Raskaaksi 2020

Tässä rakkaudella tikutettu frsut eiliseen saakka:laughing021

Liitteet

• IMG_20200715_144814.jpg
    IMG_20200715_144814.jpg
    38.1 KB · Katsottu: 128
Kp14 menossa. Ja tosi vaikea sanoo millon on kun kp51 ja edellinen kp38.
Mutta tosiaan annan näille mahdollisuuden kun ostinkin ja tikutan vielä illalla kun yleensäkin. Tosiaan epäilen oviksen osuvan loppu viikkoon

Edit. Ehkä tässä sofis nyt häiritsee kun ei voi viivaa verrata tikutettuihin frsuhin ja kun siinä lähti jo hyvin tummuu ja sit sofi antaakin tälläsen tuhnun:grin

Hyvä että tikutat tiuhaan, kun noin vaihtelee Kp! :happy:
Eiköhän se ovis sieltä tule piakkoin, kun näyttäis kokoajan lyhenevän toi oviksen paikka kierrossa.

Millä kp:llä sun ovis yleensä on noin karkeasti arvioituna?

Täällä vähennetty ärräpäitä varaston siivouksella. :smiley-chores020

Hyvä että tikutat tiuhaan, kun noin vaihtelee Kp! :happy:
Eiköhän se ovis sieltä tule piakkoin, kun näyttäis kokoajan lyhenevän toi oviksen paikka kierrossa.

Millä kp:llä sun ovis yleensä on noin karkeasti arvioituna?

Täällä vähennetty ärräpäitä varaston siivouksella. :smiley-chores020

Onneksi kierto on lyhenemmäs, jotain hyvää. Koitin selaa millon viime kierrosta oli, mutta ei merkintää paitsi Kp20 millon vv joukossa veri viiruja. Elikkä silloin?
Noo odotellaan, mihin tässä kiire. :whacky011

Onnea uusista plussista ja tsemppiä odottaville!

Täällä dpo 6 ja ei muita "oireita" kuin välissä nippailee mahaa ja tunne kun joku puhaltas vasemmassa munasarjassa ilmapalloa välissä.. jännä tunne:eek: edelleen väsymys jatkuu, mutta eihän nämä vielä mitään oireita voi olla.

Mahtava varasto. :salut

Mun varasto on jo huvennut pahasti... :bounce
Eikun tilaamaan sitten, ellet jo oo raskaana:wink eikös sulla ole vielä vähän kyssäri, että mikä tilanne.

Hei pystyykö noita cb digin tikkuja käyttämään ens kierros toiseen laitteeseen jos jää yli? Eikse mee niin et yhtä tommost laitet per kierto et samaa laitetta ei voi käyttää eri kierros mut noit tikkui?

Eikun tilaamaan sitten, ellet jo oo raskaana:wink eikös sulla ole vielä vähän kyssäri, että mikä tilanne.

Hei pystyykö noita cb digin tikkuja käyttämään ens kierros toiseen laitteeseen jos jää yli? Eikse mee niin et yhtä tommost laitet per kierto et samaa laitetta ei voi käyttää eri kierros mut noit tikkui?

Tikkuja joo pystyy käyttämään jos jää yli

Juu täällä on ihan epäselvä tää tilanne vieläkin...
Luulis, että tässä parin päivän sisään selkenee. :happy:

Mulla pitäis olla dpo12-13. Aika haaleat viivat mielestäni vielä, joten ehkä siksikin vähän himmailen odotusteni kanssa nyt. :nailbiting: Laskettu aika, jos kaikki menee hyvin, pitäis olla siellä maaliskuun lopulla (~24.3.). Se piti tottakai tsekata, kun testeihin tuli viivoja. :grin

Mä en itse siis uskalla vielä siirtyä tuonne maaliskuisiin & plussanneisiin keskustelemaan, noiden em. syiden takia. Pakko vielä seurata tilannetta tää viikko ja katsoa vahvistuuko nuo vielä. :eek: Mutta toivottavasti tulen vielä perässä - ja muut ketjulaiset myös. :)

Pari päivää on vielä hyvin aikaa vahvistua :) . Mulla olis laskureiden mukaan LA 28.3 jos tyyppi pysyy kyydissä. Tsemppiä sinne ja nyt sitä plussa aaltoa toden teolla ilmaan koko ryhmälle :smiley-angelic001

