Raskaaksi 2020

Kp14 menossa. Ja tosi vaikea sanoo millon on kun kp51 ja edellinen kp38.
Mutta tosiaan annan näille mahdollisuuden kun ostinkin ja tikutan vielä illalla kun yleensäkin. Tosiaan epäilen oviksen osuvan loppu viikkoon

Edit. Ehkä tässä sofis nyt häiritsee kun ei voi viivaa verrata tikutettuihin frsuhin ja kun siinä lähti jo hyvin tummuu ja sit sofi antaakin tälläsen tuhnun:grin
Nää uudet Sofin o-testit on tosi hankalia kun viiva tulee vasta just kun on ovis, eikä anna yhtään ennakkovaroitusta. Tässä mun tän kierron testit. Onneksi en tilannut kuin pari pakettia.
 

Liitteet

  • IMG_20200715_195927.jpg
    IMG_20200715_195927.jpg
    5.5 KB · Katsottu: 95
No eihän tämä ole vasta kuin yk 6 ja kun ikääkin on mittarissa jo 40, niin voiko muuta odottaakaan? Se vaan, että vaikka tietää olevansa vanhempi kuin aikasemmilla yrityskerroilla, kuopus nyt 9v., niin sitä ei kuitenkaan tunne olevansa yhtään vanhempi! Niin että kun kaikki 4 lasta on tulleet ekasta tärppipäiville osuneesta yrityksestä, niin nyt tuntuu niin oudolta kun mitään ei tapahdu :wideyed::confused:

Ja kun alkuun oli niin suuri into päällä! Oon halunnu viidettä lasta jo niiiin monta vuotta, mut mies ei oo suostunu. Niin jotenki sitten kun se lupa ihan yhtäkkiä yllättäen annettiinkin, niin olin ihan varma että nyt sen lapsen saan ja olin onneni kukkuloilla. Sieltä kun tuli alas, kun ei heti onnistunutkaan ja sitten kun mieskin alkoi jo epäämään koko vauvahanketta... Mä jouduin piiloutumaan takas kuoreeni. En uskaltanu enää iloita, en odottaa, en olla varma. Huoh.
.
Niin tuttua kaikki. Meilläkin kaikki kolme lasta ovat saaneet alkunsa heti, kun alettiin yrittää. Syksyisen ylläriraskaus antoi ymmärtää, että edelleen tulisi. Helposti raskaaksi ja no, onhan tässä sen jälkeen ollut kemiallinen ja nyt tuo km eli raskaus kyllä alkaa. Mutta en tiedä onko kuitenkin sukusolujen laatu jo niin huono, ettei raskaudet tule jatkumaan.Kemiallinen oli yk3 ja tämä km yk5 sen joulukuisen keskenmenon jälkeen. En tunne itseäni vanhaksi fyysisesti tai henkisestikään ja mulla tosiaan kierrot on olleet ihan tasaiset.

Tällä hetkellä on itseasiassa ihan tyyni olo (vaikka vauvamahat aiheuttaa suurta haikeutta). Mulla on sellainen olo, että asia ei ole mun käsissä ja tämä menee kuten sen pitää mennä. Onko loputulos neljäs lapsi tai sitten rauha sen kanssa, että meidän lapset on nyt tässä, sitä en vielä tiedä. Miehelle taitaa olla aika sama tai vähän enemmän kallistuu sille kannalle, että kolme riittää. Katsotaan.
 
ON
Olin tänään yhdellä porukkamökillä käymässä ja siinä saunan päälle välipalaa tehdessäni pidin mahaa, mahaan siis sattui joka voi toki johtua oletetusta oviksesta mutta enemmän epäilen tämän päivän huonoa ruokailua ja erikoiskahvia.. eräs tuttava mies siinä kysäsi olenko pieniinpäin kun mahastani kiinni pidän, vastasin vain että en tietääkseni.. siinä sitten kahvipöydässä porukalla hetki puhuttiin että toiset naiset huomaamattaan saattavat pidellä mahaansa, ikäänkuin suojellakseen sikiötä, vaikkei itse tietäisikään raskaudesta.. onneksi keskustelu kääntyi taas pian muuhun. Mutta itekseni ajattelin että kyllä tämä mahakipu johtuu nyt jostain ruokailusta eikä raskaudesta. Sitä pian hyvin epätodennäköisenä kun nyt tämän viikon tosiaan olen ilman miestä kesälomareissulla, oletan oviksen olevan näinä aikoina, ehdimme viime vkl pupuilla mutta tuskin se riittää. Lisäks bakteerivaginoosi tuli tähän sotkemaan..
LIMAVAROITUS limoista en ole ottanut selvää kun tuntuu olevan joko harmaata paksuhkoa tai oikein vetistä liejua, joka taas ehkä johtunee gyno lacta-tableteista. Viikon kuuri alkaa olla ohi. Jos outo bakteerivagi-tyyppine jatkuu vielä niin pakko mennä lääkäriin...

