsotaan, jospa huomenna pystyisin jo syömään tota samaa lääkettä kuin aiemminkin. :oops:

Ja kierrolle kuuluu niin tylsää, ellei se ovis sit kohta yritä tulla kun migreenin poikasta päällä :bag:

Siis mulla tuli itku :hilarious: nyt pärähti ja jäi kii.
En olekkaan "rikki". Tää on jo plussa?!? Vielä varmistan päivällä digillä

Liitteet

• IMG_20200718_122607.jpg
    IMG_20200718_122607.jpg
    21.6 KB · Katsottu: 166
Tänään kp13 ja ovislimat. Mies on edelleen reissussa ja tulee maanantaina. Ei siis ehkä päästä hyödyntämään ovista, jos sellainen nyt oikeasti tulee. Kuitenkin raskaustesti oli plussa vielä toissapäivänä. Tänään olisi ollut jouluna keskenmenneen raskauden laskettu aika.

Mulla olis kans huomenna joulun alla keskenmenneen laskettuaika :Heartred hurjan nopeasti aika kuluu.

Joku täällä sanoi, että näytti hyvin ja aikaisin raskauden, niin siksi päätin ostaa. :grin
Okei! Ehkä minäkin otan sitten testiin ne! Kovasti aion yrittää olla testaamatta liian aikaisin, mutta voi olla, että mieli taas muuttuu.... :p

Oon yllättynyt, miten hyvällä tuulella oon, yleensä menkkojen alku on niin suuri pettymys, että masistelen muutaman päivän. Nyt on yllättävän positiivinen mieli, ehkä osasyynä se helpotuksen määrä, kun lopulta selvyys tuli menkkojen alkaessa. Ja myös se, että mulla on lääkäriaika tulossa, eli jos tärppiä ei tuu, niin on ainakin se siellä odottamassa.

Mulla olis kans huomenna joulun alla keskenmenneen laskettuaika :Heartred hurjan nopeasti aika kuluu.

Miten muuten meni Milalai, oothan edelleen turvallisesti raskaana? :)
Sympatiat sinne :smiley-angelic003:Heartred

Okei! Ehkä minäkin otan sitten testiin ne! Kovasti aion yrittää olla testaamatta liian aikaisin, mutta voi olla, että mieli taas muuttuu.... :p

Oon yllättynyt, miten hyvällä tuulella oon, yleensä menkkojen alku on niin suuri pettymys, että masistelen muutaman päivän. Nyt on yllättävän positiivinen mieli, ehkä osasyynä se helpotuksen määrä, kun lopulta selvyys tuli menkkojen alkaessa. Ja myös se, että mulla on lääkäriaika tulossa, eli jos tärppiä ei tuu, niin on ainakin se siellä odottamassa.

Menikö teillä muuten se lähete läpi, tiedätkö? Pidän peukkuja, että lääkäristä jotain apua saisitte :happy:

Ja kuten huomaa mulla niin tyhmä vaihe kierrossa, että uitan vaikka hammastikkua pissassa, että jotain tekemistä keksis :grin joten tikuttelin ovista mut rfsu näyttää vaan hailuraa vielä, joskin vähän on vahvistunut :hilarious: tallettelut on aloitettu, joka toinen pv tyylillä on tässä nyt eletty :playful:

Liitteet

• IMG_20200718_141627.jpg
    IMG_20200718_141627.jpg
    8.3 KB · Katsottu: 103
Dpo7 ja oon kuvitellu itelleni kaikkia mahtavia oireita :biggrin
Tissit olevinaan pinkeemmät ja alamahalla/sivuilla, etenkin vasemmalla puolella tuntunut repäisykipuja. Koko ajan hirveen täysinäinen olo yms laughing7
Kelailin, että testaan vast, jos menkat myöhässä, mut pyhpah. Taidan mennä apteekista hakemaan kaikki herkät testit :biggrin

Miten muuten meni Milalai, oothan edelleen turvallisesti raskaana? :)
Sympatiat sinne :smiley-angelic003:Heartred

Menikö teillä muuten se lähete läpi, tiedätkö? Pidän peukkuja, että lääkäristä jotain apua saisitte :happy:

Ja kuten huomaa mulla niin tyhmä vaihe kierrossa, että uitan vaikka hammastikkua pissassa, että jotain tekemistä keksis :grin joten tikuttelin ovista mut rfsu näyttää vaan hailuraa vielä, joskin vähän on vahvistunut :hilarious: tallettelut on aloitettu, joka toinen pv tyylillä on tässä nyt eletty :playful:
Joo meni läpi, ainakin mut tutkitaan kunnolla ja sit toivottavasti saisi jotain lääkkeellistä tukea tuohon kiinnittymiseen, siinä se vika mitä ilmeisimmin on.

Paljon tsemppiä Pingviiniemo :Heartred

:happy093
Esikoinen unilla ja nyt talletus again suoritettu

Edit. Huomenna on sit dpo0?

Joo eikös se niin ole, että plussapäivä on dpo-1 eli huomenna sitten dpo0 :)

Testaan nyt itsekin ensi kertaa digitestillä ovista (gynen käskystä) ja tänään tuli ensimmäinen vilkkuva hymynaama. Miestä vähän nauratti miten iloinen olin jo tuosta, vaikkei se plussa vielä olekaan :hilarious: Loppukierrosta käyn labrassa mittauttamassa progesteronin, että nähdään ovuloinko (kunnolla?), koska viime kierron ultran perusteella jäi tilanne epäselväksi. Olen melko varma, että jonkunlainen ovulaatio tapahtuu limojen, lämpöjen ja tikutusten perusteella, mutta ilmeisesti se voi olla kuitenkin liian "vaisu" :scratch Ohuehko limakalvoni voisi ilmeisesti selittyä sillä..

Kummasti mieliala kuitenkin muuttuu optimistisemmaksi näin (mahdollisen) ovulaation lähestyessä. Menkkojen alkaessa olin jo ihan valmis luovuttamaan, vaikkei olla vielä pitkään edes yritetty :rolleyes: Onneksi on ihana mies, joka kestää tätä tuuliviiriä :grin

Takaisin