Raskaaksi 2020

Onnea Pingviiniemo plussasta!:)

Mulla on kuin onkin kuukautiset alkamassa, ja raskaustesti jälleen puhdas nega. Harmittaa, mutta uutta yritystä kohti. Ens kierto yritetään vielä yrittämällä, sit pidetään vähän "syyslomaa", ja mennään tjot-meiningillä. Lähinnä harmittaa kuinka monta testiä tuli nyt tehtyä turhaan kun jostain syystä tuli joku kummallinen välivuoto mitä luulin kiinnittymisvuodoksi yms. :facepalm:

Jos jotain positiivista haluaa hakea, niin tässä on tulossa ystävän polttarit, missä voin sittenkin kilistellä skumppaa. Tietty mieluummin olisin raskaana ja joisin limua mutta täytyy etsiä positiivisia puolia. Aion myös huomenna mennä sushille ja ottaa nyt ilon irti menkoista :grin

Onnea Pingviiniemo plussasta!:)

Mulla on kuin onkin kuukautiset alkamassa, ja raskaustesti jälleen puhdas nega. Harmittaa, mutta uutta yritystä kohti. Ens kierto yritetään vielä yrittämällä, sit pidetään vähän "syyslomaa", ja mennään tjot-meiningillä. Lähinnä harmittaa kuinka monta testiä tuli nyt tehtyä turhaan kun jostain syystä tuli joku kummallinen välivuoto mitä luulin kiinnittymisvuodoksi yms. :facepalm:

Jos jotain positiivista haluaa hakea, niin tässä on tulossa ystävän polttarit, missä voin sittenkin kilistellä skumppaa. Tietty mieluummin olisin raskaana ja joisin limua mutta täytyy etsiä positiivisia puolia. Aion myös huomenna mennä sushille ja ottaa nyt ilon irti menkoista :grin

Täällä odotellaan edelleen menkkoja kipujen perusteella! Kp36 menossa. Toisaalta ensiviikolla on sukujuhlat niin saan nauttia muutaman juoman kun miehen porukat ovat ottamassa lapset yöksi <3

Tääl ei mittään uutta. Möksältä kotiuduttiin kun mä ilmeisesti taisin murtaa varpaani ja huomenna tarttee lähtee näyttämään sitä sit lääkäriin, jos kovin liikuntakyvyttömäksi ja kipeäksi menee :banghead:
Muuten varsin tylsä vaihe kierrossakin, vissiin kp8, ei ovistakaan vielä näköpiirissä. Tän kierron osalta päätin oireiden kyttäilyn sijaan keskittyä elämään. Syön mitä huvittaa, teen mitä huvittaa ja hommaillaan kun huvittaa :finger:

Onnittelut vielä plussanneille :Heartpink
Toivottavasti meillä plussattomilla olis nyt seuraavalla kerralla parempi onni matkassa :smiley-angelic001

Hei! Mulla oli vaikeuksia tulla edes kertomaan tämä, kun sattuu sydämmeen niin hirveästi.
Kemialliseksi jäi tää raskaus, koska raskaustesti negatiivinen tänä aamuna. Tuntuu että koko maailma murentuu silmien edessä ja tekisi vaan mieli mennä sängylle itkemään koko päiväksi.

Plussatuulia kaikille ja tiukasti tarrasukkia matkaan, ettei kukaan enää joutuisi kokea tällaista. :Heartred

Nyt aamukahvi kouraan ja itkua jatkamaan. :coffee2

Voi pingviiniemo, kamala juttu :sad015 tsemppiä ja voimia kovasti!!

Kiitos! :Heartred Täällä ollaan jo paremmilla mielin, kun on saanut itkettyä oikein kunnolla.
Eteenpäin täytyy pyyhältää ja onneksi on toi esikoinen, joka haluaa olla sylissä ja hymyilee mulle niin, että kurjakin päivä muuttuu siedettäväksi.

Niin ja mies joka lohduttaa ja kehuu, vaikka sitä itteäkin harmittaa.

Hei! Mulla oli vaikeuksia tulla edes kertomaan tämä, kun sattuu sydämmeen niin hirveästi.
Kemialliseksi jäi tää raskaus, koska raskaustesti negatiivinen tänä aamuna. Tuntuu että koko maailma murentuu silmien edessä ja tekisi vaan mieli mennä sängylle itkemään koko päiväksi.

Plussatuulia kaikille ja tiukasti tarrasukkia matkaan, ettei kukaan enää joutuisi kokea tällaista. :Heartred

Voi ei :smiley-angry017 tosi paljon tsemppiä ja voimia :Heartbigred :Heartbigred

Täällä vihdoin se vuoto alkoi, eilen oli vain sitä onnetonta tuhrua. Ei voi sitä eilistä vielä edes menkoiksi kutsua. Eli nyt kp1 ja pettymyksestä selvitty. Nyt ihan hyvällä mielellä uuteen yritykseen.

Tsemppiä ja voimia pingviiniemo:Heartred oliko tämä jo toinen kemiallinen putkeen vai muistanko väärin?:sad010

Täällä kp12 ja lämmöt pompsahti jo tänään :wideyed: eilen illalla kyllä (ällövaroitus!!) peittojen heiluttelun jälkeen tuli sellaset limat että montakymmentä senttiä roikkui alaspäin :laughing021 Ja aktin jälkeen jomotteli oikeaa munasarjaa. Että saattoi olla ovis jo, seuraavat päiväthän sen näyttää :confused004 onneks ehittiin toimia just :dance008

hassua kyllä jos ovis oli jo, aika lyhyeks voi jäädä kierto kun aiemmissa ollu ovis kp14 ja sit 12 päivän luteaali. Tällä logiikalla kierron pituudeks jäis vaan 23 päivää :eek: tai sit se yrittää pidentää luteaalia... no, katellaan nyt jatkaako lämmöt nousua vai oliko tää jotain satunnaista.

Pingu voi eikä, suuri tsemppihali täältä :Heartbigred

Jos yhtään lohduttaa niin ei mene täälläkään sairaan hyvin. Mä droppasin 3 kertaista lääkitystä eilen, kun kutina ja polttelu oli jotain aivan hirveää, sit turpos taas huuletkin, oli jaksaminen niin koetuksella. Tosin mä olin eilen syönyt lohta, mikä tän teki, mut siltikin mietin et ei tää oo elämää. :sorry:
Mä niin haluisin sen kestävän raskauden, koska mä oon 90% varma, että tää urtikaria shaisse kaikkine oireineen painuu lepotilaan raskauden ajaksi ja voisin kerran elämässä olla kun normaali ihminen :sad010

Onko kellään kokemusta noista babyplan in testeistä? Mietin, pitäiskö tilata kans, mut jos on ihan huonoja niin en halua :D

Hirveästi tsemppihaleja Pingviiniemo:sad010onpa harmillista!

:Heartbigred

Takaisin