Raskaaksi 2020

Voi helpotus! Vessassa käydessä ihan pientä vaaleanpunaista näkyvissä! Eli jospa ne menkat nyt tulis! Selailin noita omia rtesti kuvia ja vertailin oikeesti plussanneisiin ja mitä niiden testit on samoilla dpoilla näyttänyt, niin nyt oon aika varma että oli kemiallinen kyseessä. Selittäisi parin päivän myöhästymisen.

Heidi86 sanoitkin hyvin tuon "tuntuu että heti alko vastustelemaan kun vähän yritti innostua. "
Taisi nyt tältä erää jäädä tuohon yhteen yritykseen meidän vauvahaaveet, terveydellisistä syistä. Toivottavasti pian olisi kaikki kunnossa ja päästäisiin jatkamaan, vaikkakin tuntuu että tovi tässä taitaa mennä.

Täällä kuitenkin edelleen pysyn teidän juttuja lueskelemassa, toivoen pikaisia plussaamisia kaikille. :hello2

tsemppiä :Heartred toivottavasti tilanne paranee pian :Heartred

Mulla alkaa tänään antibioottikuuri, ja mä niin vihaan niitä koska vastustuskyky alenee huomattavasti joka kerta kun niitä syön, ja nyt on vielä tuo koronauhka :confused2 Noh, apteekista vitskujen täyttöä, josko auttais. niin vastustuslykyyn, kuin raskautumiseen. Tän päivän lääkärin perusteella katos kyllä kaikki into ja jännitys, taidan kerätä hetken sitä takaisin :BangHead

Voi mun kuume vaan kasvaa! Mies on innostunut nyt myös jotenkin enemmän tästä yrittämisestä. Mä oon tosi pitkään hyppinyt ei joo vaihtoehtojen välillä, miettien että jaksanko mä viidennen lapsen vielä, riittääkö mulla voimavarat. Ja kyllä joo, että nyt varsinkin kun löydettiin uus koti, iso omakotitalo maalta, niin jotenkin tuntuu että kaikki palaset alkaa loksahtaa kohilleen ja nään jo selkeesti että meillä olis 5 lasta ja se tuntuu hyvältä. Siis me ollaan uusioperhe, vanhasta liitosta mulla on 3 tyttöä ja nykyisen miehen kanssa meillä on yks yhteinen ja nyt haluttais tosiaan toinen yhteinen.
Täytyy vaan muistaa että meille on annettu jo 4 ihanaa lasta ja jos meille ei jostain syystä enää viidettä tulis, niin saa olla silti maailman onnellisin näistä neljästä.:Heartred

Nyt menossa dpo8 ja kp 23/29.. oon tikuttanu ovista koko kierron ajan kun haluan tietää millanen viiva on. Ovis tikutettu kp15 ja siitä saakka ollut hailakka/näkymätön viiva kunnes nyt jo vahvempi. Onko normaalia että tässä vaiheessa kiertoa tulee noin vahvao_O oon ihan hämmentynyt tästä.. vai onko normia että vahvistuu viiva ovulaatiotestissä loppukierrossa?

Nyt menossa dpo8 ja kp 23/29.. oon tikuttanu ovista koko kierron ajan kun haluan tietää millanen viiva on. Ovis tikutettu kp15 ja siitä saakka ollut hailakka/näkymätön viiva kunnes nyt jo vahvempi. Onko normaalia että tässä vaiheessa kiertoa tulee noin vahvao_O oon ihan hämmentynyt tästä.. vai onko normia että vahvistuu viiva ovulaatiotestissä loppukierrossa?
Joillakin vahvistuu viiva loppukierrossa, en tiedä mikä siihen on syynä. Toinen mahdollisuus on että on tärpännyt :gen014

^^ Minulla ensimmäinen tikutuskierto, joten ei minkäänlaista tietoa miten viivat vahvistuupi kierron eri vaiheessa ja siksi malttamattomana kyselen:grin

Kiitos siis tuosta! Pian viisaampi kun koko kierto tikutettu, järkeäkö NOT:woot:

Mä luin täältä jostain että loppukierrosta jos tikuttaa oviksen niin vois olla tärpännyt..tiedä sitten kun itse olen näistä ihan tietämätön :confused005

Mä luin täältä jostain että loppukierrosta jos tikuttaa oviksen niin vois olla tärpännyt..tiedä sitten kun itse olen näistä ihan tietämätön :confused005

Vielä ei o+ tosiaan, mutta yhtäkkiä viiva vaan vahvistu kun tähän saakka ollu lähes olematon. Niin siksi ajattelin vain, että kuuluko kierrossa vaan vahvistua loppua kohden tai että voi olla muutakin kuin raskautta.. tämmöistä ylianalysointia vaan :grin hämmästytti kun yhtäkkiä alkoi viiva tummenemaan.. mutta siis ei tosiaan plussaa. R-testiä en viitsi vielä edes tehdä, aikasintaan jos menkat jää pois. Ehkä...kai..tai ensi viikolla muuten vaan :rolleyes:

Vielä ei o+ tosiaan, mutta yhtäkkiä viiva vaan vahvistu kun tähän saakka ollu lähes olematon. Niin siksi ajattelin vain, että kuuluko kierrossa vaan vahvistua loppua kohden tai että voi olla muutakin kuin raskautta.. tämmöistä ylianalysointia vaan :grin hämmästytti kun yhtäkkiä alkoi viiva tummenemaan.. mutta siis ei tosiaan plussaa. R-testiä en viitsi vielä edes tehdä, aikasintaan jos menkat jää pois. Ehkä...kai..tai ensi viikolla muuten vaan :rolleyes:

Otesti voi tosiaan tärppiin reagoida, että alkaa uudelleen tummenemaan, muuta en keksi.

Kysely :hilarious: jos sun pitäisi jotain liuskoja/puikkoa mitä tilaisit:bookworm:

Minä tilasin raskauskeijulta sekalaisen paketin ovistestejä ja raskaustestejä. Minulla näyttänyt sofit/onestepit oviksen niin luotan niihin vielä.. digiin siirryn jos alkaa tulemaan epätietoisuutta.
Raskaustestejä tilasin pregcheck, joku pilipali erittäin herkkä ja digejä. Sinne meni omaisuus:oops:

Pakko tänne purkaa...

Tein One Stepin puikon päiväpissasta ehkä 20min pidätyksellä ja siihen ei tullut käytännössä melkeen mitään.
Ehkä tosi haalea haamu.

On kyllä käsittämätöntä, jos laimee pissa voi vaikuttaa noin paljon tulokseen...
Onko muilla kokemusta tämmösestä?

Täällä masistellaan, kun toisaalta pelottaa niin pirusti ettei tästä mitään taaskaan tuu. :sad010

Minä en sinuna pingviniemo huolestuisi jos noin lyhyt pidätys ja päiväpissa. Mikä dpo nyt? Eikö muutenkin suositella sitä aamupissaa. Testaa seuraavan kerran parin pv päästä ja aamulla jollon voisi kuvitella että viivat vahvistuneet. (Joo helpommin sanottu kuin tehty)

Pakko tänne purkaa...

Tein One Stepin puikon päiväpissasta ehkä 20min pidätyksellä ja siihen ei tullut käytännössä melkeen mitään.
Ehkä tosi haalea haamu.

On kyllä käsittämätöntä, jos laimee pissa voi vaikuttaa noin paljon tulokseen...
Onko muilla kokemusta tämmösestä?

Täällä masistellaan, kun toisaalta pelottaa niin pirusti ettei tästä mitään taaskaan tuu. :sad010

Mä telkeen sut kaappiin kuule:hilarious: kyllä se 20min niin lyhyt ja laimea on. Helppo näin sanoa älä tee, kun itse tekisin samoin. Älä murhetu ja aamulla+iltaisin tekisin kunnon pidätyksellä. Kyllä sun aamuinen reippaasti oli vahvistunut alku tikutuksiin että nyt murehdus pois. Aamulla digi niin helpottaa:Heartpink

Minä en sinuna pingviniemo huolestuisi jos noin lyhyt pidätys ja päiväpissa. Mikä dpo nyt? Eikö muutenkin suositella sitä aamupissaa. Testaa seuraavan kerran parin pv päästä ja aamulla jollon voisi kuvitella että viivat vahvistuneet. (Joo helpommin sanottu kuin tehty)
Kiitos. :Heartred
Täytyypi tässä rauhottua.
Ainakin huomisaamuun nyt ootan. :bounce

Mä telkeen sut kaappiin kuule:hilarious: kyllä se 20min niin lyhyt ja laimea on. Helppo näin sanoa älä tee, kun itse tekisin samoin. Älä murhetu ja aamulla+iltaisin tekisin kunnon pidätyksellä. Kyllä sun aamuinen reippaasti oli vahvistunut alku tikutuksiin että nyt murehdus pois. Aamulla digi niin helpottaa:Heartpink

Kiitos. :Heartredlaughing7

Minä tilasin raskauskeijulta sekalaisen paketin ovistestejä ja raskaustestejä. Minulla näyttänyt sofit/onestepit oviksen niin luotan niihin vielä.. digiin siirryn jos alkaa tulemaan epätietoisuutta.
Raskaustestejä tilasin pregcheck, joku pilipali erittäin herkkä ja digejä. Sinne meni omaisuus:oops:

Nyt kun joku sanoi sofin näyttävän puskista oviksen niin nyt luotto niihin on ja eilisen tikutuksen perusteella. Katsotaan mitä Ilta näyttää.
Kahden vaiheilla olen tilaanko halppiksia vai käynkö sit apteekista uötraa hakemassa jos siltä näyttää

Takaisin