Täällä onkin keskusteltu ahkeraan ja lähes kaiken olen lukenut :)
 
Voi täällähän on plussia tupsahdellut! Onnea kovasti!! :love7:love7:love7

Täällä kp ööö 8 (piti tarkistaa). Ja ovista odottelen ensi viikolle ehkä ke-to akselille. Mutta oloista sen parhaiten tietää (ja limoista laughing7) niin katsotaan. Innoissani olen kyllä, että pääsee sitten ensi kertaa taas (kolmannen kerran :grin) tätäkin jännäilemään. :joyful:

Plussatuulia kaikille! :wav

Ja Mamiliksille hurjasti voimia huomiseen. :Heartred Sekä muillekin kurjia kokeneille :Heartblue
 
Voi ihanaa kuinka paljon plussia tullut :smiley-bounce016

Täällä kp 28/28 ja vuotoa ei ole näkynyt. Rinnat on kyllä huomattavasti kipeät. En tiedä testaisko sitä huomenna.. Ovista en saanut kiinni vaikka miten tikutin, ja epäilen että sitä ei edes tapahtunut koska hormonivaje :confused005
 
Huomenia taas. Kaapissa oli apteekin ultra (alhaalla) sekä markettien pergcheck (ylhäällä). En tiedä kun toi apteekin pitäs olla herkempi, luulin et näyttäis jotenkin vahvempaa, samoissa kuitenkin menevät :) . Vissiin se vaan näyttää sit aijemmin, tai sit oikeesti reagoivat saman vahvusesti :laughing002 . Mä siirryn nyt vähän taka-alalle täältä. Plussa tuulia tuleville huhtikuisille ja vielä maaliskuun vikoille päiville :wav
 

Liitteet

  • 9E35C317-AF26-4556-9592-CE88694E568D.jpeg
    9E35C317-AF26-4556-9592-CE88694E568D.jpeg
    25.3 KB · Katsottu: 153
Tosi paljon onnea danonina :love7 tarrasukkia matkaan!

Täällä pyörähti käyntiin kp33. Turhauttaa. Jos en kerran raskaana ole niin voisi ne menkat sitten alkaa. Ärsyttää, kun sillon kun ei vielä yritetty, menkat oli aina säännölliset. Ehkä pari kerta veny 30/31 mut enpä muista millon olisi kp33 ollut viimeksi. Ei oo edes mitään tuhrua tullut....
 
Tosi paljon onnea danonina :love7 tarrasukkia matkaan!

Täällä pyörähti käyntiin kp33. Turhauttaa. Jos en kerran raskaana ole niin voisi ne menkat sitten alkaa. Ärsyttää, kun sillon kun ei vielä yritetty, menkat oli aina säännölliset. Ehkä pari kerta veny 30/31 mut enpä muista millon olisi kp33 ollut viimeksi. Ei oo edes mitään tuhrua tullut....

Kiitos :Heartpink

Voisko olla jännitystä ja sitä kautta kiertokin venyä. Toi on kyllä inhottavaa, et alkais sit jos alkaa, eikä enää venyttäis :meh:
 
Kiitos :Heartpink

Voisko olla jännitystä ja sitä kautta kiertokin venyä. Toi on kyllä inhottavaa, et alkais sit jos alkaa, eikä enää venyttäis :meh:
En oikein usko, oon ne plussahaaveet tähän kiertoon kuopannut ja yleensä kun oon negan saanu, heti melkeen menkat alkanutkin. Työstressiä kyllä on, mutta aiemmin ei oo semmonen ainakaan mun kiertoon vaikuttanut. Mutta on tää naisen keho niin ihmeellinen, että mikään ei ole varmaa ja mitä vaan voi tapahtua :D
 
