Raskaaksi 2020

Mä oon vuorotellen sitä mieltä, että heti yritys käyntiin! Ihan sama mitä mieltä mies on!
(oikeasti kunnioitan hänen tunteitaan enkä painosta. Näytän vaan kuvia raskaana olevien kavereiden raskausvatsamuljuamis videoita ja kuvia vauvoista).
Ja toisena hetkenä järki voittaa, että ensin nainen töihin!
Järkisyitä kahteen lapseen kolmen sijaan tosiaan on liuta. Ja onhan meidän elämä hyvää näinkin.

Mutta loppujen lopuksi olisin valmis jo uuteen raskauteen, vaikka pelottaakin. Kyllä se rakkaus lapseen varmasti voittaisi kaikki järkisyyt ja pelot :oops:
Ja mun hedelmällisimmät vuodet on jo takana. Kyllä se huomattiin, kun tätä keskeytynyttäkin tehtiin puoli vuotta. Aikaisemmat tulleet ekasta.

Pitäiskö mun vaihtaa odigin upotus suosiolla aamusta iltaan, kun silloin näköjäs LH koholla? :pompus: ja huomaa taas näistä tikuista että päivällä en saa mtn mutta illalla kyllä. Sofikin yllätti ja antoi räikeää

Minä testasin oviksen päivä pissasta, aamulla ei tuu vahvoja ja tuo viimeisin tikutus mikä sinulla, niin minulla oli plussa seuraavana päivänä:smiley-angelic001

Joku täällä aikaisemmin kirjoitti, että Sofin ovistestit ovat muuttuneet, eikä niillä saa enää selkeää plussaa. Mulla oli vielä vanhoja ja uudet tuli juuri postissa. En kyllä huomaa näissä muuta eroa kuin että uusista kapeampi, mutta skarpimpi viiva. Tosin nämä testit näyttävät nyt varmaan virheellisesti melkein plussaa, koska hcg on vielä keskenmenon jälkeen koholla (raskaustestissä tänään haalea viiva ja nyt kp 11 vuodon alusta).
Kuvassa ylempi on vanhaa mallia ja alempi uutta. Testit tehty maanantaina ja tänään (alempi).

Liitteet

• 9DCADBCF-7C80-42B5-9F52-665FA87CFFFE.jpeg
    9DCADBCF-7C80-42B5-9F52-665FA87CFFFE.jpeg
    79.8 KB · Katsottu: 121
Minä testasin oviksen päivä pissasta, aamulla ei tuu vahvoja ja tuo viimeisin tikutus mikä sinulla, niin minulla oli plussa seuraavana päivänä:smiley-angelic001

Päivä pissasta en saa oikee mtn tikkuun, paitsi näin iltasella. Toivon todella että +o pamahtaisi tuon perusteella huomenna, hyvin tummaksi jo veti alle 1h pidätyksellä. :smiley-angelic001 pääsis jo dpoi laskemaan.
Odigiä olen aina aamusella käyttänyt

Nyt kun täällä nää pissijutut on muutenkin paljon keskusteltu aihe, niin avaudun omasta tilanteesta. Heti kun tässä vauvakuumeilee eikä oo päästy yritystä edes aloittamaan vielä, niin eiköhän se puskenu jonkinsortin pissatulehduksen päälle. Aattelin että menee itekseen ohi parissa päivässä niinku joskus, mutta eipä menny. Huomenna tkhon soittoa että mitä tehään. Mahtaakohan kierukan poisto siirtyä, jos on tulehdus päällä? ja miten lie infektio vaikuttaa tuleviin viikkoihin ja kuukausiin :sad001 pieni on tämä oma murhe joidenkin tilanteeseen verrattuna, mutta tuntuu että heti alko vastustamaan kun vähän yritti innostua.

