Raskaaksi 2020

Pakko huudella sivusta, että ovulaatio ei tule joka kuukausi eri puolilta vuorotellen, mutta ymmärrän että huolestuttaa ja tuo vähentää mahdollisuuksia :Heartred
Tottahan tuo on, ja olen lukenut että joku on tullut raskaaksi sen puolen ovulaatiosta jolta munanjohdin on poistettu. Munasolu jotenkin oli löytänyt tiensä terveen munanjohtimen luo ja raskaus oli onnistunut. Kaikki on siis mahdollista, mutta todennäköisyydet tuollaiseen on pienet.

Eipä tarvinut kauaa odotella, kp 1 :banghead:

Nyt alkaa jo usko mennä. Kahdeksan kiertoa yritetty ja tasan varmasti oikeilla päivillä, kun ovis testattu cb:n digillä ja hymy saatu joka kierto. Ehkä on sitten vaan tarkotettu, että meillä on vaan yksi lapsi. Onneksi edes se yksi. Ekaa ei tehty edes näin antaumuksella vaikka ei hänkään heti tärpännyt.

Välillä on hetkiä esikoisenkin kanssa, että ajattelen ettei yhtään enempää kyllä tarttekaan tulla, täys työ hänenkin kanssa. Mutta toisaalta olisin halunnut hänelle sisaruksen. :oops:

Uskalsin tehdä digin :Heartred Ostin niitä valmiiksi muutaman, jotta voi testata lähteekö viikkomäärä kasvamaan. Sopivasti tulee nyt viimeiselle lomaviikonlopulle tosiaan reissu kaveriporukalla, ja sen myötä testaamiseen taukoa. Tekee varmaan ihan hyvää, se mitä tapahtuu, tapahtuu.

Kiitokset vielä kaikista kannustavista kommenteista :Heartpink:Heartpink Jään nyt taka-alalle seuraamaan tätä tilanteen kehittymistä.

Liitteet

• IMG_20200716_091436.jpg
    IMG_20200716_091436.jpg
    12.2 KB · Katsottu: 177
Niin paljon plussia tullut, onnea kaikille! :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Täällä kp 27/27-33. Jännimmät päivät alkaa ja olo on ihmeen seesteinen. Harmi kun en tiedä tarkkaa ovulaatiota, niin en voi laskea dpota. Veikkauksella se on jotain dpo9-13. Olo on ihmeen seesteinen. Lauantaina olisi juhlat luvassa, pitänee ennen niitä testata jos menen käymään. Muutoin venytän testauksen ensi keskiviikolle.

En kyllä ymmärrä miten ihmiset tuntevat olevansa raskaana ennen plussaa. Mä oon tuntenu näin molemmat ekat ykt ja jos antaisin ajatuksille vallan, olisi mielestäni nytkin tärpännyt:laughing014

Uskalsin tehdä digin :Heartred Ostin niitä valmiiksi muutaman, jotta voi testata lähteekö viikkomäärä kasvamaan. Sopivasti tulee nyt viimeiselle lomaviikonlopulle tosiaan reissu kaveriporukalla, ja sen myötä testaamiseen taukoa. Tekee varmaan ihan hyvää, se mitä tapahtuu, tapahtuu.

Kiitokset vielä kaikista kannustavista kommenteista :Heartpink:Heartpink Jään nyt taka-alalle seuraamaan tätä tilanteen kehittymistä.
Ihanaa moana91 Nyt nautit reissusta! :Heartbigred

Huomenia taas. Kaapissa oli apteekin ultra (alhaalla) sekä markettien pergcheck (ylhäällä). En tiedä kun toi apteekin pitäs olla herkempi, luulin et näyttäis jotenkin vahvempaa, samoissa kuitenkin menevät :) . Vissiin se vaan näyttää sit aijemmin, tai sit oikeesti reagoivat saman vahvusesti :laughing002 . Mä siirryn nyt vähän taka-alalle täältä. Plussa tuulia tuleville huhtikuisille ja vielä maaliskuun vikoille päiville :wav

Onnea ja paljon tarrasukkia sullekkin Danonina. :happy093
Mulla vahvistu apteekin herkkä todella hitaasti, enkä saanut koskaan tasavahvoja vaikka muut testit näytti jo kiljuvaa viivaa.
En tiedä miksi se testi on sellainen, koska herkkä se kuitenkin on. :eek:

Onnea ja paljon tarrasukkia sullekkin Danonina. :happy093
Mulla vahvistu apteekin herkkä todella hitaasti, enkä saanut koskaan tasavahvoja vaikka muut testit näytti jo kiljuvaa viivaa.
En tiedä miksi se testi on sellainen, koska herkkä se kuitenkin on. :eek:

Oot tänään tehnyt? Ihanaa jos lähtenyt vahvistumaan:Heartred mistä näist testeistä tietää miten reagoivat:happy:

Pakko sanoa väliin että hcg mulla ei pissaan oikein tule kun viikkoja jo liki 6 ja luulin että max 4 testien perusteella...

Arvatkaa mitä tyhmää tein ja kadun tätä jo nyt. :banghead: tieteellinen koe taas että osaan loppu kuuhun varautua että tikku on nega varmasti jos on ja plussa jos on...
Tuli pienet ärräpäät:laughing021lupaan kautta kiven ja kannon etten kajoa muuta kuin otikkuihin

Liitteet

• IMG_20200716_100010.jpg
    IMG_20200716_100010.jpg
    18.5 KB · Katsottu: 177
  • IMG_20200716_095537.jpg
    IMG_20200716_095537.jpg
    37.1 KB · Katsottu: 173
  • IMG_20200716_101012.jpg
    IMG_20200716_101012.jpg
    14.5 KB · Katsottu: 177
Arvatkaa mitä tyhmää tein ja kadun tätä jo nyt. :banghead: tieteellinen koe taas että osaan loppu kuuhun varautua että tikku on nega varmasti jos on ja plussa jos on...
Tuli pienet ärräpäät:laughing021lupaan kautta kiven ja kannon etten kajoa muuta kuin otikkuihin

Mä teen tota samaa... :hilarious:

Mä mietin, että pitäisköhän sitä hakee taas testiä tuosta kaupasta... Pari päivää sitten sain sen viivanpaikan mutta edelleenkään ei oo mitään menkkaoireita, lämmöt korkealla ja kuiteskin jo Dpo 18, jos lasketaan ekasta o+ :wideyed: Tutkin mun flo:ta ja laskin, että mun luteaalivaihe on melki aina ollut 15 pv ja kerran 16 pv ja nyt yhtäkkiä 18? En oikein tiedä mitä ajatella..

Jos huomenna testailis jos ei ala tuhruttelemaan tänään.. :angelic:

Tosin mies sano mulle eilen, että jos testaisit vasta, kun ne menkat on myöhässä jonku viikon kaks :hilarious::hilarious: Aattelin mielessäni vaan, että unen näit :p Mähän hyppisin seinillä täälä :smiley-bounce013

Jos mä alankin rtestei käyttää otikkuina, kun ne näköjään tulevaan +o reagoi näin:hilarious: ei tarvii erikseen erilaisia tilata, helpolla pääsisi.

Jos mä alankin rtestei käyttää otikkuina, kun ne näköjään tulevaan +o reagoi näin:hilarious: ei tarvii erikseen erilaisia tilata, helpolla pääsisi.

Mulla kanssa raskaustestit reagoi ovikseen!!!
Kaikki netissä väittää, että ei ole mahdollista, mutta itse olen kyllä huomannut että näin käy. :eek:

Minullaki viime kierrossa r- testi reagoi ovikseen... tai tuli haamu jota kummastelin. o_O ovistikut loppu ja oli raskaustestejä niin kokeilin...

Huomenna pitäis täällä olla Dpo11-12 ja One Step edelleen näyttää hailua, mitä nyt epäilen vahvasti uuden erän ''valeplussaksi''/viivanpaikaksi''. Jos lähtee vahvistumaan niin sitten voi olla ihan oikea raskaus kyseessä.

En nyt heitä kirvestä kaivoon, sillä mahdollisuusksia on vielä suuntaan ja toiseen. :smiley-angelic001

Halusin vielä kittää teitä kaikkia ryhmäläisiä, kun on niin ihanaa kokea tää kaikki muidenkin kanssa, eikä vaan oman pään sisällä.
Tuska helpottaa aina, kun tänne saa purkaa. :Heartred:hug013

Takaisin