Raskaaksi 2020

Mulla oli sattumalta eka kemiallinen vuoden yrityksen jälkeen, kun viime kuussa oviksen jälkeen tuli juotua jonkin verran punaviiniä, kun osui joulu / välipäivät / uusi vuosi siihen

En tiedä mihin tämä perustuu, jostain vain muistan lukeneeni. Ei muuta kuin testiin :grin toisaalta, kun sitä sen liki pari viikkoa litki päivittäin, niin alkoi jo makuunkin vähän tottua :laughing002
luulen että pääsen ottamaan testiin tuon, kun tyylipuhdas nega.
toki menkat vasta lauantaina ihan viimeistään myöhässä. mut toivotaan nyt edes et ne menkat tulee jos raskaus ei ole mahdollinen.
kkm oli ennen tätä kiertoa ja epävarmuutta vielä ilmassa.

Viikko menkkojen alkuun ja eilen ja tänään. Järkyttävä. Menkkajomotus. Tekisi mieli melkein ottaa kipulääkettä!!! Kiinnitymiskipua??!? Ovis oli abouttirallaa viime vkloppuna...

Nyt n. Viikko jälkeenpäin: rinnat tuntuu kovilta, jälleen kovaa menkkajomotusta, testi nega. Menkat pitäisi alkaa 31/1. Jännäksi menee

luulen että pääsen ottamaan testiin tuon, kun tyylipuhdas nega.
toki menkat vasta lauantaina ihan viimeistään myöhässä. mut toivotaan nyt edes et ne menkat tulee jos raskaus ei ole mahdollinen.
kkm oli ennen tätä kiertoa ja epävarmuutta vielä ilmassa.

Täällä samat fiilikset kun on km joulukuulta niin jotenkin toisaalta ihan fiiliksissä odottaa mutta toisaalta esim. testin tekeminen pelottaa mua ihan sikana. :eek:

Tämä apteekin raskaustesti näyttää jo lupaavalta, dpo 11. Menkkoja flo ennustaa perjantaille.

Liitteet

• IMG_20200129_055530.jpg
    IMG_20200129_055530.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 277
Mulla tänään kp15. Puuhastelut jäi nyt vain kp13, mutta silloin tuntui kovat nippailut ja oli sopivat limatkin.

Ei nyt enää olisi pystynytkään mitään harrastamaan, kun eilen sairastuin mahatautiin kesken päivän ja
mies lähti tänä aamuna puol 7 Treelle leikkaukseen. Oli löytynyt yksi suurentunut imusolmuke, jonka
haluavat heti pois ja tutkittavaksi. Eilen oltiin neurokirurgin paikkeilla suunnittelemassa hoitoa miehelle.
Ensin uudet magneettikuvat, sitten koepala ja lopuksi sädehoito. Leikkaus ei onnistu, jos kyseessä
kasvain, koska se on niin keskellä aivoja hankalassa paikassa. Nyt jännitetään, miten käy lopulta.

Vauvakuume on edelleen paha, mutta miehen jaksamisen mukaan puuhastellaan.

Ostin liudan ovistestejä ja aamulämpöjen mittaus aloitettu :hilarious: Täähän on ihan hauskaa kokea tämmönenkin.

Noh, toivon kuitenkin että jos ei nyt tästä tärppää, että mies ny tosta pehmenis kuitenkin. Tää on jo niin iso saavutus että on ylipäätään valmis yrittämään, kun on jo 8 vuotta sanonu et ei enää lapsia... Että jatkoajan saaminen ei tunnu lainkaan mahdottomalta. :rolleyes:

Ja syy miks mies ei haluais joulukuun lasta on ihan vaan se, että olis sitte taas aina se pienin luokallaan ja joutuu tavallaan kovin pienenä jo isompien saappaisiin. Tai näin hän sen kokee.