Ihanaa kuitenkin lukea kun osalla plussailee:Heartred ja paljon tsemppiä ja jaksamista niille joilla on ollu harmia :Heartred

Heidi86 sanoitkin hyvin tuon "tuntuu että heti alko vastustelemaan kun vähän yritti innostua. "
Taisi nyt tältä erää jäädä tuohon yhteen yritykseen meidän vauvahaaveet, terveydellisistä syistä. Toivottavasti pian olisi kaikki kunnossa ja päästäisiin jatkamaan, vaikkakin tuntuu että tovi tässä taitaa mennä.

Täällä kuitenkin edelleen pysyn teidän juttuja lueskelemassa, toivoen pikaisia plussaamisia kaikille. :hello2

Muokattu viimeksi:
Tsemppiä nöpö ja Heidi :Heartred

Täällä ei mitään uutta. Ei edelleenkään menkkoja, kp 34/29. Illalla oli menkkaoloja ja olin jo varma, että yöllä alkaa, mutta ei. Tein taas testin, kaupassa ei ollut kuin rfsun testejä ja kalliita digejä, joten tyydyin ekoihin. Olevinaan oon taas testissä hailakan viivan näkeväni, mutta en ole varma. Edelleen oon kummissani, koska aiemmin kierto on ollut tosi säännöllinen, ei se ikinä ole näin pitkäksi venynyt:wtf ja tiedän, että ei tämä iso ero vielä ole entiseen,mutta aiempaan kellontarkkaan kiertoon verrattuna tuntuu sille.

IMG_20200717_075650.jpg

Niinhän siinä lopulta kävi, että raskaana ollaan. :happy:
Itkettäis vaan onnesta kokoajan, kun tiedän miten vaikeeta tää voi olla. :sad010:Heartred
Tää viiva tuli melkein heti kun tikku kastu ja nyt siis Dpo 11

Mä en tiedä miks mulla on edelleen semmonen kummallinen fiilis ja tunne että jotain on eri tavalla. Ehkä se on kuitenkin vaan suuren toiveen ja haaveen aiheuttama tunne. Kaikenlaiset olot ja fiilikset nyt voi olla mitä vain, eikä tässä nyt tunnu edes mitenkään kauhean erityiseltä. Mutta silti jotenkin jäi kummittelemaan aika menkkoja ennen, menkkojen aika ja menkkojen jälkeinen pikku vuoto.

Tekis mieli vaan läpsiä itseä pitkin naamaa että tajua, r-testi oli negatiivinen niin se on sitä edelleen. Ei se siitä muutu, nyt mennään kuitenkin jo kp10 ja seuraava ovis lähestyy. Mutta jotenkin sitä tekis mieli hakea testi ja testata. Järki kuitenkin lyö takaisin että älä viitsi, turha testata. Äh :grin

Hormonihärö ja kohti huhtikuisen yrittämistä, eikö niin? :rolleyes:

Tsemppiä nöpö ja Heidi :Heartred

Täällä ei mitään uutta. Ei edelleenkään menkkoja, kp 34/29. Illalla oli menkkaoloja ja olin jo varma, että yöllä alkaa, mutta ei. Tein taas testin, kaupassa ei ollut kuin rfsun testejä ja kalliita digejä, joten tyydyin ekoihin. Olevinaan oon taas testissä hailakan viivan näkeväni, mutta en ole varma. Edelleen oon kummissani, koska aiemmin kierto on ollut tosi säännöllinen, ei se ikinä ole näin pitkäksi venynyt:wtf ja tiedän, että ei tämä iso ero vielä ole entiseen,mutta aiempaan kellontarkkaan kiertoon verrattuna tuntuu sille.

Haamuilee vain? Voihan kökkö. Kyllä niin hassulta tuntuu että kierto vain pitkittynyt. Vaadin kuvaa:grin

Tein testin aamulla, ja minun mielestä oli vahvempi viiva kuin se aikaisempi :finger: Eihän se nyt voi mahdollista olla! Näytti muutenkin liian märältä se testi testiajalla, vaikka ihan normaalisti tein. Taidan nyt seuraavaa pissaa pidätellä pidempään, ja kokeilla uudestaan.
Ensi tiistaina labrat, saa vihdoin tietää onko tää ohi tältä kertaa :smiley-angelic001

Takaisin