Raskaaksi 2020

Haamuilee vain? Voihan kökkö. Kyllä niin hassulta tuntuu että kierto vain pitkittynyt. Vaadin kuvaa:grin

Tuntuu etten kuvaan saa millään näkymään, selkeesti haaleempi kuin ne mitä tuli onestepillä ja Apteekin testeillä :scratch

Liitteet

• IMG_20200717_074917.jpg
    IMG_20200717_074917.jpg
    7.9 KB · Katsottu: 155
Tuntuu etten kuvaan saa millään näkymään, selkeesti haaleempi kuin ne mitä tuli onestepillä ja Apteekin testeillä :scratch

Testi kohtanen varmasti tuo viiva juttu.
Pientä näkyy:pompus:
Olisko ovis vaa ollu myöhemmin?

Testi kohtanen varmasti tuo viiva juttu.
Pientä näkyy:pompus:
Olisko ovis vaa ollu myöhemmin?
Niin tuntuu olevan ja jännä sinänsä ku ennen en oo mitään huomannu ja nyt joka testissä :D ovis oli luultavasti vähän myöhemmin mut siitäkin laskettuna menkat olis pari päivää myöhässä.

Pitää odottaa Digin kanssa huomisaamuun.

One Step puikkoon tulee haalee viiva, mutta pregcheck vielä nega, eli päiväpissa on liian laimea...
Huomenna sitten pitäis näkyy digissä ja PC:ssä. :happy:

Tai siis aamuhan vielä on...

Tässä taas aamulämpökäyrää.. Ihme toi yks notkahdus tuolla välissä alas ja sit onkin lämmöt "ylhäällä" olleet. :pompus: ja tosiaan ennen sängystä nousua nämä.

Liitteet

• Screenshot_20200717_093151.jpg
    Screenshot_20200717_093151.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 82
Eihän tarvi nyt huolestua, kun Pc on nega?
Tiedän, että sen herkkyys on 25miu/ml, mutta moni on sanonut saaneensa siihen viivan tosi ajoissa....:sorry:

Eihän tarvi nyt huolestua, kun Pc on nega?
Tiedän, että sen herkkyys on 25miu/ml, mutta moni on sanonut saaneensa siihen viivan tosi ajoissa....:sorry:

Itsellä 10 herkkyydellä näkyi haamu vasta dpo 12-13 ja tasavahvat tuli melkein viikko plussan jälkeen. Jos googlettelee raskaustestikuvia niin aika monella varsinkin liuskatesteissä viivat on tosi pitkään aika haaleat jos ennen menkkoja testailee joten en olisi tuossa vaiheessa huolissani :)

Kiitos kaikille!

Kurkkasin roskikseen, niin Pc:ssä oli semmonen viiva, mitä en kuvaan saanut kun kamera ei tarkenna kunnolla niin pieneen liuskaan. Reilusti testiajan jälkeen siis tuli jotain eli eiköhän tää tästä. :happy:

Ei kyllä väriä ollut siinä viivassa :hilarious:

Täälä testi nega.. Tulis nyt vaan täti kylään, niin sais laittaa testit tilaukseen ja kohti yk7 ja uusia pettymyksiä :sad001

Kiitos kaikille!

Kurkkasin roskikseen, niin Pc:ssä oli semmonen viiva, mitä en kuvaan saanut kun kamera ei tarkenna kunnolla niin pieneen liuskaan. Reilusti testiajan jälkeen siis tuli jotain eli eiköhän tää tästä. :happy:

Ei kyllä väriä ollut siinä viivassa :hilarious:
Onnea plussasta!
Mulla pc tuli pitkään ihan haaleita viivoja ja näytti melkein värittömiltä! Onneksi muut testit vahvistui niin ei ihan täysin ehtinyt välissä menettää toivoa. Dpo 18 pärähtikin sitten ihan yhtäkkiä tasavahvat viivat :D

Mä en tiedä miks mulla on edelleen semmonen kummallinen fiilis ja tunne että jotain on eri tavalla. Ehkä se on kuitenkin vaan suuren toiveen ja haaveen aiheuttama tunne. Kaikenlaiset olot ja fiilikset nyt voi olla mitä vain, eikä tässä nyt tunnu edes mitenkään kauhean erityiseltä. Mutta silti jotenkin jäi kummittelemaan aika menkkoja ennen, menkkojen aika ja menkkojen jälkeinen pikku vuoto.

Tekis mieli vaan läpsiä itseä pitkin naamaa että tajua, r-testi oli negatiivinen niin se on sitä edelleen. Ei se siitä muutu, nyt mennään kuitenkin jo kp10 ja seuraava ovis lähestyy. Mutta jotenkin sitä tekis mieli hakea testi ja testata. Järki kuitenkin lyö takaisin että älä viitsi, turha testata. Äh :grin

Hormonihärö ja kohti huhtikuisen yrittämistä, eikö niin? :rolleyes:

Miksi nämä kaikki optimistiset merkinnät? o_O

Miksi nämä kaikki optimistiset merkinnät? o_O

Mä laitoin optimistinen, koska asiaa ei ollut mitenkään kovin surumielisesti ilmaistu ja sanoit, että ovis lähestyy yms...
Oli vaan optimistisen kuuloinen viesti. :grin

Välillä itekkin miettii aina, mitä mihinkin viestiin laittaa...laughing7

Mä laitoin optimistinen, koska asiaa ei ollut mitenkään kovin surumielisesti ilmaistu ja sanoit, että ovis lähestyy yms...
Oli vaan optimistisen kuuloinen viesti. :grin

Välillä itekkin miettii aina, mitä mihinkin viestiin laittaa...laughing7

Joo totta, nyt kun luin vielä uudestaan tuon mun viestin :laughing002 sitä jotenkin näissä toiveissa ja haaveissa käänsi tuon jotenkin niinpäin että jos vaikka kuitenkin muidenkin mielestä :laughing001

Takaisin