Raskaaksi 2020

Voi helpotus! Vessassa käydessä ihan pientä vaaleanpunaista näkyvissä! Eli jospa ne menkat nyt tulis! Selailin noita omia rtesti kuvia ja vertailin oikeesti plussanneisiin ja mitä niiden testit on samoilla dpoilla näyttänyt, niin nyt oon aika varma että oli kemiallinen kyseessä. Selittäisi parin päivän myöhästymisen.

Kemiaalinen on kyl:BangHead viime kierrosta se pettymyksen määrä kun Haamua sain monella eri rtikulla ja sit alkoikin kk..
Halaus sinne.

Kyllä nyt itselläkin edellisen perusteella välillä pyörii päässä jos en ovuloikkaan tai joko uusi kemiaalinen... Pian se nähdään

Tai sitten tulee uus ovis :grin tulisko näin 7pv ennen menkkoja.. no jää nähtäväksi. Lupaavat nippailut mutta ei juhlita vielä. Saa viikon päästä tuumailla mikä tilanneo_O

Mä olisin jo testailemassa sillä herkällä testillä mikä lupaa 6 päivää ennen menkkoja näyttää positiivisen tuloksen :laughing001

Mä olisin jo testailemassa sillä herkällä testillä mikä lupaa 6 päivää ennen menkkoja näyttää positiivisen tuloksen :laughing001

Minä en jaksa viivoja tihrustaa, haluan selkeän negan tai plussan :grin ekassa raskaudessa testasin kun menkat oli 8päivää myöhässä ja ei tarvinut arpoa.. ovistikuttelu asia erikseen ja tämä oireiden spekulointi:rolleyes:

Minä en jaksa viivoja tihrustaa, haluan selkeän negan tai plussan :grin ekassa raskaudessa testasin kun menkat oli 8päivää myöhässä ja ei tarvinut arpoa.. ovistikuttelu asia erikseen ja tämä oireiden spekulointi:rolleyes:

Miten sä pystyit odottaa noin kauan.. Kärsivällinen oot:thumright:happy7

Heipä hei hyviä uutisia! Hcg oli eilisessä mittauksessa pudonnut 25 000:een. Viikko ennen sitä oli 31 000 :happy: Ja huomenna tyhjennys. Jes jes jes, jotain positiivista :joyful: Romahtaisipa äkkiä nolliin!

Alin tämän illan otesti.. Emt tiedä sit oliko eilen sit o+? En vaa saanut sitä tikutettu näillä tai siis tummempaa kuin eilinen otikku:confused005:confused004 haaleampi on selvästi kun eilinen. Digiin en aamulla saanut mtn, enkä nyt illalla.

Nyt olo et turvottaa ja jomotusta alavatsalla

Liitteet

• IMG_20200717_185457.jpg
    IMG_20200717_185457.jpg
    28 KB · Katsottu: 116
Alin tämän illan otesti.. Emt tiedä sit oliko eilen sit o+? En vaa saanut sitä tikutettu näillä tai siis tummempaa kuin eilinen otikku:confused005:confused004 haaleampi on selvästi kun eilinen. Digiin en aamulla saanut mtn, enkä nyt illalla.

Mikä kp sulla olikaan? Minä en tosiaan millään muulla tikulla oo saanut ovista kiinni ku pcllä

Voi sit hyvin ollakin. Testaa vielä pari päivää varuilta!

Noo on mulla digii jäljellä ja frsua. Ajattelin me käyttääkin pois :king

Onneksi mies niin messissä tässä touhussa, kun päivällä vitsillä huutelin hänelle että vauvan haluan niin tokas että mennään tekemään:laughing021 tämä ihmetyttää kun kuitenkin eilen jo talleteltiin..

Pakko tänne purkaa...

Tein One Stepin puikon päiväpissasta ehkä 20min pidätyksellä ja siihen ei tullut käytännössä melkeen mitään.
Ehkä tosi haalea haamu.

On kyllä käsittämätöntä, jos laimee pissa voi vaikuttaa noin paljon tulokseen...
Onko muilla kokemusta tämmösestä?

Täällä masistellaan, kun toisaalta pelottaa niin pirusti ettei tästä mitään taaskaan tuu. :sad010
Mulla oli näin ja raskaana olen. Puhuin vielä eilen kuinka oireeton nyt on mut tänää ei. Ja kuudes viikko pyörähti käyntiin :) ja varovasti onnea sinne ja toivon mukaan vahvistuu joka toinen päivä.. eihän se vahvistu tunneittain vaikka ymmärrän pelon. Itse olen liian tyyni ja rauhallinen koko ajan

Ovistesteistä piti sanoa et mulla aina loppukierrossa tummuu ja on joskus digiin hymyy antanut mut tässä kierrossa se hymyili lopulta koko ajan ja tää oli mun tieteellinen koe myös kun niitä tikkui oli ja niin... Joten sekä ennen menkkoja et raskaana on tummunut mut ainoastaan tässä kierrossa tosiaan hymyili Digi eikä ollut vaan tumma viiva

Minulla tässä kierrossa meni niin, että sain oviksen kiinni ehkä vahingossa.. edellisenä päivänä ei mikään tumma viiva mutta seuraavana päivänä oli ja illalla jo haaleempi. Nopeaa se huippu tais mennä o_O toki voi vaikutraa pidätysaika jne jne mutta oviskivut oli kovat joista ei voinut erehtyä.. paikat hellänä, kolotusta munasarjoissa ym

Minulla tässä kierrossa meni niin, että sain oviksen kiinni ehkä vahingossa.. edellisenä päivänä ei mikään tumma viiva mutta seuraavana päivänä oli ja illalla jo haaleempi. Nopeaa se huippu tais mennä o_O toki voi vaikutraa pidätysaika jne jne mutta oviskivut oli kovat joista ei voinut erehtyä.. paikat hellänä, kolotusta munasarjoissa ym

No se pidätysaika tietty juu tekee oman asiansa. Mutta katsotaan miten käy parin päivän aikana, mutta luultavammin oli sitten eilen o+:bookworm:
Plus näiden olojen puolesta vois ollakin tapahtunut

Takaisin