Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp14 menossa. Ja tosi vaikea sanoo millon on kun kp51 ja edellinen kp38.
Mutta tosiaan annan näille mahdollisuuden kun ostinkin ja tikutan vielä illalla kun yleensäkin. Tosiaan epäilen oviksen osuvan loppu viikkoon
Edit. Ehkä tässä sofis nyt häiritsee kun ei voi viivaa verrata tikutettuihin frsuhin ja kun siinä lähti jo hyvin tummuu ja sit sofi antaakin tälläsen tuhnun
Hyvä että tikutat tiuhaan, kun noin vaihtelee Kp!
Eiköhän se ovis sieltä tule piakkoin, kun näyttäis kokoajan lyhenevän toi oviksen paikka kierrossa.
Millä kp:llä sun ovis yleensä on noin karkeasti arvioituna?
Täällä vähennetty ärräpäitä varaston siivouksella.
Nopeaa toimintaa raskauskeijulta ja postilta:angelic: maanantaina pistin tilauksen. Ens ke saaki sit alottaa taas pissaleikit
Eikun tilaamaan sitten, ellet jo oo raskaana eikös sulla ole vielä vähän kyssäri, että mikä tilanne.Mahtava varasto.
Mun varasto on jo huvennut pahasti...
Nopeaa toimintaa raskauskeijulta ja postilta:angelic: maanantaina pistin tilauksen. Ens ke saaki sit alottaa taas pissaleikit
Eikun tilaamaan sitten, ellet jo oo raskaana eikös sulla ole vielä vähän kyssäri, että mikä tilanne.
Hei pystyykö noita cb digin tikkuja käyttämään ens kierros toiseen laitteeseen jos jää yli? Eikse mee niin et yhtä tommost laitet per kierto et samaa laitetta ei voi käyttää eri kierros mut noit tikkui?
Eikun tilaamaan sitten, ellet jo oo raskaana eikös sulla ole vielä vähän kyssäri, että mikä tilanne.
Hei pystyykö noita cb digin tikkuja käyttämään ens kierros toiseen laitteeseen jos jää yli? Eikse mee niin et yhtä tommost laitet per kierto et samaa laitetta ei voi käyttää eri kierros mut noit tikkui?
Mulla pitäis olla dpo12-13. Aika haaleat viivat mielestäni vielä, joten ehkä siksikin vähän himmailen odotusteni kanssa nyt. Laskettu aika, jos kaikki menee hyvin, pitäis olla siellä maaliskuun lopulla (~24.3.). Se piti tottakai tsekata, kun testeihin tuli viivoja.
Mä en itse siis uskalla vielä siirtyä tuonne maaliskuisiin & plussanneisiin keskustelemaan, noiden em. syiden takia. Pakko vielä seurata tilannetta tää viikko ja katsoa vahvistuuko nuo vielä. Mutta toivottavasti tulen vielä perässä - ja muut ketjulaiset myös. :)
Hei jos yhtään piristää, niin tässä on mun viiva esikoisesta saman herkkyisellä testillä ja tässä Dpo14 tai 15Mulla pitäis olla dpo12-13. Aika haaleat viivat mielestäni vielä, joten ehkä siksikin vähän himmailen odotusteni kanssa nyt. Laskettu aika, jos kaikki menee hyvin, pitäis olla siellä maaliskuun lopulla (~24.3.). Se piti tottakai tsekata, kun testeihin tuli viivoja.
Mä en itse siis uskalla vielä siirtyä tuonne maaliskuisiin & plussanneisiin keskustelemaan, noiden em. syiden takia. Pakko vielä seurata tilannetta tää viikko ja katsoa vahvistuuko nuo vielä. Mutta toivottavasti tulen vielä perässä - ja muut ketjulaiset myös. :)
Hei jos yhtään piristää, niin tässä on mun viiva esikoisesta saman herkkyisellä testillä ja tässä Dpo14 tai 15View attachment 91767 !!!
Eli mun mielestä sun viivat on hyvät.
Teitkö ennen tätä testejä? Täällä ei vieläkään menkat oo alkaneet ja elättelen vieläkin toiveita, vaikka ei pitäisi. Niin monesti kuullut lauseen, että niin kauan kun ei oo vuotoa, on toivoa :DTässä esikoisestani plussattu pc. Tossa oli 37/30 ja dpo15 että hailuran itse olen myöhäisellä dpolla saanut
Teitkö ennen tätä testejä? Täällä ei vieläkään menkat oo alkaneet ja elättelen vieläkin toiveita, vaikka ei pitäisi. Niin monesti kuullut lauseen, että niin kauan kun ei oo vuotoa, on toivoa :D
Menkkakivut on hävinneet lähes olemattomiin, edelleen vasemmalle koskee, mutta silleen oudosti. Ja selkä on tosi kipeä.
Ohhoh onpa jännä! Ehkä tässä on vielä toivoa....Siis musta tää oli eka + minkä silloin sain ja muistan kun mies tästäkin oli että onkohan edes plussa siis en tosiaan saanut mtn haamuja edes oletettuna kk päivä tai sitä ennen..
Ohhoh onpa jännä! Ehkä tässä on vielä toivoa....
Saattoko sulla olla ovis sit jotenki tosi myöhäänTää oli itsenikin mielestä tooooosi outo kun näin myöhää sen antoi