Raskaaksi 2020

Huomenna pitäis täällä olla Dpo11-12 ja One Step edelleen näyttää hailua, mitä nyt epäilen vahvasti uuden erän ''valeplussaksi''/viivanpaikaksi''. Jos lähtee vahvistumaan niin sitten voi olla ihan oikea raskaus kyseessä.

En nyt heitä kirvestä kaivoon, sillä mahdollisuusksia on vielä suuntaan ja toiseen. :smiley-angelic001

Halusin vielä kittää teitä kaikkia ryhmäläisiä, kun on niin ihanaa kokea tää kaikki muidenkin kanssa, eikä vaan oman pään sisällä.
Tuska helpottaa aina, kun tänne saa purkaa. :Heartred:hug013


Tsempit piinailuun, toivotaan viivan lähtevän vahvistumaan! Mulla itelläni oli ton uuden erän one step r-testejä ja kun ekan haamun sain dpo12 ni olin varma et näyttää väärin, mut kyl se siitä vaan vahvistui. Aika hitaasti kyllä ne one stepit vahvistui, kun sit dpo 15 vai dpo 16 testasin, ja oli jo näkyvämpi viiva, mut kuitenkin selvästi kontrollia haaleampi.

Joten toivotaan samaa tilannetta sulle, et lähtee vaan hitaasti värit kertymään :)
 
Tsemppiä Pingviiniemo :Heartbigred

mulla niin outoja nää selkäkivut ja toispuoleiset vatsakivut, että mietin pitäiskö vielä testata. Tai ei niitä vatsatuntemuksia voi edes kivuksi sanoa, semmosta pientä jomottelua ja painetta enemmänkin. Menkkoja ei vieläkään näy... Luulis, että jo jotain tuhrua olisi jos tänään meinas alkaa. :scratch
 
Tsemppiä Pingviiniemo :Heartbigred

mulla niin outoja nää selkäkivut ja toispuoleiset vatsakivut, että mietin pitäiskö vielä testata. Tai ei niitä vatsatuntemuksia voi edes kivuksi sanoa, semmosta pientä jomottelua ja painetta enemmänkin. Menkkoja ei vieläkään näy... Luulis, että jo jotain tuhrua olisi jos tänään meinas alkaa. :scratch


Tee vielä yks ihan pc? :bookworm:
 
Käytiin kyläilemässä ja armollisesti pidätin osofia varten..
Mä heitän pian ite hanskat tiskiin:grin siis mua oikeastaan naurattaa tää tilanne vain..


Alin tuorein tikku.. OFrsu odotteleekin iltaa
 

Liitteet

  • IMG_20200716_141604.jpg
    IMG_20200716_141604.jpg
    27.6 KB · Katsottu: 109
No no näkyikö siellä jo jtn ja mitä sanoi:happy:
Joo näkyi joku mötykkä ja mä itkin ku arvioitu la 12.3 ja rv 5+5 oli et mä uskoin itse et ovis oli myöhässä mut se oli sen uusintahymyn jälkeen tullut ihan ja sit ne loput ovistestit mitkä tein niin ilmoitti raskautta. Eli hyviä uutisia ja oli ihana nähdä se jokin joka muuttuu ja joka toivon mukaan saapuu maaliskuussa sitten
 
No tänään oli ultra, eikä tilanne miksikään muuttunut siellä arvatenkaan! Ei tämä ole normaali raskaus. Diagnoosi ei ole kuitenkaan satavarma, no tuulimuna todennäköisimmin. Jokin hyvin pieni löydös kohdussa oli edelleen, mutta lääkäri ei tiennyt mikä se on. Voi olla pienen pieni alkio tai sitten ei. Oikeaa munasarjaa tutkittiin pitkään, paineli vatsan päältä, että saisi paremmin näkymään. Lääketieteenopiskelija sitten paineli nappuloita samalla.

Ei pitäisi olla kohdunulkoinen, mutta satavarmaa ei oo kuulemma. Näytti ainakin keltarauhaselta, se löydös. Mittasivat virtauksia, joita ei sen keskeltä löytynyt. Lisäksi korkea hcg ei viittaa kohdunulkoiseen. Käski kuitenkin hakeutua välittömästi päivystykseen, jos tulee kovia kipuja. No sain jo Mifegynen ja lauantaina pitää laittaa Cytotecit :sad001 Lauantaina saan tämän päivän hcg tulokset. Hieman juilii jo menkkamaisesti ja valkovuoto muuttui kokkareiseksi. Piti ostaa kunnon mummotenoja :shifty:

Toivottavasti ei tule enää ikinä uudestaan. Nyt jännäillään tyhjeneekö kunnolla. Noin kolmen viikon päästä on verikoe, mittaavat hcg:n. Lääkäri tietenkin vielä kehoitti yhdet kuukautiset odottamaan ennen uutta yritystä :angry6 Enpä tiedä maltetaanko.
 
Tänää me päästään alottelee hommat, vaikkakin ovislaskurin mukaan ovis osuu ens torstaille ja parhaimmat päivät on 20.7-25.7. Senhän sitten tietää mitä me tehdään koko ens viikko, ei ainakaan pureta muuttolaatikoita! :laughing001
Miten hyvin noi nettilaskurit laskee? Tarkemmin tottakai saa testillä mutta aattelin nyt ensin kokeilla näin. Mä oon tullut niin helposti raskaaksi ettei ole tarvinut ikinä miettiä missä kohtaa kiertoa ovis on tai testailla sitä, joten nää on ihan uusia juttuja mulle. Tähän mennessä ollaan oltu sillä mielellä että tulee jos on tullakseen, mutta sen yhden keskenmenon takia haluis nyt että kuu ja tähdet osuis kohilleen jotta niin ei enää kävisi.:sad010
 
On:
Piinallista odotella ja miettiä kaikkia mahdollisia oireita. Melko juilintaa ollut nyt vasemmassa munasarjassa, ja edelleen se palloviilis alavatsalla jatkuu.. muita en kehtaa luetellakaan kun tuskin vielä mikään vois viitata että tärppi käynyt:oops: nyt siis dpo7. Onko kenelläkään plussanneella ollut tuota outoa ilmapallo- oloa? En ikinä ennen vastaavaa tunnetta ole kyllä havainnut.

Raskauskeijun kanta-asiakkaaksi aloin :grin tilannut varmaan joka viikko tukun ovis- tai raskaustestejä.. mies jo vähän katseli alta kulmien kun jokaviikko lähetys tulee:rolleyes: tietäspä oikeasti paljonko olen rahaa saanut kk menemään..
 
IMG_20200716_175102.jpg

Menee jo ihan höpöksi nää viivanpaikat, jos oikeesti niitä on... :meh:

En tiedä kuinka laatu kärsi mutta päivitän joka tapauksessa. :thumright
 
Pitäiskö mun vaihtaa odigin upotus suosiolla aamusta iltaan, kun silloin näköjäs LH koholla? :pompus: ja huomaa taas näistä tikuista että päivällä en saa mtn mutta illalla kyllä. Sofikin yllätti ja antoi räikeää
 

Liitteet

  • IMG_20200716_204016.jpg
    IMG_20200716_204016.jpg
    31.1 KB · Katsottu: 73
Takaisin
Top