:Heartred:Heartred Helenalle ja koko perheelle toivon paljon voimia ja toivottavasti saisitte hyviä uutisia ja vointi lähtis kohenemaan ja hoidot tepsii jos sellasia tarvitaan :Heartred:Heartred

Ja KatMalle varovaiset onnittelut täältäkin! Toivotaan että pysyy matkassa :smiley-bounce016

:Heartred:Heartred Helenalle ja koko perheelle toivon paljon voimia ja toivottavasti saisitte hyviä uutisia ja vointi lähtis kohenemaan ja hoidot tepsii jos sellasia tarvitaan :Heartred:Heartred

Ja KatMalle varovaiset onnittelut täältäkin! Toivotaan että pysyy matkassa :smiley-bounce016
Kiitos :Heartbigred

KatMa tuosta plussasta ei enää voi erehtyä! Paljon onnea ja nyt toivotaan että kaikki sujuu hyvin! Laskitko jo mikä olisi tuleva la? :joyful:

Helena80, paljon jaksamisia ja voimia sinulle ja koko perheellesi! Nuo on koko perheen pysäyttäviä asioita joissa toisen tuki tulee tärkeämmäksi kuin mikään muu. Toivottavasti muistat kuunnella myös itseäsi ja omaa jaksamistasi kaiken keskellä :Heartred

Omaa napaa:
Menkat yhä edelleen kadoksissa ja nyt lähti myös oireetkin. Voiko joskus menkat olla ilman vuoroa? :wtf Yleensä seksi viimeistään laukaisee vuodon mutta eipä auttanut.

Tiarella toivottavasti saatte asiat kuntoon, tavalla tai toisella. Itsekkin tuommosta vierestä seuranneena niin voi käydä huonosti, jos ei mies ala väkivaltaiseksi niin sit kiristää sinua lapsilla..

Onnea katma!!

Itsekkin ajattelen etten haluaisi et laskettu aika ois joulukuussa mut koska tämä raskautuminen tuntuu olevan niin vaikeeta niin jatketaan yrittämistä siitä huolimatta:shifty:

Täällä kp 11 ja samanverran vuoto päiviä:arghh: miks nää ei lopu??!!

Täällä ne menkat nyt tosiaan alkoivat :meh: Kyllä on itkuttanut tää...

Mies on tällä hetkellä sitä mieltä että jos helmikuussa ei tärppää, ni sit loppuu. Ei halua joulukuun lasta, ja sit se menis ens vuodelle jolloin ollaan hänestä (taas) jo liian vanhoja. Täytetään siis molemmat 40 tänä vuonna :grin

Että nyt tarttis kaikki mahdolliset keinot käyttöön tähän kiertoon :help En oo koskaan käyttäny ovistikkuja, mitkä on hyviä ja kuinka aikasin niillä kannattaa testailla. Mitä olis hyvä tietää?
Meilläkin on nelikymppiset kummallakin tänä vuonna :woot: Mulla toukokuussa, miehellä lokakuussa. Tarkoitus on pitää bileet, jos mies on kunnossa.

Meilläkin on nelikymppiset kummallakin tänä vuonna :woot: Mulla toukokuussa, miehellä lokakuussa. Tarkoitus on pitää bileet, jos mies on kunnossa.

Mulla on jo helmikuussa :queen ja miehellä heinäkuussa :king
Aika hauska yhteensattuma laughing7
Bileistä en tiedä... Oishan se kiva juhlia, mutta meistä ei kumpikaan oo oikein juhlien järjestelijä, kauhee homma laughing6

KatMa tuosta plussasta ei enää voi erehtyä! Paljon onnea ja nyt toivotaan että kaikki sujuu hyvin! Laskitko jo mikä olisi tuleva la? :joyful:

Helena80, paljon jaksamisia ja voimia sinulle ja koko perheellesi! Nuo on koko perheen pysäyttäviä asioita joissa toisen tuki tulee tärkeämmäksi kuin mikään muu. Toivottavasti muistat kuunnella myös itseäsi ja omaa jaksamistasi kaiken keskellä :Heartred

Omaa napaa:
Menkat yhä edelleen kadoksissa ja nyt lähti myös oireetkin. Voiko joskus menkat olla ilman vuoroa? :wtf Yleensä seksi viimeistään laukaisee vuodon mutta eipä auttanut.
Kiitos onnitteluista kaikille. Jännityksellä kuitenkin vielä perjantaille odottelen ja varmaan vielä testejä useamman teen.:nailbiting: La olis näillä näkymin 9.10

Takaisin