Huomenia taas. Kaapissa oli apteekin ultra (alhaalla) sekä markettien pergcheck (ylhäällä). En tiedä kun toi apteekin pitäs olla herkempi, luulin et näyttäis jotenkin vahvempaa, samoissa kuitenkin menevät :) . Vissiin se vaan näyttää sit aijemmin, tai sit oikeesti reagoivat saman vahvusesti :laughing002 . Mä siirryn nyt vähän taka-alalle täältä. Plussa tuulia tuleville huhtikuisille ja vielä maaliskuun vikoille päiville :wav



Onnea vielä:love7
 
En oikein usko, oon ne plussahaaveet tähän kiertoon kuopannut ja yleensä kun oon negan saanu, heti melkeen menkat alkanutkin. Työstressiä kyllä on, mutta aiemmin ei oo semmonen ainakaan mun kiertoon vaikuttanut. Mutta on tää naisen keho niin ihmeellinen, että mikään ei ole varmaa ja mitä vaan voi tapahtua :D



Ei vieläkään.. Höh. Sulla kuitenkin niin säännöllinen kierto? Tulispa pian selvyys johonkin suuntaan.
Täällä ei vieläkään mtn oviksen liittyvää..
 
Ei vieläkään.. Höh. Sulla kuitenkin niin säännöllinen kierto? Tulispa pian selvyys johonkin suuntaan.
Täällä ei vieläkään mtn oviksen liittyvää..
Sanos muuta:sour: ja on joo säännöllinen, ollut jo monta vuotta. Hormonaalisesta ehkäisystä luovuin jo ehkä 4v sitten että ei pitäisi enää ehkäisyn lopettamisenkaan vaikuttaa:laughing002
 
Onnea danonina!

Täällä tuli sit kuitenkin taas pettymyksen kyyneleet :smiley-angry017 Eilinen haamu oli kadonnut tänään ja nyt sit vaan menkkoja odottamaan. Testasin rfsun 10 herkällä puikolla ja 25 herkällä liuskalla sekä pc:n liuskalla, kaikki puhtaita negoja. Ahdistaa kun taas menee ikuisuus ennenkuin pääsee seuraavan kerran yrittämään. Mulla on kohdun ulkoisen takia poistettu oikeanpuoleinen munanjohdin joten mahdollisuudet on vaan joka toinen kuukausi :sad010Hitto kun ehdin jo niin innostua :sad010
 
Tänään dpo 14 ja menkat alkaneet koko tän yrityksen (marrarskuu/19) aina tarkasti dpo 14. Usein vielä heti aamusta/aamupäivästä. Nyt ei vielä näy mutta menkkamaisesti jomoilee, joten luulen, että ne sieltä tulee mutta jännäilen nyt vielä jospa sittenkin :nailbiting:

Päätin siis olla tällä kertaa tuhlailematta testeihin ja testata vasta, jos menkat on päivän myöhässä. Eli huomenna testaan, jos ei tänään ala.
 
Sanos muuta:sour: ja on joo säännöllinen, ollut jo monta vuotta. Hormonaalisesta ehkäisystä luovuin jo ehkä 4v sitten että ei pitäisi enää ehkäisyn lopettamisenkaan vaikuttaa:laughing002


No voihan kökkö. Njoo ei pitäis sen kyllä enää vaikuttaa. Onko menkka maista oloa?
 
Onnea danonina!

Täällä tuli sit kuitenkin taas pettymyksen kyyneleet :smiley-angry017 Eilinen haamu oli kadonnut tänään ja nyt sit vaan menkkoja odottamaan. Testasin rfsun 10 herkällä puikolla ja 25 herkällä liuskalla sekä pc:n liuskalla, kaikki puhtaita negoja. Ahdistaa kun taas menee ikuisuus ennenkuin pääsee seuraavan kerran yrittämään. Mulla on kohdun ulkoisen takia poistettu oikeanpuoleinen munanjohdin joten mahdollisuudet on vaan joka toinen kuukausi :sad010Hitto kun ehdin jo niin innostua :sad010

Pakko huudella sivusta, että ovulaatio ei tule joka kuukausi eri puolilta vuorotellen, mutta ymmärrän että huolestuttaa ja tuo vähentää mahdollisuuksia :Heartred
 
Takaisin
Top