Mulla pitäis olla dpo12-13. Aika haaleat viivat mielestäni vielä, joten ehkä siksikin vähän himmailen odotusteni kanssa nyt. :nailbiting: Laskettu aika, jos kaikki menee hyvin, pitäis olla siellä maaliskuun lopulla (~24.3.). Se piti tottakai tsekata, kun testeihin tuli viivoja. :grin

Mä en itse siis uskalla vielä siirtyä tuonne maaliskuisiin & plussanneisiin keskustelemaan, noiden em. syiden takia. Pakko vielä seurata tilannetta tää viikko ja katsoa vahvistuuko nuo vielä. :eek: Mutta toivottavasti tulen vielä perässä - ja muut ketjulaiset myös. :)
Hei jos yhtään piristää, niin tässä on mun viiva esikoisesta saman herkkyisellä testillä ja tässä Dpo14 tai 15
Dpo 14.jpg
!!!
Eli mun mielestä sun viivat on hyvät. :Heartred

Hei jos yhtään piristää, niin tässä on mun viiva esikoisesta saman herkkyisellä testillä ja tässä Dpo14 tai 15View attachment 91767 !!!
Eli mun mielestä sun viivat on hyvät. :Heartred

Kiitos ihanaa vertaistukea :Heartpink Niinhän se on, että yksilöllisesti nousee nuo hormonitasotkin. Mietin, että kun noiden ovistestien kanssa en esim. liuskoilla saanut plussia, että ehkä mun hormonitasot on ylipäätään vähän hitaamman liikkumaan/nousee hitaasti tmv. :) Pääasia et nousu jatkuisi!

Tein äsken päiväpissasta Clearbluen herkän ja se oli kyllä selkeästi tummempi, kun vertasi edellispäivän RFSU:n herkästä otettuun kuvaan. Ehkä huomenna uskaltaisin kokeilla sitä digiäkin. :nailbiting:

Ompas täällä tullut viestejä :bookworm::hilarious:

Täällä ei kuulu mitään ihmeellistä, kohta pitäis kauppaan lähteä samoin sinne möksälle. Vähän venähti tää lähtö, kun nukuin puoleen päivään saakka ja oli muka taas niin kauheesti kaikkee tehtävää :grin noo, parempi ajella iltasella omassa rauhassa sitten :cool14

Täällä on sellasii fiiliksiä, että musta tuntuu et ovis tulee viikon sisään, siis apua, nyt on maailmankirjat sekasin :laughing002 nään nyt jo niin villejä unia et huh huh :hilarious:
Vuoto loppui eiliseen eli ei muuta kun hommiin jo heti alkukierrosta (ihan niin kun nyt jotain hyödyttäis + ne tikut on vielä postissa..) :grin:grin:grin

Nii ja mulla rfsu ei oo koskaan toiminut ovistikkuna, en tiiä voihan se olla et toimis jos ois paremmat hormonit, mä oon saanut kiinni vaan joillain tosi herkillä liuskoilla oisko ollut onestep :)

Tässä esikoisestani plussattu pc. Tossa oli 37/30 ja dpo15:bookworm: että hailuran itse olen myöhäisellä dpolla saanut
Teitkö ennen tätä testejä? Täällä ei vieläkään menkat oo alkaneet ja elättelen vieläkin toiveita, vaikka ei pitäisi. Niin monesti kuullut lauseen, että niin kauan kun ei oo vuotoa, on toivoa :D
Menkkakivut on hävinneet lähes olemattomiin, edelleen vasemmalle koskee, mutta silleen oudosti. Ja selkä on tosi kipeä.

Teitkö ennen tätä testejä? Täällä ei vieläkään menkat oo alkaneet ja elättelen vieläkin toiveita, vaikka ei pitäisi. Niin monesti kuullut lauseen, että niin kauan kun ei oo vuotoa, on toivoa :D
Menkkakivut on hävinneet lähes olemattomiin, edelleen vasemmalle koskee, mutta silleen oudosti. Ja selkä on tosi kipeä.

Siis musta tää oli eka + minkä silloin sain ja muistan kun mies tästäkin oli että onkohan edes plussa:hilarious: siis en tosiaan saanut mtn haamuja edes oletettuna kk päivä tai sitä ennen..

Siis musta tää oli eka + minkä silloin sain ja muistan kun mies tästäkin oli että onkohan edes plussa:hilarious: siis en tosiaan saanut mtn haamuja edes oletettuna kk päivä tai sitä ennen..
Ohhoh onpa jännä! Ehkä tässä on vielä toivoa....

Takaisin